Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen!

Redelijk nachtje gehad hier. Ik lag er vroeg in, want buikje voelde niet heel comfortabel gisteravond. Ben nog wel een paar keer wakker geweest vannacht en om 6.00 uur sharp (hoe krijgt hij het toch iedere ochtend voor elkaar! Hij lijkt wel een zwitsers horloge!) was Sebas weer wakker. Manlief ging om 7.00 uur weer nog even een vriend helpen, dus lang leve de tv ;)
    M'n schoonmoeder heeft Sebas net opgehaald, dus kan ik vanmorgen verder bijkomen van gisteren.

@ nancy en dithje: thanx! idd erg jammer van de nieuwe vloer, maar ik vond manlief gewoon echt zielig. Natuurlijk liep hij te vloeken en te tieren en hij had er echt zooooo de balen van! Hij is daarna op de bank gaan liggen met de mededeling dat ie mij ook maar ff niet aanraakte, anders ging ik ook nog kapot ;)

@ Nancy: o, ik kan dan ook zo boos worden! Wordt echt zelden boos en manlief is een schat, maar teveel drank......geen medelijden! Hopelijk heeft hij vanmorgen nog flink hoofdpijn ;):p
    Moet je toevallig niet nog stofzuigen of zo? :p:D Dat in combinatie met erover zwijgen werkt hier altijd het beste (slecht he?)

@ Bella: lekker dat Sam weer een beetje in z'n oude doen komt. En een speelkameraadje dichtbij is erg gezellig!

@ Eline: lekker rustig aan vandaag

@ bubsie; ooooh, patatjes!!! Ik krijg gelijk trek (ondanks dat het 08.37 uur is...)

@

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Hier ook wel een redelijke nacht, wel paar x naar de wc geweest, maar daarna wel weer verder kunnen slapen gelukkig.
    Vriendlief heeft weekend dienst, hopelijk is hij beetje op tijd thuis, meestal rond half 12, 12 uur. Dan gaan we naar het postkantoor, de auto op Vincent zijn naam zetten, ik ga mijn Nintendo opsturen naar iemand die hem gekocht heeft, boodschappen doen, en Vincent ga ik naar de kapper sturen want die ziet er niet meer uit :p
    Druk dagje toch nog vandaag! En wat een pest weer!! Bah, regen regen en regen..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!!!
    Ik voel me nog niet zo superdesuper maar ach, dat gaat vast weer over! Ook niet zo lekker geslapen vannacht, maagzuur, zere keel, plassen en domme dromen, dus elk uur wel gezien. Maar zowaar zowaar was Jildou vanochtend kwart voor 8 pas wakker :D !! Kan ook aan haar zien dat het haar goed gedaan heeft!! Jammer dat mijn bio-klokje inmiddels op 6 uur staat :p HAHA!! Hier verder ook wat hier en daar werk vandaag.

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Pooh, het was gister idd beter te doen. Mijn voetjes beginnen nu wel dikker te worden. Ik zal het dinsdag maar even met de vk bespreken dan weet ze er in ieder geval van. Komt echt van de warmte denk ik. En jij ook je bv avond achter de rug. Blijft toch wel nuttig om alles even te horen vind ik. Hoe is het verder met je? Jij ook snel en veel last van schaambotje. Hier net zo en het gaat ook niet meer weg, grrr. Het wiegje en ledikant staan in elkaar, super. Balen zeg dat je vloer wat kapot is. Ach je kan je idd boos maken maar er is toch niets meer aan te doen dan idd maar een kleedje ofzo.

@ Nancy, wat een ontzettend mooi gedichtje. Recht uit het hart, heel mooi!

@ Kikkert, schiet het een beetje op in de kinderkamer?

@ Shelly, mooi buik hoor! Ach ik hoor ook vaker nou je moet zeker niet zolang meer. En meestal zijn het vrouwen die zoiets zeggen. Iets tactvoller kan ook wel denk ik dan. Soms kan ik er wel om lachen maar soms vind ik het super irritant.

@ Einneh, mooi buikje hoor!

@ Petatje, rustig aan meid en goed met de voetjes in de hoogte. En je vriendinnetje zwanger, helemaal leuk gefeliciteerd!

@ Sam, he bah een rotnacht achter de rug en dan is jullie meisje juist zo lief om lekker even door te slapen. Rustig aan vandaag meid!

@ Dithje, en hoe is het bij jou? Helemaal hersteld van gister, haha?

@ All, gister bij ons nichtje wezen kijken. Wat een mooi en fijn popje zeg. Ze lag heerlijk te slapen dus nog niet vast gehad. Ach daar komen nog momenten genoeg van. Daarna bij mijn ouders geweest en heerlijk een dagje gehangen daar. Gisteravond nog wat tv gekeken maar dus weinig gezien van het Oranjefeest. Verder over het algemeen toch wel slechte nachten nu hoor. Veel draaien, veel plassen, last van mijn bekken en ontzettend last van de warmte, poehee. Ach ja wat doe je eraan. Ik probeer overdag vaak nog een momentje te pakken en meestal lukt dat ook wel. Voetjes beginnen hier toch echt nog dikker te worden. Ik zal het dinsdag met de vk bespreken. Echt van de warmte denk ik. De kleine meid laat heerlijk van zich horen dus ik geniet volop. Met mijn mannetje gaat het sinds gister weer stukken beter, een hele opluchting al zeg ik het zelf. Vandaag gaat weer een hangdagje worden denk ik misschien er even uit om wat kleine boodschapjes te doen ofzo maar geen gekke dingen.

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi, die Sebas Pooh! Ook precies om 06.00 uur... Heeft hij niet stiekem een wekker op z'n kamer:p? Fijn dat je schoonmoeder hem heeft opgehaald, kan je lekker relaxen vandaag!

Alweer een hele planning voor vandaag Es, succes ermee!

Hmmm Sam hopen dat je je snel weer toppie voelt meis! Ohhh wel lekker zeg dat Jildou tot kwart voor acht geslapen heeft. Ze heeft vast doorgehad dat mama niet zo lekker is;).

Hier; heerlijk geslapen:). Vanochtend eerst een beetje in huis rommelen en vanmiddag moeten wij op verjaardag bij mijn zwager. Die was gisteren jarig, maar viert het altijd een dag later ivm koninginnedag...

6. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Een lekker relaxdagje gisteren dus Marsim, fijn hoor! Ah wat leuk dat je bij je nichtje bent geweest, altijd leuk baby's;). Super dat het al weer beter gaat met manlief! Hopen dat hij snel weer helemaal de oude is. Vervelend joh meis dat je nachten zo slecht zijn... Inderdaad indien mogelijk overdag mag even een rustmoment inbouwen.
    Met mij gaat het goed hoor! Ben heerlijk op tijd naar bed gegaan gisteren en heb heerlijk geslapen dus weer bijgekomen van gisteren. Alhoewel mijn voeten nog wel pijn doen hoor... Die kunnen al dat gewicht niet aan, zijn ze niet gewend:p.

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Goedemorgen,

Weet tegenwoordig niet meer wat het woord uitslapen betekent hoor. Weer vroeg wakker, wasje erin en ga zo de bovenverdieping dweilen. Wel een aardige nacht gehad, wel af en toe wakker van een zere buik.
    Hebben jullie ook dat je de kleine minder voelt dan een week geleden. Zal dat komen omdat er nu minder ruimte is?

Gisteren een aardig stuk gelopen over de vrijmarkt, was daarna wel helemaal op en de rest van de dag dus rustig aan gedaan en kon het niet laten maar 's avonds nog de benedenverdieping gezogen en gedweild.

Gister het rolgordijn voor het kamertje besteld en ga vandaag de gordijnen bestellen. Heerlijk idee dat sommige dingen nu toch een beetje af raken hoor.

Gaan nog een lang weekend weg over 2 weken met hemelvaart. M'n ouders gaan vandaag met de caravan naar de Eifel(duitsland) en daar gaan we lekker een paar dagen heen. Hopen op mooi weer want het is toch een beetje onze vakantie dan.

Zoo. zal nu even op iedereen gaan reageren....en dat is een hoop.

8. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Snap wat je bedoelt hoor Lizz, ik kan ook niet meer uitslapen;)... Ach ja, straks ook niet meer dus kunnen we alvast wennen;). Wat leuk zeg dat jullie nog een paar dagen weggaan! Ga voor je duimen hoor meis voor mooi weer, zou super zijn.
    Leuk dat de rolgordijnen besteld zijn en vandaag de gordijnen bestellen... Weet je al wat je wilt? Hoe staat het met de lamp trouwens?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie morgen,

hier een redelijke nacht gehad en vervolgens een stressvolle vroege ochtend ivm ruzie mannetje :( (maar das inmiddels weer bijgelegt) vandaag heb ik weinig op de planning mss nog ff naar de stad/markt kijken hoe ik me voel. en mannetje gaat verder met de babykamer en die zal waarschijnlijk vandaag af zijn op wat accosoires na ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    en trouwens ben vandaag 30 weken

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je 30 weken Kikkert:)! Lekker rustig dagje vandaag met waarschijnlijk de babykamer klaar, super.

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

iedereen een fijne dag gehad gister???
    wat kletsen jullie veel als je zo een dagje niet geweest bent haha.... maar ga weer een poging wagen he!!

pooh ook nog geen super nacht gehad? nou hier ook niet hoor pff ach ja haha... ben benieuwd of je kleine meid gedraaid is ?? zou wel fijn zijn he? idd mijn ex heeft nog steeds een relatie met der(getrouwd) ben al weer de rust zelf... hoe is het met je harde buiken ?? hier gister heel de middag last van gehad moet zeggen dat er ook een aardige regelmaat in heeft gezeten gister middag zon 2uur lang wel om de 10min maar ging gelukkig daarna weer zonder regelmaat hahaha... en die sebas toch maar het blijft vertederend zon klein manneke al is het voor mams minder zo nu en dan ;) fijn dat je nu ff kunt relaxen geniet ervan meid..
    nancy wat een tranen gedicht zeg ze liepen over mijn wangen heel mooi meid!!! en wat vervelend van je manneke gister zeg kan me voorstellen dat je ff boos was ... nu wel weer over of??
    dithje weer een goede nacht super johhh...en dat uitslapen tja dat is dan weer minder he? maar goed dat is de ingebouwde wekken die al begind te werken hahah....fijne verjaardag vandaag !!
    shelly idd daarom is het mijn ex haha...kan er een boek over schrijven haha... komt daar de vk 8wk lang aan huis ja???? en mooi buikje hoor!!
    kikkert fijn dat de ruzie weer bijgelegd is .... fijn dat het al zo opschiet met de babykamer lekker rustig dagje vandaag ...
    lizz fijn dat het eind al in zicht is ..hele geruststelling he?
    sam balen meid dat je nog niet super voelt knufff...
    einneh mooi buikje meid ...

hier gister een rustig dagje gehad ff na de kroeg geweest en laten nog ff na schoonpa ook daar gegeten dus mogen niet klagen ..
    vandaag ook lekker aan klungelen nog wel ff een klant maar verder lekker rustig aan vandaaag ... vanmiddag toch nog ff proberen een tukkie te doen ..

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames,

Nou mannetje probeert het aan alle kanten goed te maken (uit eten nemen, dagje naar Zeeland rijden, excuses hier excuses daar) dus ja dan kan ik moeilijk boos blijven, al ben ik wel nog chago bleh :x
    Maar nu ga ik echt nergens meer heen qua feestjes enzo totdat ik geen bv meer geef.. beter zo

@Mijn gedichtje, bedankt allemaal voor de lieve reacties

@Pooh, haha moest stiekem wel lachen om die opmerking van je man: dan ga jij ook nog kapot hihi :p
    heerlijk even een ochtendje bijkomen zo, lekker heb je verdient

@Es, druk dagje voor jou! Ja zeker pestweer BLEH :x

@Sam, zo hey dat is nog eens uitslapen! ;)

@Marsim, Ach wat schattig, al moet ik zeggen dat ik kindjes van anderen nog steeds 'eng' vind om op tepakken, stom he ;) Komt straks wel routine in..
    Ook dikke voetjes dus, pffff niet fijn :( En is je mannetje ziek? Even gemist denk ik ;)

@Dithje, fijne verjaardag vanmiddag!

@Lizz, die van mij is erg druk maar komt omdat ik zelf erg druk ben denk ik de afgelopen week...
    O heerlijk lekker een soort van op vakantie, super! :)

@Kikkert, ai ook ruzie dus, niet leuk :( Fijn dat het bijgelegd is meis..
    Jeeeeeeh lekker hoor de kamer af bijna en gefeli met je 30 weken, HIHA!! :)

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, klinkt als een heel gezellig dagje gister.. Hier alles goed nu hoor, al ben ik nog wel chago :x
    Zet je nou ook tattoo's of enkel ontwerpen?

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh fijn dat uje rustig aan kan doen vandaag zeg.

Kikkert fijn dat je mannetje met de babykamer verder gaat vandaag, heerlijk. En gefeli met je 30 weken alweer. Dan gaat het echt hard he.

Lizz lekker nog een weekend weg met zijn 2 en.
    lekker dat de kamer nu ook al opschiet.

Dithje fijn dat je lekker hebt geslapen, heerlijk. Slaap je nu altijd goed?

Sam naar van slecht geslapen en maagzuur. Wel lekker dat jildou tot kwart voor 8 sliep.

Ik kan ook niet meer lang slapen, kon ik al nooit, maar nu vaak half 6 klaarwakker, en dan slaap ik rond 11 uur savonds.

Hebben jullie ook weer zon mega veel trek de laatste tijd?

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Bellamano, wat fijn dat jullie verhuisd zijn en dat alles goed is gegaan. Nu moet alles nog even zijn plekje krijgen en zal Sam misschien ook wel rustiger worden. Succes met alles uitpakken.

Nancy, wat een mooie/leuke trouwkaart hebben jullie en wat een rommeltje maken ze ervan, tellen is toch niet zo moeilijk????:(
    Mooi gedicht heb je gemaakt en zo uit je mouw geschud, echt knap en je voelt de emotie erin hoor. Het lijkt me vooral met dit soort dingen/gebeurtenissen moeilijk om je moeder te moeten missen.
    Oooohhh. mannen en drank! Grrrrr:x
    Hoop dat hij vandaag begrijpt dat hij toch echt een beetje rekening moet houden daarmee. Dat kan hij toch ook niet meer doen als de kleine er straks is. Verantwoordelijk nemen en weten waar je grenzen zijn is misschien wel handig.

Mama van.. wat een belachelijk heerlijk mooi uitzicht hebben jullie zeg!!! :$ Ikke ben jaloers!!!
    Wat lijkt me dat rustgevend om iedere dag te zien. Verlang soms zo naar een beetje natuur hier om ons huis heen. Maar ja een woonwijk blijft een woonwijk he...zucht..
    De badkamer is hartstikke opgeknapt joh! Lekker fris weer alles en een stuk lichter.

Pooh, wat een luxe om priveles te hebben zeg. Dan moet het haast wel goed komen met de borstvoeding toch?? Lief van je vriendinnetjes dat ze een stoel hadden meegenomen.

Dithje, jammer dat de verjaardagen van de oude van dagen altijd zo saai zijn he. Bij mijn oma wordt het ook altijd in de eetzaal gehouden maar die is dan voor onszelf en meestal rennen de kleinkinderen dan lekker rond en is het een drukke boel, maar die oudjes kunnen niet zo goed meer horen en zijn dus stil en kijken wat rond. En dat ga je dan ook maar doen.
    Gefeliciteerd met je zwager. De gordijnen worden donker marineblauw. Hebben ze al gezien bij de Leenbakker maar moesten nog de maten opnemen. De lamp vordert. Is geverfd en nu moet hij alleen nog gemonteerd worden. Laten we door de elektricien doen. Willen natuurlijk wel dat alles veilig is. Als hij hangt zal ik foto's maken. Ben er wel trots op! Handige man heb ik ook..:D en het is leuk om te zeggen dat pappa zijn lamp heeft gemaakt.

Kikkert, jippie lekker met de babykamer aan de gang. Foto's???
    Gefeliciteerd met je 30 weken!!

Shelly, 8 weken!!!! Wat lang! Denk eerlijk gezegd dat ik er een beetje gek van zou worden hoor. Ver rijden naar een ziekenhuis lijkt me toch niet echt lekker als je weeën hebt. En zou zelf niet het risico durven nemen hoor om ver te rijden. Veel plezier vandaag met je vriendinnetje en hoop dat alles rustig blijft bij jullie. Prachtige buik hoor, valt best mee hoe groot ie is hoor.

Eline, m'n schoonzusje was ook even naar de Ikea...gekkenhuis idd!!! Maar ze hadden wel een goede kortingsactie toch? Lekker de Mac! Gisteren al gezondigd met patatjes op de markt.

Einneh, zo lang slapen zal je wel even nodig gehad hebben denk ik dan maar. Lief dat mannetje je even heeft laten slapen. Wat voor boeken heb je gescoord? Mooie buikfoto, bescheiden buikje nog.

Sam, leuk he hoe kinderen kunnen reageren dan. Haha...
    Wat een boefje is Jildou zeg! Knap dat jullie dan vol blijven houden hoor.

Petatje, wat voor pillen heb je gekregen dan? Om vocht af te drijven ofzo? Gefeliciteerd met je vriendinnetje!

Bubsie, heerlijk toch een relaxed dagje. Gewoon rustig aan doen als het niet gaat.

Es, lekker aan het verkopen via internet? Oja zag ook nog jullie schommelbank voorbij komen. Oh wat heerlijk lijkt me dat. Vooral straks met de kleine.

Marsim, leuk op kraamvisite. Kan me dan niet voorstellen dat we over een paar weken ook zo'n kleintje hebben. Maar kijk er wel ontzettend naar uit en ben erg nieuwsgierig naar hoe de kleine eruitziet.

All, voor degen die ik vergeten ben..knuffie!!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, ja hier ook een vreetkanon hoor ;) eet vooral veel brood, heel veel brood :$

@Lizz, zo dan, jij bent goed bezig met reageren! :D
    Thanks, ja soms moet ik ineens mijn ei kwijt in een gedichtje en toen kwam ineens dit eruit...
    Daarom... dat ziet hij gelukkig nu ook wel in, moet echt niet nog eens gebeuren want dan heeft ie echt de poppen aan het dansen en dan ook ECHT :x

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Nancy, ja had al een paar dagen gezegd op iedereen te zullen reageren en moet me dan ook aan m'n woord houden he, dus even wat terug gelezen..haha
    Ben ik ook weer een beetje op de hoogte van alles, soms gaat het zo hard met al het geklets. Zal wat worden als straks iedereen zo'n beetje met verlof gaat.

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ja, da's waar Kikkert! Ik ook vandaag 30 weken!
    Gefeliciteerd!

O en iemand vroeg van de week nog hoe die bv-cursus er dan uit ziet.
    De eerste les is de kraamtijd behandeld. Hoe wordt bv gemaakt, hoe leg je aan, de eerste momenten met je kind, hoe moet de kleine happen etc.
    Volgende les komen de mogelijke "problemen" aan bod en de laatste les gaat het over het voeden na de kraamtijd, hoe doe je het als je weer moet gaan werken, kolven etc.
    Erg leerzaaam!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, ja daar moest ik van de week ook aan denken, dan hebben we tijd 'zat' :p

@Pooh, jij ook 30 weken ja gefeliciteerd!! Toch echt een mijlpaaltje vond ik dat weer :)
    Dat hebben wij in die bijeenkomst voor bv ook gehad. Erg leerzaam inderdaad!

Share This Page