Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zal ik doen Sam!

Argh Es die kleine Naomi niet willen slapen... Ze vindt het gewoon veel te gezellig bij jullie ;)

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoe onvoorspelbaar zijn kinderen hè, Es09?!
    Ik hoop voor je dat Naomi lekker slaapt vanacht.
    Liza was ook een beetje uit haar doen vandaag. Lijkt wel of ze helemaal ontregeld was doordat ze een uurtje eerder wakker was vanmorgen...nu slaapt ze lekker, dus hoop dat ze morgen weer normale tijd wakker wordt.
    Morben weer werken...Heb geen zin :(

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jahoee! Ze slaapt!! :D ze heeft nog 60cc gedronken en is daarna in slaap gevallen, 10 minuten geleden! Dus duim mee op een goede nacht!!

Vincent ligt ook al te maffen op de bank (erg gezellig ook) Dus ik ga de hond maar uitlaten en ook mijn bedje in.. :)

welterusten meiden!!

Morgen met Naomi naar het ziekenhuis, controle bij de kinderarts (ivm operatie reflux)
    We zijn aan het afbouwen met de medicijnen en tot nu toe gaat het goed. Dus ben benieuwd wat de kinderarts morgen zegt!
    Ook worden er gelijk foto's gemaakt van haar slokdarm en maagklepje, gewoon even om te kijken hoe het er nu voor staat.. Even de voor en na foto's met elkaar vergelijken (bij wijze van) :)

Dus best wel spannend morgen vind ik.. ik hoop dat we nog meer kunnen gaan minderen met de medicijnen! Ze willen zoiezo dat Naomi voor de 11 maanden helemaal afgebouwd is, om te kijken hoe het dan gaat.. Want na het eerste jaar moet het zo goed als verholpen zijn, en zeker nu na de operatie!

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes bij de ka morgen Es!

Werkze TamaraLiza! Wat voor werk doe je? (als ik vragen mag natuurlijk ;))

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik werk als leerkracht op een basisschool. Sta dit jaar voor het 3e jaar in groep3. Op zich leuk werk, maar dit schooljaar is em gewoon niet voor mij. Natuurlijk 'halverwege' ingestapt, van 5 naar 3 dagen. Ik zit er gewoon niet in, dus ben blij als volgend schooljaar begint ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Nog een leerkrach:). Ik sta voor groep 1,2 en bevalt me super.maar ben nog maar sinds 6jan aan de slag.
    maar voor jou hele verandering dan.Rinze is mn 2e maar ik werkte al 2 dagen en dat doe ik nog en dat vinden we voor nu genoeg.
    es succes morgen.hier vandaag dus ook begonnen met afbouwen.we mochten zelf kijken wanneer.

hier schrok ik net wakker van Rinze.had t idee dat de nacht al bijna om was. Valt mee dus hihi. Heb maar niet teveel geklooid en meteen maar borst gegeven. Zoveel had hij om half 8 niet gehad. Hij viel in slaap.slaap lekker allemaal!

7. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee je kan nog heel wat uurtjes slapen! slaap lekker sam!
    Ik ga ook slapen!

8. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, hopelijk was de nacht goed! Succes bij de ka, zeker spannend!

@TamaraLiza, werkse vandaag!

@Dithje, thanx! Vandaag hopelijk meer succes. Veel plezier bij Pooh, ook de groetjes namens mij.

@hier, ben al 1 stap verder dan maandag :), zit aangekleed beneden, maar mijn boterham wil niet weg, ben gewoon zo gespannen dat ik misselijk ben. Heb ik dat. Zometeen ga ik dan echt, ik laat jullie vanmiddag weten hoe het is gegaan. Gelukkig ben ik nu met een half dagje, kan ik ff "wennen".

9. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo wat is het rustig hier zeg!
    Vraagje; Slapen jullie kindjes met een knuffeltje/doekje?? Smorgens gaat Jayden zonder problemen meteen slapen maar smiddags is altijd drama om hem even te laten slapen, terwijl hij dan echt wel moe is. Hij moet dan altijd mijn hand hebben om mee te friemelen en in te knijpen om in slaap te vallen. En dat doe ik dan maar omdat hij anders helemaal niet slaapt. Zo`n knuffeldoekje wilt hij niet.. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

@ dithje, lekker dat je een aantal dagen vrij hebt. Hoe was het met pooh?

@ es, hoe was het bij de Ka?

@ j2j, en hoe is het gegaan? Is het een beetje mee gevallen?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy Rinze slaapt met een Woezeldoekje en daar friemelt hij dan aan :p .. Hoe je dit op moet lossen... Geen idee eigenlijk als hij dan zn knuffeldoekje niet pakt... Hier nog zo'n drama met slapen overdag ;) !!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja ik vind het wel apart dat hij sochtends meteen gaat slapen en smiddags blijft hij aant huilen als ik hem in bed leg. Dan moet hij echt mijn hand hebben.. maarja dan maar even blijven staan tot dat hij in slaap valt..
    Als ik smiddags weg ga met de auto slaapt hij trouwens wel meteen.. Rinze ook?

12. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, het is meegevallen, iedereen was belangstellend en ik ben door de zure appel heen. Morgen nog een hele dag en dan weekend. Hier ook een Woezeldoekje en eentje van de Sprookjesboom (met een geitje), met 1 van deze doekjes valt Bram in slaap.

@hier, net ook gelijk geknipt en gekleurd, vanavond ga ik eten met een collegaatje en een oud-collegaatje.

13. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh fijn dat het is meegevallen, gelukkig nog maar 1 dagje en dan weer weekend! Veel plezier vanavond..

Hier; Nou hij heeft weer 20 minuten geslapen hoor ;)

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden

Heb niet terug gelezen, doe ik vanavond wel even, druk druk druk..
    Rennen en vliegen hier vandaag..

Maar we zijn dus in het ziekenhuis geweest bij de kinderarts, en het gaat erg goed met Naomi! Maar dat wisten wij zelf ook al :)
    Op de foto's zag alles er netjes uit, en werkte naar behoren. Ook zag hij dat alles al wat meer gerijpt was en dus ook beter zijn werk deed!

De medicijnen hadden we al afgebouwd, maar nu gaan we stoppen! :D
    Mocht er iets zijn moeten we bellen, maar we hoeven niet meer terug te komen!! :D:D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J Fijn dat het meegevallen is!! Nog even en weer weekend meis!!!

Haha Rinze slaapt uberhaubt liever niet overdag... Kan best zijn dat ik een halfuur in de auto zit en hij nog klaar wakker is hoor :D !! Gistermiddag ff wezen shoppen... Nou hij was in slaap gevallen in de auto.. Al met al misschien half uurtje hooguit geslapen, ik was nog niet uit de eerste winkel en meneer was wakker... En heeft ook niet weer geslapen!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje hoe was het bij pooh? heb je lang vakantie?

Goldy, ik zou zelf er niet bij gaan zitten steeds. Als ie echt moe is, gaat ie wel een keer slapen.
    Maar ja, zo ben ik dan, bang dat zoiets steeds erger wordt.

J2j, fijn dat het meeviel zeg op je werk

Es super dat alles goed was bij de ka, en medicijnen stoppen

Nog geen reactie op bod gehad, tis tot morgen 12 uur geldig, ben benieuwd.
    Die mensen hebben nog niets anders, we hadden gezegt oplevering tussen juni en november, dus best ruim.
    Zat hele dag in spanning of de telefoon zou gaan, pfff
    Kim is weer helemaal beter

xxx

17. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    hey ladies,

kom ff aanwaaien...
    Vind weinig tijd om echt te forummen...
    Wou even laten weten dat hier alles goed gaat. Eerste tandje komt erdoor. Ze kruipt vrolijk heel de kamer rond,kan nu helemaal zelf zitten en echt lang,niet dat ze na 5 mins omvalt ofzo...
    Ze staat veel en zet dan af en toe een stapje maar vooral achteruit ;)
    Verder groeit ze goed,slaapt ze goed,etc.

Hoop dat bij jullie alles goed gaat.
    Las dat het met Naomi super goed gaat! :)

Laat af en toe wel wat van me horen maar echt mee schrijven zit er voorlopig niet echt in!

Dikke kus en knuffel!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Emotionele dag vandaag... Het was erg mooi maar oh wat is het toch moeilijk. Nu flinke koppijn door alle huilbuien. :(
    Morgen gaan we nog met alle groepen ballonnen oplaten...

Verder een slechte nacht gehad. Anissa was om 03.00u klaarwakkeren is rond 06u ps weer gaan slapen terwijl om 7u mijn wekker ging

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ik geloof dat anissa waterpokken heeft! Weet iemand of je daarmee naar het kdv mag??

Share This Page