Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

hier een rustig dagje gehouden heb vanmiddag nog ff een uurtje kunnen slapen gelukkig die nachten breken je echt en zon dag als gister hakt er ook wel in ....hormonen brrrrrrr je krijgt er wat van hahah...

wel ff vluchtig door gelezen maar niet echt de puf om echt alles goed te onthouden dus ga het maar proberen ...jullie kletsen ook zoveel haha.. nog ff zo door gaan dan worden denk ik de 1e baby,s in deel 5 geboren en niet in 4 hahahah...:p

es mooi hoor die kleren
    petatje oh lekker weer alles in model en eetsmakelijk meid er is niks lekkerders dan bqq met dit weer !!
    dithje fijn dat er toch nog iemand goed slaapt haha...die van mij komen ook wel weer idd.... maar wel goed van je dat je probeert je rust momenten te nemen in je drukke weekend heb je wel nodig meid? wens je een fijn weekend ...knuff
    shelly klopt in duitsland doen ze niet echt aan geboorte kaartjes ook niet aan kerst heel appart maar ja..verder had ik van mijn zus ook al meegemaakt dat het daar wel heel anders gaat allemaal kwa bevalling en zorg enz ...doe mij dan toch maar liever hier in ons kikker landje :p maar als je der woont kan het niet anders helaas .. als ik nu een kraampakket extra kon krijgen had je hem van me opgestuurd gekregen ? want dat is echt van de zotte toch? maar dat zal wel komen omdat ze daar niet echt aan thuisbevallingen doen ...?
    j2j fijn dat je minder kan gaan werken nu ...
    lea mooi buikje hoor ..en idd grote buik is niet altijd fijn pffff....
    marsin lekker rustig heb je goed en zeker met dit weer ....
    pooh fijn dat alles goed ging ..en kleine meid in de stuit? laat ze maar weer lekker gaan draaien he? wat fijn dat je nu iets minder last hebt van je schaambot komt het door de stuitligging? alleen weer minder van je banden he het is het 1 of het ander he? balen maar ja we doen er weer niks aan helaas ... idd goede tip van de ringen hier ook al een tijdje geen ring meer om want ze passen niet meer :$ hahah...

nou ik hoop dat het een beetje gelukt is met reageren want pfff viel niet mee hoor :)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam rustig aan en genieten van je vakantie nu heerlijk...

verder net een vervelend tel gesprek gehad met ex ...
    hij zou naar de doos spullen gaan kijken van mijn 2 jongens en die mee nemen deze kant op als hij de jongens kwam halen ...
    nu heeft hij niks meer :x was zo boos he alles is weg ...het 1e pakje navelklem enz ... nou heb er geen woorden voor hoor was zo boos:x

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie buik hoor Laetitia!

Super Eline dat je een lekker kleurtje krijgt:).

Ohhhh lekker Petatje, bbq'en!

Jeeh Kikkert, shoppen!

Super Pooh dat je er weer 2 weken tegen aan kunt... Fijn dat de kraamzorg heeft gebeld en joh meteen volgende week al intake.
    Thanks voor de tip meis!

Bah Sam:( niet fijn dat je je niet zo goed voelt... Knuffie!

Grrrr Angel:x:x:x dat is niet leuk meis:(! Kan mij goed voorstellen dat je boos bent! Dat zijn juist de leuke dingen om te bewaren.. Zou ook heel erg kwaad zijn. Waarom heeft hij het weggedaan dan?

Hier; vanmiddag na het werk meteen even boodschappen gedaan, dus die zijn weer binnen. Ook heel even de stad in gelopen naar de Trekpleister en ohhhhhh wat heb ik mij weer schandalig gedragen;). Echt leuke babyspullen in de aanbieding! Heb 9 paar sokjes, 8 rompers, 3 slabben en 3 pyama's gekocht, zo cute!
    Net als toetje even naar de ijssalon geweest, hmmmmm:). Straks op verjaardag naar mijn oma en daar heb ik zo geen zin in:). Is altijd heel erg saai in het buurthuis.. Een ding scheelt en dat vind ik wel leuk is dat de vriendin van mijn vader (heb ik nog maar 1 keer gezien) ook komt en zij neemt haar 2 kids ook mee en die heb ik nog nooit ontmoet. Dat vind ik dan wel weer leuk....

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hey dames!

ow help.... ik heb alles terug gelezen maar ik ben een zeef momenteel en ontzettend moe..... tis allemaal wat te druk geweest de afgelopen dagen denk ik.... :( lig nu met een ontzettend harde buik op de bank...... ff rust hoor.....

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam: he bah, volgens mij heerst het. Vincent hier ligt ook al op bed met keelpijn, moe en hoofdpijn.
    Heb hem maar 2 paracetamols gegeven en een keel/hoestdrankje en naar bed gestuurd voor 2 uurtjes..

Heb ik wel even lekker de bank voor me alleen, en kan k zelf ook even bijkomen ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha slimme Es ;) !! Ja Jildou heeft het ook, dus ja, onverwachts is het niet ;) !!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam: beterschap!

@ Es: sterkte met je zieke mannetje ;)

@ Dithje: toch veel plezier vanavond!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje nou geen idee weet hij zelf denk ik ook niet ...want hij heeft zon gek mens (vrouw) die nu na bijna 11 jaar nog steeds jaloers of zo is dat mens spoort echt niet ..en ik denk dat zij het destijds dat ze zwanger was het weg heeft gedaan want het oude kamertje moest toen ook weg ..die wou ik ook niet terug maar toch die spullen die in de doos zaten blijf je gewoon van af of laat mij bellen om het te halen of wat dan ook .. hij moest en zal destijds perse de spullen daar bewaren ..dan denk ik bij mijn eigen wees er dan ook zuinig op en laat het niet weg doen door een vrouw die pysich niet goed is toch?
    wij hebben hier ook veel spullen van de geboorte van robin en bo ...ik, ze me al dat ik dat allemaal weggooi :$ dan ben je toch gek? dat zijn herrineringen van toen de tijd en daar heb ik niks over te zeggen ..ik heb ze zelfs in een doosje gedaan en alle andere dingen die ik in kon plakken ingeplakt en hou zelfs het fotoalbum bij van die 2 en die krijgen ze later mee als ze het huis uitgaan ... zaten ook foto,s bij van sam en zijn ex samen enz ...nou dat hoort erbij hoor is voor de jongens niet voor mij ....

ohh wat leuk zeg weer ingeslagen haha.... veel plezier vanavond meid ...

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    voor de gene die van smootie,s houd ....heb een lekker ontdenkt

nodig
    blender...
    blinkje ananas ..
    banaan ...
    vanille yoghurt..
    cocosmelk ...

het smaakt zo lekker en zeker met dit weer ..ik ben er verzot op :D
    maar je kan natuurlijk ook nog ander fruit erbij doen zoals mango of kiwi ?

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Rustig aan doen Einneh!

Jeetje Angel dat is echt 'slecht' van de vrouw van je ex. Wat je zegt het zijn jouw/jullie spullen welke je bewaard voor je jongens en niet eens voor jezelf. Hoe kan het toch dat mensen zo ziekelijk jaloers kunnen zijn?! Echt sneu voor je hoor meis dat ze het weggegooid heeft...

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoe is het met je Pooh, heb je lekker kunnen relaxen vandaag na je drukke dag van gisteren? Buikje al beetje rustig geworden?

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje idd snap echt niet dat sommige mensen zo ziekelijk jaloers kunnen zijn en waarop???? tuurlijk was en ben ik boos maar goed dat is ook wel weer over nu want ik heb er niks aan dat heb ik de afgelopen jaren wel gemerkt hahha...heb alleen mezelf er mee ...
    ik denk maar zo ..ben blij dat ik niet zo ben gelukkig pfff denk dat ik dan gek van mezelf zou worden als ik hele dagen zo moet denken pffff ..hahah...

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: ik doe heel rustig aan, lig op de bank ;) tgaat al wat beter hoor (de harde buik is over ;)). ik ga zo geloof ik nog maar ff toetje eten: zag bij het winkelen aardbeien bij de Poeisz liggen, die moest ik meenemen :$:D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat Angel. Niet meer druk om maken, al is het wel erg lullig :( !!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nee sam maak ik me ook niet meer druk om had manlief al gebeld en hier ff mijn verhaal eruit gegooit en dat lucht al op ...:)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou hier ga ik weer plat op de bank koffie drinken ...en paffs kijken miss dat ik later nog ff kom ..anders morgen vroeg nog ff

wens iedereen een fijne avond en een fijne dag morgen

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ff een vraagje:

wat voor merk matras voor het ledikantje/wiegje hebben jullie?

als het goed ik kunnen we morgen het ledikantje geschilderd ophalen maar we hebben nog geen matrasje ;):)

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jemeninee meiden, wat een kletssokken zijn jullie ;)

@Es/MamaT, sterkte met de ruzies en jullie mannen.... Is niet leuk :( Kan het me niet eens voorstellen want hier gelukkig een lieve begrijpende man, vind het heel sneu voor jullie, sterkte :(

@Es, leuke kleding zeg, helemaal super! En wat fijn dat alles past! :)

@Laetitia, mooi buikie!

@Dithje, heb ik je op ideeen gebracht gisteren met het ijsje en de Trekpleister :D Lekker he ;)

@Angel, zieke mensen heb je toch, idioot :x erg verdrietig hoor sjonge...

@Pooh, lekker dat je er weer tegenaan kunt meis! Ik ga gtrouwens je tip opvolgen en woensdag met de VK overleggen over die therapeut voor mijn voeten, thanks!

@Einneh/Sam, sterkte meiden, doe rustig aan..

@Kikkert, fijn dat het salaris er toch op stond! Soms blijft er altijd een beetje maand over ipv salaris... ;)

@Rest, iedereen een dikke knuff ben een zeefje op het moment

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wij hebben die blauw met wit gestreepte van de Ikea. Als je maar zorgt dat ie minstens 8 cm dik is, heb ik gehoord ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    wij een timmy-matras bij Gardo weg! 75 euro mocht je dat ook nog willen weten ;) !! We hebben deze ook voor Jildou destijds gekocht ;) !!

Deel Deze Pagina