Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden,

Nancy wat een schattige babyfoto met je moeder. Wat ga jij hard trouwens zeg, straks alweer 32 weken.

Shelly gelukkig alles goed met je kat. Vervelend dat je niet kon slapen, erg he als je trek hebt hahaha

Angel jeetje meid, wat heftig om dat te horen, knuffel

Ik ga straks mijn mijn mannetje ons nieuwe droger ophalen, hadden we nog van mijn ouders gekregen als huwelijkscadeau.
    Echt leuk.
    En wil nog zon wipstoeltje kopen.

xxxx

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

thanx voor jullie woorden meiden ..knuff voor jullie hoor..
    eline oh fijn joh wat lief van je ouders ...
    sam gefeliciteerd met je opa en oma wens je een hele fijne dag ....
    pooh fijn dat het is opgelost is ...
    shelly fijn dat je avond toch nog gezellie was ...en je kat het goed doet nu...

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy mooie foto meid! sterkte met je rib
    @angel jeetje dat verhaal van de verstandhouding tussen jou en je moeder.
    @mamasan welkom terug :D :D. en een frietverslaving hihihi
    @sam van harte met jou opa en oma. leuk he 50jaar wat een tijd (hier beide opa's en oma's 50 jaar getrouwd dit jaar).
    @bubsie suc6 bij de vk
    @shelly fijn dat je een leuke avond hebt gehad en och die starende mensen soms vraag ik me wel eens af of ze nog nooit een zwangere vrouw gezien hebben ;). en super dat het zo goed gaat met je kat.
    @eline leuk cadeautje :D

goeie morgen allemaal,
    hier om half 7 wakker manlief vertrok ff naar zijn werk en hoe....(met zeer veel kabaal). straks komen mijn opa en oma een kopje koffie drinken en opa gaat wandelen met de hond (vind die erg leuk ;) )
    en dan vanmiddag de echo ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is maar het blijft toch wel spannend. de babykamer begint overgins iets op te schieten de muren zijn eindelijk bij gestuuct, het deurkozijn is bijgemaakt netzoals de deur en de laminaat.
    nu moeten de muren, deur+deur kozijn en raamkozijn nog geschilderd en dan eindelijk inrichten :D :D ik ga er vanuit dat we midden volgende week kunnen beginnen met inrichten.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert spannend meis! Succes vanmiddag!!

Pooh dat is fijn meis, kan manlief toch nog mee :D !!! En we wachten op foto's ;) !!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert fijne dag vandaag en succes bij de echo ...

vandaag maar eens ff wat doen heb al 2 dagen bijna niks gedaan schaam schaam...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beetje jammer, ik voel me alsof ik amper geslapen heb. Hopelijk knapt het na het douchen op.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks meiden...

hebben jullie ook ineens z'n heftige last van onderrug pijn? ik ben nu 1uurtje op en verrek echt van de rug/bekken pijn het heeft zo goed gegaan met mijn bekken tot een weekje geleden.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam knuffie voor jou meid, moet je vandaag werken? en anders lekker rustig aan vandaag.
    @angel wel een beetje rustig aan he niet teveel doen ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert: hmmz neej ik heb alleen last van mn banden. Maar geen last van mn bekken gelukkig. Neej vandaag vrij. Vanmiddag hebben we feest van mn opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn.

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier al een tijdje last van kikkert ...maar hier last van bi en isias dus dubbel op ...rustig aan doen vandaag hoop dat het een beetje zakt bij je

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ja heb ik net ook gelezen ben echt een zeef hihi, dan maar lekker op een stoel zitten ;)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    poeh isias en bi das ook niet niks. ik vind alleen bi al erg genoeg en ik moet zeggen door het vele rusten en afwisselen van zitten,liggen,lopen ging het heel goed maar nu :$ heb af en toe het idee dat ik uit elkaar val. maar zal idd proberen rustig aan te doen vandaag (maar voor deze bezige muts is dat erg moeilijk ;) )

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh meiden,

Zit hier nog te shaken op mijn stoel, had echt net bijna een fietser onder mijn auto :$ scheelde echt een haar, piepende banden en alles! En gewoon niet eens schrikken he en onverschillig doorfietsen ook! :x:x Was echt in staat om terug te rijden, had ik ook wel gedaan als ik niet zwanger was geweest ;) DAMN wat een debiele mensen heb je toch!!? :$

@Pooh, wat goed dat het opgelost is!! HIHA helemaal goed :)

@Eline, veel plezier met de droger ophalen, heb je zo ook wel nodig :p

@Kikkert, gezellig middagje :) leuk inrichten! Helemaal top :)

@Shelly, hopen dat het allemaal goedkomt met de poes..
    Wat leuk een feestje, dus je hebt nog gehoust? :p Heerlijk hoor

@Sam, en ben je opgeknapt na het douchen? :(

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ja weet er alles van hahah..hier nog zon muts maar ik moet wel heb ik gemerkt ...vorige wk woensdag na de stad geweest donderdag een beetje gewassen niet veel gedaan dus ..vrijdag ritje achterhoek gehad en ik ben dus gewoon bijna 4 dagen kapot en veel pijn ..en wat heb je dan eingelijk gedaan:$ ..dus ik moet het wel anders weer gaan indelen want heb geen zin om weer zoveel pijn te hebben brrrr... ja isias ook nog maar dat had ik al voor de zwangerschap en atrose in mijn onderrug is niet fijn maar ja je doet er niks aan he? haha...

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net van ellende toch maar mijn moeder gebelt die komt dylan tegen 11uur halen want ik zakte net bijna door mijn benen van de pijn omdat ik dylan op het potje wilde zetten :( (vind het echt klote dat dylan weg moet maar ja dit is ook niks)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy jehh meid wat schrikken zeg en dan gewoon vrolijk doorfietesen .. kan me voorstellen dat je:x werd
    kikkert meid toch wel goed dat je moeder ff gebeld hebt doe maar rustig aan gewoon ff niks..

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Heerlijk geslapen en uitgeslapen tot 8.00 uur (tja, bioklokje he?) Sebas heeft vannacht bij m'n ouders gelogeerd, dus ons kleine wekkertje was er vanmorgen niet.

Straks na m'n ontbijtje even op m'n gemak teruglezen en uitgebreid reageren!

Maar..het is inmiddels gelukt met de foto's! Andere USB-poort van de laptop doet wonderen:D

Dus bij deze: (beetje donker, maar dat komt door het raam)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    En nog een!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh mooi hoor !!! en wat fijn dat je goed geslapen hebt en tot 8uur wauwwww ....

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    En als je dan bedenkt dat hiervoor alles oranje/steenrood (linnenbehang en vloerbedekking) was..... De meubels zijn nog hetzelfde overigens.
    Laatste snoertjes van de tv worden vandaag door manlief weggewerkt, ook de laatste plint plakt hij vandaag :D

Deel Deze Pagina