Ik hoop het zo dat mevrouw gedraaid is.. k krijg het steeds benauwder bij het idee dat 8 juni volgende week is en dan de echo krijg.. hoe bedoel je zenuwpees Nu heeft een vriendin van me een zoontje van een half jaar en die draaide ook pas bij 38 weken dus dat geeft een beetje hoop.. hihi Ik heb net op t gemakkie wel wat gedaan in huis, want een man alleen in huis het weekend geeft me toch een bende terwijl hij zegt dat ie ''opgeruimd'' heeft.. euhm jaa met de franse slag zeker maar nee dan ben ik een zeur volgens hem, haha.. Nu even de vloer op laten drogen want die is gedweild, en dan ga ik straks maar even een uurtje op bed liggen denk ik..
Joehoe meiden Meeste van jullie wel een slechte nacht gehad?? me too ik heb nu toch de fisio gebeld en ga dr zo heen ik kan nie meer liggen En idd hier ben ik het ook zat miss een beetje stom maar ik had me zo helemaal voorbereid en nu komt ze nie haha maar goed als ze nu zich aankonigd hoef ik in elk geval nie meer in het ziekenhuis te blijven om aan remmers te liggen Morgen naar de gyn mijn geboorteverhaal bespreken.. ik heb tog zo me eigen ding vorige x waren dr verdikkimie 6 lui bij joh! ben geen kijkdoos!! Hier ook de laatste dinge qua schoonmaakspul gehaald en de eerste voeding voor de beeb dus ik bend r klaar voor, nja was ik al ma nu helemaal!! Pooh: heb je je lijst al af Petatje: hoe gaat het nu?? Es: bij jou hoe gaat het nu? onze hond is loops dus die mag nie mee Lkker geslapen angel?? Iedereen aan het slapen gegaan hahaha hoop dat iedereen lkker slaapt!! Nancy: hoe ist met je kruis?? heb je het opgevangen?? susanne: sterkte bij de gyn
Wow Nancy jij bent actief geweest op de vroege ochtend! Gevalletje nesteldrang? Heerlijk ff naar de stad meis en vanavond zwangerschapscursus.... Wat goed Marsim dat je nog wel hebt kunnen slapen vannacht na zo'n slechte nacht! Heerlijk Lizz dat je wasje al te drogen hangt! Wel vervelend meis dat je je niet echt lekker voelde vanochtend. Hoe is het nu met je? Argh Suzanne wat spannend meis. Hoop dat alles goed is meis! Dikke knuffel! *Edit, lees net dat het hartje klopt. Pieuw he wat een opluchting!* Hmzzz Angel, volgende keer foon maar uit tijdens je tukkie? Drukke dag jij Sue! Succes met je al je klusjes meis... Werkze Bella! Bruiloft is volgende week vrijdag Pam dus als het goed is voordat uk komt, tenminste daar gaan we voor! Zooo goed bezig meis met al je projecten die langzamerhand klaar zijn of waar je nog uber druk mee bent. Heerlijk het kamertje ook klaar, goed gevoel he? De box staat hier al wel hoor, eigenlijk al een aantal maanden. Wat zielig voor de hond Bubsie! Wat, de assistent niets doorgegeven aan de huisarts:x... Wat een slechte assistent zeg, daar ben je lekker mee. Fijn dat je alsnog iets kunt halen meis en nu hopen dat het snel werkt! Heb je lekker tukkie gedaan Pooh? Super meis dat je blij bent met de geboortekaartjes enne, ik zeg... veel succes met schrijven! Grrr Kikkert vind het echt niet kunnen hoor meis mbt het vakantiegeld! Wat staat er in de cao/algemene arbeidsvoorwaarden over uitbetaling vakantiegeld? Als daar nl in staat dat ze het jaarlijks in mei uitkeren, kan je rente gaan vragen en ze sommeren het uit te betalen... Leuk vanavond Eline de partneravond van de yoga! Heb je wel een beetje geslapen vannacht na gisteren? Zou jullie ukkie met haar beentjes aan de rechterkant liggen? Dat je dat voelt? Snap wel hoor Es dat je het spannend vindt! Heel logisch want zo'n draaipoging lijkt mij ook alles behalve fijn... Sorry, is niet echt een peptalk8). Duim gewoon heel hard voor je meis dat ukkie volgende week goed ligt! Succes bij de fysio Mamma Chan! Hier; een gevalletje heuze, serieuze, hardnekkige nesteldrang! Heb samen met mijn moeder de bovenverdieping grondig aangepakt inclusief de badkamer... Woehoe ben zo blij dat het lekker schoon is! Ga nu heerlijk in de tuin relaxen met mijn boek...
mamachan ja lag echt heerlijk te slapen en dan wordt je wakker gebeld brrr.. nou ja toch nog ff iets mee kunnen pikken he.. kijk je bent er al helemaal klaar voor ? hier ook hahah... maar van mij mag ze toch nog ff blijven zitten hoor tot wk 37 want dan mag ik thuis blijven es idd er is nog hoop ...als ze nog in de stuit ligt gaan ze draaien als het lukt en wie weet blijft ze dan zo liggen maar we duimen natuurlijk dat ze zelf al gedraait is ? miss daarom ook zon pijn vanacht ? .. slaap lekker .. eline slaap lekker meid... was gister ook wel een dag voor je zeg pfff dat hakt er dan wel ff in.... kikkert nou kan me voorstellen dat je woest bent zeg ..dit kunnen ze toch niet maken bahhhh... hoop dat het gauw komt of dat er idd een andere oplossing is voor de koelk...knuffff bubs handige ass zeg hahaha.... en ben benieuwd na het eind resulaat van je buik....moet die van mij ook nog af maken hahha... pooh en lekker geslapen ?? hier klaar voor vandaag ..zit nu net aan een bakkie leut heerlijk.... hoef alleen nog maar te koken vandaag en een wasje weg vouwen als iet klaar is...morgen weer een dag ..
dithje ohhh heerlijk he die nesteldrang hahah..maar wel fijn dat het nu van kant is he??? hier ook last van daarom wordt er dit weekend ook de veranda gebouwd want anders wordt ik nog gekker dan ik nu al ben miss wel handig ja om de foon uit te doen haha...ohh lekker genieten in de tuin heerlijk ....
He meiden Dithje had wel geslapen, maar wel 8 x wakker ofzo. lekker dat je de bovenverdiepping met je moeder hebt gedaan, doe je wel rustig aan? Angel lekker dat je weer klaar bent voor vandaag. Ik hoef ook alleen nog te koken Had net half uurtje geslapen, voor mijn doen heel wat, lukt me nooit goed overdag. had lekker mijn 2 katten bij me in bed hahaha xxxx
Hi, net lekker een uurtje geslapen, maar ik geloof echt dat ik vanmorgen m'n kruit al verschoten heb voor vandaag Flink last van m'n buik, helaas. Iets teveel trap gelopen vrees ik. En natuurlijk geworsteld met m'n maxicosi. Maar de boel hangt nog steeds buiten. Duimen jullie dat het droog blijft? Over een uurtje komt m'n vader, om Sebas op te halen uit het KDV en hij eet dan gelijk mee en past vanavond op Sebas als ik naar de yoga ben en manlief naar de band. De schat! O, nog zo'n fijn gevalletje: m'n schoonouders gaan binnenkort op vakantie. Manlief zou de 2 dagen dat m'n schoonmoeder normaal zou oppassen vrij nemen.... Mailt hij vandaag ineens dat dat met 1 dag niet kan! M'n vader kan helaas niet invallen en m'n moeder heeft al m'n neefje (en die 2 willen we niet bij elkaar zetten momenteel, lang verhaal) Hoe ga ik dat nou weer oplossen???????
@ koekkie: gelukkig dat je bi gelijk na de bevalling over was. Bij Sebas heb ik een week lang bedrust moeten houden, mocht echt geen trappen lopen. Maar daarna ging het ook best snel vond ik. En wat je zegt: het is allemaal meer dan waard! Is het nog goedgekomen met jullie slaapjes? En hoe was het bij de vk? @ Dithje: ja, nog gefeliciteerd!!!! Hahaha, nesteldrang!!!! Hier ook een soort van nesteldrang, maar schoonmaken laat ik echt aan mn moeder over. Die gaat er gelukkig ook helemaal in mee (heeft ook nesteldrang denk ik), dus die mag morgen weer poetsen Nog een kappertje gevonden? Kom je niet eens helpen met enveloppen schrijven? @ Es: maak jezelf niet gek hoor. Het komt vast allemaal goed. @ Bella: Mooi dat de ui voor Sam ook zo goed werkt! Was de BYKAY bij jou met een dag binnen, zoals ze beloven? Ik hou m zeker in gedachten! @Nancy: gelukkig dat je je vandaag weer wat beter voelt! Heel logisch hoor, dat je af en toe zon avond hebt En, ben je geslaagd voor de fotos en lijstjes? Veel plezier vanavond! @ Marsim: wel lekker dat je nog wat hebt kunnen uitslapen. Inmdidels weer een beetje bijgetrokken? @ Lizz: lekker dat je nog ff een paar uurtjes hebt kunnen pakken. @ Sue: top dat je zon goede nacht hebt gehad! Huisje weer aan kant? @ Pam: je hebt al veel gedaan zeg! En nog een hoop plannen Oke, dus je hebt een hoes genaaid en die zelf gevuld met losse vulling. Ik ga wel ff kijken hoe ik het ga oplossen als de stoel binnen is. Knap dat je dat allemaal doet met je ME. Bizar dat je je met je ME beter voelt in je zwangerschap als ervoor. Je hoort dat bij MS ook wel eens. Ik heb zelf HMS (hypermobiliteitssyndroom) waardoor ik standaard klachten heb die met BI te vergelijken zijn. Helaas gaat voor mij de vlieger niet op, dat ik me in mn zwangerschap beter voel. Sterker nog, hihi, ik dreig nu bijna uit elkaar te vallen... @ bubsie: super dat je nu meds krijgt. En, nog geslaagd voor je tegeltjes? @ Kikkert: grrrrr, die baas van je man maakt er echt een potje van met salarissen enzo! @ Eline: lekker geslapen? @ mamachan: nope...lijstje nog niet af, was ook niet te verwachten hoor. Was wel heel enthousiast vanmorgen met lijstje maken.... Heerlijk dat de kleine nog zit, dat is voor haar toch beter! Maar ik kan me wel voorstellen dat je nu een soort van zit te wachten. @ angel: lekker dat alles klaar is voor vandaag. Ik ben er letterlijk klaar mee voor vandaag... Geloof dat ik vanmorgen al mn kruit al verschoten heb.
ik heb een beetje bijgelezen maar ik doe het ff zo... DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN!!!!!!!!! dylan wilt helaas niet slapen dus vandaar ff geen reacties. de gordijnen zijn iets lichter qua kleur geworden dan gedacht maar tis toch wel mooi geworden (grijs) onze hele slaapkamer is nu wit/grijs/antreciet/zwart en dan wil ik zodra de kleine uk geboren is een foto maken van dylan en zijn brusje en die op canvas laten drukken (groot) dan komt die tegen de nu nog kale muur
@Kikkert, nog steeds dat geld niet!!? :x Hoe bedoel je aan het lijntje gehouden worden, dit MAG simpelweg NIET, is strafbaar hoor dit.. Kan me voorstellen dat je woest bent :x fijn dat de slaapkamer zo goed als af is, wereldpapa heb jij @Pooh, heh verdorie, je bent dan zo lekke rop dreef en dan hoppa, krijg je het weer voor je kiezen Sterkte meis En lekker van die oppas zeg sjonge balen :x @Susanne, fijn dat het hartje goed was maar spannend vanmiddag, heel veel succes meis!!!! @Angel, Goed zo, lekker rustig aan! @Eline, beetje de schrik van gisteren al te boven?? heerlijk he met je katten, zal d'r wel missen straks als de kleine op de kamer bij ons ligt @Dithje, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wereldmama jij, heerlijk gevoel he!! Nu lekker relaxen @Mamma chan, 6 mensen, JA DAG begin ik niet aan hoor haha toedeloe @Es, hoop doet leven! Echt hoor, die van jou is toch al zo eigenwijs, zou me niks verbazen En ja het blijven mannen he @Pampapilio, jij bent goed bezig! Zie je nou wel; jij komt er wel @De rest, knuff kweet het ff niet meer.. @Hier, al tijdje terug uit de stad, maar nog even bij mijn schoonouders langsgegaan om de foto + lijstje af te geven. Nu heb ik er nog eentje voor onszelf en mijn paps. Heb eindelijk 2de shirt voor zh en dextro snoepjes en een kussen gevonden voor op de schommelstoel, jeeeh! En o ja slippers, van die goedkope plastic dingen voor in het zh, voor onder de douche bijv. Laat maar komen, IK BEN ER KLAAR VOOR!!
Nancy lekker dat je nog spulletjes hebt gekocht voor in het zh, ben je nu compleet? Ben wel weer van de schrik bekomen inmiddels hahaa. Mijn katten sliepen snachts ook altijd bij me, dat is al sinds een half jaar nie meer. Vond ik wel wennen idd. Nu neem ik ze overdag als ik slaap nog wel is bij me, en als we smorgens wakker zijn, liggen ze nog een kwartiertje onder de dekens hahaa. Hebben jullie 1 kat? Veel plezier ook met de partneravond vanavond Kikkert leuk idee van de kleine en dylan op canvas. Pooh vervelend zeg dat je met een dag oppas zit. kan zeker niet naar kdv een dag extra? Zo maar is eten opzetten, bloemkool en kipdrumsticks en aardappels. Wel weer is trek in, lang geen bloemkool gegeten xxxx
haha Nancy is er helemaal klaar voor Ik ben net wakker.. heb van half 3 tot kwart over 4 geslapen heerlijk, had het echt nodig! Mevrouw schopte me wakker, hihi.. Toen maar lekker paar aardbeitjes gegeten, en nu nog even op bed lekker tv kijken totdat Vincent thuis is, en dan maar weer koken.. Vanavond geen plannen, lekker douchen en bankhangen!
@Eline, Ja ik ben nu helemaal compleet! Alleen nog klossen halen voor het bed, maar daar mag mannetje bij helpen Ja we hebben 1 kat, dit is Jane : Bekijk bijlage 75747 Ze slaapt niet elke nacht meer naast ons want we willen haar alvast laten wennen voordat de kleine er is Hier eten we sla met gebakken aardappels en zalmpie mmmm
Hee dames, jeetje kletskonten!!! Susanne wat een schrik zeg!!! Hopelijk alles oké!! Fijn dat het hartje iig klopt! SOrry dames, verder niet heel veel gelezen. Vanochtend vriendin hier geweest, heeft Jildou weer even bijgewerkt. Kan ik volgende week ofzo nog even, ben ik ook weer klaar voor de bevalling !! Verder hier ff gestofzuigd en gedweild, klein tukkie gedaan en net hele tijd met Jildou buiten gespeeld. Nu net weer in huis, zal het eten ff opzetten.. Buikje blijft wat hard als ik iets doe, maar ja
Heerlijk niets meer vandaag Angel! Ik doe zeker rustig aan Eline! Hoe lang moet jij nog werken meis? Bakkes Pooh zo'n last van je buik ondanks je middagdutje... Wel heel erg lief van je vader dat hij Sebas ophaalt van het KDV en vanavond ook oppast. Laatste keer yoga vanavond? In ieder geval alvast veel plezier meis! Joh dat is niet handig zeg met dat oppasverhaal... Heb je wellicht een hele lieve vriendin die een keer wil inspringen? Tja, bedenk ter plekke maar wat hoor meis... Zeker een kapper gevonden Pooh! Komt volgende week thuis en gaat voor E 10,- mijn haar opsteken. Lachertje toch?! Whahaah meis, het is dat het zover weg is anders was ik je zeker komen helpen! Klinkt goed jullie kamer en de kleurencombi's Kikkert! Wat vonden je schoonouders van het kado Nancy? Woehoe, jij bent er echt helemaal klaar voor! Goed geshopt nog even en de laatste dingetje binnen, jippie de pippie... Zooo heerlijk tukkie dus Es! Een heerlijke dag voor jou Sam! Alleen shit meis van die harde buiken iedere keer... Je went er een beetje aan of niet? Hier; ben echt kapot van mijn schoonmaakwoede8)... Zometeen nog even eten maken en daarna heerlijk niets meer! Ohh en ik heb vanmiddag ook kennis gemaakt met het leed dat onrustige benen heet... Getsie zeg, dat is echt vervelend... Verder geen geklaag hoor!
NANCY : Haha dat haar haartjes bijgeknipt zijn !! Dithje: Ja precies wat je zegt, het went die harde buiken, en op zich is het niet zo'n drama maar omdat alles dan aanspant, doen m'n banden dan zo zeer, dat is wat minder... Vanmiddag toen ik met de honden aan de wandel was, kwam ik een man tegen, zegt hij, valt niet mee zeker? Ach ik hobbel wel wat door !! Heb maar niet gezegd dat ik nog één van 1,5 heb rondhuppelen HAHA!!
Ooh trouwens wat wel weer erg leuk is !! Kreeg kaartje van mn duo-partner, waar ik samen groep 1/ 2 mee doe. Wel lief!!
Kan mij voorstellen Sam dat je "moe" wordt van de bandenpijn, knuffel meis! Ahhh wat lief van je duo-partner... Altijd leuk om kaartjes te krijgen!