Even kort.. Meid (cliënt) van mijn groep waar ik over vertelde (dacht ik) is gisteren overleden.. Het is super snel gegaan... (Had vorig jaar borstkanker. Na borstamputatie en chemo, kanker overwonnen. Daarna weer bij ons en weer helemaal de oude.. Paar weken terug opeens weer ziek. Vorige week vrijdag diagnose dat kanker terug was en in de lever zat en 1 week later is ze al gestorven) Ben er helemaal ondersteboven van. Je krijgt zoiets te horen en dan moet je gewoon die dag de groep blijven draaien, erg zwaar... Zo'n vrolijke dame altijd, bijna 24 jaar.......pffff Ze ligt nu thuis en ga er maandagavond heen. Vind het super moeilijk maar ben bang dat ik spijt krijg als ik niet ga.. Woensdag is uitvaart (dag erna is haar verjaardag) en daarna moeten we 's middags weer gewoon werken... Ben dus even aantal dagen afwezig... Nog wel iets mooi waardoor ik gisteren bij mijn ouders weer de tranen kreeg. Anissa kruipt nu goed en mijn moeder stond achter in de kamer en legde daar wat speelgoed neer en anissa kroop die richting op. Toen ze er bijna was keek ze waar ik was en kwam ze naar mij toegekropen en toen ik ging zitten trok ze zich zo aan me op en kroop tegen me aan "smelt, smelt" Alsof ze me kwam troosten, zo lief!
Heb weinig terug gelezen, sorry! MoederK; Sterkte meid! Is niet niks! Hier; Rot nacht! ppff! wel 10x eruit geweest voor me gevoel! Mja vandaag weer met frisse moed ertegenaan! Heb al gestofzuigd en opgeruimd, Naomi ligt alweer in bed, alleen slaapt nog niet! Ik ga zo eerst douchen, dan vanmiddag boodschappen doen en daarna naar mijn s-ouders, daar eten, komen mijn zwager en schoonzusje ook met de kleine, dus is wel gezellig!
Nou Naomi zet het op een krijsen, dus die ga ik eerst maar eens een boterham en fles voeren.. hopen dat ze daarna wel wil gaan slapen..
@moederk: jeetje wat is dat vsnel gegaan! ach en 1 dag voor dr verjaardag begraven. sterkte! en al kruipen hier zelfs nog geen poging tot knap hoor!! @ eineh: ja badzitje heeft iedereen hier nu denk ik. hier foto van djesslyn in badzitje en nieuwe bad
Goede nacht weer hoor Sam, heerlijk! Veel plezier vandaag bij je schoonouders Es! Gecondoleerd MoederK! Wat heftig zeg en idd heel snel gegaan Heel veel sterkte, ook met werken! Wow zeg wat goed van Anissa! Hier; een goede nacht. Manlief 1x eruit geweest en daarna pas om 7.45u weer. Vanavond huis vol visite, want manlief is vandaag jarig. Hij heeft een mooi kado gekregen van Luca. Een schilderij met z'n handjes van vingerverf, gemaakt op het kdv
@ Bubsie: leuke foto! en thnx nu weet ik welk zitje je bedoelt! @ Dithje: gefeliciteerd met de verjaardag van manlief! Veel plezier vanaaf. @ hier: moe... boodschappen gedaan, geshopt (bij de hema met stickers ), was afgehaald, was opgehanden volgende in de machine.... ramen in de voorkamer aan de binnenkant gelapt (nu buiten nog ) alleen nog stofzuigen dan zijn we weer klaar voor vandaag! nu eerst maar ff met Mark op de grond spelen
Dithje; Gefeliciteerd en wat een lief kado!!! Hier; Vanmiddag boodschappen gedaan en daarna door gegaan naar mn S-ouders! Was erg gezellig! Naomi heeft alleen niet geslapen vanmiddag en was toen we thuis kwamen helemaal afgedraaid. Maar ow wat is ze toch vrolijk geweest en lief! Lekker bij me S-ouders op de grond gespeeld en met opa gek gedaan Nu ligt ze op bed en is ze net in slaap gevallen, en wij kijken Al you need is love! *zwijmel*
@MoederK, gecondoleerd en veel sterkte de komende dagen. Knuffel! Goed van Anissa dat ze al zo goed kruipt!! @Dithje, gefeliciteerd met je man's verjaardag en veel plezier vanavond! Leuk cadeautje van Luca. Oh btw helemaal vergeten te zeggen, de piepschuimletters zijn mooi! @Bubsie, nee Bram heeft het niet benauwder zonder puffer. De puffer werkt niet bij hem, dus maakt het qua benauwdheid ook geen verschil. @hier, vandaag gaat het alweer wat beter. Zijn zelfs lekker wezen wandelen vanmiddag. Hij is tenslotte koortsvrij en frisse lucht is het beste medicijn. Ook weer terug op schema qua flessen en hapjes en slapen gaat ook steeds beter. Oftewel, de piek hebben we duidelijk maandagavond gehad.
Badzitje: Je zou denken dat ik het na 3 kinderen wel snap maar nee hoor Koop ik een stoeltje zonder zuignappen (dus ze dobbert alle kanten op... ) waarvan na de eerste keer de antislip losschiet :x Oooooh ik leer het ook nooit Pippo, jammer meid. Hopelijk spreek ik je ooit weer eens. Kusss MoederK, wat ontzettend verdrietig. Wat is dat snel gegaan zeg Dikke knuffel... En wat knap van Anissa!!!! Lekker vlot grietje zeg! Hier wil onze kleine dame alleen maar staan. Ze staat nu aan de rand van de box, het bad en de tafel. Het enige probleem is dat ze soms ineens wegdraait en dan heel hard op haar hoofdje valt. Ik heb er vanmorgen maar een deken ondergelegd, maar natuurlijk presteerde ze het nog om er naast te vallen Ik ben alleen bang dat ze door al dat staan spitsvoetjes krijgt, dus probeer erop te letten dat ze haar voeten plat neerzet en leg haar vooral op haar buik. Kan ze het kruipen ook nog eens oefenen. Ze vindt vooral het gewoon maar liggen vreselijk. Zelfs zitten is te saai voor d'r Haha dat belooft nog wat Kus Elea
Doe wild lyvia!!!! Jaja hier ook wat nieuws hij gaat steeds beter zitten!! En Jildou gaat super met droog zijn!! Ubertrots hier dus!!
Goedemorgen! Fijn dat het zoveel beter gaat met Bram J2J! Alvast heel veel succes morgen met je eerste werkdag en stiekem ook een beetje sterkte Jeeh Sam wat goed van R en J! Hier; vanmiddag met Luca op bezoek bij mams.
@Dithje, thanx! Zal het nodig hebben vrees ik . Vandaag eerst nog heeeeeeel veeeeeeel knuffelen met Bram, wat zal ik mijn mannetje morgen missen. Heb je een leuke avond gehad gisteren? @Sam, wat goed van allebei de kids! Met recht iets om trots op te zijn! @Elea, L.yvia gaat ook snel . @hier, mannetje in de box, hij ontdekt de spijlen meer en meer. En maar kletsen. Gisteren trouwens weer wat nieuws. Lig hij op het speelkleed, wij kijken even 5 minuten naar de tv, zegt mijn man, waar is onze Bram nou gebleven? Ik kijk, speelkleed leeg, ligt meneer onder de salontafel , zo ver gerold en geschoven.
Wat fijn dat het beter gaat J2J. Wat jammer dat de puffer niet helpt bij Bram trouwens... Wat knap van R inze, Sam! Hier snapt L yvia nog niets van dat zitten. Staan en kruipen is alleen interessant En je kleine meid ook alweer zo goed als droog. Super! Heerlijk he als je er nog maar 1 in de luiers hebt! Heel veel plezier bij oma Dithje! Ik moet straks ook weer werken en de meiden ophalen van school en kdv. Hier begint de werkweek op zondag vandaar. Was vanmorgen in de bonen en belde mijn zus op om 8 uur. Haha die lag dus nog te pitten! Was even vergeten dat het bij jullie weekend is
Prachtige foto Elea! Whoops, je zus zal heel blij met jou geweest zijn Komt goed J2J, echt waar Gisteravond was gezellig! Het is een keer vroeg geworden voor ons doen. Om 1.00 uur gingen de laatsten weg. Valt mee dus....