Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @j2j shit meid van het vocht probeer echt zoveel mogelijk omhoog te zitten met je benen en liefst iets hoger dan je kont zeg maar, daarbij wissel badden/douche, probeer ook niet te lang te douche daar word het ook alleen maar erger van. bij dylan heb ik het ook heel erg heftig gehad (kreeg geen schoenen mee aan). en als jij het gevoel hebt dat het beter is om je ziek te melden op het werk of minder te werken dan moet je dat doen jou gezondheid en die van de kleine uk gaat voor! knuf

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik mocht trouwens nog ff snel spieken naar het geslacht :D :D altijd leuk toch hihi

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    KLETSKOUSEN! :$

wat heb ik onthouden ;)

@Pooh/Mama v Perine, mooi zeg het resultaat van de verbouwingen, super!!

@Es, leuk je haartjes! en hand/voetje drukken geweldig *smelt* :D

@J2J, wat een rotpraat inderdaad :x en wat sneu van de kousen zeg :( Moet je ook niet blij mee zijn zeg ;) Sterkte

@Kikkert, had je al op Hyves gefeliciteerd met de goede uitslag, maar super zeg! Wel jammer dat je toch echt nog alleen moest :(

@Dithje, balen van het mindere soll gesprek...

@Angel, wat fijn dat je nu gerustgesteld bent meis! Wat spannend was het nog dan vandaag brrrr :( Gelukkig met een goede afloop!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hier, voeten/enkels waren weer een drama vandaag ;) Was ook een erg drukke gekke dag op het werk.. Ben wel uurtje eerder weggegaan (goed he) Heb wel de VK gebeld en kan morgenochtend mijn urine inleveren, wilde ze toch even dippen, dus ben benieuwd ;)
    en toen ik thuis kwam was de jurk gearriveerd!!! En hij zit en is GEWELDIG!! Ben zooooo blij! Pooh, nog ontzettend bedankt, helemaal super!! :D Mijn slippertjes en nieuwe sieraadjes staan er ook super bij, dus ben er klaar voor hihi :D Voor wie de jurk nog niet gezien had, hij staat hier in mijn fotoalbum. Wel eerst even zp-vriendjes worden ;)
    Straks misschien ijsje halen nu vriendlief nog zover krijgen ;):D

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dames, ik moet even ego en:x

Heb net de specificatie binne van de kpn van den:x

hij heeft gebeld: 2mrt
    4mrt en 11 mrt meer als 10 min:x

Sms sen: 28 febr-2 mrt-3 mrt- 4mrt-5mrt-7mrt-10mrt - 11mrt

Gemidedels 7 smsjes per dag!!!

Hij zegt hierop ach is niks chan, gewoon auwehoeren:x:x:x

ik ben echt versteld nu!!!
    klikt miss btje stom maar ik vertrouwde het nie drom die kpn nota opgevraagd!!, heb die volgende meteen ook opgevraagd!!!

wat zouden jullie tog doen!!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, naar die Fred...uuuuuh dat 18jarige grietje bedoel je :( Wat een loser brrr ;)

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja die jah:x:x

luister zo begint het meestal, ik ken dat gvd wel, ik heb dat zelf ook gedaan!! nee hij zegt is niks chan!!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    hey meiden,

heb ff niet terug gelezen maar wilde ff spuien!
    ben woest!
    tijdje terug wat besteld bij lecturama, over haken. kreeg je een beginnerslesje en bolletje wol voor 3,88 dat netjes betaald
    nu kreeg ik 2weken geleden een nieuwe zending en dan wordt er iedere 2 weken 15 euro van m'n rekening afgeschreven als ik het wilde houden. nou ik dacht doei. dus terug gestuurd. en nu keek ik vandaag op de rekening jahoor gewoon 1e termijn eraf gehaald.
    ik bellen naar lecturama krijg ik zo'n eikel aan de lijn! klantnr. dus ik gegeven toen vroeg hij een pakketnr. en ik zei dat heb ik niet (Heb ik niet gehad bij het terug zenden moest je voor betalen dus dacht dat hoeft niet) misschien erg stom achteraf.
    dus die jongen zei, nou dan kan ik u niet helpen. zonder pakket nr kan ik niks en ik heb niks ontvangen. dus ik werd natuurlijk woest en heb gezegt ow en als ik die nou niet heb. dan heeft u een probleem mevrouw! ik zei ok, dan ga ik andere stappen ondernemen en heb opgehangen. kon wel janken! en nog. want als dit zo doorgaat heb ik 160 euro weg gegooit!
    ik ga morgen naar het postkantoor en vragen of het pakketje met hetzelfde pakketnr wordt weggestuurd als dat ik het heb gehad want daar heb ik nu zelf op gekeken en dan staat er dat het 22 april weer is afgeleverd. ik denk dus bij lecturama!
    voel me hier echt klote onder. dus hoop dat ik het nog voor elkaar ga krijgen.
    zo heel verhaal maar moest het ff kwijt, en misschien kunnen jullie me gerust stellen of juist niet. omdat jullie het misschien ook wel eens meegemaakt hebben.

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, ooooo kan hier zo boos om worden he, stelletje afzetters!! :x:x En een gedoe wat het geeft grrrrr alles er aan doen om van ze af te komen en je moet je bank eens bellen, dan kan je het bedrag zo terug laten boeken, doen hoor! Maar wat een gedoe joh sjonge jonge stelletje eikels :x
    Heb het ook een keer gehad met de lotto, had een lot genomen, zat gelijk aan van alles vast etc, dus ik wil opzeggen, nergens maar dan ook nergens adresggevens etc te vinden om op te zeggen. via een of andere site over oplichting een faxnr gekregen en zo op kunnen zeggen, maar wat een drama :x Dus LOTTO (en lecturama) noooooooooooooit intrappen!

@Es, aaaaaaaaaah hijs is gaaf!! :)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mmmmmmmmmm lekker net een ijsje gehaald jammie! Met banaan, citroen en mokka en slagroom mmmmmmmm :D

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0

ja wordt er ook zo kwaad op. ga het morgen nog een keer proberen met dat nr waarvan ik denk dat het misschien wel ook het pakketnr is en dan kijjken wat ze zeggen en anders bank bellen en gelijk postkantoor of die het op een of andere manier misschien nog kunnen achterhalen dat het verzonden is.

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Avond dames!

zo ben je een paar dagen afwezig mag je naar deel 4 pagina 32 :$;) kletskousen :D

Hier een paar hele vervelende dagen achter de rug, nu gaan proberen om alles weer een beetje op te pakken op een normale manier.
    ik zal proberen weer wat bij te lezen en bij te houden, teruglezen doek nog ff niet hoor :)

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, ik zou eerst je geld terug laten boeken hoor, dieven zijn het :x Heel veel succes ermee..

@Einneh, zal niet meegevallen zijn zeg.... :( Heb je het allemaal een beetje 'mooi' af kunnen sluiten voor je gevoel?

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: het zijn hele zware moeilijke dagen geweest maar toch "mooi" kunnen afsluiten. Afgelopen zondag hebben we met familie en vrienden het bloemstuk voor op de kist gemaakt en maandag een (voor zover je het zo kunt zeggen) mooie, indrukwekkende dienst meegemaakt.
    Het zal de komende tijd nog wel moeilijk blijven....... maar ach de ouders hebben zelf gezegd dat ik ook goed om mezelf en de kleine moet denken....... klinkt cru maar het leven gaat wel verder......

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Einneh: wat rot voor je, die vervelende dagen. Had dat te maken met die jongen? Of iets anders? Dikke knuf!

@ Es; hij is leuk!

@ Nancy: graag gedaan meis!!!!!! We zien de foto's na de bruiloft wel verschijnen toch?

@ Bubsie: wat een **** zijn het!

@ mamachan: en jullie hadden toch vanmiddag voor het eerst dat gesprek? Hoe ging dat?

@ J2J: hou het goed in de gaten hoor. Jij en de kleine zijn echt het belangrijkst!

@ Angel: super dat alles goed was! 4 kg in een week?:$ Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Mss wat meer water om af te wisselen?

@ hier: Sebas weer gehaald en bij m'n ouders meegegeten. Inmiddels ligt ie in bed en ik uitgeteld op de bank, met harde buik helaas. Auwie. Dus vanavond weer vroeg m'n bedje in.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, je bent er wel enorm in betrokken geweest en geworden, dat heeft wel iets moois inderdaad.. Maar wat sneu allemaal en zo jong :(
    Het is inderdaad wat je zegt, het leven gaat door, hoe cru dat ook is :( had vorige week ook een crematie en heel veel die condoleerden zeiden ook tegen me: leven en dood liggen dicht bij elkaar en zo is het maar net :(
    Sterkte meis..

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, jazeker! bas heeft ook wel een plaatje gezien van de jurk en hij wilde 'm net 'aan' zien, maar dat hou ik dan weer als verrassing voor DE dag hihi ;)
    Heel veel sterkte met je harde buik, auw meis :( Jammer weer..

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kga even naar buiten, Bas zit voor de deur te vissen, dus ff er naast zitten in de frisse lucht, het is echt nog heerlijk buiten! Tot zo :)

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: ja idd, leven en dood liggen erg dicht bij elkaar!
    ik denk wel dat het help dat we er zo betrokken bij zijn geweest.

Share This Page