Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier een hond die de laatste 2 weken niet meer van mn zij wijkt eigenlijk... Ook niet best :p !!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dames, het is tijd, ik ga dan nu echt naar bed ;) !!
    Slaap lekker allemaal en maar weer die benen bij elkaar he :D !!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    wat een kletskousen zeg ghahahh....

kikkert herken het hier ook dat geknak maar niet zo heel vaak zeg wel eens volgens mij is ze aan het knikkeren ofzo?? haha....
    pooh ik heb ook die boxers en ze zitten echt heerlijk draag normaal ook alleen maar string maar dat kan ik al een tijdje niet meer aan..

verder wel gezellie hier hahah...met de nootjes en de chips mmmm ..
    heb wel gelezen snel maar blijft niet veel hangen nu zoveel geklets in die korte tijd ...
    maar we hebben al een doelpunt dus dat scheeld ...
    kom morgen weer verder lezen en kletsen ..nu zo voetbal af kijken en na bedje toe ...wens iedereeen alvast trusten en tot morgen allemaal ....

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier normaal ook strings, nu ook boxers :D HAHA!!

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hahahaha, ik heb nog niets gegeten.. heb dus maar even wat zelfgemaakte patatjes klaargemaakt en die ga ik zo opeten. Na mijn bevalling ben ik denk ik superslank.... dat kon je de afgelopen 27 jaar nie zeggen:)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik ga slapen meiden....lig er wel al dik 1uur in maar de laptop is bijna leeg ;)

nog een fijne avond en alvast welterusten

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    maar jullie hebben wel echt beweging nog?? hier echt maar 1 ieniminie schopje over de hele middag en voor de rest niks meer. dat vindt ik zo vervelend. t onzekere en niet wetende wat er in je buik gebeurd op t moment. van mij mag die bevalling daarom ook zo snel mogelijk zich aan dienen want dan weet ik tenminste hoe t met hem gaat omdat ik t dan zelf zie en er iets aan kan doen:)
    sorry voor mijn gezever meiden en houdt er nu over op. voel me echt vervelend op t moment sorry:(

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    slaap lekker meid en tot morgen

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort

kan ik me voorstellen meid ..hele dikke knuff en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hadden zegt toch??

10. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    slaap lekker allemaal voor die gaan. ik ga weer verder mijn filmpje afkijken en misschien straks nog een potje yathzee met mannetje.

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Susanne85: als je er onzeker over bent dan gewoon bellen hoor.. Desnoods om de 2 dagen naar de VK, daar zijn ze toch voor. En je gevoel is heel belangrijk, dus niet denken dat je een zeur bent...

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    ja dan moet ik meteen weer bellen inderdaad. maar ik kom net uit t ZH met die onderzoeken, dus ik ga nu niet bellen. straks vinden ze me nog overdrijven oid. kijk t vannacht wel aan en als hij morgen nog niet bewogen hebt bel ik de vk wel weer op. dan heeft hij ook ff de tijd gehad om weer actie te vertonen;)

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Suzanne, gewoon je gevoel volgen hoor! Als ongerust bent dan gewoon weer bellen.

@ Dithje: jammie! thanx voor de digi-borrelnoten!

@ hier: net ruim een half uur met een van onze vrienden aan de telefoon gezeten (hihi, 't lijkt wel een call-center vandaag hier!), was erg gezellig.
    Buik is niet veel rustiger, dus ik ga lekker m'n bedje opzoeken.Trusten en tot morgen!

O, morgen om 10.10 uur weer naar de gyn!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    zo ff tig pagina's terug gelezen:

@ sam, ja indd een band. en die honden namen hetzelfde heel toevallig zeg! leuke foto van jou honden!
    gefeliciteerd met cor!
    @nancy o! ijsje! ik ga er zo ook eerst 1 pakken.
    en hoe was de cursus?
    @ koekie: fijn dat alles goed was bij de verloskundige
    @ lizz. beterschap! heb precies hetzelfde gehad.
    @ pooh: ja hoop dat het ook leuk wordt mn gipsbuik.
    bij de dierenarts weer wat zalfjes gehad. hij heeft een oorontsteking zoals ik al dacht dus zalf gehad om 1x per dag te doen. en hij heeft een ontstoken oogje dus ook nog zalfje voor gehad. hup weer 60 euro. maar gelukkig ben ik verzekerd. en ja je laat ze ook niet zo lopen he. arm ventje.
    @dithje: mooie buik or!!
    @ pijnlijke trappen ja hier ook soms or.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    zo hier ook maar ff de hond uitlaten en naar bed. morgen vroeg weer naar het ziekenhuis praten met een anestesist.
    slaap lekker allemaal.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ff ongelofelijk ego; heb net te horen gekregen dat een kennisje is overleden.. :( Ze had longkanker maar het ging zo goed, ben helemaal van me stuk :( Kwam haar pas nog tegen met bloedprikken en toen vertelde ze dat het zo goed ging... Ze was ong 60 maar heel jong van geest, echt een wereldwijf. Laat een hele jonge vent achter.. Bah wat oneerlijk weer... jakkes :(

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    sterkte meid. heel oneerlijk inderdaad. :( sneu ook voor haar mannetje.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Cursus was wel ok, mannetje vond het niet bijzonder. We hebben filmpjes van bevallingen gekeken (damn wat confronterend :$) en daarna beetje masseren en wiegen, en that's it. Kreeg ik nog vreselijk de slappe lach, GENANT! ;) De muffins vielen wel in de smaak :p

Heb ik hier nog iets gemist meiden??

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    meiden ik ben er nu echt weg van. slaap lekker allemaal en tot morgen.

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Gatver Nance, wat een ongelooflijk rotbericht!!!
    Heel veel sterkte en een dikke knuff!

Share This Page