Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    gewoon een rompertje korte mouw met broekje truitje en een paar sokjes. heb zelfs meerdere pakjes waar ik nog uit moet gaan kiezen omdat ik alles zo leuk en lief vindt

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #4902 Kikkert, 2 jun 2010
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
    @pamp wij hebben een shirt met lange mouw en een wit broekje het shirt en mutsje passen bij elkaar en daar staat met hele leuke sierletters ook het geslacht op. we hebben dit wel speciaal als eerste pakje gekocht ;)

trouwens ik vond toen ik zwanger was van dylan dat ze leukere keuze's hadden en ook meer dan nu zal wel aan t sizoen liggen (denk ik) en anders een bij H&M kijken of op kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wat fijn Lizz!

Eerste pakje: hier ook "gewoon" een wit broekje, truitje met print(lange mouwen) en een wit mutsje.
    Zat er eerst ook lang over te denken maar daarna dacht ik, wat doe ik ook moeilijk! Is allemaal leuk en misschien heeft de kleine het eerste pakje maar heel kort aan...
    Ik probeer er niet meer over na te denken, haha, anders ga ik weer twijfelen :D

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste pakje: Mijn moeder had voordat we wisten dat het een meisje zou zijn een lief overslaghempje met langemouwen gekocht in een licht roze/wit streepje (onder het mom jongensspullen heb je genoeg ;)).

Nu we weten dat het een meisje is, heeft mams er een bijpassend broekje bijgekocht (zelfde streepje) en roze slofjes. Een wit overslagrompertje en roze inwikkeldoek. Allemaal in een exclusieve babywinkel.. harstikke leuk & duur spul. Ik had er niet voor over gehad maar wel leuk als eerste outfit.

We hoeven alleen nog een mutsje te kopen. En klaar is klara! ;)

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeder K: tja de eerste foto's worden toch geschoten in het pakje. Dus het is wel speciaal hoor.

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ja, dat snap ik.. Maar ik schreef ook dat alle kleertjes leuk zijn dus welke keuze ik ook maak, het blijven leuke, schattige kleertjes. :)
    En allemaal leuk genoeg voor de eerste foto's! :D (zegt iemand die nu snel even in de kast gaat kijken of dat andere setje niet toch net iets leuker is...)

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    1e pakje: Roze shirt met lange mauw met haar naam erop, wit broekje, sokjes, mutsje en natuurlijk rompertje :)

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wat lief trouwens Koekkie van je moeder!

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond ik ook ;)

En natuurlijk leuk om weer te shoppen voor een meisje na onze 2 jongens. Waar ze trouwens ook met regelmaat iets leuks voor meeneemt. Maar tegenwoordig vaak in de vorm van speelgoed of zo omdat ze vindt dat ze al zoveel hebben haha.

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

Kunnen jullie me even een update geven
    Het is echt teveel om bij te lezen

Vanavond zal ik even iets posten

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    pfff probeer maar eens een dutje te doen :p
    eerst belt er iemand op me gsm,die had ik gelukkig op de bank laten liggen. Dan belt mannetje om te zeggen dat die bij de kapper is (terwijl die heel goed wist dat ik een dutje ging doen ;)) dan belt zijn broer om te zeggen dat die heel snel ff het cadeau voor de beeb (en ze is nog niet geboren) komt binnen gooien. De eetstoel staat dus nu in de woonkamer.
    Maar naar suikerbonen moesten ze toch wachten tot ze geboren is hoor.

Pfff volgende keer gaat de lijst maar open als ze er is. Vind het super lief maar dit zijn toch geen manieren ;)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    1e pakje hier een jurkje met bij passend mutsje broekje en een shirt met lange mouw als het nodig mocht zijn ligt heel aan het weer .. staat trouwens ook in mijn album het 1e pakje ...
    nancy en es ... veel plezier met film kijken ..
    koekkie wat lief van mams zeg super...

hier weer terug van de tandarts ..helemaal niemand een gaatje ofzo dus helemaal top ... over half jaar pas weer terug...
    nu ga ik nog ff een poging doen om te liggen want ben echt gebroken pfff

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien als we er eindelijk uit zijn qua naam kan ik ook nog even creatief doen en haar naam op het mutsje zetten :D ook leuk voor de foto's.

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje das niet fijn zeg .. miss als het lukt nu nog ff liggen?? wel lief idd maar kan ook ff wachten toch...

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhh wat schattig. Dat mutsje wat erbij zit moet ik gewoon hebben. Ik ben gek op broderie mutsjes.

Jaa ik ben ook blij met mijn mams haha.

lekker dat je weer zonder gaatjes van de tandarts bent gekomen. Ik durf echt niet te gaan op dit moment.

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekkie thanx ja vond dit zo leuk pakje ..heb hem bij h&m gekocht en die mutsjes waren er nog zag ik vd week... nee ik durf nu ook niet maar ja de jongens moesten ook dus zat niks anders op voor mij ... maar hij weet ook mocht ik wat hebben dan doet hij het pas na de bevalling :D

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angel: als mijn verlof eenmaal is ingegaan ga ik eens lekker shoppen (langs de H&M zeker) voor de beeb en haar kamertje

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heb je goed koekkie ..is zo leuk haha.. ik heb vorige wk de laatste spullen ingeslagen wat ik nog moest hebben ..en toen ben ik helemaal los gegaan bij prenatal :$ haha maar ja krijg nu een meid na al die jongens hier in huis heb ik me maar een keer laten gaan :p

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hello ladies!

even een ego-berichtje om jullie te laten weten hoe het in het zh was.

M'n mams is er vandaag en die geeft uitvoering aan mijn nesteldrang (is nu het badje etc aan het poetsen), dus is het wel zo aardig dat ik niet de hele dag met jullie zit te kletsen. Maar don't worry! Die schade halen we vanavond wel weer in ;)

De controle in het zh was goed! M'n nieuwe gyn is echt super, ze voelde ons direct heel goed aan.
    We hebben m'n bevallingsplan en m.n. onze zorgen rond m'n antistolling besproken. Ze is na ons bezoekje gelijk met de longarts gaan overleggen en er is nu beleid gemaakt hoe ik de komende weken moet gaan spuiten. Eindelijk duidelijkheid!
    Ook heeft ze ons meisje uitgebreid bekeken. Ze ligt weer goed! (dus Es, er is hoop!)
    Qua groei doet ze het nu keurig, netjes op de gemiddelde lijn en wordt op dit moment op ca. 5 pond geschat (met natuurlijk het bekende pondje meer of minder effect van de echo.
    Alle krampen en harde buiken en het verliezen van stukken van de slijmprop is allemaal voorwerk nu. Verder heb ik blijkbaar gewoon een erg gevoelige baarmoeder.
    Ze ligt nog niet helemaal ingedaald, dus als m'n vliezen breken moet ik gaan liggen. Nog geen garantie dat ze ook netjes goed blijft liggen, omdat ze nog beweeglijk in het bekken ligt.
    Helemaal blij dus!

Nou, ik ga gauw weer er vandoor. Tot later!

liefs,
    pooh

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Grrr Kikkert, snap dat het vervelend is meis. Kan je niet bellen en vragen of ze je dichterbij kunnen plaatsen?

Woehoe Lizz! Super goed nieuws meis:D:D:D!

Eerste pakje: wij hebben een broekje met shirtje met lange mouwen. Uiteraard met daarbij een romper, sokjes en een mutsje en zelfs een vestje/jasje voor als hij toch in het ziekenhuis geboren wordt en mee mag naar huis. Het pakje staat ook in mijn album!

Hmmm Petatje, volgende keer je telefoon maar uit als je een dutje wilt doen;)?

Jippie Angel, geen bijzonderheden bij de tandarts! Ohh wat een schattig pakje meis:D.

Hier; terug uit het ziekenhuis en weer helemaal goedgekeurd! Ukkie ligt al goed ingedaald... Heb nog een kiekje meegekregen, maar ze had wel moeite met een mooi plaatje af te drukken juist omdat hij al zo ingedaald ligt... Ze schat hem nu al op zo'n 6 pond:$! Vind ik eerlijk gezegd best al veel met nog zo'n 5 weken te gaan... De hevige ongiekrampen die ik regelmatig heb zijn echt voorweeen en hoewel ze niet prettig zijn (alles behalve zelfs), horen ze er wel bij;). Volgende week weer afspraak, maar dan bij de gyn en die gaat bepalen of ik daarna terug mag naar de verloskundigepraktijk en daarmee dus ook of ik thuis mag bevallen.

Deel Deze Pagina