Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAHOE ELEA!!!!! HEERLIJK!!!!

Haha hier net gelachen: Kyra was met andere hond, lees grote franse herder, aan het spelen. Die herder springt veel in t water, en is jong en wild :p ! Op een gegeven moment had ze Kyra erin gedrukt, arm beest!!! Maar ze kon er niet zelf uitkomen, hoge wal en korte pootjes! Dus vrouw van die herder pakt haar eruit, gaat weer staan maar haar eigen hond komt wat tegen haar aan en toen lag zij daar in de sloot :p OOOoeps... Haha was wel komisch :D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Getsie Angel strijken :x:(! Ik hou er ook helemaal niet van en mijn zolder hangt ook nog vol met strijkwerk... Succes ermee meis, maaruh wel rustig aan doen he?
    Scheren doe ik ook hoor, mijn benen, oksels en bikinilijn (op de tast inmiddels;)). Ik laat mijn wenkbrauwen en (hoe elegant) mijn bovenlip altijd harsen, auwie maar zo nodig!

WOEHOE!!! Super goed nieuws Elea:D:D:D!! Klein vechtertje en super sterk meisje hoor die L.yvia van jullie. Wat een kanjer!
    Snap dat je helemaal kapot bent meis, maar nog heel even volhouden dan is jullie meisje thuis. Dikke knuffel meis!

Fijn Mammameisjes dat je de reiswieg klaar hebt! Heerlijk ook dat het rustig is, lekker van genieten. Succes bij de tandarts!

Hahahaaha Sam:D! Daar had ik wel bij willen zijn, volgens mij kom je dan echt niet meer bij van het lachen:p...

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje, ik zie dat je lekker verlof hebt. Heerlijk hoor.

Nancy, dikke knuff...

Suzanne, hoe'st nou?

Pooh, wat een schatje die Sebas. Haha ja nu lijkt het nog leuk, maar als straks de nieuwigheid van de baby af is zou hij nog wel eens jaloersig kunnen worden ja :) Maar zo'n zusje is ook wel erg lief hoor...

Bubsie, geef je hond maar een dikke aai. Ik hoop dat de smeersels snel hun werk doen.

Haha filmpjes van bevallingen. Wil je dat zien ;) Soms is het beter om in het ongewisse te blijven geloof ik ;) Hoe dan ook, geen bevalling is hetzelfde...

Bella, lekker geen avonddienst :)

Angel, zo je hebt er al wat slechte nachten op zitten meid :( Dikke kus.

Petatje, fijn dat alles goed was. Wat een berinnetje joh! Inderdaad nog maar even en dan heb je je meisje in je armen...

Marsim en Es, balen die slechte nachten meiden. Is om alvast te oefenen voor als beebje er is denk ik ;)

Kikkert, lekker warm met de verwarming aan :D

Liefs Elea

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Elea fijn dat L.yvia mee naar huis mag. Vind het wel raar dat in alle landen andere standaarden zijn hoor. Hier moeten ze 2 kg 500 wegen en 37 weken zijn voor ze mee mogen. Maar super dat jullie meisje het zo flink doet. :)
    @kikkert ooh arme jij. Pff slapen is al zo moeilijk en dan nog met de verwarming. Straks een beetje rusten?
    @sam haha moet inderdaad komisch geweest zijn :D:D
    @mamameisje ook al naar de tandarts. succes!
    @dithje leuke vooruitzichten meis! en ja harsen is pijnlijk maardat heerlijk zachte velletje :p

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    In Nederland was dat idd ook zo ja. Al laten ze ze wel eens wat eerder gaan hoor. Hier ligt de ondergrens bij 1900 gram. Ik mocht haar in principe vandaag al meenemen :$ Maar in overleg met de arts hebben we besloten haar tot het weekend te laten blijven. Dan is ze net wat sterker en groter.

Liefs Elea

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    yoehoeeeeeeeee elea wat een geweldig nieuws zeg ..nu kunnen jullie samen met de meiden lekker gaan genieten het gezin is dan compleet thuis dikke knufff..thanx idd veel slechte nachten maar ach houden het nog wel ff vol zal ik maar zeggen...;)
    dithje ohh jehh bij jou ook nog een hoop strijk bahh he..?? doe zeker rustig aan maar heb zoveel onrust he :p ga mijn best doen haha..
    mamameis bahhh jij ook al na de tandarts brrr succes ..
    sam hahah...idd grappig had het graag willen zien je zal wel blauw hebben gelegen hah..

hier ben ik ff weg ga ff na de ikea wil ff nieuw overtrek halen voor ons bed heb genoeg maar vind het niet meer mooi hoezo gek en zwanger;) tot later ....

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ elea, das geweldig nieuws!!!! wat fijn!!

@ nancy, dikke knuffel voor jou, begrijp dat je geschrokken bent. sterkte meis.

@hier, kreeg net weer post van die k*t lecturama. heb ze geblokkeerd voor automatische incasso. en nu krijg ik een herrinnering om te betalen. ja daaag. ik heb dat pakket niet meer.
    moet ik straks weer gaan bellen met die eikels. 80cent per minuut geloof ik. belachelijk. wordt er zo moe van. die blijven bezig. die vorige vrouw heeft het als het goed is uit de comp gehaald voor me, ze zei toen wel ik mag het niet doen, maar geloof u op uw woord. klote dit zeg! dan zullen ze wel weer zeggen wij hebben dat pakketje niet ontvangen.

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ja denk dat het ook van het kindje afhangt he. Ze tot het weekend daar houden is misschien wel goed. KAn ze inderdaad nog wat aansterken.
    Maar lekker thuis zal ook wel goed zijn voor haar. Waar blijft trouwens nieuwe spam? :D

hier:ben dus aan het "babysitten" bij men ma.Mijn zusje is al 12 maar flink ziek en ze wou niet alleen blijven. Daarnet kwam de buurman dus bellen,of ik iets had gehoord of gezien. Had er iemand bij hun binnen gezeten :$ hij zat boven en hoorde geluid beneden.Toen die beneden kwam stond de deur naar de tuin open en allerlei schuiven in de keuken.Toen zijn vrouw thuis kwam vroeg die of zij dat misschien had gedaan maar dat had ze niet en dan zagen ze dus natte voetsporen in de keuken :$
    zag net de politie stoppen.Vind het toch een beetje eng hoor :)

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @hier, kreeg net weer post van die k*t lecturama. heb ze geblokkeerd voor automatische incasso. en nu krijg ik een herrinnering om te betalen. ja daaag. ik heb dat pakket niet meer.
    moet ik straks weer gaan bellen met die eikels. 80cent per minuut geloof ik. belachelijk. wordt er zo moe van. die blijven bezig. die vorige vrouw heeft het als het goed is uit de comp gehaald voor me, ze zei toen wel ik mag het niet doen, maar geloof u op uw woord. klote dit zeg! dan zullen ze wel weer zeggen wij hebben dat pakketje niet ontvangen.[/QUOTE]

wat een k*t firma seg! pfff zou er gek van worden. :x succes hoor,hopelijk is het snel opgelost

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    *Spam*

Zonder sonde en uit de couveuse!!!!! :D

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Elea, meid wat een goed nieuws zeg. Dan kunnen jullie echt van jullie mooie meisje gaan genieten. Het zal jou ook veel rust gaan geven, heerlijk. Geniet ervan!

@ Es, goh jij ook al een slechte nacht. Net wat je zegt het begint normaal te worden, haha.

@ Dithje, poch poch, ik heb heerlijk geslapen, haha. Heerlijk meid en nu lekker genieten van het mooie weer. Succes bij de vk en sterkte met het harsen.

@ Sam, daar had ik inderdaad bij willen zijn. Nou aan de andere kant niet want ik zou zo hard lachen dat spontaan mijn vliezen zouden breken, haha.

@ Kikkert, das toch heerlijk met de verwarming aanslapen, haha.

@ Angel, haha ik heb een tijdje terug ook al een nieuw overtrek gekocht. Zodra je zwanger bent dan moet ineens alles goed, geweldig. Veel plezier!

@ Petatje, de videocamera is van jvc en dat is ook gelijk het enige wat ik je ervan kan vertellen. Mijn mannetje is nogal van het uitzoeken met dat soort dingen. Want je snapt wel dit moet er op zitten en dat. Ow ja en wat ik ook kan zeggen hij is heel mooi en compact, haha. Nu zometeen nog weten hoe hij werkt en dan ben ik helemaal blij.

@ All, zo ik heb net nog even lekker liggen tukken. Ik had me zo weer om kunnen draaien maar ben er maar uit gegaan. Anders heb ik zometeen weer hoofdpijn van het teveel slapen. Al ga ik natuurlijk nog wel even proberen om een middagdutje te doen, haha. EN de videocamera is binnen. Ziet er geweldig mooi uit en lekker klein.

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Elea, ik blijf het zeggen wat een schatje!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Grrr Bubsie:x:x! Sommige instanties... wordt je niet goed van... Laat je hormonen maar goed hun werk doen meis, succes!

Wat Petatje:$! Wat een bizar verhaal zeg... Jeetje mina zeg, ben benieuwd wat de politie ervan zegt.
    Beterschap voor je zusje!

Wat een scheetje Elea:D!

Heerlijk Marsim dat je nog even hebt geslapen meis! Enne, dat middagdutje... gewoon doen;). Super dat de camera binnen is, kan je straks even uitzoeken hoe het werkt!

Hoe is het met jou eigenlijk Es? Heb je de dokter nog gebeld ivm het vochtverlies?

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Elea, wat fijn! Echt een beauty inderdaad!

Ik zou vandaag met mijn moeder mee gaan oppassen op de kleine van mijn zus maar aangezien mijn man vrij was vandaag ben ik toch thuis gebleven...
    Nu belde ze mijn man vanmorgen dat hij toch moest komen werken! :(
    Helaas woont mijn zus te ver weg om er alsnog heen te rijden...

Marsim, fijn zo'n nieuwe camera!

Petatje, beterschap voor je zusje! Wel vreemd dat er iemand bij je buren is binnen geweest zeg...bah!

Bubsie: kun je die brief niet gewoon negeren? Anders moet je weer geld aan hen verspillen!

Angel, veel plezier bij de Ikea....meestal blijft er dan meer aan je vingers hangen, haha

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ moederk, ja ik weet ook niet wat ik er mee aan moet.
    als ik het negeer denk ik dat ik weer een herrinnering krijg en ze de kosten steeds hoger maken. wordt hier zo gek van!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahh Elea wat een moppie!! :)

Ja Dithje ik heb gebeld, ik kan vrijdag langskomen

Ik heb geen puf vandaag, maar ik zie zoveel dingen die nog moeten gebeuren..
    Ramen zemen buiten, de ramen zien er echt niet uit ;) Misschien doe ik alleen dat even op t gemakkie.
    Dan kan ik vanmiddag Alice in Wonderland kijken :D:D

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames

@Elea, meis wat heerlijk dat ze naar huis mag, super!!! Wat een goed nieuws! En kan me helemaal voorstellen dat je kapot bent zeg, sjonge ;)
    En wat een prachtig meisje toch, *smelt*

@Petatje, wat een goed nieuws allemaal ook voor jou! dat was zondag wel fftjes anders, heerlijk dat het ook anders kan zijn he, vind ik wel :D
    En wat een eng verhaal van die insluiper :$

@Dithje, harsen??? AI hahaha :$:p

@Pooh, wat een schatje Sebas, om op te vreten zeg! Geweldig :)

@De rest, dikke knuff ben een zeef en er niet helemaal bij :(

@Hier, heb voor mijn doen rot geslapen maar heb ook erg liggen piekeren door het rotnieuws.. :( Gelukkig wel weer in slaap gevallen en werd om half 10 weer wakker, dus al met al goed gekomen.
    Ben nu aan het mailen met vriendin van Ushi (vrouwtje wat is overleden) en het is inderdaad heel onverwachts gegaan, in haar slaap, dus heel erg triest. :( Ik kan waarschijnlijk met haar vriendin meerijden, maandag is de crematie en aansluitend een borrel in onze stamkroeg want daar heeft ze tijdje achter de bar gestaan..
    Vandaag weinig, ga denk ik het zonnetje in.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy gecondoleerd meid!
    @elea wat een geweldig nieuws!!!! en wat een mooi gewicht heeft ze nu en fijn dat het eten goed gaat. en idd zielig die spuiten. het zal denk ik ook voor jou en je gezin een hele hoop rust brengen als de kleine mup thuis is!!! knuffie nog een paar daagjes!!!
    wat is ze gegroeit zeg...echt een schatje
    @all dikke knuffel, ik heb alles gelezen maar beetje veel voor te reageren ;)

hahaha het was vanacht echt een broeikast hier....en ik maar denken dat ik die verwarming dicht gedraait had haha...

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy poehhh tis ook echt niet niks he meis....sterkte en een hele dikke knuffel

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!

Elea wat n poepie! En fijn, zondag is het zover, super voor jullie!

Poehee heb wel bijgelezen maar niet verl blijven hangen..

Hier, vannacht 0 keer uit bed om te plassen en vanochtend t zelfde en toch veel gedronken! Was erg fijn! Ook wat minder last van t moeten omdraaien vanwege pijn!
    En ik heb weer n uitzonderlijk aparte droom gehad. Ze zijn allemaal wel raar, maar dit: ik droomde dat er een onderarm volledig rechtop uit mn buik kwam. Bart schrok zich kapot. Ik dacht alleen maar dit is te vroeg, zometeen scheurt hij mn buik open en overleeft de kleine man niet, dus ik probeerde het hele hefboompje terug te stoppen. Terwijl ik ermee bezig ben zie ik ineens dat ik mijn baby gewoon vast heb, kleertjes aan en mutsje op en een slangetje in zn neus, wel gewoon bij mij op bed en ik heb toen n paar minuten ons wondertje bekeken en op mijn borst gelegd. Wow echt n superdroom, ik kan niet wachten op t echte werk.

Verder nog ff ego, ik kom er gisteren achter. Had ik jullie verteld over de 17jarige vriendin van mn zwager (27). Op vakantie mijn 20w buik uitlachen alszijnde dat ik er gewoon uitzie alsof ik teveel had gegeten? Terwijl zij ong 125 kilo weegt he. Daarnaast had ze geroddeld tegen de rest van mijn schoonfam dat ik Bart gestrikt zou hebben met mn zwangerschap, terwijl we 14jr samen zijn haaha. Wat n dom wijf. Oh en echt n tokkie. Ze heeft net n zusje gekregen, nu 6mnd oud en wij waren juist bang dat zij dat mn zwager aan zou doen, zwanger raken bedoel ik. Ze had hem nl voor zn auto en pinpas. Nou t is dus 4-5wk geleden uit gegaan tussen de twee, hiephiephoera. Maar nu is madam dus zwanger he! waaaaah, ze zegt bij n ander. Mijn zwager weet dit dus niet. Bart probeert em vandaag te bellen. Wat n jerry springer praktijken. Zegt ze op mn hyves: ja t was niet gepland, whaha, je meent t! Heeft ze haar zin, ze wil eigenlijk gewoon niet naar school en ook niet werken. Een golddigger is t. Ben blij dat mn zwager ermee gekapt is zeg...

nou einde ego!

xxx

Deel Deze Pagina