Die kleine Luca van mij is echt grappig, whihihi. Als je tegen hem zegt "Luca ga eens kuchen" en dan vervolgens zelf uche uche doet dan doet hij je na Hij vraagt dus de hele dag aandacht door te kuchen
Sjonge jonge ik heb echt weer een bout nacht gehad! Ben echt kapot van die nachten! Ben de tel kwijtgeraakt vannacht, maar denk zeker wel 6x eruit geweest voor de speen. Lag ze half te huilen, half te mutsen, maar als ik haar dan laat gaan wordt het erger en huilt ze zichzelf helemaal wakker. Maar ppff dit is vermoeiend zeg! Ik zit toch te denken om eens contact met zo'n *shit ben de naam kwijt!* heb het wel eens gezegd hier.. Nja misschien weten jullie het wat ik bedoel
babyconsulent Es? !! Elea mooie foto.. HAHA lekkere actie.. Wat betreft die luiers, jaaa heel bizar, ik zou gister luierbroekjes voor mevrouw kopen !! Dat hoefde natuurlijk niet meer !! HAHAHAHA Luca is de leukste thuis !!
@ pippo, jammer zeg! Het beste voor jou en je gezin en hoop dat we je nog eens spreken.. @ moederk, dikke knuff en heel veel sterkte! Wat knap van Anissa dat ze al doet kruipen. @ j2j, succes morgen met je eerste werkdag.. @ sam, wat goed van Rinze en Jildou! @ elea, jij ook al zo`n knappe meid, wat knap dat ze al zo goed kan staan! @ dithje, Fijn dat jullie een gezellig avond hebben gehad. Grappig zeg van Luca, hoe gaat het met hem is hij weer helemaal opgeknapt? Hier; gister gewerkt en bij mn ouders gegeten. En we hadden 2 logees, een tweeling van 11.. lekkere drukte makers haha.. Wel leuk hoor. Vandaag de was gedaan, gestofzuigd en gedweild.. Dadelijk even naar mn schoonouders en vanavond rustig avondje thuis. Morgen van 9 tot 13.00 werken, ik moet in vallen voor een collega.. en dan heb ik woensdag lekker vrij
Ja thanks Sam, dat was um! Hier net terug van mijn opa, was erg gezellig! Naomi erg moe want die heeft vanmiddag niet geslapen, dus die gaat even een uurtje naar bed nu Kunnen wij even eten!
Nou Naomi heeft dus niet geslapen! Dus maar uit bed gehaald, en dan gaat ze zo maar wat eerder.. Nog een foto spammen van haar nieuwe kleertjes! View attachment 131739
Leuke foto hoor Es en mooie kleertjes! Whaaa Goldy een tweeling van 11 te logeren, zal lekker druk zijn geweest. Hoe is het met jullie Sam? Hier; mijn mams vond het super dat wij vanmiddag op bezoek kwamen. Kon ze eindelijk weer even lekker knuffelen met Luca.
Ooh heerlijk Dithje!!! Is oma weer helemaal happy !! Hier alles goed hoor... Vanmiddag gezellig op visite geweest bij vrienden en hun 3 kinderen. Jildou heeft heerlijk gespeeld, en zonder luier rondgehuppeld !! Keurig droog gebleven !! Rinze behalve dat hij overdag maar niet wil slapen thuis verder ook alles oké! Hij lacht en charmeert wat af !!
Wat gaan jullie kindjes allemaal ineens snel!!! Madelief kon draaien, maar doet dit niet meer sinds zij zoveel spuugde. Zal zij toch weer op krachten moeten komen? Hoesten is nog steeds goed aanwezig. Marjolein is ook ziekjes, overgeven... Verder wil Madelief graag zitten, maar los nog echt niet hoor! Soms is ze zo snel, maar als ik alles bij jullie lees, denk ik wel eens dat zij erg langzaam is. Met de meesten scheelt zij natuurlijk ook zo'n 6 weken minimaal, moet ik ook niet vergeten! Vakantie, heerlijk! Ben er echt even aan toe. Heb de laatste weken geen enkele nacht kunnen doorslapen, ben zo moe. Heb afgelopen week bloed laten prikken (moest half jaar na bevalling nog weer laten checken ivm b12), is meteen een algeheel onderzoek geworden, wilde de huisarts. Zal morgen bellen voor de uitslag. Hopen dat alles nu echt goed is!
Marj nou troost je, Rinze doet verder ook nog geen drol en die is toch 6 weken ouder !!! Hij zit ook nog niet los hoor!!!
SOrry mist nog stukje Marj !! Fijne vakantie! Hoop met je mee op goede uitslag!! En beterschap met je meiden!!!
Hier een beetje de smoor in !! Gisteravond was Rinze al in de hobbel.. Hadden visite 's avonds... Aantal keer wakker ... Nu vandaag dus ook op visite geweest en weer hetzelfde .. Zo vervelend die niet-slapende- snel- overprikkelde baby's !!
@ es leuke foto met leuke kleertjes!! (heb ik ook of eigenlijk djesslyn hihi) verder niet bijgelezen sorry. was net aan het k*tten met die 1,2,3 fles! nou vind het echt een onding! Djesslyn kreeg nu niks uit. heb nu ook andere pap van 6 maanden biscuit das dan ook weer iets dikker maar mn meisje werd gewoon boos ze kreeg niks uit die rotfles op alle standen niet. heb het ook nog keer iets dunnen gemaakt hielp ook niet. dus toen maar gauw aan de borst gelegd arm meissie. nu bzv aant kijken...
Geniet van je vakantie Marj! Hopelijk is de uitslag goed morgen, succes. Veel beterschap ook voor de meiden! Balen Sam dat Rinze zo overprikkeld is Wel super dat hij zo'n charmeur is Zo zeg wat knap van Jildou, de hele dag zonder luier en droog gebleven!
@ marj, Djesslyn kon ook draaien (1x gedaan) toen ze 4 maanden was daarna nooit meer! lekker vakantie ff genieten. succes met wachten op uitslag hopelijk goede uitslag. @ sam, vervelend he. Djesslyn heeft het ook steeds gehad als ze op visite is geweest. Gister waren we toevallig ook op visite bij mn oma maar we kwamen daar binnen ze begon meteen te huilen was natuurlijk ineens heel druk voor haar, dat is ze niet gewend. en toen kwam mn moeder, mag ik ze ff? waarom ik gelijk zei, Nee laat ze maar ff. (dan denk ik hallo ben net binnen en ze begint te huilen! dan is ze liever bij mij or!) En steeds als iemand wat tegen dr zei ging ze huilen tot na een kwartiertje toen had ze de kleine kinderen in de gaten en was het wel leuk, maar toen we weg gingen en ik haar aan oma liet zien ging ze gelijk weer huilen (oeps, sorry oma). maar s avonds gelukkig wel geslapen. @ dithje. jij nog gefeliciteerd met je vriend(man)
Ja oké, maar wat een werk (papje ) !! Hier is hij op visite verder erg lief hoor. Vindt hij wel gezellig, en vooral niets missen, maar dan is het thuis mis, vooral s avonds!