dames heb ff een vraagje ... heb een best drukke dame in mijn buik ze is altijd flink aanwezig ...maar nu sins eergister meer als de helft minder voel ze zo af en toe wel maar niet meer zo als daarvoor ..moet ik nu wel of niet de vk bellen ???
@angel als jij twijfelt zou ik toch ff bellen, maar het kan natuurlijk wel dat de kleine gewoon anders is gaan liggen. maar nogmaals als jij twijfelt echt bellen daaar zijn ze voor
heb idd toch maar ff gebeld ..moet om half 1 ff na de praktijk komen en dan gaat ze verder kijken of er een filmpje gemaakt moet worden of niet...
Môgguh dames, alleen de laatste 3 pagina's bijgelezen... Eline: veel succes met het ophalen van de droger! Shelly: lees dat het goed gaat met de kat. Wat fijn voor je meis!!! Kikkert: Oh, wat leuk dat je (hopelijk) volgende week kunt gaan beginnen met inrichten. Begint het al te kriebelen? Mbt rug/bekkenpijn.... had tot vorige week alleen maar last van de bi maar nu begin ik ook flink last te krijgen van bandenpijn. Ben dus erg blij dat ik (eindelijk!!!!) mijn rugband tussen de verhuisdozen heb gevonden... (Heb er wel 2,5 uur voor op zolder moeten zoeken maar dan heb je ook wat ) Gelukkig (nog) geen last van mijn hernia tot nu toe (ff flink afkloppen) Lees net dat Dylan straks naar je moeder gaat. Echt balen dat je zoveel last hebt vandaag! KNUFF!!!! Sam: proficiat met je opa en oma! Heb bij mijn grootouders ook nog mogen meemaken dat ze 50 jaar getrouwd waren. (opa is overleden toen ze 56 jaar getrouwd waren. Ze kenden elkaar (toen opa overleed) tot op de maand precies 60 jaar) Nancy: boh, ook een goed begin van de ochtend :x.... je kunt nu in ieder geval niet meer zeggen dat je niet (echt) wakker bent na zo'n actie. Hier gisteravond ook zoiets meegemaakt. Reed terug naar huis van werk (half 12 en dus stikdonker) zie ik voor mij een ambulance komen met flinke vaart en sirenes en alles. Komt er een of andere debiel die mij met 130 ofzo wilt inhalen (waar je 80 mag). Dus die ambulance helemaal knipperen met de lichten en toeteren... Als ik 5 km/h harder had gereden was de auto echt tegen de ambulance (of tegen mij) aangereden..... echt heavy.... Maar goed, nu weer vol goede moed verder aan het werk, veel succes!!! Angel: veel succes en idd niet te veel doen he! En mbt drukte baby.. Het kan zijn dat ze nu minder beweegt omdat ze groeit en minder ruimte heeft maar als je je echt zorgen maakt kun je altijd de vk bellen he. Daar is ze tenslotte voor! Pooh: mooie foto's/kamer!!!! Hier: voor mijn gevoel extreem vroeg opgestaan vanochtend. Was vannacht om 12 uur thuis en moest toen nog wat eten. (Had wel wat gegeten om half 5 voordat ik wegging maar dan heb je om 12 uur toch nog wel honger hoor). En vanochtend om kwart na 7 stond Thessa aan mijn bed. Ze is schijnbaar de halve nacht wakker geweest omdat ze gister om 5u ofzo in slaap is gevallen. Kan me in ieder geval nog herinneren dat ze om half 1 vannacht (toen ik naar bed ging) wakker werd, maar ze ging bij oma in bed liggen (die kwam ook net naar bed toe). Daarna nog ergens, vaag in de verte, gehoord dat ze was aan het huilen ergens om maar gelukkig was Roger opgestaan. Strakjes om 11u naar de fysio en dan kijken of het weer zodanig is dat we vanmiddag ff een uurtje met de kids naar de speeltuin kunnen gaan. Verder nog flink last van harde buiken maar heb nog niet echt de indruk dat ik me daar zorgen om moet maken (buiten het rustiger aan doen ) Ga ff kijken of ik mijn moeder wakker krijg. Dan kan ik nog ff de bestellingen van gisteravond gaan verwerken en me klaarmaken voor de fysio. Tot straks!
Goedemorgen allemaal, Ik zit te wachten tot ik naar de huisarts kan, heb afspraak om 11.10 uur. Ging niet eerder helaas, zat om 08.00 al in de kleren en ben zowaar in slaap gevallen, wordt nu net weer wakker. Nancy, jeetje mina da's heavy, je schrikt je toch een hoedje door zulke idioten op de weg :x. Ik kan daar ook zo pissig van worden, dan ben ik in staat om ze van de fiets te trekken (bij wijze van dan he , want zou het natuurlijk nooit echt doen). Mooie foto van jouw en je mamma, dit soort foto's zijn goud waard en een mooie herinnering. Mooie kamer Pooh, lichte kleuren, helemaal leuk! Geniet er maar lekker van! Kikkert, rustig aan hoor, als je zoveel last hebt vandaag en succes straks voor de uitslag. Sam, gefeliciteerd met het gouden huwelijk van je opa en oma, een fijne dag vandaag! Jullie treffen het met dit mooie weer, hier is het zonnetje er al. Angel, jeetje wat een verhaal over je mamma, dat moeders zulke dingen kunnen zeggen over hun eigen kinderen . Knuffel voor jou, want je weet je er dapper doorheen te slaan. Die wereldvent is je gegund, geniet er van. Ik ga maar even een appel schillen, kijken of ik met wat vitamientjes wat power in mijn lijf kan krijgen. Ben nu een wandelend vaatdoekje. Groetjes!!
Goedemorgen dames! Gefeliciteerd met de trouwdag van je opa en oma Sam! Heel veel plezier vandaag. Bah Bubsie wat vervelend meis dat je niets kunt vinden qua kleding... Succes bij de vk! Super Pooh dat het probleem zich heeft opgelost! Enne... die repetitie: doei doei. Argh vroege vogel Shelly! Jammer dat je Canadese date niet door kon gaan, maar wel lekker gedanst... Super hoor. Wat fijn meis dat het bloed van de kat goed was! Hoop dat je nog een paar uurtjes hebt kunnen slapen... Veel plezier met het ophalen van de nieuwe droger Eline! Ben in jouw woonplaats Angel... Laat je de rooksignalen even wapperen? Goed dat je gebeld hebt meis, succes vanmiddag! Veel plezier met je opa en oma Kikkert, gezellig hoor dat ze een bakkie komen doen. Heel veel succes ook bij de echo! Gaat er iemand met je mee? Ahhhh wat een schrik Nancy! Bah, geen fijne start van je dag meis... Hoe is het met je voetjes vandaag? Wow Pooh wat heerlijk meis tot 08.00 uur geslapen! Ahhhhhh de foto's.... Echt heel mooi geworden meis! Stijlvol en ook rustig, super! En die lamp... wow, die is echt mooi zeg! Succes bij de fysio Laetitia! Succes bij de huisarts J2J! Hier; eigenlijk niets bijzonders te melden. Ben weer aan het werk, dit keer op ons kantoor in Amersfoort. Vanmiddag naar de tandarts, blegh... Fijne dag allemaal!
Dithje, succes bij de tandarts! Bubsie, had je al in een Prenatal winkel gekeken? Ik ben zaterdag geweest en vond er eerst nooit iets leuks hangen, maar ben nu goed geslaagd. Driekwart spijkerbroeken/witte broeken, hippe shirts, leuke tuniekjes, ze hadden nu voldoende keuze. Voor mij dan, met kleding is het natuurlijk wel dat de smaak van iedereen verschillend is....
Goedemorgen! Heb even niet terug gelezen, sorry meiden. De Peugeot is gisteravond verkocht!! dus dat is mooi en snel geregeld.. Gelukkig!! Wordt vandaag 21 graden als ik.. phoe he! Tuurlijk wel lekker! Ga maar even zonnebrand halen straks, kan ik even in de tuin zitten vanmiddag! En vanavond gaan we de schommelbank halen dus kan ik morgen lekker daarin zitten
pfff... Een uur bijlezen! Maar... hier zijn de reacties: @ Es: en, nog een broek kunnen vinden voor de shoot? Top! De auto verkocht! Snel hoor. @ mamasan: welkom terug! Lekker dat jullie al weer een beetje gesettled zijn. Teveel gedaan met de verhuizing? Zat er mss ook wel een beetje in. Maar nu goed je rust nemen hoor! @ Nancy: goed dat je gisteren eerder naar huis bent gegaan. Pfff, dus met dat vocht is het nog niet beter? Nog nagedacht over die voetreflex? Anders probeer je het toch gewoon een keer? En heb je Noppies nog gebeld? Ik hoop dat ze je hebben kunnen helpen. Lieve fotos trouwens, met je mams. Wow, en is dat schrikken! Laat me raden? Zeker een student? @ Sam: hihi, dat ze uiteindelijk doet wat jij wilt als je met haar op straat loopt is idd wel handig! En als ze dat ook zonder papiertje doet.... En gefeliciteerd met je opa en oma! @ petatje: hij is mooi!!!! Erg gaaf die denim-uitvoering. En mooie box hoor. Bopita? @ Eline: vervelend dat je zon last hebt gehad van je benen. Ik herken het niet, dat het in het bot zit. Wel vaak onrustige benen of een heel naar gevoel in mn benen, maar dat voelt toch anders. En een prachtige buik! Kamertje is ook erg leuk geworden. @ mamavp: hoe was het inwijden van je nieuwe douche??? Thanx voor de tip voor onze poes. Dat ga ik zeker proberen. Ze heeft ook een plekje op zolder waar ze graag slaapt, dus dat lijkt me een mooi alternatief. Tja, kammen...zouden wij ook moeten doen, maar mevrouw vindt dat niet zo prettig. Loopt alleen maar weg, En ik heb niet meer de fut om erachter aan te rennen @ Dithje: mooi dat het bij de bedrijfsarts meeviel. En dat ze de 15.00 uur er tot je verlof in houdt. Nou ja, nog een dag of 14 toch? Wat goed dat de tuin zo opschiet! Nu volgende week de voortuin nog en dan zijn jullie weer helemaal klaar. Succes bij de tandarts straks! @ poezen: naast de ballonnen (die ik zelf toch wel een beetje gemeen vond) werkt aluminiumfolie ook erg goed. Daar schrikken ze ook wel van, maar het voelt nog vervelender aan hun pootjes. Wij hadden het in de box en het bedje gelegd en de kat is er daarna nooit meer in gegaan. @ J2J: en hoe is het nu met je benen? Toch geen trombose he? @ Lizz: beterschap! @ bubsie: hoe was het bij de vk. @ Shelly: het was wel lekker bij de yoga, lief dat je het vraagt. Tijdens de oefeningen wel harde buiken, maar met de ontspanning heerlijk gelegen en zelfs even weg geweest geloof ik De meiden zijn wel leuk, maar niet zo leuk als mn vorige groep. Ik ga er met een kennis/vriendin heen, dus dat is wel gezellig! Lekker dat je ff met je mannetje op pad bent geweest. O, en het gaat beter met je kat. Gelukkig! @ Kikkert: succes straks bij de echo! Gaat er nog iemand met je mee? @ Angel: gewoon ff de vk bellen. Klinkt heel erg als wat ik van het weekend had. Maar je zorgen gaan zitten maken is voor de kleine meid ook niet goed. Gewoon ff lekker hartje luisteren en echo laten maken. Lees dat je gebeld hebt en dat je mag komen! En over onze slaapkamer: thanx! Het voelt ook echt als een oase van rust nu! @ Laetitia: rustig aan vandaag meid! Zon avondje gaat je ook niet in je koude kleren zitten. En succes bij de fysio.
@Pooh, ik hoop dat het geen trombose is. Maar mams die zag gisteren mijn benen en vond het toch ff beter om langs de huisarts te gaan. Ze zal zo wel zeggen "het hoort erbij"....zegt mijn gevoel, terwijl ik het zelf niet helemaal normaal vindt. Ik houd in de zomer altijd wel wat vocht vast, maar dit is , 's avonds heb ik benen met tenen zeg maar, de hele enkel is zo dik als mijn been. En als dat nu nog voor een paar weken was, maar moet nog ff langer... Op het werk kan ik mijn benen niet omhoog leggen dat is ook wel lastig. Ik zit het grootste deel van de dag, probeer uiteraard wel zoveel mogelijk te lopen om alles soepel te houden, maar valt niet mee. Verder een heel benauwde kamer waar ik zit, is nu al 'sauna" temperatuur, laat staan straks als het echt bloody hot wordt buiten. Zo, ik ga gauw, laat straks wel even horen wat ze zei.
thanx meiden voor jullie lieve woorden dithje heb de rooksingalen aanstaan hhhaaha ...koffie staat altijd klaar he ? hah... bij welk bedrijf werk je dan als ik vragen mag? j2j sterkte meid hoop dat je wijzer wordt bij de ha .. pooh idd jij had het dit weekend ...ben benieuwd hoor zal wel niks zijn maar toch je maakt je best zorgen ... lea succes bij de fysio hoop dat je vanmiddag nog ff na de speeltuin kan ... hier al een klein beetje gedaan wasje en poetsdoek door de kamer heen gehaald ..nu nog ff de stofzuiger en dan een boodschap en dan is het wel weer klaar voor vandaag ...morgen weer een dag ... maar het liefs doe ik het hele huis ff want stel je voor ? ohhh die hormonen maken je gek af en toe haha...
Natuurlijk maak je je zorgen. Ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt. Het zal idd niets zijn, maar voor jouw geruststelling is een ctg (hartfilmpje) en echo wel fijn hoor. Succes meis! Ik duim voor je. Enne...je doet het goed rustig aan. Ben trots op je!
Hey dames, ik heb even een klein dilemma. Bij de geboortekaartjes zou ik graag een klein tekstje schrijven over de kraamcadeaus... Dat we dus liever geld en cadeaubonnen hebben dan "echte" cadeautjes. (Zeker omdat we nog een overvloed aan kleding en speelgoed van Thessa en Joshua hebben en de vorige keren bij de kraamcadeaus heel veel dingen hebben gekregen die we tot nu toe nog altijd niet hebben gebruikt enzo). Nu heb ik hier van het forum een leuke tekst vandaan geplukt die ik als apart kaartje wil toevoegen. Ik weet alleen niet of ik dat wel kan maken. Natuurlijk zijn er mensen die liever een "echt" cadeau willen geven (vooral de overgrootmoeders). Daar wil ik ook wel een soort van verlanglijstje voor maken maar omdat we vooral verlegen zitten om de wat duurdere dingen (een nieuwe draagdoek enzo) leek me dit wel een goede oplossing. Of ben ik nu heel egoïstisch aan het denken? Dit is trouwens de tekst:
Lekker bezig dus Angel! Maar wat je zegt meis, morgen is er weer een dag... Wel goed opletten en niet door je pijn heen gaan, heb je morgen alleen maar last van. Ik stuur je even een pb-tje meis mbt mijn werk... Tja, is een lastige Laetitia... Er zijn natuurlijk altijd mensen die er verkeerd op reageren. Maar waarom zou het niet kunnen? In een trouwkaart mag je wel aangeven dat je liever geld hebt dus waarom bij een geboortekaartje dan niet....? Hier; net sollicitant gehad, was niet zo'n succes. Zit nu ff een bammetje te eten achter mijn pc aangezien mijn collega's de lunch al op hebben.... Niet zo gezellig maar ach...
bij de verloskundige was het goed met de kleine. zelf zal ik gewoon meer last gaan krijgen van mn bekken omdat mn hormonen doorgaan zal het indd niet te vermijden zijn. ik moet ook een suikertest ondergaan volgende week. dus ochtendje ziekenhuis. en vieze drankjes drinken en prikken. dit om te zien of ik een groeispurt heb gemaakt of aangekomen ben van de suiker. denk zelf niet dat het suiker is or. maar goed kan beter te veel testen dan te weinig. ik ga eens ff kijken dan op de site van prenatal of ik daar wat kan vinden. weet zelf niet goed wat ik wil dus dan is het helemaal moeilijk he.