@nancy snap je boosheid volkomen meid, knuff. @mooie buiken voorbij zien komen. de baby-kamer is geschilderd ook de meubels staan (met dekens erover) in de kamer morgen word de deur en raamkozijn nog geschuurd en geverft en de gordijnen opgehangen en dan eindelijk inrichten jippie. verder niet veel te melden allees tot ukkie mega hard aan t schoppen en duwen is. nog een fijne avond
Nancy: Ik snap je boosheid heel erg goed, en ook wel beetje herkenbaar! Laatst toen mijn vriend ging stappen met vrienden kwam hij ook als een balletje thuis, en dan moet ik hem gaan verzorgen terwijl ik zwanger thuis zit en hij beloofd het rustig aan te doen en niet teveel te zuipen! Ik zou hem nu maar lekker laten slapen, en hem morgen flink toespreken en dat je hier echt niet van gediend bent, dat je het zo helemaal niet leuk vind om weg te gaan! Ik zou ook echt boos worden op hem hoor.. en hem laten inzien dat dit geen manier van doen is met een zwangere vriendin!! Al zou ik het ook niet leuk vinden als ik niet zwanger was geweest.. ik heb namelijk een piep hekel aan zulke bezopen lui.. (niet persoonlijk bedoeld hoor meis) Kijk drinken is prima, maar je moet wel je grenzen kennen..
Poeh Nancy: Ooh ik was ook woest geworden. Maar gelukkig is manlief eigenlijk nooit dronken of wat dan ook !! Heb 1 keer gehad dat hij naast me in bed lag over te geven in zn slaap, van de drank dus, nou dat heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij dat niet weer hoeft te flikken Heeft ie ook nooit weer gedaan.. Maar dat lag meer aan de combi van bier en kruidenbitter dan aan te veel gezopen gelukkig! Maar ik heb heel vaak als ik jullie verhalen lees dat ik denk jeetje.. Moet eerlijk zeggen dat we zeer weinig ruzie hebben. Kan ze in 8 jaar wel op 1 hand tellen iig! Gelukkig maar !!
Het is een schat van een jongen maar als hij zo onwijs straalbezopen is kan ik hem wel vermoorden.... Nu ben ik vooral erg verdrietig.. Ik ga nu echt nooit meer weg totdat ik bevallen ben, echt niet En ik heb honger want ik heb alleen vanmiddag maar 2 loempia's op, dan maar een boterhammetje eruit halen.... grrrrrr
Ja wij hebben eigenlijk ook nooit ruzie maar als er ruzie is gaat het altijd over die klotedrank.... het is echt een schat, doet veel voor me maar hij kan gewoon geen maat houden als het gezellig is, en daar baal ik van. En dan dat lallen en zwalken, noooooou gekker kan je me niet krijgen hoor @Kikkert, gaaf schiet al lekker op zeg het kamertje, super!
Leuk Pooh dat je naar het optreden van manlief bent geweest! Was het gezellig/leuk? Oh jeetje zeg, een deuk in het nieuwe laminaat dat is minder joh... Wel heel lief van manlief dat hij het zo graag af wou hebben... Enne, je buik maar weer goed rust geven en alvast welterusten! Ach Nancy toch.. Kan mij voorstellen dat je ontzettend woest bent meis! Ongelofelijk:x:x... Een drankje is tot daar aan toe maar op deze manier is het niet grappig meer. Dikke knuf meis! Jeeh Kikkert, het schiet al lekker op met de babykamer! Kunnen we binnenkort pics verwachten. Heel herkenbaar hoor Sam, hier de ruzies ook maar op 1 hand te tellen in al die jaren... Gelukkig maar.
Jeetje wat mooi en verdrietig zit gelijk te janken.. Knap van je hoor, kan me voorstellen dat het moeilijk is!
Es vervelend van je harde buiken! Lekker gegeten bij je schoonouders? einneh en shelly mooie buikjes hoor!! Eline rustig aan meis
@ pooh: lekker hoor dat je volgende week al het babykamertje kan gaan inrichten!! Jammer van je nieuwe vloer maar je man heeft wel zn best gedaan
@Pooh, ach wat sneu van de vloer zeg Hij heeft het goed bedoeld.. zeker vloeken en tieren? Daar zijn mannen met klussen altijd zo goed in @Bellamano, thanks meis @Dithje, nee en dat krijgt ie morgen ook wel te horen, het ei :x @Meiden, ik ga afsluiten, ga nog even tv kijken want de adrenaline golft nog door mijn lijf.. Trusten alvast en tot morgenl zie er nu al tegenop want dan krijgt ie 'm Doegie
Vandaag heerlijk dagje gehad, nacht was minder maar ja. Sam was weer een beetje zichzelf vanmorgen samen oven croissants gerold en fruitsalade gemaakt en heeft weer eens overdag geslapen, wat is dat toch fijn! We hebben echt NIETS aan de oranje dag gedaan, heerlijk wel lekker in huis gekeuveld en Sam heeft s'middags bij de nieuwe buren gespeeld zo schattig zij hebben ook een jongetje van net iets ouder als hem dus dat is wel leuk! Morgen even naar een nieuw tv kastje/dressoir kijken, de oude is helaas gesneuveld tijdens de verhuizing haha. O ja ook nog naar een bouwmarkt voor nog wat kleine dingetjes en eigenlijk heeft Sam ook nog nieuwe wat zomerse schoentjes nodig.. Eerst maar eens kijken hoever we komen.. Zo dat was het weer Trouwens 29 weken vandaag jippie!! Krijg nu echt de kriebels hoor, wij hebben natuurlijk nog de babykamer als opslag dus vandaag wel al wat aan het dozen(uit)ruimen geweest vanuit die kamer.. Slaaplekker voor iedereen en een fijn weekend!! xx
Trusten Nancy en nogmaals een dikke knuf! Gefeliciteerd Bella met je 29 weken! Wat fijn dat Sam zijn draai wat meer heeft gevonden... Zelfs al gespeeld bij de buren, super! Veel shop plezier morgen.
Gefeliciteerd Bella !! En fijn dat jullie je draai wat gevonden hebben!! Dames ik ga ook plat. Tot morgen allemaal!! Slaap lekker!!
@ nancy: prachtig gedicht. heel mooi! en tranentrekkend inderdaad. @ shelly 8 weken! sow dat is lang! en mooie buik heb je hoor! @ es rustig aan doen he. ik had er ook last van harde buiken tijdens het lopen dus ook niet veel gedaan vandaag. @eline ook voor jou, doe rustig aan. luister naar je lichaam zo;n dag is nu de laatste weken net iets te veel he. dat heb ik ook. weet het is moeilijk, maar alles voor je kleine toch. @nancy ow meid kan zo goed begrijpen hoe jeje voelt. heb het ook eens meegemaakt met mijn man. woest was ik ook! @kikkert fijn dat de babykamer is geschilderd. bijna klaar dus!leuk!! @ego, vandaag ff in een dorpje verderop wezen kijken. was niet zo veel zoals gewoonlijk. ff langs de kraampjes gelopen en bakkie gedaan bij de hema. nog ff wat hydrofiel luiers gekocht. verder wilde ik graag weer naar huis want ik had best last van mn bekken en harde buiken joh. dus toen zijn we ff naar mn broer geweest en daarna heerlijk naar huis lekker patatjes op en de rest van de dag hangen op de bank.
Hee meiden Nancy wat irri van je vent, ik zou daar ook echt pissig om worden. Mijn mannetje en ik drinken allebij geen druppel alcohol, nooit. Bubsie lekker patat gegeten, had ik ook gister. Vervelend van bekken en harde buiken, rustig aan he. Bellemano leuk dat sam een buurjongetje heeft van een beetje zijn eigen leeftijd, en dat hij ermee heeft gespeeld. Hier heerlijk geslapen, zo even de boodschappen doen, en verder een rustig dagje na gisteren. xxx