Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ja idd dat is dan wel erg en zeker omdat je een goede band met der had toch? ..had het van het weekend nog met mijn broertje der over ..al mijn 3 zusjes hebben een normale buik en ik ben net zo als mams ahah... de voeten van mams 2 druppels water in het gezicht en ga zo maar door haha... ach zoals het nu gaat tussen mij en mams vind ik goed meer hoeft ook niet want dat gaat niet goed ... nu moet ik wel zeggen dat ze op het moment wat ik van mijn zusjes hoor wel erg lof over me spreekt :$ heeft ze nog nooit gedaan ..ken niet anders dan dat ze me afkraakte enz ...

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh wat lief meis echt mooi hoor ...knappe mams ook

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker Angel! Huh:(, je moeder die je afkraakt?

Ahhhh wat een mooie foto Nancy! Is die vrouw op de achtergrond je oma?

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, Ja had op het laatst een hele goede band met haar, is niet altijd zo geweest wegens omstandigheden maarja toen ging het mis...
    Dat zijn geen leuke dingen.. En afkraken :( wat is dat nu weer :(.........

@Dithje, nee kweet niet wie dat is :( Denk ergens in het verzorgingstehuis ofzo :( hihi

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heb niet echt een foto van mij en mijn mams tja 1 foto van een jaar of 5 geleden maar die is niet zo was midden in de nacht bij het paasvuur haha..

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy en dithje ...ja ze heeft ook ooit echt lettelijk gezegt dat ik haar dochter niet was en ik teveel op mijn vader leek enz ... zij was omdat het maar heel kort te zeggen vroeger altijd met der zelf bezig en geen tijd voor mij en mijn zusje en broertjes ik moest al vrij snel volwassen worden dee veel oppassen en booschappen enz ..en heb veel meegekregen van hoe dingen gingen enz en daar heb ik nooit achter gestaan (ook te veel om op te noemen) en dat is iets wat zei nooit van me kon accepteren ..(geld .liegen enz) omdat ik daar niet mee accoord ging zeg maar ... dus ik weet eingelijk te veel van haar hoe ze dingen aanpakte .... en dat afkraken begon toen ik net op me zelf woonde ..wat zit je haar nu weer lelijk ...wat heb je nu weer aan ...enz enz ... heb dat nu wel kunnen af sluiten hoor maar heb het er wel heel moeilijk mee gehad en zeker omdat ik ook zo in mijn huwelijk ben behandeld zeg maar ...nu een man uit duizenden dat ik af en toe nog steeds voor verrassingen sta dat zoiets nog bestaat

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy wel fijn dat je toch nog een goede tijd met je mams hebt gehad en dat is wat je moet koesteren ....

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ach meis toch wat een ellende... Dat zijn van die dingen, die blijf je onthouden, dat raak je nooit meer kwijt. Je moet er eigenlijk boven staan, je weet wel beter maar dat gaat zo moeilijk want het is je moeder he :(
    Blij dat je nu gelukkig bent en zo een wereldvent hebt, het is je gegunt!!!

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Pfff was ff vergeten hoe er gekletst kon worden zeg :D

Zag een hele mooie babykamer, lijkt me heerlijk om al zover klaar te zijn.
    Hier wordt het kamertje dit weekend geschilderd, kunnen de meubels er zo in straks.
    Ow uhm, manlief en mijn zwager zijn de boosdoeners van het kwijtraken van de kast en ledikantonderdelen.
    Ze hebben niet goed geladen en de bak niet goed gesloten,dus onderweg is de boel er uitgegleden en ze hebben gewoon niks gemerkt :$

Zag ook een hele mooie buik voorbij komen, weet alleen ff niet van wie :)

Friet, mijn grote verslaving sinds de verhuizing, echt belgische frieten en het frietkot zit om de hoek.
    Ik vrees dat ik er al zeer bekend ben :D

Pooh, mannen, die van mij kan er ook wat van....

Positiekleding, ik vind er ook geen bal aan momenteel.
    De markt is inderdaad ideaal, broeken met een stieken band zitten ook het lekkerst.
    Madammeke is al ingedaald, dus alleen lage broeken zit nu ook nog lekker.
    Heb er pas 1 gescoord bij C&A, soort tricot, laag model en hij zit heeeeerlijk.

Hoe is het trouwens met Elea en shellyberlijn?
    Zijn die al oververhuisd?

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy sta er idd nu wel boven hoor maar heeft wel heel lang geduurd ..ben nu gelukkig dan ooit er is een wereld open gegaan voor me en dat pas op je 34e ;) maar zeg maar zo beter laat dan nooit he? en een band zal ik nooit met der krijgen wil ik ook niet hoor vind het goed zo als het nu is ...
    ga nu echt na mijn bedje toe ...

jij ook een goede nacht toegewenst ...

en voor iedereen trusten en tot morgen

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    hihihi wat grappig Nancy... Echt een hele mooie foto hoor meis en heel lief zo samen! Ze is vast ontzettend trots op je...

Jeetje mina zeg Angel... Wat heftig meis... Wat ontzettend wreed om te horen van je moeder dat je haar dochter niet bent:(... Koester die super vent van jou maar goed hoor meis, je hebt het verdiend! Knuffel meis!

Ohhh die man en zwager van jou MamaSan... Zomaar lading verliezen en het niet merken:(.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ga ook afsluiten meiden... Slaap lekker en tot morgen!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi kijk dit scheelt mij typen :D !! Wou hetzelfde zeggen :D !!
    Dames ik ga zo ook mn bedje opzoeken. Morgenochtend ben ik er vast wel even, morgenmiddag niet. Mijn opa en oma zijn morgen 50 jaar getrouwd en gaan s middags een rondvaarttocht doen en s avonds met fam uit eten!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamasan, lading verliezen WOW :$ Ik denk dat is verscheept ofzo en gewoon nooit aangekomen haha maarja minder blijft het wel :(
    Elea zit inderdaad inmiddels in Qatar en Shelly in Berlijn. Gaat goed!

@Angel, lekker gelukkig zijn en dat kan inderdaad alleen maar met de mensen met wie je het echt WIL :)
    Trusten wijfie

@Dithje, trusten meid en dank voor je lieve woorden..

@Sam, jij ook trusten en gezellige dag morgen!

@Ik ga ook afsluiten, pijn aan rib, voor- EN achterkant :( Ook weer nieuw volgens mij, achterkant.. Na ja komt wel goed
    Iedereen welterusten en tot morgen!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja meis, over gaat het allemaal.. Al kan het nog een week of 10 duren :p
    Slaap lekker allemaal!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    PAGINA 22?!!!!! jeeeeutje.. ik zie net t nieuwe topic pas! *valt flauw* :$

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    stelletje kletskousen hier!
    heb eerst een half uur bij moeten lezen maar steeds krijg ik ping weer een mail. en ping weer een mail. jullie blijven bezig. haha.
    nou nog steeds niet geslaagd voor nieuwe kleren or. kan het gewoon niet vinden opt internet. en nu kap ik er mee, want wordt er gewoon saggo van.
    ik ga lekker slapen morgen ochtend naar de verloskundige.
    weltruste meiden! tot morgen.

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou, weer terug van de yoga en nu nog ff chillen op de bank voordat ik m'n bedje in duik.

Onwijs bedankt! Jullie zijn echt lief. Ik kwam op de yoga (ruim een half uur erna) en m'n juf vroeg of het wel goed ging en of ik gehuild had... Oeps...

Maar.... het probleem heeft zich vanzelf opgelost! Op maandag bleek er op de locatie geen ruimte te zijn, dus nu is het toch dinsdag! :D Dan heeft hij wel bandrepetitie, maar die zegt hij maar gewoon af hoor! :p

Erg opgelucht dus en heb ook heerlijk kunnen ontspannen!

Nu alleen nog steeds "ruzie" met m'n camera, dus ik vrees dat ik die even ga formatteren en morgen gewoon nieuwe foto's voor jullie maak.

Trusten!

liefs
    pooh

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    ahhhh ik kan niet slapen... dus hier mijn reactie :D

thanks Dithje... Canadese vriend heeft het druk.. kwamen laat aan in Berlijn en moesten toen interviews doen... ach ja :) Vanavond dansen tijdens Bookashade:) Hahaha dat je gewoon de tijd bent vergeten met je vriendin! Dus het was super gezellig! Ach wat maakt het uit ;) Werk is bijzaak ;)

Es hopelijk wordt je auto verkocht!!

Kikkert wat vervelend voor je dat je een off dag hebt gehad :( Knuff

Angel thanks! Oh wat erg zeg dat je moeder zulke dingen tegen je zei! Niet normaal... wat een impact dat ook zal hebben gehad op de rest van je leven! Grrr...

Mamasan wat slecht zeg dat ze de helft van je babykamer zijn kwijtgeraakt! Ze zijn toch wel verzekerd he? Ik zou direct een schadeclaim doen. fijn dat het goed gaat met je kleine. En ja ik ben al lang oververhuisd. In 3 weken tijd hebben we het hele appartement klaar gekregen :) was flink aanpoten, maar nu kunnen we ons eindelijk op de voorbereiding van de kleine richten!

Nancy je hebt toch wel een betalingsbewijs? Blijven bellen hoor! Ohhh en je kat... dat went echt wel hoor! Die van ons liep ook dagen te mauwen, maar uiteindelijk had ze het door en nu blijft ze altijd braaf beneden.. alleen soms rent ze nog met mij mee naar boven. Hihi

Petatje wat een mooie kinderwagen heb je! Bugaboo is super populair he? :) Ahh en een mooie box! Ik moet die van mij ook nog halen. Mooie spullen heb je gekocht

Eline beterschap! Hopelijk heb je snel minder last van je onderbenen! En succes met je scooter! Vind het nog steeds een belachelijke toestand.. politie die op je inrijdt.. gekkenhuis. Mooie buikfoto en mooi kamertje!

Pooh hoe was het bij de yoga? Heb je leuke mensen in je groep? Oh wat vervelend dat je man niet mee kan naar de partnerles! (oohhh hij kan nu wel YAYYYYY) Ik heb die van mij getraind om voortaan alles in zijn Iphone te zetten! Hij was bijna een afspraak bij de vrouwenarts vergeten, gelukkig kon hij nog alles verzetten.. maar agenda's hebben mannen toch echt nodig

J2J jeetje heftig van je benen zeg! Ik zou het inderdaad maar even na laten kijken! Beterschap!!!

Lizz1 beterschap! Hopelijk is het morgen allemaal verdwenen!

Bubsie kun je ook niets vinden op Asos.com? Of gewoon bij de Hennes? Of zoek je iets bijzonders.. of zit ik er nu totaal naast hahaha :D

Hier Canadese date ging niet door. Mijn man en ik zijn s`avonds naar Bookashade gegaan (dance muziek).. voelde me toch een beetje vreemd als enige zichtbare zwangere.. iedereen staart je toch een beetje raar aan. Maar was wel leuk om weer even eruit te zijn.

Onze kat gaat het goed. Gelukkig niets in het bloed gevonden, dus de arts denkt dat ze niet eet omdat ze nog steeds pijn in dr bekkie heeft en nog last heeft van dr haarballen.. morgen krijgt ze pijnstillers, arm beestje.

Verder alles flex.. behalve dat ik maar 2 u geslapen heb! Kreeg ineens onwijze trek en de kleine was ook veel te actief... tja dan maar eruit en iets nuttigs doen zoals het forum afstruinen ;)

Tot laterz mensen!
    xoxo

Deel Deze Pagina