Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @koekkie fijn dat alles goed was en och iedereen kan wat vergeten ;) .
    @nancy veel plezier bij zw-cursus
    @es rustig aan meid en veel plezier
    @angel geniet maar lekker van jullie avond en doe maar rustig aan.

belastingdienst.... ow das een hele geruststelling och we zullen het in ieder geval deze maand nog krijgen moet eerlijk bekennen dat het wel wat rust geeft want onze koel/vrieskast die staat nu nog op de babykamer maar we moeten nu een inbouw kopen omdat voor de oude gewoonweg geen plek meer is in de keuken en helaas niet in een kast past. dylan ligt lekker in bed (die was mega druk vandaag) en manlief gaat dadelijk voetballen kijken en dan duik ik mijn bedje in.

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed was bij de vk Koekkie! Waarom was ze boos dan, is zo'n bijeenkomst verplicht ofzo? Eet smakelijk!

Whahaha Angel, jullie al helemaal in de wk-style;)!

Lekker op tijd slapen Kikkert, alvast welterusten!

Hier; ga heerlijk even douchen! Vanavond mijn favo-series kijken, Mercy en Trauma:D.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje mercy komt niet meer :( was vorige week de laatste 2 afleveringen

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje jahhhh heerlijk he?? haha... zal morgen ff een foto plaatsen ...
    kikkert lekker meid hoop dat het er gauw is ...
    koekkie fijn dat alles goed was ... is het verplicht dan ??

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    stelletje kletskousen:D;)

Het is gewoonweg soms onmogelijk om alles bij te houden:p
    ik doe vanaf morgen wel weer mee:p

Hier lkker niks vanaaf , dani bij me schoonma morgen naar de gyn bevalling bespreken... met guus meeuwis lool a like ahah lol

Heb de laatste dinge voor de kraamzorg gehaald zodat zij kan poetsen:p
    ooo ik zo benieuwd hoe t meisje eruit ziet...

fijne aaf iedereen xxxxxxxxxxxxxxxx

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    he dames
    ik ga er ff vandoor ff voetbal kijken met de mannen hier...
    kom straks nog ff aanwippen ..

voor de gene die vroeg naar bed gaan benen bij elkaar en een goede nacht ....

trouwens niks meer van petatje gehoort of heb ik het gemist????

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    uhhhh wat een kip he hier .. had vanochtend wel gelezen dat petatje er was zelfs nog op gereageerd wat een dombo he hier:)

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Voel me nog steeds niet lekker. Hoofdpijn, keel pijn, kriebelhoest. Vanmiddag ook voor de eerste keer in de zwangerschap een jankbui gehad. Heb ook erg steken onderin mijn buik. Hoop stiekum dat hij gedraaid is en dat het dus indalingssteken zijn. Morgen om 12 uur weten we het.

Ga nu naar m'n bedje toe. Hoop op een goede nacht.

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: Haha, dus je bent er helemaal klaar voor ;) Mooi!
    Waar ben je geslaagd voor een kussen voor de schommelstoel?

@ oppasverhaal: helaas is een extra dagje KDV geen optie, en m’n vriendinnen werken allemaal op donderdag. Maar manlief kan waarschijnlijk regelen dat hij de ochtend nog vrij is, dus dan zou het alleen voor de middag zijn. Hij gaat wel zeggen dat hij die avond beslist geen avonddienst kan draaien. Als we zien hoe ik er nu al aan toe ben...laat staan hoe dat over 2 weken is. (zijn de woorden van manlief...)

@ Sam: klinkt als een inspannend dagje. Vanavond lekker met je benen omhoog ;)
    Wat lief van je duo-partner! Gefeliciteerd met Kor! (en Spike natuurlijk)

@ Kikkert: hoop dat je je geld snel binnen hebt. De bel.dst is meestal wel heel snel hoor! Kan je man z’n baas nog wat van leren.

@ bubsie: hopelijk kun je van het weekend wel slagen. Klinkt wel heel gaaf hoor, want je gaat maken! Was alles goed bij de dierenarts?

@ Suzanne: fijn dat alles goed was!

@ Angel: dikke knuf!

@ Dithje: oooohhhhh, lekker lasagne!!!!! Komt Trauma vanavond wel op tv? :( Ik zat al vreselijk te balen, want bij mij staat The Siege in de gids???? :(

@ Es: balen zeg, dat je zo misselijk bent van de harde buiken. Dikke knuf!

@ koekkie: hihi, na 2 bevallingen weet je het idd wel een beetje toch? Lekker dat alles goed was.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend LIZZ!! Ik duim meid!!
    Ennuh dikke knuffel ook voor jou! En voor wie hem ook nodig heeft!!

Verder dank jullie wel ;) !! Hier ben ik kapot :( Zere rug en het 'normale' zere buik etc ;)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Argh, dat meen je niet:x:(!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh lieverd het was Kyra ;) Spike was 1,5 week geleden al jarig, is 5 geworden :p HIHI niet dat het boeit hoor ;)
    Kan het me helemaal voorstellen Pooh dat manlief dat zegt. Zo vieren we kor zn verjaardag ook nog niet met de vrienden, van mij mag hij hoor, maar hij zegt is voor jou niets aan, ik houd het toch niet lang vol..

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: helaas was de laatste aflevering van Trauma ook al 2 weken geleden. Ben ff in de episode guide gedoken. Was ook gelijk de laatste aflevering van seizoen 1, en zelfs in Amerika is er nog geen vervolg....:( Getsie!

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Al die jarige mannen en honden...ik kan het niet meer bijhouden hoor!
    Zwanger????;):p

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap Lizz, hopelijk voel je je morgen beter! Ik duim in ieder geval voor je meis dat ukkie zich heeft gedraaid en goed ligt... Spannend hoor!

Hmmm lastig hoor Pooh mbt het oppasverhaal:(. Als ik in de buurt zou wonen meis, dan was ik je echt komen helpen... Hoop dat er nog een oplossing voorbij komt! Je hebt gelijk meis, zowel Mercy als Trauma komt er niet op vanavond:x:(.

Lekker op tijd naar bed Sam! Knuffel...

Hier; heb net nog even een buikfoto gemaakt! Zie hier het resultaat... Euhm, maar let niet op de rest hoor... Heb alleen een boxer aan:).

Bekijk bijlage 75804

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Pooh :D !!

Dithje: Goh meen je dat? alleen maar een boxer aan?? :D Neej gekheid, een prachtige buik!!! En ook nog geen streepje te bekennen?

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nouhouhouhou:x! Zet een zielig gezicht op en is niet blij nu... Getsie zeg en nu maar afwachten wanneer er weer nieuwe afleveringen komen8)....

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihihi Sam:p! Nee, nog geen streep te bekennen:D:D *klopt af op hout*!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook zo Dithje ;) !!
    Nou Dithje, dan moet je het maar met ons doen hier ;) !! Wij zijn ook heel leuk :D !!

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zo, heb even alles bijgelezen:

Es: Dat had ik dus zondagavond. Ik had zoooo een pijn, en tegelijkertijd dus ook menstruatiekrampen in de onderrug wat uitstraalde naar mijn buik en benen. Nog even doorzetten!! Owja, ik zou geen risico nemen met een stuitbevalling.. straks moeten ze trekken en er zijn nu mensen in mijn omgeving die hier erg veel narigheid aan hebben overgehouden (aan dat trekken dan).

Ik ben het alweer kwijt joh... is toch niet normaal??

Hier: ik ben dus vandaag naar kantoor gegaan. Mijn collega heeft me van huis opgehaald. Ik kreeg op mijn donder en moest eigenlijk meteen naar huis!! Maar ik wilde de boel netjes overdragen dus heb aangegeven dat ik ipv 11 juni nu 4 juni met zwangerschapsverlof ga. Ik gaf aan dat ik me dat eigenlijk nie kon veroorloven ivm een oppasprobleem na mijn zwangerschapsverlof (baby kan pas eind oktober naar de creche), maar dat was een zorg voor later. En ik kon nog altijd thuis werken. In ieder geval, morgen moet ik thuiswerken omd e laatste dingetjes af te werken en klaar te maken voor overdracht. Donderdag en vrijdag mag ik nog op kantoor komen, maar daarna willen ze me nie meer zien, hahaha. Ze waren echt heeeeeeeel lief allemaal.. ik ga dus a.s. vrijdag ook even trakteren.

Owja, begin nov. heb ik ook nog mijn beoordeling voor promotie:), dus net na verlof.

Ik probeer nog even na te denken wat ik me nog herinner van wat iedereen hier gezegd heeft.

Susanne85: bij de kleinste twijfel aan de bel trekken hoor.. beter 10 keer voor niets, dan 1 keer te laat!

Ondergoed: hmmmm... ik ga voor de boxers, zoals altijd!! Gelukkig heb ik nie zoveel slijmverlies, maar kan me voorstellen dat je je dan heel erg vies voelt.

Zat zijn: ik ben het absoluut nog niet zat, zou zo nog een paar weken door kunnen. Ik kan me ook nie voorstellen dat ik vanaf vrijdag dus vrij ben.

Hmm.. hoop dat ik me straks weer iets herinner.

liefs, mamaT

Deel Deze Pagina