pffff....ben zo moe heb gewoon weg de puf niet om iets te doen. we hebben net de brief van de belastingdienst gekregen met dagtekening 29mei wanneer hebben we dan ong. het geld weet dat iemand????? ik ga nu maar ff koken en de gordijnen ophangen en dan kom ik straks reageren op jullie.
nancy ahh leuk jane, lief koppie. lekker dat je helemaal compleet bent Dithje ik moet alleen nog morgen werken. maar ga as vrijdag en die maandag erop alleen de pillen ronddelen, en broodjes smeren, heb ik nog zin in. Voel me daar nog goed genoeg voor. Naar lijkt me onrustige benen, heb dat nog nie gehad Sam naar zeg die bandenpijn, rustig aan. leuk van kaartje van je collega Kikkert ik had het geld vaak al erop staan , als de brief van de belastingsdienst er was. Ik hoop het voor jullie. Jij ook rustig aan he. Ik ga nu even eten xxxx
@ dithje,angel,pooh, ja lekker ass is dat he. maar heb nu de medicijnen. @ pooh, nee tegeltjes niet voor geslaagd. hadden niks bij formido. kijk vant weekend wel bij praxis en anders bestel ik wel ergens wat. spiegel heb ik in ieder geval maar moet iets met kleur ook nog. @ kikkert leuk foto op canvas!! @ nancy ow, jij hebt ook een dier naast je in bed. mooi beesje! @ dithje, das zeker niet duur dat opsteken! @ hier hang nu lekker op de bank beentjes omhoog wachtend op mn mannetje want gaan lekker patatjes halen. heb geen zin en fut om wat te doen, en daarna moeten we toch naar de dierenarts dus moet ff op kracht komen last van mn harde buiken. terwijl ik helemaal niet veel gedaan heb vandaag. maar ja nog ff volhouden! van mij mag het nu wel komen or, voor het mooie over 2 weekjes maar wordt zo nieuwschierig hoe zal het eruit zien, en nog leuker wat is het. een jongen of een meisje! maar dat zullen jullie ook vast wel hebben.
Bubsie ooh jullie weten ook niet wat het wordt ? !! Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar !! Je hebt gelijk, lekker rustig aan!! Ennuh succes met Spike vanavond!
Ja ik dacht dat verder iedereen het ook wist !! HIHI Schept een band !! En een allebei een hond die spike heet !! HAHA!! Neej bij Jildou wisten we het niet en nu wilden we het weer niet weten !!
Hier onze feestbeesten !! Kyra de Jack is vandaag 1 geworden.. Gelukkig Dat eerste jaar hebben we weer gehad !! En Kor is vandaag 30 geworden (kor staat niet op de foto hoor, die andere hond is Spike natuurlijk )
hey meiden ben ik weer ff. lijkt erop dat meneertje een rust dag heeft ofzo want hij beweegt nog niet veel. moet de harde buiken in de gaten houden en de CTG scan en echo waren prima. ook heeft ze nog ff naar mijn bmm gekeken en die bleek ook in orde te zijn met nog geen kijk op ontsluiting of iets dergelijks. heb wel meteen bel advies meegekregen en als hij weer zulke fratsen heeft moet ik meteen weer bellen met vk en die stuurt mij dan weer door. gelukkig dus valse melding vanuit hier
dames sorry ff ego ... heb weer last van onderkantje pfff is af en toe net of ze zich eruit drukt pfff ... kom straks na het eten nog wel ff bij kletsen... sam gefeliciteerd met kor ... 30 ohh mooie leeftijd ....
Zo hier zit het eten er weer in, En een waterijsje toe jammie @Susanne, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh goed nieuws meis, ben zo blij voor je! Beter goed gekeken als niet, super! @Sam, ooooo haar haartjes hihihi Wat een schatten die honden en gefeliciteerd met Kor, praaaaachtige leeftijd hoor @Angel, heh getsie, sterkte meissie, ik ken het gevoel, word er altijd beetje naar van @Dithje, heh doe maar rustig aan nu meis, sterkte met je beentjes en je moe zijn, niet leuk @Bubsie, lekker patatjes, groot gelijk hoor, lekker met de beentjes omhoog. sterkte met je buikje
@suzanne fijn meid dat alles goed was. @sam van harte met hond en man! leuke foto @angel knuffie @dithje rustig aan meid en jij ook een knuf
@sam thanks voor je antwoord....ik hoop dat we het geld snel hebben dan kan ik tenmisten mijn koelkast bestellen
Meiden ik ga afsluiten; we moeten zo naar zwangerschapscursus, dit keer met partner Misschien tot vanavond en anders tot morgen!! Fijne avond nog
Denk een deze dagen Kikkert, misschien staat het zelfs al wel op jullie rekening... Heerlijk Eline, nog maar 1 dag werken en dan genieten van je verlof meis! Hmmm lekker petatjes Bubsie! Succes bij de dierenarts... Gefeliciteerd met de verjaardag van Kor Sam! Super Suzanne dat ctg en de echo ook goed waren! Ukkie zal vast een groeidagje ofzo hebben. Hopen dat hij wat actiever wordt vanavond en morgen. Knuffel meis! Grrr Angel, niet fijn meis. Knuffel! Heel veel plezier bij de zwangerschapscursus Nancy! Hier; eten ook weer op. Heerlijk lasagne met een lekkere salade erbij! Nu op het bankje lekker relaxen...
als het goed is het je het eind vd week al op je rekening staan...hoop het voor je meid zou fijn zijn eindleijk je koelk .. wij hadden de brief en hadden het 2 dagen later er al op staan...
haai meiden.. Iedereen lekker gegeten.. ik heb 2 boterhammen op, had wel voor Vincent gekookt maar ik ben misselijk van de harde buiken.. bah Wij gaan zo bij vrienden voetbal kijken.. kan daar gelukkig ook op de bank hangen! Nancy: have fun bij zw cursus! Sam: Gefeliciteerd met Kor! 30 mooie leeftijd, Vincent is ook 30 geworden.. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!!
Hi meiden, even mijn man doet de kids in bad en ik moet zo naar boven want dan drogen en kleden we allebei eentje aan voor de nacht Bij de VK was het prima. Wel omslachtig om met de jongens er naar toe te gaan. Maar ze vonden het hartje luisteren wel leuk geloof ik. Bloeddruk 60/100 en ik had geen vragen dus we hebben langer in de wachtkamer gezeten dan binnen. Ze waren alleen 'boos' dat ik de voorlichtingsavond was vergeten. Tja zwanger he.. en de volgende keer (laatste keer voor de komst van de kleine) is op mijn mans verjaardag dus tja dan ben ik er ook niet bij. Maar ja ik ken de 'drill' ondertussen na 2 bevallingen. We willen toch naar het ziekenhuis toe. Ik ga naar boven en daarna gaan mijn man ik en ik heerlijk fout (lees vet) eten. Verse pasta met zalm, champion, creamsaus. Mjammie! Fijne avond en slaap allemaal lekker. Morgen op mijn werk zal ik even inloggen. xx
ben er ff .. heb wel gelezen maar kan ff weinig onthouden helaas... ga wel ff een poging wagen... nancy veel plezier bij de parter avond ...ja je wordt er een beetje naar van ..maar goed we slepen er ons wel door heen... sam wat een mooie foto,s ... es he bahhh meis doe maar rustig aan.. kikkert ik duim voor je... dithje heb je goed meid nu niks meer doen je hebt wel genoeg gedaan voor vandaag ...ohhh lekkker lasange wij hadden pasta mmmm nu eisje toe... sus ohh wat een opluchting zeg dat alles goed was....super.... hier nog steed niet helemaal top maar ja hoort erbij zullen we maar zeggen he.. nu ff bakkie drinken en dan voetbal kijken .. sam heeft alles al versiert buiten dus zijn er helemaal klaar voor hahah....