Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Dithje
    Die voorweeen zegt dat dan ook iets over dat de uk eerder komt?? Sorry heb me er nog niet in verdiept.

@ Pampapilio
    Gelukkig weet je niet waar ik woon :D, maar ik heb ze bij de karwei gekocht, misschien beter idee om te kopen ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lucky: Neej voorweeën hoeft niets te betekenen, kan net zo goed 42 weken worden. Maar kan ook ineens wel doorzetten!! Lekker vaag antwoord he :D !!

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Pooh: Toppie dat het goed was en dat ze goed ligt!!

Dithje: Ook toppie dus!!

Es: mooie kleren gescoord:D

Nancy: echt jij hebt me toch ook soms dingen:p:$ Hoeslaken weg:p
    hahahahaah giller!!
    Dat jij de tijd neemt om film te kijken, ik doe echt geen **** soms en soms weet ik nie wat ik het eerst of laatst moet doen(terwijl het echt nie eens nodig is)
    Hier net :: we hebben voor dani een schelp met zand, daar zit ook zo n zelfde schelp op als deksel..
    Maar omdat dat zand zo nat was, heb ik het over geschept in die andere helft:$ pfff den boos toen die dat zag.. tja dan wil ik iets en ja moet het gebeuren..:p;)

Sam: ook al een hele lijst gedaan vandaag:p

Lkker pannekoekken:D

Hier bij dani ook een kraamfeest gedaan bij een restaurant( zijn kennissen) 65 man gehad, doen we nu niet weer hoor...
    heb geen geldboom in de tuin helaas..

Hier verslaafd aan momenteel rolo's en frikandellen speciaal( mijn vriendin heeft een caf:):):))

Hihi Babywasjes zag ik voorbij komen:D
    rommel??? wat een mooie badkamer!! hihi en mooi huis zeg

Dank je Chantal!!

Vanaf morgen heb ik ook offcieel verlof;)
    Hier naar de gyn geweest weer die guus meeuwis look a like:p nou ik heb dus aan het ctg gelegen omdat ik harde buiken had(deden nie echt zeer) heb dr verdorie een uur aangelegen:$ urine was goed, maar die buiken niet.. Hij zei wel ja als ze nu komt ja dan komt ze maar( I Don't Care) zo zei die het:$ tjaaaaaaaaaaaaaaaah..
    De zuster zei ook nog ja je kan wel weeen hebben die niet zeer doen maarw el voor ontsluiting zorgen:$, ik weet nog wel bij dani dat ik de eerste x (29 weken) wel buikpijn had ma nie zo erg.. bleek dat het wel aan de gang was... dus het hoeft niet echt zeer te doen de wee-en in het begin:$

Nu ff op de bank

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Sam: haha ja heeeeel duidelijk :D

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mama chan: Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jou en Den??

Hier ineens heel erg last van pijnlijke harde buiken. AUWWW :(:(:(

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Lekker vaag Mamachan. Beetje vreemd dat hij zo laks reageert.

Is het ook zo dat als de kleine nu nog niet is ingedaald het nog lang niet komt?

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    T gaat erg goed nu met ons:D

En wat de gyn zei is op zich niet vaag, vanaf 34 weken doen ze er toch niks meer aan dan mag het komen;) maar t meer hoe die het zei:p

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Pooh: Nee hulp in de huishouding heb ik helaas niet!
    al kan ik die echt wel gebruiken soms.. ;)
    Tis bij mij echt t een of t ander, dus moet ik op een dag dat vriendlief werken is de hond doen en eten koken voor mezelf betekent dat al snel dat de vaat er niet inzit. laat staan vegen.
    Stofzuigen kan ik dus al helemaal niet.. laat staan dweilen! en dan heb ik 3 langharige katten en een GROTE langharige hond..
    Je snapt t probleem hier? :D
    Tis me helaas even te duur en vriendlief vindt het moeilijk toe te geven dat we iemand nodig hebben zeg maar..
    Hij wilt dat we alles zelf kunnen ook al heeft ook hij vaak niet de fut na t werken enzo.. das t moeilijke van om leren gaan met zon ziekte..
    Als straks alle hectiek wat verbouwingen betreft hier weg is en we een beetje aan de kleine man gewend zijn kijk ik maar weer s hoe t gaat en of die hulp misschien toch wel handig is.. :)

@Es: Gave jurk!!! :D

@Sam: ooooooh lekker zon actie..:) en t dan werkend krijgen is altijd een crime met zoiets. Succes! :D :D

Over de kraamfeesten: ben erg benieuwd hoe jullie dat allemaal gaan doen! Ergens lijkt t me wel leuk zoiets maar zou voor mij veeeeels te slopen zijn, en ergens vind ik t een beetje te onpersoonlijk als er zoveel man in een keer komt..;)
    Hebben jullie dat niet dan? :(

@mamma chan: POTVERDIKKIE!!!!!!!!:x

Nu las ik frikadel speciaal.. :) en das zoooooooo lekker...... *kwijlt*

Ik stop nog s met lezen hier :D kom kilo's aan door ZP! hihihih

Weer @ Mamma chan en nu even zonder dollen ;) : en nu dan? nu is t gewoon maar wachten ofzo?! beetje makkelijk klinken die lui van t ziekenhuis zeg! pffff!!!:x

@Es: aaaauwwwiiee.... voetjes omhoog en niks meer doen! ik duim dat t snel overgaat ;) Misschien is een paracetemolletje een idee?
    Geen idee of t zou helpen hoor maar kweet van mn ziekenhuisnachtje dat die dus ECHT geen kwaad kunnen..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej hoor LIzz, kan net zo goed komen, alleen moet je liggen als het nog niet is ingedaald en je vliezen breken. Omdat de kans dan groter is dat de navelstreng eerst uizakt om het zo maar te zeggen :) !!

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Oké. Vind m wel erg leuk maar om nou alleen nog positie te kopen...
    Bv jurkje kan ik zeker goed gebruiken. Zal eens kijken. Hadden ze leuke dingen?

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja in feite wel pamp;)
    vanaf 34 weken zijn de kindjes goed, t enige wat er dan erna nog gebeurd, is dat ze aankomen;) maar qua organen enzo is het net zo goed als een kind van 37 weken

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ze hadden weer aardig nieuwe dingen binnen gekregen.. heel fleurig vond ik :)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai allemaal

nou we zijn weer thuis van de kermis en van opa en oma (frieten gegeten daar ;) ) het was gezellig maar eigenlijk veel te veel van het goeie voor mij. dylan is op de foto geweest met toto & sasa van het zandkasteel en met shaun the scheep en als klap op de vuurpijl heeft papa een (vrij grote) shaun the scheep knuffel voor dylan gegrepen (met veel geluk voor 2euro hihihi) dylan was helemaal in zijn nopjes :D . dylan blijft vanacht bij opa en oma slapen aangezien ik momenteel ff energie loos ben en dylan teveel energie heeft hij komt morgen middag wel weer lekker naar huis (ik mis het toch wel erg hoor als hij er niet is).
    ik heb niks terug gelezen.....zijn er nog dingen gebeurd???

ik kom zo ff de foto's van dylan showen

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hey Mammachan je bent nu al precies een week verder dan met Dani.

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es': auwie! Rustig aan en beentjes omhoog. Dus de moeite waard om ff te gaan kijken dus?

@ kikkert: die Dylan heeft dus de middag van z'n leven gehad! :-D lekker rustig aan nu hè?

@ mamachan: dat is niet helemaal waar hoor. De longen ontwikkelen zich de komende weken nog verder en ook de darmpjes ontwikkelen zich nog verder. Fijn dat je controle in ieder geval goed was.

@ Pam: ik snap t probleem...
    Hier ook geen kraamfeest hoor. Wij vinden t ook minder persoonlijk.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames nog 5 pagina's ;) !!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja nou ja die gyn zei het ik weet het ok nie:) dani had in elk geval geen hulp meer nodig toen met 33 weken:D

Idd lizz:D jahoeeee!!

kikkrt: lkker toch even zonder zoonlief! geniet ervan!
    en wie is shaun de cheep:$:(:(

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mijn 2 mannen met toto (kwaliteit word helaas door verkleinen slecht)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    pooh: ja ik vond dat ze erg leuke dingen hadden hangen :D

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319