Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb soms de tranen in mn ogen, zo hard trapt de kleine in mn ribben!!

Susanne: Dikke knuffel meid!! Hier is de kleine ook erg rustig en maakt me dan ook wel onzeker, maar goed heb het ook wel weer wel gevoeld!!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam hahaha dadelijk heb ik een knak kind.....

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Logisch Suzanne dat je op en moe bent meis. Was een heftige dag vandaag natuurlijk:(. Gewoon even lekker huilen meis, lucht op! Snap dat je ukkie heel graag wilt voelen, maar focus je er niet teveel op want juist dan zul je zien dat er geen beweging in zit... Duim voor je meis dat hij morgen lekker druk aanwezig is!

Als je nog meer nootjes wilt Sam dan ben je welkom hoor;)!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dan worden samen gek hoor meis;):p!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha dithje de juli mama's worden samen gek....

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dank je Dithje, nee ga zo mn bed in ;) Roep ik al 20 minuten ;) !!

Ook lachen trouwens : Liep met Jildou in de winkel gister, zit een jongetje van misschien een paar maandjes jonger dan Jildou in een wandelwagen. Zegt Jildou Baby :p HAHA!! Ze voelt zichzelf heel groot ;) !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Jildou zit nog steeds inelkaar en knakt niet meer :p HAHA

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ dithje: Heb je geen digitale versie van de nootjes? Is me toch ff te ver rijden nu hoor... (watje he?)

@ suzanne: O meis, dikke knuf! Vandaag was natuurlijk ook een hele drukke en inspannende dag. Soms zijn de ukkies ook een paar dagen wat rustiger, dat heb ik hier ook. Of ze liggen wat meer naar binnen gedraaid, waardoor je de bewegingen minder voelt. Met 31 weken hebben ze ook nog meer de ruimte vertelde m'n gyn me, waardoor bewegingen soms ook wat minder goed te voelen zijn. Maar ja, aan dat alles heb je nu weinig, je wilt gewoon je kleintje voelen. Lag je op bed net op je zij? Dat wil soms ook nog wel eens helpen (vooral je linkerzij schijnt) Wat Dithje zegt: ff lekker flink huilen wil ook wel eens heel erg opluchten! Dikke knuffel!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hahaha, ik kan gewoon nie stilzitten, dus vandaar mijn aanbod. Al moet ik zeggen dat ik nog heeeeeeeeel veel moet doen voor de bevalling!!

De baby doet mij echt pijn.. zit ik midden in een gesprek en dan roep ik ineens AUUUUUUUUUWWW.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam das een geruststelling.......en dat van die uitspraak BABY herken ik bij dylan ook heel goed ze voelen zich dan idd erg groot hihihi

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hihi mamaT, wacht maar tot je verlof hebt en je lekker je dingetjes kunt doen die je nog voor de bevalling moet doen :D
    Komt wel goed met jou.

Die kleintjes weten wat he? Stiekem mama pijn doen. Zijn we straks helemaal beurs als we moeten bevallen!

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    haha huilen. heb ik echt geen zin in want dan wordt mijn hoofdpijn alleen maar erger:) maar ik denk dat t er sowieso vanavond nog wel uitkomt hoor als jeroen aan mij gaat vragen waarom ik zo stilletjes ben.
    ik lig altijd op mijn zij, val half op mijn buik in slaap en draai dan automatisch door op mijn zij en meestal voel ik m dan ook inderdaad omdat ie dan tegen t matras tekeer gaat;) maar helaas. dit keer niet.
    ik wacht t rustig af en als t morgen weer zo is bel ik gewoon weer met de vlos want ik wordt er niet veel rustiger op zo

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Owja, en nog iets opmerkelijks. Ik heb dus een zoontje van 3 jaar en die is sinds 3 dagen erg vervelend, maar dan ook erg vervelend. Hij wil nie meer lopen en ik moet hem steeds tillen, hij wil steeds iets anders.. dus ene momentje wil hij een broodje en het andere moment een pannenkoek... dus beiden liggen een beetje dwars nu...:)

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Suuus, ik heb m ook een paar weken even niets gevoeld, van 30 weken tot afgelopen zondag.... nu ineens is het weer ergggg actief.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh, dat beurse is het hier al :( :( !!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Suzanne: gewoon dan weer bellen hoor morgen. Maar wat mamaT beschrijft herken ik wel. Hier ook sinds week 34 weer een druk meiske, maar daarvoor ook heel vaak echt dagen rustig. En straks wordt ze weer rustiger als ik meer richting de bevalling zit.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamaT hier ook z'n peuterpuber....echt niet grappig maar dylan is wel een half jaartje jonger en ik herken wat je zegt precies en tis echt maar dan ook echt niet leuk en al helemaal niet als je zwanger bent

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja echt niet normaal, eergister ging hij midden in de snackbar op de grond liggen, schreeuwen, niet willen eten en echt gewoon dwars doen. Nou, hij mocht thuis meteen naar bed anders had ik m echt achter het behang geplakt.

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Joh, dat klinkt als Sebas! Geen land mee te bezeilen. Heeft een paar weken geleden bedacht dat het duwen van kindjes leuk is, en ook met eten loopt ie alleen maar te klieren. En dat terwijl hij normaal zelfs z'n bord op at (bij wijze van spreke dan he?)
    Zo wispelturig! Maar je 2 tellen later ook weer onder de kusjes of knuffels kunnen bedelven :(
    Maar ons motto hier is: mama (of papa) wint altijd!:D:D
    't Kost ff wat tijd, en een hoop standvastigheid.... (om over irritatie nog maar niet te spreken)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Speciaal voor jou Pooh:p: Bekijk bijlage 75822

Wat je zegt Suzanne, als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor! Slaap lekker voor vanavond en een knuffie!

Hier; ga afsluiten, nog een serie Private Practice kijken en dan heerlijk naar mijn bedje! Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Deel Deze Pagina