ga ff Joshua uit bed halen (hoor net dattie wakker is) en dan iedereen klaarmaken om ff een uurtje naar de speeltuin te gaan.. Tot straks!
en onze nieuwe slaapkamer is mooi paars......slapen nu lekker beneden en de kids + straks de au-pair boven.
er moet nl nog 1 kamer klaargemaakt worden en dan kan alles definitief naar z'n plaatsje en de wieg naar beneden.
MamaVP: Ziet er netjes uit! Ik zit lekker in de tuin, wel uit de zon want ppff dat was niet te harden.. Net in huis gestofzuigd en gedweild, was hangt buiten dus dat is allemaal klaar dus kan ik nu ff relaxen! 8) Muziekie aan op de laptop wat te drinken en ff lekker zitten.. vanavond komt de schommelbank dus kunnen we mooi in elkaar zetten straks
Even een korte update: voor mijn benen adviseerde de huisarts kousen....ja ja...niet aan te ontkomen helaas . En heb een creme gekregen voor mijn benen, huid is heel droog en gebarsten. Verder liefst zoveel mogelijk met de benen omhoog. Verder heeft ze mijn bloeddruk gemeten (124/74) en wilde ze voor de zekerheid mijn urine even controleren op eiwitten en daarin zat een spoortje eiwit, bloed en leukocyten, dat zou kunnen wijzen op bijv. blaasontsteking. Later bleek dit niet het geval, toen ze het onder de microscoop had bestudeerd. Maar de assistente begon al te zeggen, ja als je dat verwaarloosd kun je weeenactiviteit krijgen, was helemaal van de leg door deze praat. Dus ben rest van de dag thuis gebleven, heb er hoofdpijn van en weer een tijdje liggen slapen op de bank. Verloskundige heeft me gerustgesteld, ze zei dat de assistente dit niet moet zeggen, want is ver gezocht. Ze was blij dat bloeddruk goed was en wil dat ik dit morgenvroeg nog een keer laat controleren met ochtendurine. Dan even zien wat de waarden zijn. Dus morgen gaan we weer verder.
@ angel: goed dat ze even een ctg en echo maken. Dat werkt vaak toch wel erg geruststellend... @ kikkert: jammer dat je alleen moet. Laat je nog even weten hoe het was? hier vorige keer een sluitband gebruikt (met klitteband), werkte erg prettig, vooral omdat ik echt zware bi had. ga ik deze keer zeker weer doen! als je wilt weten welk merk ik heb moet ik ff een keer kijken. laat het maar weten. @ mamavp: goede tip. gaan we proberen. en mooi geworden hoor, de badkamer. Maar hoe was je eerste douche in je nieuwe douche? @ j2j: balen zeg, van je benen. heeft de vk niet het advies gegeven om te stoppen met werken, zodat je meer je rust kunt nemen (of te wel, benen omhoog)? hopelijk is morgen de test goed. knuf! @ dithje: hmm, balen dat de sollicitant niks was. @ hier: zo naar m'n ouders om Sebas op te halen....als die mee naar huis wil tenminste verder vanmiddag 2 vriendinnetjes op visite gehad die aanboden om vrijdag bij het optreden van manlief te gaan kijken. ze hadden het al helemaal bedacht: we zouden maar een half uurtje gaan, nemen een relax camping-stoel voor me mee en zetten me zo dicht mogelijk bij het optreden af. hmmmm.....toch maar ff over nadenken.....
hoihoi hier weer terug uit het ziekenhuis ...alles was goed hardslag oke en echo ook ze bewoog goed alleen ik voel het nu niet zo goed moest het wel in de gaten houden want blijft dit zo dan wel weer ff aan de bel trekken maar voor nu alles prima in orde ... schrok alleen heel erg toen ze me op de weegschaal zetten ..in een week tijd bijna 4 kg erbij vk zei net ff de smooties en melkdranken laten staan althans mag wel een smooitie maar dan met mate en het liefs zelf maken ...nu doe ik dat tussen door ook wel maar ja iets minder dan maar en veel vocht ..maar ja voor het goede doel he
Fijn dat alles goed was Angel Ik ben aan het handje/voetje drukken met onze kleine meid.. haha Ik ben op mijn buik aan het duwen met 2 vingers en mevrouw zit weer tegen mijn vingers te duwen, je voelt haar echt kracht zetten tegen mijn vingers aan, zo schattig!!
ik ben terug van de echo en alles zag er goed uit cyste was weg en vlekje op het hartje was bijna niet meer te zien , wel lag de kleine dik 1 week voor op de groei. ze hebben trouwens heel moeilijk gedaan voordat er een echo gemaakt werd eerst hebben ze de vk gebelt daarna nog de gyno en toen pas begonnen ze. want die mevr die de echo deed maken vond het geen reden tot een echo vandaar het gezeur maar de vk was ff mijn redder in nood hihi.
@angel fijn dat alles goed was meid en ga anders eens thuis op de weegschaal staan dat scheelt vaak een heleboel ik weeg thuis nl minder dan bij de vk en ik ben mijn weegschaal gewend dus die hou ik zelf ook aan.
@Pooh, heb mijn vk vanmorgen heel ff aan de lijn gehad, maar zij praat niet over minder/stoppen met werken, ook de huisarts niet. Ik ga het wel in de gaten houden, want merk goed het verschil nu ik vandaag al een tijdje met de benen omhoog heb gelegen. Heb a.s. dinsdag sowieso weer controle bij vk, ik kaart het dan wel even aan. @Kikkert en Angel, fijn dat alles goed was!