Zo de kraamzorg is net weg. Was wel leuk gesprek! Ik krijg 49 uur kraamzorg, de eerste 4 dagen van 8 tot 4 en daarna verspreid.. Alleen vroeg ze of ik dan wel na die 4 dagen iemand heb die me kan bijstaan, Vincent gaat namelijk die week gewoon werken, die heeft pas vakantie als de kraamhulp weg is, dat vond ik zelf wel zo fijn. Maar dat komt wel goed Verder besproken wat er 3 weken van te voren allemaal gedaan moet worden, zoals bed omhoog, zeil op matras enz.. Borstvoeding besproken, hoe of wat.. En dat was het eigenlijk wel..
Hmmm vervelend Angel dat het slapen niet zo'n succes is. Maar wat je zelf zegt meis, het wordt vanzelf beter... Met mij gaat het goed hoor! Heb een heerlijke nacht gehad en nu natuurlijk het gevoel alsof ik de hele wereld aankan. Eigenlijk best wel een heel druk weekend voor de boeg, maar ja zal wel mijn rustmomenten pakken hoor. Lief van je meis! Wat lief dat je er naar vraagt Shelly! Alles was goed bij de tandarts, geen gaatjes... Hoe was het gesprek met de vk meis? Huh, geen geboortekaartjes... Dat is toch ook helemaal niet gezellig.. Gefeliciteerd met je 31 weken Marsim! Spannend he? Vind het ook heel erg spannend worden hoor meis en inderdaad wat je zegt nieuwsgierig... Hoe is het nu met je mannetje? Wat leuk dat jullie gisteren naar het theater zijn geweest. Goed zeg Es dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad. Gaat helemaal goed komen zo te lezen...
dylan is nu bij mijn moeder, net ff met de hond het veld in gelopen zodat ze even lekker kon rennen wel gelopen op mijn ooiedooie gemakje want anders is dat niet te doen.
Marsim: proficiat met je 31 weken! En wat fijn dat jullie zo'n gezellig tijd in het theater hebben gehad. Es: fijn dat de intake zo prettig was. En, ben je al flink wakker of ga je straks alsnog je bed in? Kikkert: lekkere wandeling gehad? Hier: net nog ff wat aanpassingen aan het geboortekaartje gemaakt... Hebben nu dus alsnog geen definitieve versie... Op ons kaartje zou namelijk een half-doorzichtig velletje komen met ichtusvisjes erop (zo'n visje wat je weleens achterop een auto ziet staan.. = teken van christenen). En nu bleek dat de ichtusvisjes (op de manier zoals we de kaart hadden) verticaal zwemmen ipv horizontaal ... en dat is natuurlijk geen gezicht... Nu net dus ff wat ge-freewheeled en ff kijken of Roger het eens is met de uitkomst. Ook maar gelijk een geboortekaartje ontworpen. Ff kijken wattie daar van vindt... We kunnen de visjes in het uiterste geval ook gebruiken voor de doopkaartjes en dan nieuwe velletjes kopen voor geboortekaartje (morgen ff kijken hoe duur die zijn).... zal zometeen de ideeën uploaden naar mijn album..
Hee meiden, Laetitia wat naar dat je zon last heb van bi, doe maar rustig aan vandaag. Shelly succes vanavond met de info avond. Veel zeg 3 avonden. Ik ga gewoon naar zh in de buurt, en zie het wel haha. Raar zeg geen kraampakket, zo is het overal weer anders he. Ik had net rijles, en hij zei we gaan even oefenen voor het examen, een route die je zou kunnen krijgen. Nou ik maakte aantal domme fouten, gaf iemand geen voorrang, nam ergens geen voorrang, toen hij zei eerstvolgende straat naar rechts wou ik ergens in waar het niet moest, pfff. Ik had gewoon zenuwen. Heb net zitten janken, echt erg. xxxx
Eline: ach meid, zolang het maar aan de zenuwen ligt en je het normaal wel kan is het nog niet zo erg. De les voor mijn examen was ik zo zenuwachtig dat de auto 30(!) keer was afgeslagen... Hoewel ik vanaf les 1 pas 2x de auto had laten afslaan.... Allemaal door de zenuwen. En het examen (wat ik direct na mijn laatste les had) ging helemaal perfect.... Gewoon rustig zijn. Die examinator die daar zit is net een mens als jij en ik hoor. (Mijn moeder zegt altijd "die vent draagt ook gewoon een onderbroek hoor") En je rij-instructeur heeft er vertrouwen in dat je kunt rijden dus moet jij dat vertrouwen ook hebben.
Laetitia ja dat is zo, maar hij schrok er wel van vandaag. Hij zei zijn dit nou echt zenuwen, hij vond paar kleine fouten en paar grote. Heb nog een maand gelukkig. xxxx
Lekker bezig met de kaartjes Laetitia, leuk hoor! Ohhh Eline toch... komt echt allemaal wel goed joh. Wat je zegt, je hebt nog een maand en echt waar op je examen doe je het vast hartstikke goed!
Hai Ladies, Eline: geloof me maar... de les voor het examen, zelfs de dag van je examen, gaat noooooit goed. Straks bij het examen moet je je even wat egoistisch opstellen en denken " ik moet het halen, boeit nie wie er naast me zit".... Bij mijn zusje ging ook alles fout en de instructeur ging keihard tegen haar schreeuwen dat ze het niet zou halen.. en wat denk je... in 1 keer geslaagd! Dus niet huilen, het komt goed. Het is een momentopname dus je kan nie nu al zeggen of je het gaat halen of niet. Ik duim voor je!! Es: Ik las je tekst en de tranen kwamen uit mijn ogen. Ik heb ook best veel ruzie met mijn mannetje en dan ben ik zooooooooooooooo boos dat ik van alles en nog wat roep.. ook wat ik niet meen. En waar ik dan niet tegen kan is dat manlief me nie troots, maar mij zo laat slapen. Ik doe zoveel van die man.. en het enige wat ik vraag zijn lieve woorden. Ik werk fulltime (40 uur, en dat is soms meer in het bedrijfsleven), ik doe het huishouden en ik zorg voor de kleine. Daarnaast ben ik regelmatig bij mijn moeder om haar een beetje te helpen (zij is invalide). Enige wat ik vraag is wat lieve woorden. Die ruzies bezorgen me ook enorme buikpijn. Dat afvallen was niet alleen van het misselijk zijn, maar ook van de stress. Ik zit nogsteeds op -19.6 (dus ben na het afvallen niet meer aangekomen.. ik denk eerder afgevallen maar het is daarna naar mijn buik gegaan). Maar goed.. het komt wel goed.. Ladies, heb ook nog niets voor de kleine gedaan.. geen kamer.. helemaal niets.. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen en de hulp. liefs, mamaT
MamaT: wij vrouwen hebben het ook echt niet makkelijk, en ik denk dat de mannen dat vaak onderschatten.. En ik denk ook dat het vaak is dat ze ons gewoon niet begrijpen.. of niet willen begrijpen.. Maar we blijven positief, en we blijven doorgaan en het komt vast wel goed.. *knuffie voor jou*
@mamaT knuffie ik begin hem nu toch wel te knijpen want het loon van mijn man is nog steeds niet binnen en dat hebben we nu toch echt nodig er moet nog vanalles betaald worden (is altijd aan t einde en begin van de maand bij ons) maar ik vrees het ergste dat we het pas volgende week maandag op onze rekening hebben ivm koninginnendag en het weekend, ik vind het echt mega mega schandalig. het probleem is zegt mijn man dat de klanten niet betalen en ze het daarom een beetje moeilijk hebben nou jou boeie wij(mijn man) heeft recht op zijn geld grrrrr kan hier zoooo boos om worden
Hoi dames, Even snel een berichtje tussendoor. Urine vanmorgen was hetzelfde als gisteren, ze hebben het nu op kweek gezet. Maandag weet ik dan meer. Verder wel geregeld dat ik vanaf maandag 5 uurtjes per dag ga werken, de bedrijfsarts vond het ook een verstandig plan. Ikke blij! Afgesproken dat we dan kijken hoe het gaat, indien meer rust nodig, nog meer afbouwen. Groetjes!!
@j2j dan heb je dus in ieder geval geen (heftige blaasontseking) hopenlijk is de kweek ook goed. en fijn dat je minder kan gaan werken
@ Es, fijn dat je een goed en leuk gesprek hebt gehad met de kraamzorg. Is altijd een lekker gevoel als alles is geregeld. @ Eline, meid wat er al gezegd werd zodra je éénmaal weet dat je af mag rijden dan slaan de zenuwen toe. Je gaat dan gekke fouten maken die je normaal niet maakt. Het zal allemaal best wel los lopen. Je mag niet voor niets afrijden, zeg ik dan maar. @ J2J, wat fijn dat je wat uurtjes minder kan gaan werken. Snap goed dat je daar blij om bent. Hopelijk is de uitslag van de kweek goed. @ Kikkert, vreselijk vervelend dat je zo moet wachten op je geld. Je hebt er gewoon recht op maar veel kan je er niet aan veranderen helaas. Hopelijk krijg je het vandaag nog. @ MamaT, zoals ik het lees vreselijk druk. Meid probeer ook je momenten te pakken he. Doe het rustig aan. Hopelijk vinden jullie binnenkort tijd om wat voor de kleine voor te bereiden. @ Laetitia, lekker bezig met de kaartjes. Ik word altijd helemaal blij van zulke dingen. Even lekker stil staan dat de kleine eraan komt. @ Dithje, lief dat je vraagt naar mijn mannetje. Sinds vandaag begint hij zich nu echt wat beter te voelen. Hij moet zijn momenten natuurlijk nog wel even pakken om te rusten want het is nog snel teveel. Maar het gaat vooruit. Je moet ergens beginnen he. Jij dus ook zo nieuwsgierig naar jullie kleintje? Verder alles goed meid? @ All, we hadden afgelopen zaterdag 2 nieuwe nachtkastjes gekocht. Nog niet eerder tijd voor gehad om het in elkaar te zetten. Er zit er nu 1 in elkaar en staat al naast het bed. De oude moest ik ook nog even uitruimen en dingen weggooien. Dan zie je pas wat je altijd even snel in een laadje gooit, haha. De laadjes zijn nu heel erg leeg zal ik maar zeggen. Morgen gaan we voor het eerst naar ons nichtje kijken en daarna nog een bakkie doen bij mijn ouders. Verder voor koninginnedag niet veel plannen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel mee heb. Voor ons dus een gewone lekkere normale dag.
Mijn kleren zijn binnen!! en alles past!! Nu nog voor een broek, maar dat doe ik morgen wel op de markt.. Zal zo even me nieuwe kleren showen
hihihi, maar hebben jullie echt kleding gekocht voor deze laatste fase? Ik pas mijn broeken nog wel, maar die zakken af.. ik loop nu in joggingbroeken. Op kantoor moet iedereen netjes gekleed, maar ik loop in mijn joggingbroek, hahahaha. Ze moeten allang blij zijn dat ik er nog ben, zo denk ik maar.