Hihi, die filmpjes kon jij natuurlijk precies gebruiken.... Neu, niks gemist, volgens mij. Hooguit de digitale borrelnootjes van Dithje. Of vergeet ik nu iets of iemand? (sorry alvast dan!) Nou ja, Suus maakt zich wel heel erg zorgen, voelt de kleine niet goed, maar heeft wel goede echo en CTG in het zh gehad vandaag. Ik ging net naar bed, maar dat is nog niet gelukt
Ja echt rotverhaal BAH, ben nu aan het uitdokteren wanneer condoleance is etc.. Wil met leukere dingen bezig zijn nu jakkes, maar dat is het leven he Bedankt voor de update Poohtje! Ja dat van Susanne had ik meegekregen, en ook dat gelukkig alles in orde was. Had ik vanmiddag op gereageerd, thanks @Marktplaats perikelen, kreeg trouwens een mail van die muts met enkel "jammer" haha domme, ze kon het proberen natuurlijk
Nancy: gecondoleerd. Zijn er nog mensen aanwezig? Doordat ik morgen thuis werk heb ik het gevoel dat ik vrij ben, hahaha.
pooh: 1 dag weet ik even niet meer want volgens mij was ik ons huisnummer vergeten op te geven haha.. Maar zeker binnen 2 dagen
Ik ga ook maar slapen.. Sjonge ben weer helemaal uit het veld geslagen merk ik BAH Trusten meiden en tot morgen
Voor mij tijd om te gaan liggen, heb weer menstruatiekrampen in mijn rug en benen... tot morgen!! liefs, mamaT
nancy wat een afschuwelijk nieuws, sterkte ik begrijp dat je van slag bent zeg.. Hier dus net gewerkt, phoee toen ik moest beginnen overal pijn was ook weer op de fiets maar naarmate de avond vorderde ging het weer steeds soepeler.. Morgen om half 9 in het ziekenhuis zijn voor controle.. Ben benieuwd of hij misschien al wat is ingedaald ofzo en dat ik daardoor zoveel last down there heb.. En morgen dan ook mijn laatste avonddienst voor mijn verlof ook nog is met een fijne collega dus helemaal super! Ga nu lekker douchen en dan slapen, hopelijk is Sam niet al om 5.00 uur wakker Slaap lekker iedereen en dikke knuffel!!
Kom even snel welterusten zeggen! En Nancy: Bah wat een rot nieuws, sterkte meis!! Ik ga lekker het bedje in, tot morgen!!
Hier nog 1 die ff welterusten komt zeggen! Nancy, lieve meid wat een erg bericht. Veel sterkte en knuffie.. idd oneerlijk bah.. Tot morgen meiden. Xx
Nog even wat teruggelezen.. Mamat en pooh en kikkert, aaah, zal dat de reactie van de kleintjes zijn omdat jullie n baby verwachten? Wat vervelend.. hier n broertje van 3 en die voelt al n tijdje dat mijn aandacht aan hem anders is en nu is zijn moeder ook 20w zwanger. Hij is toch veranderd door se veranderingen en loopt veel te zeuren om (uiteindelijk) aandacht. Leef met jullie mee want ik wordt er al moe van terwijl ik em steeds hoogsten 2dagen heb. Schoppen en bewegen, hier is het echt auwie, eigenlijk verspreid over de hele dag. De spaarzame rustige uurtjes zijn meestal als ik zelf druk ben. Xxx
Goedemorgen ladies! Hier al weer ruim een uur erop zitten.... Ons zwitsers uurwerk was vandaag zelfs om 5.45 al wakker.... Iemand een handleiding hoe ik die klok kan verzetten? Maar hij heeft nog wel een half uurtje bij ons in bed gelegen, dus dat viel dan wel weer mee. Uiteraard niet rustig, met als gevolg dat de kleine meid ook wakker werd. En druk! Dus heeft Sebas vandaag voor het eerst de baby gevoeld. "Wat is dat mama?" Nou, je zusje, die heb je wakker gemaakt. En vervolgens begint ie tegen m'n buik te kletsen! "Hey zusje, heb je lekker geslapen?" " Ben je wakker?" om vervolgens m'n buik onder de kusjes te bedelven Haha, nu vindt ie het nog leuk.... Ik vrees dat ie 3 dagen na d'r geboorte vraagt wanneer ze weer weggaat 8) Straks om 10.10 uur weer controle bij de gyn. Ben benieuwd! @ Nancy: your welcome. Zo, dus dat MP gebeuren is ook mooi opgelost! @ Bella: oh, das wel snel. Maar ik heb nog veel mooier nieuws. Ik sprak gisteren een vriendinnetje van me en die had er nog een liggen. En ik krijg m van haar! Hij is turqoise, niet de kleur die ik zelf besteld zou hebben, maar ik vind het helemaal super! Ze zei wel dat zij m vooral voor heel kleine kindjes geschikt vindt en minder voor grotere babys. Maar ik wil m juist voor de eerste maanden. Mooi he? Succes straks in het zh en veel succes met je laatste avonddienst vanavond! @ mamaT: hoe is het nu met je krampen? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Fijn dat je vandaag thuis kunt werken, dan kun je toch beter je rust pakken tussendoor. @ Es: heb je toevallig het artikel over stuitliggingen in de Wij Jonge Ouders gelezen? @ Sue: oh, dat zal zeker meespelen. Aan de andere kant kan hij ook heel lief zijn voor mn buik. Zoals vanmorgen. Hij lag even lekker bij ons in bed en was vreselijk druk. Dus zn zusje reageert gelijk (echt geweldig). Manlief ff voelen en die legde toen Sebas zn hand op mamas buik. Je had zn gezichtje moeten zien. Wat is dat? Nou, dat is je zusje die je wakker hebt gemaakt. Begint hij gelijk tegen mn buik te kletsen: he zusje, heb je lekker geslapen ben je nu wakker en gelijk kusjes geven op mn buik. Dus dat is dan ook wel weer heel erg lief. Maar hij merkt dondersgoed dat er wat gaat veranderen... Op het KDV kreeg ik al het advies hem vooral veel mee te laten helpen met de baby. Luiers pakken etc.
pooh!! wow wat super lief dat je die krijgt!, ik vind ze zelf nl best duur.. Sam was er ook al weer om 5.30 uur en dat niet alleen hij was ggisterenavond wakker geworden omdat hij me had gehoord en ik hoorde opeens achter me "mama klaar werken", "lekker thuis bij Sammie?!" dus die was flink wakker en het duurde wel 1,5 a 2 uur voordat hij weer sliep Straks voor controle heb er zin in!! Ik ga me klaar maken en lekker wat eten heb trek! lekker beschuitjes met nutella.. MIJN LAATSTE AVONDDIENST VANAVOND Heerlijk! Fijne dag allemaal
Goedemorgen dames. nancy jakkes zeg.sterkte. bella lekker bijna verlof. gyn vk veel succes dames! pooh ach wat een schat.ik betrek Jildou nu al overal in.ze kijkt ook elke dag of er al een baby is.hihi.lieve schat.verder hier 20 voor 7 wakker.zo apart dat ik altijd eerst wakker word en paar tellen daarna zij.hoezo band met je kind.nu nog even bumba op bed kijken en dan maar even douchen.
goedemorgen allemaal.. hier geen goede nacht ..was te veel van het goede geweest als ik weer een goede nacht had gehad ach ja miss straks nog ff een tukkie doen... vanmiddag na de tandarts brrrrrr heb ik nu echt geen behoefte aan bahhhh.. verder niet echt iets op de planning staan ..als het mee zit komen vandaag de palen voor het dak van de veranda jaja eindelijk is het bijna zover heerlijk... pooh ohhh wat vertederend zeg die sebas haha...echt lief ..en die vraag zal je miss best krijgen maar het kan ook heel erg meevallen straks hoop het voor je haha... en helaas hier geen handleiding liggen... nancy he wat een rotnieuws weer bij jullie gecondoleerd meid hele dikke knuff.... wel fijn dat het mp verhaal is opgelost .. bella wat fijn bijna verlof heerlijk vooruit zicht...succes bij de vk straks .... mama T auwii hoe was je nacht wel een beetje geslapen?? sue arme scheet je broertje valt ook niet mee voor hem..grote zus en mams zwanger ..komt vast goed..knuff
morgend dames, @nancy gecondoleerd meid! sterkte hoor! @angel pff succes bij de tandarts @sam aah zo lief van jildou. Hopelijk blijft ze zo lief he en wordt ze niet jaloers. @bella ja,laatste avonddienst! "geniet" er van hier:gisteren op controle geweest. Al het voorwerk is gewoon pijnlijk geen opening. Ze lag wel mooi ingedaald. Kweekje van de urine is niets uit gekomen. Bekken zijn nagemeten en die blijken breed genoeg ook zei ze dat ik sterke bekkenbodemspieren heb is ook goed mee genomen. Gewicht was heel moeilijk te schatten. na de meting schatte ze op 3 kg 400 er zit wel een foutmarge op van 500 gram ofzo. Ze denkt nog steeds dat beebje een 3 kg 500/3 kg 600 zal wegen op eht einde. Alles was dus perfect in orde. Vanaf nu elke week controle in het ZH. Vind het wel spannend nu,deze maand heb ik men beebje al vast