Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi heeft er 4 boven en 2 onder! Dus al 6 in totaal! :$

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    vakantieeeeeeee!!!!=

tanden?? 000000,000000 :p

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super foto Es!

Whohoo Sam! Hoe is het? Hebben de kindjes het goed gedaan bij de oppas?

Hoe is het met Bram J2J? Is hij weer helemaal opgeknapt van het RS-virus?

Hier; weeeeeeeekend!! Morgen druk dagje want manlief is jarig.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje hopelijk voelt je moeder zich gauw wat beter!!

Sorry de rest ben ik kwijt :( !! Ben erg moe :( ... Dithje de kinderen moest ik vanochtend wakker maken. Ze hebben het heel goed gedaan bij de oppas. Rinze heeft lekker gegeten en van 1 tot bijna 4 geslapen!!!! Deed hij dat hier maar eens ;) en Jildou heeft ook tot 4 uur geslapen en ze heeft haar toen wakker gemaakt!!! Uniek moment 2 ;) !! Fijne dag morgen Dithje!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ es geweldige foto!!!

@ dithje: beterschap voor je moeder.

@ all. knuffel

6. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, lief dat je het vraagt. Nee Bram is nog niet helemaal beter. Nog altijd hoesten, voeding blijft er gelukkig wel in. En veel slijm nog. Maar kon in totaal 2-3 weken duren zei de kinderarts. Gelukkig het ergste gehad. Maandagavond ook nog 3 uur op de HAP gezeten, zo benauwd als hi het had. Na allerlei onderzoeken werden we toch weer naar huis gestuurd, met de mededeling "hij is niet aan het uitdrogen", dus geen reden tot opname.

7. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo zeg Sam wat goed! Moet een heel fijn gevoel geven dat het zo goed gaat bij de oppas. De nachten ook eindelijk goed, super!

Jeetje J2J die arme Bram :$:( Hij heeft het echt flink te pakken zeg. Arme knul! Trek jij het nog een beetje dan? Heb je het werken nog uit kunnen stellen of ben je inmiddels weer begonnen?

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @j2j, hebben jullie geen puffer voor bram gehad??
    mn neefje heeft ook rs gehad en is opgenomen geweest 4 weken geleden en heeft nu nog een puffer. heeft er nu nog 1 bij gekregen.
    hopelijk gaat het snel beter met bram.
    we duimen hier voor jullie.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap lieve Bram!!

Dithje, ja het is heeeerlijk :D !!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff snel via telefoon
    @ sam, fijn dat het zo goed gegaan bij de oppas!
    @ j2j, beterschap Voor je mannetje!
    @ es, mooie foto.. Zo schattig die tandjes!
    @ dithje, fijn dat luca toch goed heeft geslapen. Hoop dat het snel beter gaat me je mams. Alvast gefeliciteerd met je man en een fijne dag morgen.
    @ eline, hier sinds maandag begonnen met brood, bruin kleine stukjes met smeerkaas, gaat heel goed! Ik was ook bang dat hij er in zou stikken. Maar komt ook door verhalen die ik gehoord heb.

Hier; lekker dagje gehad. Ook nog ff naar stad geweest met man en jayden. Weer leuk speelgoed gekocht! Morgen weer werken de hele dag en daarna bij mam en pap eten. Fijne dag morgen!

11. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden,

Ik kom jullie met spijt in het hart melden dat ik het hierbij ga laten wat betreft deze topic...het was heel gezellig! Ik wens iedereen het beste toe en zeker met de kindjes! Geniet van jullie kleine spruiten en ik wens hen al een leuke 1ste verjaardag toe :)!

Eline, hopelijk maken jullie een goede keuze met het kopen van een woning!

Dithje, veel beterschap met je moeder nog!

J2J, ook veel beterschap met Bram!

DE rest een hele dikke knuffel en tot nog eens! ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jammer Pippo, maar ik spreek je elders wel ;) !! Ook voor jou al het goeds!!! Liefs!!

13. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pippo, voor jou en je gezinnetje ook alle goeds!! Knuffel!

@Bubsie, wij hebben ook n puffer, maar maandagavond bleek na nevelen in het zkh dat 'n puffer bij Bram niet doet wat hij moet doen, dus kregen het advies daar direct mee te stoppen.

@Dithje, maandag moet ik weer beginnen, vindt het niet zo''n prettig vooruitzicht, zeker niet nu Bram nog niet helemaal beter is, maar ja moet er doorheen....

14. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Voor jou en jouw gezin ook al het goeds Pippo! Het was erg gezellig met je, knuffel!

Kan mij voorstellen dat het moeilijk is om te gaan beginnen J2J, maar het komt vast goed... Jouw ouders passen op toch?

15. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, ja klopt, dus dat geeft wel een goed gevoel gelukkig. Het zal maandag een zure appel zijn om thuis weg te gaan, maar hopelijk zijn we er snel doorheen. Qua nachten wordt het wel beter, hij heeft vannacht weer voor het eerst in eigen bedje geslapen.

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker dames en lieve baby's!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ pippo. Jammer!!! veel geluk met je gezinnetje! misschien spreken we je nog eens.

@ j2j. heeft hij het nu niet nog benauwder dan??

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, vast wel ;)! het gaat jullie goed! Slaapwel!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Zwaar wakker worden vanmorgen... Mark werd om half 4 wakker, huilen.... tsjong (hij slaapt normaal altijd door!)... eerst maar wat drinken gegeven en weer naar bed, hielp niet weer huilen. Mobiel aan: heeft 15 min geholpen weer huilen. Toen maar een fles gemaakt, heeft ie helemaal leeg gedronken (210+7) weer in bed gelegd en 8 uur weer wakker maar ;)

Hoop dat jullie nacht beter was!

Ik heb iets gelezen over een badzitje (sorry weet niet meer wie) wat voor 1 is dat?

@ pippo: het ga jullie goed en een dikke knuff!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Een badring hebben we het veel over gehad Einneh. Google er maar eens om ;) !!
    Poeh fijne nacht :( !!

Hier heeft Rinze doorgeslapen, alleen half 3 ff wakker geweest, ik zou heen, maar ben er niet geweest... Denk weer in slaap gevallen, en hij ook blijkbaar :p !! Om 7 uur was hij wakker, om kwart voor 8 gevoed!

Share This Page