Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es hoop mew voor je!!

Marj beterschap daar!!!
    Eline ook beterschap daar!! Spannend!!

Hier is hij na borst in slaap gevallen tot7.20!!! Dus niet verkeerd! Alleen SPIKE is vanaf 5 uur aan de jank enblaf!! grrrrr

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Super Sam dat hij zo lang geslapen heeft... Spike, sssshhht!

Es, balen van je slechte nacht! Hopelijk kun je nog wat bijslapen vandaag

Marj, beterschap voor de kids, sterkte ermee!

Eline, is Kim weer helemaal opgeknapt? Spannend hoor dat jullie een bod hebben gedaan...

Welkom Tamaraliza, leuk dat je mee komt kletsen!

Hier: bedankt voor jullie sterkte wensen..
    Ben gisteren naar haar toe geweest, ze laag thuis opgebaard. Wel moeilijk maar ben blij dat ik geweest ben.

Anissa heeft een paar goede nachten achter de rug. Vannacht tot 5.30 doorgeslapen alleen daarna heeft ze niet meer echt geslapen. Bij mij in bed en ik wil dan verder slapen maar ze zit dan steeds aan mijn oren te trekken of in mijn neus of mond te knijpen...

Ze heeft zich gisteren in de box opgetrokken tot staan en nu is ze daar druk mee bezig om te oefenen.. Ze slaat alleen het zitten over want dat doet ze niet graag. Ze kan wel al redelijk stabiel zitten maar gooit zich ook opeens weer naar achteren.

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Dank jullie wel!
    Wat zielig dat jullie kindjes niet zo lekker zijn de afgelopen dagen :(
    Beterschap met ze! Liza is een week verkouden geweest, maar dat was alles gelukkig.
    Ik ga nu een flesje voor haar maken, ze is net wakker :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een vlotte kinderen hier allemaal :D !!
    Dat zie ik Rinze echt nog lang niet doen :D :D !! Hoeft ook niet hoor ;) !! M'n dikke baby :p HAHA!!
    Moet zometeen naar cb.. Ook weer fijn, Rinze slaapt zelden s ochtends en nu heb ik hem net in bed gelegd omdat hij zo moe was.. En slaapt hij.... Tuurlijk ;) !!

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje is ook niet zo snel hoor! Ze kan rollen, maar ze doet het alleen bij anderen (oma's, tante) en niet bij mij! Ik heb haar een enkele keer van buik naar rug zien rollen, maar nog nooit andersom. Ze kan het wel. Verder vindt ze het heerlijk om (op haar rug) op haar speelkleed te spelen, in haar loopkar te lopen of in haar jumperoo te springen. Zitten is ze niet zo van en kruipen...als iets te ver ligt denkt ze, nou ja laat maar :D
    Waar ze wel snel mee is zijn haar tanden. Ze heeft er al 6!

Zal je altijd zien sam8, dat hij net slaapt als je het een xtje niet wil ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Juist ;) Maar het goede nieuws.... Hij is nu ook alweer wakker dus zal hem snel halen :p !! Kunnen we zo weg... Hmmz ik moet dochterlief haar haar ook nog doen :D !!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    We hebben toch nog even geslapen tot 9u!

de hond is nu met de uitlaat mee, Naomi in de box, alleen is vandaag niet in haar hum! Zit alleen maar te mutsen, niks is goed.. Vermoeiend! ;)
    Ik net gestofzuigd en opgeruimd, straks als Naomi op bed ligt maar even douchen enz!

Naomi zit trouwens sinds 3 dagen elke keer op handen en knieën!! Ben benieuwd wanneer ze door heeft dat ze zo ook vooruit kan!! :)
    Nu schuift ze nog op haar buik door de kamer, alleen dan achteruit :p

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen meiden!

nou hier ook niet zo'n hele snelle tante hoor.
    ze vertikt het om op der buik te draaien 1xgedaan met 4 maanden uit zichzelf en daarna nooit schoonmoeder was het vorige keer aan het doen met dr, en ze zei ja dat moet je gewoon oefenen kijk maar nu doet ze het wel. (ze duwde haar zelf om) soms wordt ik daar zo moe van. laat ze lekker op dr eigen tempo gaan!
    kruipen.... dat snapt ze echt nog niet or. ze zit te kijken als je een speeltje verder legt alsof ze wil zeggen ja wat doe je nou nu kan ik er niet bij!hihi
    verder wil ze wel graag zitten en dat gaat dan wel steeds steviger. maar ze ligt nu in de box te spelen lekker op dr rug en als ze iets wil hebben draait ze op dr zij en dan weer terug naar dr rug.

net een sms gehad vriendin is bevallen!!! en ik had gelijk het is een meisje! Indy! 7 pond 21 uur over gedaan. 1e kindje.
    dus die net ook ff gebeld ze zat te wachten op de kraamzorg.

haha Djesslyn heeft hello kitty op dr sokken staan op dr wreef zeg maar ze zit alleen maar met dr benen in de lucht hahaha

vanmiddag naar het cb. kijken wat ze weegt en wat ze te vertellen hebben. (wat ik allemaal niet goed doe ofzo hihi)

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, fijn dat je moeder weer thuis is. Jij straks lekker vakantie, geniet ervan! Ik ben niet geweest gisteren :), weet niet wat ik had zondagnacht maar ging helemaal mis, druk op mijn borst, huilen huilen en doodmoe. Dus ik heb me ziek gemeld. Leidinggevende belde later nog even op en vroeg hoe het kwam, ik uitgelegd dat ik stress heb als ik al aan werken denk, hij begreep het maar zei dat ik het dan niet te lang moest uitstellen, des te eerder ben ik er doorheen. Dus ik ga morgenochtend werken, ik heb nl. nieuwe indeling van werkdagen, daar hadden ze op het werk naar gevraagd en dat lukte met oppas. Ik ga nu maandag en donderdag de hele dag en de woensdagochtend. Oftewel morgen, nieuwe ronde nieuwe kansen......:)

@Eline, beterschap voor Kim! Spannend wat ze zullen zeggen van jullie bod!!

@TamaraLiza, welkom!

@Sam, die Rinze toch, hij krijgt het slapen langzaam aan door, nu nog op de juiste tijden ;). Jildou al droog, super knap! Succes bij het CB.

@Marj, jeetje zeg zeker geen beste nacht. Beterschap voor je man en Madelief.

@Bubsie, heel herkenbaar dat "geklooi" met spenen, hier ook een totaal assortiment.

@MoederK, hier ook een kleintje dat aan neuzen, oren, haren, mond pakt :). Dan komt er weinig meer van slapen. Wat goed dat Anissa zo druk is met staan.

@hier, Bram heeft zijn fruit op en zit nu in zijn wipstoel, hij komt steeds verder naar voren om te zitten. Straks de fles en dan ga ik met hem wandelen, een frisse neus halen en groenten kopen, kan ik nieuwe hapjes maken.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    J2J; Is ook niet niks weer voor het eerst gaan werken, is een hele stap!
    maar komt goed meid!

Bubsie; Gefeliciteerd met je vriendin!!

MoederK; haha wat herkenbaar! Hier zijn vooral mijn haren erg leuk om aan te trekken, of mijn bril :p

Zo Naomi slaapt! De hond weer terug van de uitlaat en kan ik nu mooi douchen!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier naar cb geweest. Rinze is alleen amper gegroeid. 3 januari was hij 8410 gram en nu 8505. En vorige keer 66cm en nu 67... Maar goed hij is ook aantal keren ziek geweest. Ze maakten verder ook geen probleem van hoor. Dan doe ik dat ook maar neit, al hoop ik wel dat hij wat meer groeit de komende 1,5 maand.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam, zeker niet veel gegroeid, komt vast doordat ie ziek is geweest.
    Slaapt ie nu elke nacht beter?

Dithje fijn dat je moeder thuis is zeg, heb je bijna vakantie?

J2j, spannend morgen weer werken, komt vast wel weer goed.
    Kim gaat ook vaak helemaal zitten in die wipstoel, dan pakt ze de zijkant vast. Vooral als babytv aanstaat, op puntje van stoel:D

Tamaraliza welkom

Moederk gelukkig een paar goede nachten achter de rug.
    Wow al optrekken tot staan, zie ik hier nog lang niet gebeuren.
    Sterkte nog

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb al 2 weken niet meer s nachts gevoed iig ;) !! Dus over het algemeen gaat het beter ja ;) !! Nu nog overdag ;) !!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zeg ik zondag nog dat ze helemaal niet meer draait, had ze gisteren de smaak weer te pakken! Ze was gistermiddag echt weer Madelief. Draaien, lachen, genieten. Heerlijk!!!!
    Manlief dus ziekjes, maar ik voel mij ook lang niet lekker. Net al overgegeven... Moet eigenlijk nog op verjaarsvisite, maar ik bel af. Zie dat nu niet zitten hoor.

Manlief heeft vandaag zijn laatste werkdag op zijn werk (ook dat nog). Heeft nog afscheidsfeestje en etentje met de collega's. En dan is hij t/m maandag vrij!!! Gezellig!

Trouwens, we hebben vrijdag afscheid genomen van het kdv, tenminste, van het gebouw. Komende vrijdag gaan ze verhuizen naar de brede school, nieuwbouw. Wat een luxe, van een pand van zo'n 60 jaar oud naar alles spliksplinternieuw! Zaterdag hebben we open huis voor alle ouders en kinderen, ben benieuwd wat de kids ervan vinden. Ik ben er al geweest, zit namelijjk in de ouderraad en hebben al een rondleiding gehad. Mega-gebouw nu!

Sam, mijn lichtgewichtje is verder ook nog niet zo actief hoor!

15. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, hij kan het hebben, toch?

Ik zie nu trouwens dat Madelief wel 2 kilo lichter is, maar ook 1 a 2 cm langer. Zal ze later fotomodel worden? Haha!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap Marj!!
    Haha ja hij kan het wel hebben hoor ;) !! Ach als zij er geen punt van maken, doe ik dat ook maar niet ;) !!

Nou ik zal even naar hem toe, ff troosten.. Had alweer half uur geslapen en ligt nu weer te krijsen ;) !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier was Jildou ook veel lichter en langer dan Rinze trouwens Marj :D !! Dus wat dat betreft ;) !!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wij gaan zo. ben benieuwd wat ze gegroeit is. ze toch ook weer ziek geweest.... maar int ziekenhuis was ze in ieder geval 500gr meer als de laatste keer. dus zijn gegroeit.

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en nu slaapt ze dus nog. zal je net zien. normaal slaapt ze niet zo lang meer en als je weg moet wel......

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAha dat had ik dus vanochtend ook ;) !!

Pfffff.. meneer heeft het niet in het hoofd.. maar ik wil zo ff snel met de honden uit...

Deel Deze Pagina