Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Mamameisjes, whiha wat een leuke opmerking. Ach ik heb toen gezegd jaloers zeker, ik ben zwanger wat is jouw excuus. Maar die van jou zijn erg goed!

Ex vriendin zwager: zwager is door Bart gebeld vanochtend en die barstte in tranen uit, Tja beter zo dan dat ie het op mijn hyves leest... Voelt zich zo voor schut gezet. Ben vandaag even gaan vissen naar de uitgerekende datum want de stiefmoeder van haar was pas met 30 weken erachter gekomen dat ze zwanger was, echte tokkies hoor. Dus ik denk straks is ze al superver en is het van mijn zwager. Ze is nu 8 weken en 8 jan. uitgerekend, en mijn zwager en zij zijn 8 weken geleden uit elkaar gegaan. Min 2 weken voor de eisprong is dus 6 weken geleden conceptiedatum, dus gelukkig is het niet van hem. Maar ze is wel meteen met een ander het bed in gedoken wat erg zeer doet voor mijn zwager. Bovendien heeft ze tot 4 dagen geleden geprobeerd hem weer terug te krijgen, dat snap ik ja.. Godzijdank hebben we niks meer met haar te maken, idd. Nu hou ik erover op, heeft me al genoeg inspanning gekost.

Lizz, wat fijn dat de uk gedraaid is zeg!!!!!!! YAY!
    Ben ook zo benieuwd naar Es!

Dithje, succes!

Eerste pakje: natuurlijk een rompertje en mutsje. Daarnaast hier een gestreept broekje een wit shirt lange mouwen: 'born in 2010' en witte sokjes met zilveren ster. Ik heb ook een maatje groter klaar liggen, lichtblauw broekje met voetjes, een t-shirt met blauw en wit. Maar ik wil eigenlijk echt iets speciaals gaan kopen haha. What to do??

Verder heb ik steeds flinke ongikrampjes en steken in mijn schaambot. Voelt niet echt fijn, maar ik blijf maar gewoon bewegen dan voel ik het niet zo. Ik ga dus weer ff verder!

Dikke kus!

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ah Dithje, fijn dat alles goed was en geen gekke dingen! xxx

Pooh ook bij jou alles goed en helemaal heppie :):)!!!!! xxx

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pooh & Dithje: Wat fijn dat alles goed was bij jullie in het ziekenhuis!! Heel fijn!! :)

Ik ben net met mijn vader naar de Miss Etam geweest, en heb een heel leuk turquoise jurkje gekocht en 2 leggings, een zwarte en een grijze..
    Aangezien het einde van de week 25 graden wordt en ik nu al weg zit te puffen hier MOEST ik echt iets nieuws hebben :p En me vader was zo lief om met me mee te gaan :)
    Ben er heel blij mee!! Zal Vincent vanavond een foto laten maken ;)

Nu ga ik Alice in Wonderland verder kijken, want daar was ik mee bezig! :D

4. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    *****inbraak****

Koekie hoe is het met je meid???gaat alles goed, je bent al weer aardig op weg!zet hem op met de laatste loodjes!!

dat geldt voor jullie allemaal trouwens juli mama's!!

**** uitbraak****

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh & Dithje: Wat een goed nieuws allebei nav jullie ziekenhuisbezoeken. Top!

Dithje: wil je graag thuis bevallen dan?

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat super! Ik zal je zo even pb-en. Lief dat je aan mij denkt als oud juni mama2010 :D
    x

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh/Dithje, fijn dat alles zo goed was meiden!! We gaan er voor! :D

@Suekes, haha stom mens zeg :p Gelukkig is het niet van je zwager, POEHEE ;)

@Es, leuk geslaagd! En jij hebt eigenlijk ook een lieve papa he als ik dat soms zo lees :)

@Desi, dank je wel! :)

@1e pakje, wij hebben toen een zh-pakket gekocht in Turkije met allerlei kleertjes. Dat heb ik in de tas zitten :D

@Petatje, pffff hier was het ook de hotline vanmiddag, somms hebbie daar gewoon ffies geen zin in he ;)

@De rest, aaaaaaaaaaaaaargh ben een zeef sorry!!! :(

@Hier, net film the Blind side gekeken, wat een mooie film! :$ Mijn vader had 'm voor me gedownload, echt een aanradertje hoor meiden.. wel *snif snotter* hoor ;)
    Witlof met ham en kaas staat klaar en vanmiddag lekker suddervlees opgezet en dan aardappeltjes erbij jammie :p
    Wil ik net het beddengoed van de waslijn halen op het dakterras, is het hoeslaken weg!! :$ Gelukkig vond ik 'm tussen de containers stukje verderop whaha wat een giller ;)
    Vanavond naar de VK om half 8, extra lang want we gaan de bevalling bespreken en vanaf volgende week moet ik elke week!! :$ whaaaaaaaa wat gaat dat toch hard allemaal... Hier trouwens een erg druk kind en heeft al 8x de hik gehad vandaag geloof ik hihi :p

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAAH DAMES Wat een goed-nieuws-dagje :D :D !!! Fijn Lizz dat de kleine goed ligt!!! En ook bij jou Pooh :D :D !! Heerlijk dames.. En Dithje ook goed, nou you go girls :D :D !!! HIhihi ja ik ben van de smileys ;) !!

Hier veel te veel gedaan..

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, goed zeg dat jullie niks hadden bij de tandarts, super!! :)

@Lizz, zie nu je goeie nieuws pas, gefeliciteerd meid, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! :D

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @liz wat een super goed nieuws!
    @pooh jij ook weer goed gekeurd! super!
    @dithje en jij ook weer goed nieuws!

voor alle dames met goed nieuws/leuke dag: :D:D

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super goed nieuws Pooh:D:D! Fijn dat er ook eindelijk duidelijkheid is mbt het spuiten en natuurlijk niet te vergeten dat ukkie goed ligt! Nu maar hopen en duimen dat ze zo blijft liggen... Trouwens, heerlijk he zo'n moeder die uiting geeft aan je nesteldrang;)?

Echt ongelofelijk wat een verhaal Sue:x:(! Maar goed, de zwangerschap is dus nog pril maar wat veel belangrijker is is dat het kindje niet van je zwager is. Dat moet een hele opluchting zijn, maar natuurlijk wel erg sneu voor je zwager dat hij zo voor l*l wordt gezet door haar!

Heerlijk geshopt dus Es! Hoe was Alice in Wonderland?

Zou heel graag thuis willen bevallen inderdaad Koekkie! Als het natuurlijk kan en mogelijk is allemaal, dat moeten we nog maar gaan zien;). Lijkt mij echt ontzettend fijn en relaxed om thuis te blijven, rond te scharrelen in je eigen huis, douchen wanneer je zin hebt, lopen, staan, zitten, huilen, janken, gieren, brullen, lachen etc...

Ga meteen even kijken naar die film Nancy;)! Waaat, hoeslaken weg?? Hihihi, bizar zeg... gewoon van de lijn gewaaid?
    Alvast veel plezier en succes bij de vk meis! Ben benieuwd of de vk nog iets 'speciaals' te vertellen heeft...

Boeh Sam, je moet niet teveel doen meis;)! Hoe is het verder met je?

Hier; gaan zometeen lekker pannekoeken bakken... Heel slecht maar ooooo zo lekker:p!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje : wat ben je ook een sociale schat :D !! Vanochtend boven gestofzuigd, kleertjes van Jildou uit de kast gehaald die niet meer passen en ik had al een uur met de honden gelopen (ook eigenlijk wat te veel, maar was zo gezellig...hmmz) .. Toen vanmiddag snel na het eten de honden gedaan toen Jildou in bed lag, en ik ff liggen, maar helaas na 10 min werd Jildou alweer wakker, had poepbroek, de schat. En verder vanmiddag beneden nog gezogen en de hondenhanddoeken/ kleden die ik vanochtend gewassen had opgeruimd.. Maar nu dus ook echt kapot!!! Morgen maar weer ff rustig aan.. Ben benieuwd of mn vader morgenochtend komt of vrijdagochtend. Eigenlijk hoop ik vrijdagochtend. Morgenochtend om half 12 komt dochtertje van vriendin ook ff een uurtje, en dan heeft ze dus morgenochtend en vrijdagochtend wat leuks ;) !!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou heb ik trek in pannekoeken!!!!!!! :$

en daar houd ik niet eens van..... ;)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Sam, jij bent echt druk geweest zeg:$! Kan mij voorstellen dat je kapot bent meis... Vanavond maar lekker op het bankje met de voetjes omhoog ontspannen;)!
    Ga mij bijna schamen dat ik helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets heb gedaan vandaag behalve dan mijn boek in 1x uitlezen;)...

Whahahaha Pam:D!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Lekkerrrrrrrrr pannenkoeken!!! :D:p

@Kraamborrel, ben net bezig geweest met een gastenlijst maken (klinkt zo officieel, niet de bedoeling maar je weet wat ik bedoel ;)) maar we doen het maar in 2 shifts in een middag; dus een groep van 12.30u-14.30u en een groep van 15.00u-17.00u, want huiver: er komen anders 125 man inclusief kinderen als alles komt!!! :$:$ En dan heb ik al geturfd wie wel wie niet ;) pffffffffff niet normaal, maarja dan hebbie alles gehad he ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoooo NANCY Jij liever dan ik ;) !!

Dithje: Nou meid, ik wou dat ik dat eens een dagje kon ;) !! HAHA.. Neej dat kan ik geloof ik sowieso niet :p !! Ennuh geniet lekker van de pannekoeken :D !! Hier broccoli, aardappelen en slavink, ook jummie :D !!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja zit er ook echt niet op te wachten maar Bas heeft ook zo een enorme familie joh, niet normaal... ;)
    En ik gok eigenlijk dat er een hoop niet kunnen want het is dan vakantietijd he (juli/augustus). We zullen zien pfffffffff :(

18. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    NANCY lijkt wel een trouwerij..., pfff
    maar steeds visite is ook niets.
    Dit is veel fijner hoor.
    Niet dat ik het hier voor elkaar krijg maar ja.

Euh lekker pannenkoeken de laatste tijd heb ik al geen zin in koken.......
    Zijn jullie ook veel luier met koken?
    Normaal sta ik echt in de keuken en vind het geen opgaaf en nu denk ik "het is dat het moet"
    Volgens mij zijn de aandelen van hak gestegen gedurende mijn zwangerschap hi hi
    Maar pannenkoeken kan ik echt niet maken maar zou het graag willen

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jummmie pannekoeken!! Heerlijk!! t is dat ik ze niet kan bakken ;) ik laat het mijn moeder altijd doen hihi..

Nancy: Ik heb inderdaad een hele lieve papa.. zijn ook 2 handen op 1 buik.. echte maatjes, hij doet als het moet alles voor me, gaat echt voor me door het vuur! De band met me moeder is ook wel goed, maar toch heeeel anders..;)

Hier staan de aardappelen op, maar heb geen trek.. bah, ben weer misselijk! Ik probeer wel wat te eten al is het maar een paar hapjes..

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Nu is het nog hopen op Es dat haar kleine meid ook draait. Maar weet nu dus dat het echt nog kan draaien. Ben zo blij! Hoop alleen wel dat hij zo blijft liggen nu hoor. Zag al zo op tegen een keizersnee...wil er dan ook niet meer aan denken.

Haha..Nancy, een laken weg. Die is er waarschijnlijk vanaf gewaaid. Je zal wel raar hebben staan kijken denk ik.

Volgens mij is het vandaag de goed nieuws dag...laten we die dagen voortzetten..en als de nachten dan ook zo worden zou dat fijn zijn!

Net gegeten. Vanmiddag mijn nicht op visite gehad. Was even gezellig. Ze had nog een boek voor me liggen, oei een wee. Heeft zij wat aan gehad dus ben benieuwd. Ze gooit het van de week in de bus hier.

Wat is het warm he!! Poeh! Merk nu wel aan mijn pootjes dat ik wat vocht begin vast te houden. Vanavond maar even onder een lauwe douche.

Deel Deze Pagina