Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ff gauw
    mooi buikje dithje ...en die boxer ook hoor hahah...heb ze hier ook :D

ben nu echt voetbal kijken ...

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Met jullie neem ik zeker wel genoegen hoor Sam:p, want het alternatief is voetbal;)!

Goed nieuws MamaT en geweldig dat ze zo lief en meegaand zijn op je werk... Heerlijk vooruitzicht toch dat je bijna verlof hebt?

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mooi buik Dithje.. Ik zal eens een foto van mijn buik maken morgen. Ik heb nog geen een foto:S Mijn zusje heeft een foto alzittend van mij gemaakt.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT lekker vooruitzicht meid :D ! Geniet er lekker van :D !!

Dithje: Ja hier komt nu ook voetbal op, had niets gezegd :p HAHA.. Maar hij kijkt maar een stukje ;) Topvent :D !! Nou dan nog maar even hier blijven hangen he?? Al ga ik zo wel naar bedje ;)

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha ladies! Nou dan maken we er hier maar een gezellige avond van. Wie zet de nootjes en de chips klaar? ;)

@ Dithje: wow, wat een mooie buik! Ff een stomme vraag, maar irriteert het elastiek van je boxer niet? Hier nu weer met blote buik op de bank en het elastiek van die tent naar beneden, maar zelfs dat irriteert... (hoe bedoel je prinses op de erwt...;))
    Erg he, dat er het afgelopen is! Vond t zoooo leuk!

@ mamaT: wat een onwijs lieve collega's heb je zeg! enne...ze hebben gelijk he? Wat voor werk deed je ook al weer?

@ hier: de zwangerschapsyoga voor vanavond werd afgebeld. Er waren flink wat zieken en ik bleef met 1 ander meisje over. En laat ik nou net weten dat die van het weekend al bevallen is! Dus die hoeft niet meer, haha. Mag nu donderdagavond.
    Vond het ook helemaal niet erg, want buik is weer een betonnen bal....

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben benieuwd MamaT naar je foto!

Tja Sam, die mannen mogen ook wel eens iets kijken he;):p?

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh wat een heerlijke meevaller Pooh dat de yoga werd afgebeld;)! Boehoe voor jouw buikje hoor:(, foei af!
    Het elastiek knelt eerlijk gezegd helemaal niet, zitten heerlijk die boxers:). Droeg altijd strings, nou die kan ik nu dus echt niet meer aan joh... Daar irriteer ik mij mateloos aan;).

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhh trouwens, hier staan de nootjes en chips klaar hoor;):p!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vraagje:

ik hoor vaak een knak geluid in mijn buik, het klinkt alsof iemand zijn vinger(s) knakt maar dan is het geluid doffer/gedempter het moet wel van de kleine komen want de kleine beweegt altijd op dat moment herkennen jullie dit? vind het nl een beetje gek klinken mannetje keek me ook al aan zo van jij bent gek haaha

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje mooie buik zeg! en ooo wat lekker allemaal ik mag van mezelf niks meer hebben vanavond want anders vliegen die kilo's er natuurlijk zo aan

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik zal de foto morgen maken, want toestel zit nog vol dus moet het nog even op de pc overzetten.

Voetbal: ik heb dus een man die absoluut niet van voetbal houd, terwijl ik daaar weer wel van houd. En mijn moeder houdt ook nie van voetbal, dus WK ga ik lekker bij papa op de bank kijken!

Ik zit in de belastingen, dus als jullie nog hulp nodig hebben... vanaf vrijdag ben ik vrij.. hahahaha.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Maakt jullie baby ook pijnlijke bewegingen???

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: mooi dat jij de chips en nootjes al klaar hebt gezet. Heb je ook Japanse zoutjes voor Kikkert? (dat moet kunnen hoor)

@ Kikkert: nee, die knak herken ik niet. Kun je 't plaatsen met bewegingen van de kleine?

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

jaaaaaaa! momenteel is ze ook m'n buik aan het verbouwen... En ze duwt of trapt ergens waar ff geen rek maar in zit. Auwie!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Wel gezellig, met je paps voetbal kijken. :D Kunnen je moeder en man gezellig samen wat anders kijken.
    Ik moet zeggen dat ik er normaal niet zoveel aan vind, maar met een WK of zo wel weer kijk. 4 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis met het WK (de bevalling van Bram* en de longembolieen) dus hebben we ook veel de voetbal aangehad. Manlief mocht namelijk dag en nacht blijven, een week lang.

M'n aangifte heb ik al gedaan, dus volgens mij ga ik je hulp niet nodig hebben de komende weken. Maar thanx anyway! En bovendien: je hebt dan verlof!;)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat geknak herken ik hoor Kikkert, hier ook heel vaak hoorbaar... Maar wat het precies is:(, heb echt geen idee;)!

Tuurlijk heb ik Japanse mix;) Pooh! Zet de deur vast open en dan zie ik jullie wel verschijnen:p...

Op dit moment niet MamaT maar hij kan echt zo te keer gaan dat het inderdaad pijnlijk is! Hoezo dan meis, doet de baby je zeer?

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden.

sam gefeli met je man en hond;)
    dithje. mooie buik meid. hier wel strepen maar die zijn nog van nikita der zwangerschap. nu nog geen nieuwe ontdekt maar dat gaat vast ook niet lang meer duren;)

voor de rest ben ik t alweer kwijt,
    heb net na t douchen ff een klein uurtje gelegen en ben me toch op:( ook heb ik in bed die kleine weer niet gevoelt en wordt er toch een beetje verdrietig van. wil m zo graag ff voelen en weten dat alles okay is(ondanks alle onderzoeken van vanmiddag) maar er zit werkelijk geen beweging in hem:( ook staan de tranen mij erg hoog vandaag en voel ik me niet zoals ik me normaal voel. zij nog tegen jeroen dat ik steeds meer t idee krijg dat t toch niet al te lang gaat duren voordat hij zich aan gaat dienen. best vreemd omdat ik nog maar net 31 weken voorbij ben natuurlijk.
    Jeroen is nu de babykamer aan t behangen en is met de laatste baan bezig. morgen gaat hij me zus helpen met de kledingkast, want die oude van haar(mega grote spiegel kledingkast) krijgen wij en t is fijn als die er is zodra ik moet bevallen....donderdag schilderen en dan is t kamertje zo goed als helemaal af. dan is t heel simpel comode verplaatsen van de kamer van nikita naar die van onze beeb en t ledikantje neerzetten. en de kamer en bedje leuk aankleden.

nou meiden ik ga lekker me eigen op de bank nestelen en daarna lekker vroeg mijn bedje in want vandaag was een vermoeiende dag:)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jahhhhh zeer pijnlijke heb af en toe een stuk voet in mijn zij zitten hahaha

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Shit heel verhaal getypt, is het weg!!
    Kikkert ja herken het!! Had ik bij Jildou ook heel vaak!!! En toen ze geboren was eerst ook nog heel vaak dat ze knakte als ik haar optilde. Nu niet meer, dus het gaat over :p !!

Uuh hier zijn de nootjes bijna op ;) !!

MamaT Jij bent lekker, nu hoef t niet meer hoor :D Ben benieuwd naar de foto's ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje pffjoei ik dacht dat ik gek aan t worden was met mijn geknak hahaha

Deel Deze Pagina