pffffffffff wat is die kleine sacherijnig vandaag zeg! Ik wordt er zelf ook saggo van!! Ze is gewoon op de grond aan het spelen, en ineens zet ze het op een gillen en brullen en smijt ze al het speelgoed door de kamer, en nijdig doen joh!! de bitch! Gaat ze op handen en knieƫn zitten en wil ze vooruit maar dan lukt het niet, nou ik denk dat ze 3 straten verderop het gegil horen!! Soms denk ik dat ik niet altijd moet reageren, maar haar ook maar eens moet laten gaan, want ik denk dat het soms ook een spelletje wordt voor haar, want mama reageert toch wel, of geeft dan toch wel aandacht.. Soms vind ik het moeilijk hoor om goed te weten hoe te moeten reageren of handelen.. Ze is natuurlijk nu bijna 8 maanden, en ze snapt sommige dingen donders goed, en denk ik dat ze een loopje met me neemt ofzo..
Hey meiden ik laat weer even van me horen. Alles gaat goed hier. Las over de driftbuien en loopje met je nemen. Kan Kaelyn ook aardig wat van hoor! Maar zeggen tegen haar dat ze eerst rustig moet worden en dat we haar dan best willen pakken. En dan word ze wel rustig gelukkig. Willen haar niet pakken als ze zo driftig doet. Ook snapt ze ook al goed wat NEE is. Als ze iets wilt pakken wat ze niet mag zeggen we gewoon nee en dat is niet van jou of dat is gevaarlijk en dan laat ze het verder met rust. Hoop dat het zo blijft Alleen heb ik even een vraag ivm eten. Ze wil de melk nog amper drinken. Mag blij zijn als er 2 flessen van 210 + 7 in gaan. Verder eet ze natuurlijk fruit en groente en een boterham waar ze helemaal gek op is. Maar die melk is te weinig toch?? Oowja ben vandaag ook even bij de hans textiel geweest wat kleertjes gekocht, want ze stoppen ermee en elk 2e artikel was maar een euro. Dus ff wat ingeslagen.
Inderdaad Es, wat een dag! Wat stinkt banaan als je je niet lekker voelt! Meteen een bezoekje toilet... Robbe is met opa naar de bios geweest, komt hij thuis blijkt 'ie ook ziek te zijn. Net alles er ook ondergespuugd... Kan er ook nog bij! Hier blijft ook niets erin, dus idd... lekker dagje.
Trouwens Mogen de kleintjes al pannekoeken?? We eten pannekoeken nu en dacht geef Kaelyn ook een stukje
Lucky dat is idd niet veel.. Helpt het ook niet om wat vaker overdag kleine beetjes te geven? Pannenkoek zou ik nog niet doen, maar goed een stukje proeven is niet erg toch !! Hihi ik ben nogal van het proeven HAHA!! Marj.. ooh gezellig klinkt zoals hier een paar weken terug! Beterschap, bleagh!
@ Sam nee kleine beetjes helpt niet, want ze proeft en dan merkt ze ow het is melk en dan krijg ik die fles e rniet meer in. Het is echt gewoon de melk die ze niet wil. Pannekoek heeft ze trouwens toch een beetje gegeten, paar happen en ze vond het erg lekker. Ik ben ook er van het proeven. Daarna heeft Kaelyn vis gegeten (daar is ze dol op en dat heeft ze niet van haar ouders)
Luckey drinkt ze wel andere dingen, zoals sap? Dacht ze ze 100 ml per kg lichaamsgewicht nodig hebben zon beetje, aan vocht. Lastig van die flessen Ik laat kim ook altijd alles proeven Marj tis een ziekenboeg bij jou, beterschap voor allemaal Sam super zeg, dat het al een week goed gaat, had je ook wel is verdiend zeg Heb vandaag niks op bod gehoord, bod staat tot donderdagochtend 12 uur, ben benieuwd. Makelaar belde wel, dat ze de mail met bod had, en we zsm wat horen Morgen weer werken van 07.15 tot 16.00, behh geen zin. 1 dag vrij heb je niet veel aan xxxx
Hihi lekker Kaelyn! Hmm dan weet ik het ook ff niet. Eline, jammer nog niets gehoord .. En morgen werken. Werkse! Nou hier ff geshopt vanmiddag. Niet veel gekocht. M'n mobiel wordt weer opgestuurd .. Verder heeft Rinze vanochtend geen losec gehad, ik wil eigenlijk wel afbouwen. Overdag was hij niet anders dan anders ! Verder zit Rinze los sinds vandaag ! Gekke baby ...
nou vanaf 5 uur ofzo dit topic al openstaan maar nu pas echt tijd gehad om alles te kunnen lezen. Jayden kan al goed zitten en rolt alle kanten uit, en als hij op zn buik ligt trekt hij ook zn kont om hoog maar hij duwt zich dan niet omhoog met zn armen. Als je hem dan een beetje mee helpt dan wil hij op handen en voeten lopen hihih.. @ tamaraliza, welkom.. leuk dat je mee komt kletsen! @ es, vervelend dat Naomi vandaag niet zo in dr hum is. Maar ja dat hebben wij ook wel is, morgen is ze misschien weer lekker vrolijk . @ bubsie, gefeliciteerd met je vriendin, leuk een vriendinnetje erbij voor Djesslyn! @ j2j, hoop dat het morgen meevalt, succes! @ marj, beterschap voor jullie! Fijn dat je man een paar dagen vrij heeft, lekker een paar dagen samen.. @ eline, jammer dat je nog geen reactie hebt op het bod.. Werkse weer morgen! @ lucky, hier krijgt Jayden 2x 150 en 1x 180, dus is 480 in totaal.. en Kaelyn krijgt totaal dan 420, scheelt 60 cc.. zal niet zo heel erg zijn lijkt mij?? Als ze verder goed haar boterhammen, fruit en avondeten binnen krijgt. @ sam, Pff jij hebt het ook niet getroffen met je telefoon! Ik heb dat hier met fotocamera, vandaag weer op gehaald maar is nog steeds niet goed! Word er gewoon ziek van.. Sorry voor wie ik vergeten ben, moet nu echt gaan want heb om 8 uur training in de kapsalon, dikke kus!
Ai beterschap voor jullie Marj! Heel herkenbaar jouw verhaal over de melk Lucky. Wij mogen ook al blij zijn als Luca 2 flessen per dag drinkt. Morgen naar het cb en dan ga ik eens even vragen... Laat je wel even weten, ok? Spannend hoor Eline! Ben benieuwd naar de reactie op jullie bod. Is het huis 2 geworden? Yeah wat goed van Rinze Sam! Spannend hoor het afbouwen van de losec. Hopelijk kan hij zonder! Welkom Tamaraliza! Woops Es, Naomi heeft het jou niet makkelijk gemaakt vandaag Gefeliciteerd Bubsie! Jeetje Goldy Jayden ook al zitten, goed hoor! Joh J2J, meis toch... Wat vervelend dat je zo tegen het werken op ziet dat je er 'ziek' van wordt. Nogmaals heel veel succes en sterkte voor morgen! Meis het komt goed, echt waar. Knuffel! Hier; Jeeh ik heb mini-vakantie! Morgenvroeg naar het cb en daarna waarschijnlijk door naar de Hellendoornse Berg (Landal park) waar Pooh een weekje is en een bakkie doen.
bubsie heb je de difrax flessen?? ik ben de kenner heb er ook mee lopen kloten,welke pap wil je erin??
ja die heb ik inderdaad. had de biscuit geprobeerd.compleet maar das echt drama met die flessen. vandaag gewoon weer de pap van 4 maanden met vanille rijstebloem en borstvoeding en dat ging wel goed. gister die biscuit gedaan is een speen die ik zelf groter had gemaakt en het lijkt wel of ze het ook helemaal niet lekker vind. was een uur bezig en nu nog geen 10 min.
@ lucky en dithje. is het geen optie om bijv een fles met vanille pap te doen dat ze het dan wel opdrinken???? of appelpapje van bambix? weet niet of je jullie dat al geprobeerd hebben or. maar denk ff mee.
Djesslyn was nu wel goed gegroeit. vorige keer 6970gr en 66,8 cm en nu 7740gr en 69,5 cm. en doe het goed kwa eten wat ik geef enzo. ritme. als het niet goed was dan had ik het nog niet veranderd want ze doet het zo juist goed.
Mooi zo Bubsie !! Rinze is een kleine dikkerd HAHA!! Ach 4 april mogen we weer heen en hij doet het verder prima dus ja...
Mooie cijfers hoor Bubsie en bedankt voor het meedenken! Eerlijk gezegd maak ik mij er niet zo druk om. Luca doet het goed en slaapt de nachten ook door op 2 flessen. Als hij honger heeft meldt hij zich wel Wel wil ik even weten of hij wel alle vitamines en mineralen binnen krijgt met 1,5 of 2 flessen die benodigd zijn...
ARHG!! Naomi wil niet slapen!! Wel poosje in bed gelegen maar was alleen maar aan het gillen en brullen, nu ligt ze bij papa op de bank in haar slaapzak, en ze is gewoon klaarwakker! En vrolijker als ze heel de dag geweest is. haha!! Ongelooflijk! Nou ja als we maar een goede nacht tegemoet gaan!!