Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Goedemiddag lieve mensen :)

Dithje! Wat goed dat je geen gaatjes hebt :) VK gesprek was gezellig! We zijn die dag ook nog naar mijn ziekenhuis geweest voor een infoavond en dat was erg interessant. Zag weer mijn "verdovings" arts haha ik weet even het Nederlandse woord niet. We hebben ons vandaag ingeschreven, dus ik ga mooi weer daarheen! :)

Eline je zult wel vaker tijdens de rijles fouten maken, maar daar heb je rijles voor hoor! :) Maak je geen zorgen! Komt echt wel goed

J2J nou ben benieuwd naar de uitslag van je urinetest! Hopelijk is alles goed

Es leuke kleren heb je gekocht!

Laetitia mooi buikje heb je! :)

Hey Pooh! Wat relaxt dat het beter gaat met je voeten! Haha en ik heb soms ook last van obstipatie... erg vervelend, maar dan moet je meer vezels eten of zo! :)

Sam beterschap :(

Angel haha dank je wel :) Maar inderdaad hier doen ze niet aan thuisbevallen! In Duitsland is dat maar 1% van alle bevallingen en in Nederland is dat maar liefst 28%! Tenminste als ik mijn vk moet geloven! :) Wat vervelend van je ex... maar daarom is hij ook je ex he?! Dat is toch weer een goed gevoel dan ;)

Einneh beterschap! :( Oh wij hebben een anti allergische matras van Traumeland! Maar dat heb je in NL niet geloof ik

Nancy mooie trouwkaart! Leuk hoor! Mooi gedicht heb je geschreven!

Bellamano!!! Gefeli met jullie nieuwe huis!

Mama van Perine! Jaaaaaa hoor dat is nog eens een tuin zeg!!! Heeeeerlijk! Maar wat een onderhoud ;) hahaha

Hier alles weer ok. Vanmorgen voelde ik me erg vreemd... denk dat het door de ademnood van de hooikoorts komt en door de baby... maar nu gaat het weer goed!

Gisteren infoavond gehad in het ziekenhuis waar ik heen wil... ondanks dat het zo ver is, blijft het een ideale plek. Tevens zei mijn vroedvrouw dat het bij je eerste kind meestal toch niet direct eruit komt, dus je hebt genoeg tijd om naar een ver ziekenhuis te gaan :) haha

Wist je dat je in Duitsland je VK 8 weken hebt?! Jaha! In het begin komt ze elke dag en langzaam wordt het afgebouwd. Als je je kind bv geeft dan blijven ze zelfs nog langer bij je! Gekkenhuis :) Toch weer goed geregeld dan he?!

Mijn vriendinnetje komt zo hier een weekend spenderen! Maar morgen is het 1 mei, dag van de arbeid! Heb geen idee hoe erg het in deze buurt gaat worden! Ben benieuwd hoeveel auto's er in de fik vliegen! Hoop alleen niet dat het die van haar is hahaha.

Nou mensen ik ga weer even offline!
    Tot gauw
    xoxo

2. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Oh ja en mijn buik van gisteren...

waar ik overigens de opmerking op kreeg..
    "Zoooo, jij bent vast en zeker bijna uitgerekend" "Nee?!" "Draag je dan een tweeling?"! HAHAHAH

Doegggg fijne Koninginnedag!!!!

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Wil jullie een hele fijne koninginnedag wensen

Liefs Tijgertje23

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij zijn weer thuis, ik trok het niet meer van de harde buiken :(
    dat slenteren is niks meer voor mij. Nu ff lekker bankhangen en dan eten bij mijn schoonouders!

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy wat een mooi gedicht zeg, prachtig

Shelly wat een mooie buik al zeg.

Wij zijn naar de markt geweest, nog een broekje maat 62 met pooh erop gekocht.
    Toen naar ikea( wat een gekkenhuis, half uur wachten voor kassa) en toen de gamma.
    Gingen om 9 uur weg, en half 2 weer richting huis. Ik moest janken, was gewoon teveel, zat er helemaal doorheen.
    Kan veel minder hebben qua dingen doen.

xxxx

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeeh Kikkert, manlief met de babykamer bezig! Schiet het al een beetje op?

Super Shelly dat je nu een vk en een ziekenhuis hebt:)! Lucht wel op zeker of niet? Wow, een vk 8 weken... Wat een luxe zeg. Heel veel plezier met je vriendinnetje! Mooie buik hoor meis:D!!

Eet smakelijk Es!

Wat leuk Eline dat je een broekje gekocht hebt. Ach meis toch, wat vervelend dat je moest huilen. Goed op jezelf passen hoor!

Hier; zijn ook weer thuis. Was wel gezellig maar kon echt niet meer. Heb 3 uur gestaan8) en mijn rug en banden vonden mij daarna niet zo lief meer. Dus verstandig gedaan en naar huis gegaan. Nu lekker op de bank hangen en relaxen!

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Jullie ook al zo last van harde buiken en banden

Hier is de kleine volop 24 uur aanwezig zelden stil
    Soms heb ik echt een hele pijnlijke buik

Liefs Tijgertje23

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, heel mooi! Dikke knuffel meid!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Bellamano: fijn dat je over bent nu alleen nog uitpakken.... dikke knuf voor Sam!

@ Sam: das wel een hele schirk :$ dikke knuf!
    he bah lekkage.... veel schade of valt het mee?

@ slechte nacht: ik schud jullie de hand meiden! heb 3 uur wakker gelegen vannacht... twas warm en het onweerde hier......

@ Nancy: mooi gedicht! (tranentrekker ;))

@ Pooh: Priveles is niet verkeerd! wat is de inhoud van zo'n bv cursus?

@ Shelly: bah vervelend dat je benauwd was..... veel plezier dit weekend! en mooie buikfoto!

@ Eline: rustig aan meid!

@ hier: vannacht dus slecht geslapen, vanmorgen met de halve familie over de rommelmarkt geweest en daar ook gegeten. Alleen wat boeken gekocht.
    Na het thuis komen ff in bad geweest en lekker ff op bed gelegen. Komt manlief op een gegeven moment bij me: zou je ook wakker worden? het is half 6 geweest :$ je hebt 3 uur geslapen!
    oeps.... nou ja had het blijkbaar nodig.
    nu lekker ff op de bank bijkomen en strax ff eten.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
  11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @nancy heel mooi gedichtje. knuffel meid!
    @shelly mooie buik hoor! en krijg hier ook regelmatig die opmerking. en als ze dan horen dat ik nog 2 maanden moet:et is er toch zeker maar eentje? ;)

hier:pilletjes gaan halen voor het vocht. moest mijn bloeddruk goed in de gaten houden. En voetjes omhoog.
    kom juist thuis van dinnetje!is ze zwanger! ben zo blij voor haar!!! :D

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Einneh mooie buik zeg, best bescheiden nog.
    En lekker dat je 3 uur hebt geslapen zeg, dan had je het echt nodig.

Dithje verstandig dat je naar huis bent gegaan, rustig aan meid.

Heb net ook even op bed gelegen, heeft me toch even goed gedaan.
    We gaan zo slecht eten, bij de mac.

xxxx

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ow lekker Eline, naar de mac! het is maar goed dat de 1e de beste mac op 20 minuten rijden is ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh: Hihi bij jou ook al ;) :p !!
    Mooi buikje zeg :D !!
    Schade, neej want het had al eerder gelekt. Zou nieuw dakje op maar mn fijne schoonvader vond het nodig m alleen wat bij te plakken. Nou ik heb er nooit vertrouwen in gehad en voila het resultaat ;) !! Heb toch weer gelijk gekregen, waar manlief natuurlijk flink de smoor in heeft :p

Shelly: Lekker 8 weken de vk :D !! En ook prachtige buik!!!

Kinderen zeiden gister al tegen mij, waarom gaat juf nog niet met verlof? Juf haar buik is dikker dan die van haar (mn collega is gister met verlof gegaan ;) ) !! Alleen is het haar eerste en heeft ze een mooi klein buikje ;) !!

Uuh dames met harde buiken dikke knuffel!!

Hier net gegeten. Was niet erg gezellig.. Jildou wil steeds op schoot, maar dat willen wij niet. Dus die heeft meer gekrijst dan gegegeten, maar we hebben niet toegegeven. Kleine boef!! Als die haar zin niet krijgt is de wereld te klein.PFff.. vermoeiend!!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohh Einneh 3 uur geslapen! Dan had je het inderdaad nodig meis. Relax ze... Mooie buik hoor!!

Wat voor pilletjes dan Petatje? Wat leuk voor je vriendin, gefeliciteerd! Is de babykamer al klaar trouwens?

Geniet van je 'slechte' eten Eline;)!

Lekker eigenwijsje die Jildou Sam.

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha sam wat een boef die jildou

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam: nou ja misschien is schoonpa nu wel overtuigd dat er een nieuw dakje noodzakelijk is :D;)
    Jildou is idd een kleine boef! sterkte er maar mee!

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: oooohhh, dat klinkt als een lange avond! Arme kids van je vaders vriendin! Die zullen ook wel gedacht hebben, op hun eerste kennismaking met de familie... Maar goed, wat je zegt, je kunt weer een jaar vooruit ;)
    Relax ze vanavond! Ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden. Ff weer lief zijn voor je buik en banden ;)

@ Kikkert: En? Hoe gaat het met het verven van de babykamer?

@ Shelly: ja, normaal let ik wel op m’n vezels en neem ik trouw iedere dag een kiwi.... Oke, geen kraampakket dus in Duitsland, maar wel 8 weken een vk. Dat klinkt dan wel weer super hoor! Gezellig dat je vriendinnetje dit weekend overkomt. Auto’s in brand? Dat klinkt wel heftig! Nou ja, veel plezier in ieder geval komend weekend.
    O, en mooie buik!

@ Es: lekker rustig aan en bijkomen!

@ Eline: jij ook rustig aan meis. Beentjes omhoog en helemaal niks meer doen vandaag. Je merkt dat het nu zwaarder begint te worden he?

@ Tijgertje: hier al sinds week 8 harde buiken, ben al ruim 21 weken thuis daarvoor... Wel gezellig dat je kleintje zo druk is. Dat jij bont en blauw bent is dan wel weer wat minder.

@ Einneh: ah lekker, 3 uur geslapen! Het zal wel ff nodig zijn geweest ;)
    Mss ook wat vermoeidheid van de afgelopen week die eruit gekomen is? Mooi buikje!

@ petatje: o, dat is wat minder zeg, van dat vocht. Let je ook op je zout?
    En gefeliciteerd met je vriendinnetje. Leuk!!

@ Sam: moeilijk he, voet bij stuk houden? Maar het is echt nodig, anders nemen die kleine boeven gewoon een loopje met je. Maar 1 ding... Het werkt wel hoor! Hihi, die kids op school zijn echt schattig. Zo lekker eerlijk...
    En balen zeg, van de lekkage!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hier vanmiddag even bij het optreden van de band van manlief wezen kijken. Was wel leuk. M'n vriendinnetjes hadden een lekkere stoel voor me meegenomen, dus kon ik het een uurtje volhouden. Maar daarna....wat een pijn weer in m'n schaambotje en m'n buik! Dus weer plat op de bank en zo maar m'n bedje in.

Manlief heeft net nog even het wiegje in elkaar gezet. Het moest af van 'm.... Met als gevolg dat er het een en ander omviel en de nieuwe laminaat vloer nu beschadigd is. En flink ook. Arme schat! Ik kon niet eens boos op m'n worden... Nou goed, dat wordt dus op zoek naar een karpet of kleed om over de deuk heen te leggen.

Maar het ledikant en wiegje staan dus weer in elkaar, dus kan m'n mams volgende week de babykamer schoonmaken en kan ik de boel gaan inrichten.

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden even ongelofelijk ego maar ik ben WOEST!!! :x:x

Koninginnendag was leuk, hoop bekenden en erg gezellig en ik was zo trots dat ik het zolang volhield (ben net pas binnen na 3 uur vanmiddag :$) maar uurtje of 2 geleden vriend erop gewezen dat hij best ff aan de cola kon gaan ofzo want hij viel zowat om (letterlijk) :$;) En niet luisteren he.... eindstand moest ik dus met een zwalkende man naar de fiets en de scooter (hij op de fiets, ik op de scooter) en al slingerend naar huis. Valt ie ineens half over de stoep, duikt de bosjes in want hij moest pissen en kotsen :x Nou toen heb ik 'm echt verrot gescholden en ben doorgereden. Hij komt net binnen en duikt zo zijn bed in..

Vind het echt neit erg als hij drinkt maar als ie zich helemaal lam ZUIPT gaat me dat gewoon veelste ver en hij doet me dan zoooo aan z'n vader denken, en dat trickert me gewoon enorm. BAH BAH BAH BAH
    en daarbij vind ik het onverantwoord want hij moet mij toch een soort van thuisbrengen. BEN ZO BOOS :x Paardenl.. ben echt woest

Deel Deze Pagina