@ Pooh: he bah vervelend harde buiken...... rustig aan meid! @ Nancy: geniet er nog even van buiten het is idd heerlijk weer!
Sorry ladies niet echt actief bijgelezen, beetje vluchtig er doorheen gescrolld. Zit echt net... Ben vanmiddag thuis gekomen uit het werk, ff boodschapje gedaan voor het eten en vervolgens manlief geholpen in de tuin met het verplaatsen van de planten naar de nieuwe border. Daarna eten koken, was opgehangen, net gedoucht en zo nog even stofzuigen want het is hier een grote zandhoop. Daarna ga ik op de bank, want mijn buikje vind mij helemaal niet lief meer...Goh, hoe zou dat toch komen.. Maar nog wel even dit: Kikkert, super meis dat de echo goed was! Is een hele opluchting zeker. Jij ook een goede uitslag in het ziekenhuis Angel, helemaal top meis! J2J, jeetje meis kan mij alleen maar voorstellen hoe zo'n last jij van je benen hebt. Vervelend dat je kousen moet gaan dragen, maar hoop dan in ieder geval dat ze je helpen. Heftige periode Einneh, maar wel fijn dat je het voor je gevoel goed hebt kunnen afsluiten en een plekje hebt kunnen geven. Die voeten van jou Nancy, die laten je ook niet echt met rust ofwel? Wel goed van je hoor meis dat je weer een uurtje eerder bent weggegaan! Ohhhh en je hebt mij heel jaloers gemaakt met je gepraat over ijs... Buddy/Pooh ik ga morgen uitgebreid reageren op je pb hoor! Nu echt de puf niet meer voor. Rustig aan doen he met je harde buiken... Vanavond lekker op de bankhangen en heerlijk op tijd je bedje in.
@Dithje, hey joh, rustig aan he jij! Veelste druk joh meis.. En nee joh die gekke voeten van me Zoals volgens mij J2J al zei: 's avonds zijn het net benen met teentjes eraan, waar zijn mijn voeten/enkels Morgen lekker ijsje halen jij joh, kan je lekker genieten
Weet het Nancy, is ook veel te druk... maar ja, soms is het niet anders. Ai, benen met teentjes dat klinkt inderdaad niet heel erg goed/positief.
ach kan volgens mij niet zoveel kwaad (morgen weten we hopelijk meer). Had net al op Hyves gezet bij m'n www: "wie gaat er mee de klompendans doen? Ik hoef alleen geen klompen aan"
Hihi, groot gelijk! Er moet nog iets een verrassing voor 'm blijven toch? Yep, balen... ik ga zo maar lekker in m'n bedje liggen want op de bank wil het niet echt zakken helaas.
@ Dithje/buddy: doe je rustig aan!!!!! Foei! (even streng nu ) Ik begrijp wel waarom je buik je nu eventjes niet meer zo lief vindt... Dus...lief zijn voor je buik nu. Lekker met je beentjes op de bank en vroeg je bedje in. Dikke knuf! @ Nancy: auwie! Beentjes omhoog en hopelijk weet je morgen meer. Ik moet morgen weer naar de voetreflex. Zal eens voor je informeren hoe snel het zou helpen. @ hier: Ik ga m'n bedje opzoeken. M'n harde buiken willen niet echt zakken op de bank. Tot morgen! Truste!
Whahaaha Nancy, je ziet er in ieder geval de humor nog van in. Trusten Pooh! Hopen dat je harde buiken snel willen afzakken in bed...
Nancy, succes morgen met de urine. Hoop dat het meevalt. Ik wil de klompendans wel met je doen hoor Jij hebt al een goed begin gemaakt door minder uren te werken. Ik heb al de hele dag hoofdpijn van hoe ik dit het beste kan aanpakken, want ik merk nu gewoon dat mijn benen er echt bij gebaat zijn als ik ze overdag wat uren omhoog kan leggen. Net nog even over gehad met mams, die kwam even kijken of ze al iets beter waren als gisteren en ze zag het gelijk. Ik ga dus morgen voorstellen om vanaf a.s. maandag halve dagen te werken, of in ieder geval minder uren, van 09.00-14.00 uur of zo. Want, wat jullie al heel lief zeiden, gezondheid gaat boven alles. Zo wil ik het ook brengen richting mijn leidinggevende. Ben niet zo'n held in zulke gesprekken, maar als ik het gesprek niet aan ga heb ik mezelf het meest. Tot morgen!
Je hebt groot gelijk hoor J2J, hoe moeilijk je het misschien ook vind, het gesprek moet plaatsvinden. Het is echt beter voor jezelf en daar gaat het uiteindelijk om. Heel veel succes morgen met het gesprek! Trusten ladies, ga afsluiten...
@Pooh, o meid vergeet helemaal te reageren op je voetreflextherapie-vraag Het lijkt me toch iets te ver weg van ons huis... Ben ook niet zo een fan meer van autorijden eerlijk gezegd (helemaal neit meer na vanochtend :x) dus ben wat minder mobiel. Vriendje doet het nu ook lekker/goed maar bedankt he meid en welterusten. Hopelijk zakt de harde buik een beetje @J2J, ik had maandag HET gesprek dat het echt niet meer ging, maakte me ook heel zenuwachtig dus begrijp je helemaal! Maar het ging onwijs goed.. Mag nu elke dag eerder weg (meestal een uurtje), moet het aangeven als het niet meer gaat maar moet nu wel verplicht 6 weken van tevoren stoppen omdat ik in de ziektewet zit maar is voor een goed doel! Succes meid, het zal allemaal wel meevallen (hoor mij nu, je had me maandag moeten horen haha zo zenuwachtig als ik was ) @Dithje, ja ach je moet wat, ben ik altijd wel goed in haha Jij ook welterusten!
Hoi meiden, jeetje veel te lezen weer zeg. Niks kunnen onthouden. Net thuis en ga ook meteen naar boven. Heb erg last van m'n banden. Gelukkig niet verkouden/grieperig geworden. Morgen reageer ik weer even op iedereen hoor. Uhmmmm...zei ik dat gisteren ook niet. Sorry!
hey dames! dithje en pooh:knuffel en heel rustig aan doen he! Es:mooie bank en mooie haartjes! voor de rest is er niet veel blijven hangen. Kamertje staat in elkaar en ik ben op. Ga zo op bed. Tot morgen dames! xxx
Meiden slaap allemaal lekker! Ik was even zoek maar ik ben er weer Maar te moe om zoveel pagina's te lezen maar ik wilde wel even laten weten dat alles ok is. Gewoon erg druk. Kom snel wat langer langs om weer op de hoogte te zijn. x
Goedeavond iedereen! Misschien ligt iedereen als in de zetel of in bed Vandaag naar de gyn geweest. Alles was prima in orde met ons beebje! Weegt nu ongeveer 1,200kg. Daar ik de laatste tijd veel last heb van harde buiken en rugpijn, wou de gyn zeker zijn of ik nog geen opening had, maar alles zit nog gelukkig potdicht! Dus mooi zo! En ben 3,7kg aangekomen maar ben al blij dat beebje genoeg van me neemt, want maakte me een beetje zorgen daar ik niet veel aankom dat beebje te weinig in gewicht zou zitten, maar alles is mooi volgens de uitgerekende datum
hai allemaal, Ik ben erg vroeg wakker vandaag (05.40 uur). Ik moet met mijn zoontje naar het consultatiebureau dus ik werk straks lekker thuis. Het einde nadert he dames... Ik ben zo zenuwachtig nu. Bij 35 weken gaan ze kijken of het toch nie verstandiger is om met een keizersnede te bevallen, aangezien de vorige bevalling ook zo eindigde. Dus 35 weken gaan ze kijken of het weer een grote baby is. Ik heb uiteraard aangegeven natuurlijk te willen bevallen. Pippo, toename van het gewicht zegt niets hoor.. ik zit nogsteeds op -19.6 kg (dus 19.6 kg lichter dan mijn oorspronkelijke gewicht). Je baby neemt wel wat hij/zij nemen moet. Ik las al een aantal keren dat sommigen van ons met hun partner in de clins liggen. Ik heb dat dus ook. En als ik dan boos word, dan ben ik goed boos he... ik sta dan gewoon in vuur en vlam. Mannen begrijpen ons niet altijd. Wie van jullie is nog aan het werk?? liefs, mamaT
Goedemorgen dames. Nou hier niet bijgelezen, daar heb ik even geen tijd voor !! Lees vanavond wel even wat !! Hier gister een super dag gehad, alleen werd het laatste stuk wat lang. Op het water was het heerlijk en Jildou heeft zich uitstekend vermaakt! Ze was de enige kleine meid de jongste na haar is 12. Maar daar heeft ze heerlijk mee gespeeld. Ik heb haar gisteravond dan ook slapend verschoond en in bed gelegd. Zelf ben ik ook aardig kapot, maar goed, nog maar 1 dagje werken en dan lekker mei-vakantie !! MamaT ik werk nog !!