Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Bubsie dat het goed was bij de vk! Groeispurt.... ben je zo hard gegroeid dan meis de afgelopen periode? Blegh, prikken is nooit fijn... Maar ja, wat moet dat moet;).

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Bubsie: heb je al eens bij de H&M gekeken? (niet op de site want daar vind je niet zo veel maar in de winkel zelf)

Dithje: hoezo was de sollicitatie geen succes? (Of wil je daar niet over uitwijden?) Smakelijk iig!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    wij vragen ook geld/cadeaubon want waar sommige mensen mee aankomen daar kunnen we niks mee of je hebt het dubbel enz... hier heeft er bij dylan maar 1 iemand een probleem van gemaakt en voor de rest niemand. dus ik zou zeggen doe waar jij je prettig bij voelt

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @bubsie fijn dat alles goed was en minder van het prikken

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @mamma chan enne hoe was het gegaan?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    he dames

ben terug van de vk ...alles klonk goed maar ze heeft me voor de zekerheid toch ff na het ziekenhuis gestuurd daar moet ik vanmiddag heen weet nog niet hoelaat want ze belt me na half 2 ff op als de afspraak gemaakt is...daar krijg ik een ctg en echo ..dus als ik meer weet laat ik het jullie zeker weten ...

pooh ja gaat steeds beter met rustig aan doen hahah ben zelf ook wel een klein beetje trots hahah...

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje, nou de laatste keer had ik niet gewogen dus 4 weken geleden en daarvoor woog ik 10 kilo minder. dus ben in 8 weken tijd 10 kilo aangekomen. in totaal al 18 kilo.pfff. maar voor de zekerheid ff testen.
    @leatitia, ja daar ben ik heeeeeel lang geleden wel eens geweest en dat vergeet ik nooit meer. haha. ik had toen bij de c&a 2 leuke shirts gekocht positie. en toen gingen we naar h&m en hebben we daar ook nog wat gekocht. maar ik met mn zwangere vergeetachtige kop... had daar mn tasje laten hangen met mn shirtjes van de c&a. ja nergens meer te vinden natuurlijk. gejat! dus sind dien ben ik niet meer in de winkel geweest hahaha.
    maar wij hebben ook geen h&m in de buurt dus moet er echt ff een dag voor uitkiezen als ik daar heen wil. en heb nu weinig zin meer om echt te winkelen met die bekkenklachten.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    jullie vroegen mij of er nog iemand mee ging naar de echo, maar er gaat niemand mee :( . dylan is bij mijn moeder dus die moet op hem passen, mijn vader is werken en mijn man ook en voor de rest wil ik niemand anders erbij hebben dus ga ik alleen, tis wel shit dat mannetje niet mee kan maar ja

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik heb net maar even me haar geverfd.. cacao bruin is het geworden :D Mooi hoor.. alleen laat ik het meestal bij de kapper doen, alleen nu dacht ik; ach what the heck, doe het gewoon zelf, dus pakkie gekocht bij de drogist en gaan met die banaan :p
    Wel een gedoe zeg om het zelf te doen, vooral de achterkant, maar het is gelukt!! Kan weer voor de dag komen ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    suc6 & knuff meid

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @es kan niet veel mis gaan met die pakjes ;) maar cacoa bruin is wel erg mooi :D foto?

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    bubsie fijn dat alles goed was bij de vk ...en fijn dat ze het ff na checken of het suiker is of niet ...hier ook al bijna 25kg aangekomen :$

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Foto.. wel gemaakt met de webcam :p
    Is nu een stuk donkerder als dat ik had.. ik was best licht bruin..
    Kunnen jullie je trouwens voorstellen dat mijn echte kleur haar hartstikke blond is :p:p

View attachment 68276

14. Laetitia

Es: staat je leuk!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    mooi es!!!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    vraagje:

wie van jullie gaat er na de bevalling een sluitlaken/sluitband/belly bandit gebruiken? of heeft dit bij de eerste/eerdere kindjes gebruikt?

ik wil het nl zelf gaan gebruiken/proberen na de bevalling omdat ik bij dylan na de bevalling die steun toch wel heel erg miste aan mijn buik.

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Laten we het erop houden dat de dame in kwestie niet geschikt was voor de functie Laetitia;)...

Fijn Angel dat het in eerste instantie goed klinkt... Succes vanmiddag in het ziekenhuis en ik duim voor je!

Joh Bubsie, in 8 weken 10 kilo aangekomen... Jeetje zeg, goed van je vk dat ze je dan even wil testen just in case...

Hmmm niet fijn Kikkert dat je alleen moet:(... Heel veel succes meis! Euhm, wat is een sluitlaken?

Mooie kleur hoor Es! In het eggie blond?? Hihihi, hoe grappig is dat... de echte 'blondjes' verven hun haar donker en de donkerharige verven hun haar blond;).

18. Laetitia

Kikkert: heb bij de vorige bevallingen geen sluitlaken of iets gebruikt (had er toen ook niet over nagedacht of over gelezen ofzo) maar bij deze zwangerschap kwam ik de belly bandit ook tegen. Ben nog aan het twijfelen of ik hem wil hebben... (Vooral vanwege de prijs want het zou niet de eerste keer zijn dat ik veel geld aan iets uitgeef wat ik daarna toch eigenlijk niet gebruik...)

Maar ga gezellig met je mee op de uitkijk naar andere antwoorden!

19. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    niet allemaal hoor, ben ook blond en verf het rood!!!!!! ze noemen het mahonie maar ben echt rood de eerste weken.

@pooh73: het kammen bij de kat kun je op zich aanleren door ze erna een snoepje te geven.....

las trouwens net een zot verhaal over een yuppie stel dat de kat buiten heeft gezet omdat er een baby aankomt!!!!!

Helaas heb ik er momenteel geen meer, enkel een stel schuwe buiten op de boerderij die het ratten en muizen gehalte hopelijk laag houden. Maar buiten de deur zetten echt niet!
    Ik neem er echter wel weer 1 of 2 maar wil ervoor naar het asiel of zo aangezien daar veelal volwassen katten zitten, die kleintjes vinden meestal wel een huis/baasje.

20. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ff wat uitproberen....

Share This Page