Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es hier ook soms sinasappelsap door fruithap als ik zelf maak.
    en soms ook om haar ontlasting weer wat losser te maken.

@ sam. was nog druk aan het kletsen tegen je op hyves maar geloof dat mn pagina beetje raar ging doen dus je zal niks gezien hebben denk ik.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. hmm vreemd.. Is niets bijgekomen nadat je zei dat je moest kolven.. toen zei ik foei en dat was het ;) !!

Dithje ik weet het ook ff niet zo goed, blijven aanbieden zou ik zeggen!!! Slaap lekker!! Hoe is het btw met je moeder nu?

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    misschien is luca nog ziek en wil hij nog niet eten.
    ik had het met djesslyn ook ze wilde niks gaf haar ook vaak dr beker met diksap zodat ze maar wat dronk en legde haar veel aan. misschien dat het over dag of 2 beter gaat met m.

Djesslyn wou ook dr groente en fruit niet hebben. misschien kan dat je een beetje gerust stellen.
    ff kijken hoe hij het morgen doet.
    heeft tie geen koorts meer??

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, dat " foei" heb ik dan weer niet gezien. hihihi

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Noh :( ..

Dithje ja denk dat Bubsie gelijk heeft.. Nog niet helemaal in z'n hum... Komt vast goed!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Sam en Bubsie!
    Luca heeft geen koorts meer dus dat is goed nieuws. Het eten en drinken moeten we maar even aanzien dan nog. We bieden wel aan en als hij wat wil krijgt hij ook...

Met mams gaat het redelijk. Ze heeft vandaag een maagsonde gekregen om weer op krachten te komen en niet meer af te vallen. Ook in het kader van de aankomende operatie mag ze gewoonweg niet meer afvallen. We hopen dat ze zaterdag naar huis mag, met sondevoeding, zodat ze nog een weekje thuis kan zijn voor de opname in het Radboud.

Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten dames!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Toen Naomi zo ziek was wilde ze ook bijna niks eten en drinken!
    De KA zei tegen mij dat ze genoeg reserves hebben om goed uit te zieken!
    Naomi heeft zeker wel 1,5 week amper gedronken van haar flessen en amper gegeten.
    Misschien kan je het je nog herinneren dat ik ook zo in de rats zat. Maar als ik nu terug kijk heeft ze niks te kort gekomen, ze was gewoon nog helemaal niet lekker.
    En wat de KA al zei, ze hebben genoeg reserves! Gewoon blijven aanbieden, desnoods 6 flessen per dag van maar 100cc, en water tussendoor, al is het maar een paar slokken!
    Eten is niet zo belangrijk, als ze maar wat blijven drinken, hoeft echt niet veel te zijn.
    Laat hem maar lekker uitzieken, dan zal je zien dat het daarna als hij weer echt 100% opgeknapt is vanzelf weer meer gaat drinken en eten!!

Ik ga slapen meiden! Tot morgen!!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje, kma wel over gehad, ze wil niets uitsluiten.

Es, hier ook veel gezaag.
    Hopelijk vannacht goede nacht voor ons en jullie!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Dithje, hoop dat Lucaatje snel weer wat meer gaat eten en drinken. je maakt je toch altijd zorgen dan he.
    Hopen dat je mams snel even naar huis mag, om nog even aan te sterken. Waar wordt ze aan geopereerd? Sorry gemist

Bubsie las gisteren dat de uitslag van het bloedonderzoek goed was, echt super

Dat huis van gisteren was niks, er zit een drummende buurjongen naast. Dat durf ik niet te doen.
    Nu gaan we voor een ander huis is in de straat, scheelt ook 20.000 in vraagprijs.
    Die hadden we eergister gezien. Nog even wat dingen navragen, en dan gaan we het weekend een bod opstellen

Vraag, hoe zijn jullie met brood begonnen? Wit of bruin, oud of niet, wat erop, en wat voor stukjes?
    Ben een scheitert, bang dat ze erin stikt, maar wil er eigenlijk wel mee gaan beginnen

xxx

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen meiden!!

Marj; Hoe was jullie nacht?!

Eline; Ik ben begonnen met een brood korstje geven om te sabbelen! Ik geef bruin brood, maar soms ook wit als ik geen bruin meer heb ;)
    En qua stukjes geven, gewoon beginnen met klein. Je merkt vanzelf of ze het goed weg krijgt.
    Naomi heeft al 6 tanden en die krijgt al redelijk grote stukken weg gekauwd :)
    Nu gaat er of appelstroop op, smeerworst of smeerkaas, of soms ook alleen maar margarine (boter)

Hier; Redelijke nacht! Naomi om 12u even wakker geweest maar sliep snel weer verder en om 3 uur vannacht ook eventjes! Maar speen gegeven en sliep gelijk weer verder. Dus heb wel redelijk kunnen slapen :)

Net heeft ze de fles gehad en nu ligt ze naast me op bed Dora te kijken! :D

Even een vraagje: De laatste 3 dagen haal ik Naomi elke ochtend doorgelekt (urine) uit bed. Dat is echt nog nooit gebeurd, maar wat kan ik daar het beste aan doen om het tegen te gaan? Misschien voor de nachten maatje 4 omdoen ipv maatje 3?

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jij ook bedankt voor je reactie Es.

Een drummende buurjongen, tsja Eline ik weet er alles van. Onze buurjongen drumt ook ;) Luca is het helemaal gewend, sterker nog hij wordt er rustig van. Woensdag moest hij huilen toen hij naar bed moest, op dat moment begint de buurjongen te drummen en meneertje sliep zo :$;) Scheelt wel veel zeg, damn! Heb je een linkje naar dat huis? Ben nieuwsgierig :p
    Mams wordt geopereerd aan de stoma. Heeft nu een dubbelloops en die gaan ze omzetten naar een enkelloops.

Brood; wij zijn begonnen met een broodkorst, bruin. Daarna kleine stukjes brood (ook bruin) met een beetje boter en inmiddels krijgt Luca er smeerkaas, smeerworst of fruitspread op.

Hier; We hebben een goede nacht achter de rug! Luca maar 1x gehoord rond de klok van 2 en daarna niet meer :)
    Hij heeft dus kennelijk echt genoeg aan de hoeveelheden die hij eet en drinkt, fijn.

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nog 1 berichtje dan en dan snel weer aan het werk :p

Es dat doorlekken hadden wij ook van het weekend, 3 nachten achter elkaar. Wij zijn overgestapt op maatje 4 en het is niet weer voorgekomen :)

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oke dank je Dithje, dan ga ik vandaag maatje 4 kopen, gebruik ik die 's nachts en kan ik overdag maatje 3 opmaken! :)

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, o aan de stoma, gelukkig verder niet iets heel ernstigs ofzo.
    Lijkt me wel erg om te hebben hoor, maar je snapt wat ik bedoel

Dit is dat huis
    Huis te koop: Ravensbos 121 2134 TR Hoofddorp [funda]

Ik irriteer me zelf wel snel aan herrie, en kan ook niet slapen als ik maar iets hoor.
    Dus die wordt het niet.

We hebben wel een zelfde in de straat gezien afgelopen woensdag, met ook een gunsigere tuin
    Alleen van binnen moet er veel meer aangedaan, maar we overwegen wel, om hier een bod op te doen:

Huis te koop: Ravensbos 72 2134 TT Hoofddorp [funda]

Ik ga vanmiddag dan maar is wat brood proberen, ben benieuwd.
    Vind zon korst helemaal eng, durf ik echt niet

xxxx

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ondanks de drummende buurjongen zou ik persoonlijk voor huis 1 gaan Eline. Er zijn vast goede afspraken met hem te maken over het drummen, hebben wij ook gedaan. Volgens mij behoeft huis 2 echt veeeeeeel werk. Maar dat is natuurlijk mijn mening ;)

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, ze hebben 2 jongen, en die andere speelt electr gitaar.
    Ze doen het sowieso elke middag, en je hoorde het best hard in huis.
    ben bang dat ik me eraan ga ergeren, en zeker nu ik het bij voorbaat al weet

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo, Naomi net lekker een banaan op en nu in bed! Als ze uit bed komt krijgt ze een boterham en een fles melk! Kijken of het net zo goed gaat als gisteren! :)

Verder heb ik weinig plannen, net al gestofzuigd en beetje opgeruimd.
    Kan ik vanmiddag lekker met Naomi knuffelen en spelen! ;)

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ eline, ik zou ook voor huis 1 gaan. ziet er vind ik persoonlijk veel mooier uit. en hoeft inderdaad minder aan gedaan te worden. ik zou gewoon vragen aan die buren of er afspraken gemaakt kunnen worden zolang kim naar bed gaat ofzo dat het dan rustig is.

@ brood: hier ook eerst begonnen met af en toe broodkorst. ik wel alleen bruin geprobeerd. en sinds gister eet ze een boterham met smeerkaas bijna helemaal op. snij stukjes en geef het dan ze zuigt het dan op. hou het stukje zelf nog vast maar gaat goed, en djesslyn heeft nog geen tanden dus zonder tanden ook goed te doen.

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, geweldig...hier zoonlief ook op die plaatsen zijn tandjes :)! Nu nummer 5! 6en 7 staan klaar maar nog niet door...

Deel Deze Pagina