Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo....
    het gasfornuis + oven + afzuigkap zijn schoon(groot fornuis 6 pits en over net zo breed) de koelkast schoongemaakt. Weer wat keukenkastjes geruimd en schoon. Net boven gedweild...nu???
    Manlief komt zo thuis en dan de gordijnen bestellen. Zal me gaan omkleden. Daarna boodschappen en denk dat ik dan even ga liggen. T is hier alweer droog en zonnetje. Tot later.

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

vind ik een goed idee miss dat ze haar te pakken kan krijgen hier ook idd sins 12 april niks gehoord echt vreemd ja ? zit me ook niet lekker..

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje je bent al aardig in de weer geweest ja haha... maar las ook dat je nu ff op de bank zit met je lappie ? goed hoor !!haha...
    pooh idd lekker rustig vandaag hier heerlijk ga zo ff op bed liggen want ben wel heel moe straks ben ik weer lekker fit ;) hoop ik haha...
    he hallo sue fijn dat je er weer bent meid!!
    lizz zo jij ook al aardig in de weer geweest pfff waar haal je die energie vandaan????? hier is ie weg haha..
    kikkert dikke knufff ...

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed van je Kikkert dat je even je zinnen bent gaan verzetten. Shoppen helpt dan altijd wel heel erg goed;)! Leuk geslaagd ook, goed hoor...

Zooo, lekker bezig geweest Lizz! Geniet van je middag...

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben nu heel braaf hoor Angel;), net even snel wasopgehangen maar buiten dat zit ik al een hele poos op de bank met de voetjes omhoog... Lekker even liggen meis zometeen, hopelijk slaap je ook echt even. Kan mij voorstellen dat je het hard kunt gebruiken na die piep nachten...

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Phoe he wat een drukte in de supermarkt!! :$

Wel alle boodschappen ingeslagen gelukkig! Vincent is nu naar de kapper, en ik ga even stofzuigen en daarna liggen.. voel me niet helemaal jofel

7. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @shellyBerlijn: dat onderhoud valt best wel mee, zoals je kunt zien beschik over de nodige "grasmaaiers":p

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Es wat vervelend dat je je niet zo goed voelt!

Hier; zonneschijn was van korte duur:(, het regent alweer. Ga afsluiten... Op naar de verjaardag van mijn zwager. Tot vanavond.

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

haha ja want we moeten ons hier af en toe ff tot rust roepen haha...fijne verjaardag meid hier nu echt ff op bed pffff heb eerst maar ff een boodschap gedaan want anders weet ik het wel weer dan komt daar niks van en het slapen dan ook niet haha..

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nieuws van mamma chan

mamma chan heeft mij gevraagt dit hier neer te zetten omdat ze het zelf ff niet kan opbrengen om te reageren. het gaat momenteel niet zo goed tussen mamma chan & haar man/vriend, precies hoe en wat dat laat ik aan haar om dat te vertellen want dat is niet aan mij. verder heeft ze veel last van haar buik op het moment (maar niks geks tot nu toe). dit is het ff in grote lijnen.

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: goed zo meid! In Nieuw Zeeland zeggen ze dan: Retail therapy works always! (van ff lekker shoppen ga je je altijd beter voelen ;))

@ Lizz: jij bent goed bezig! Nesteldrang?

@ Angel en Dithje: PB naar Koekkie is verstuurd. Het zit mij ook echt niet lekker... Ik hoop maar dat Koekkie contact kan krijgen.

@ Angel: lekker ff naar bed. Knap je echt van op! (ik kom er namelijk net weer uit ;))

@ Dithje: veel plezier vanmiddag. En goed dat je het ff rustig aan hebt gedaan. Je moet je voetjes en je buik te vriend houden he?

@ Es: bah, balen dat je je rot voelt. Toch teveel gedaan?

@ Kikkert: thanx voor de update.

@ mamachan: rustig aan meis!

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ hier: net wakker :D

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @koekie die heb ik laatst nog ergens online gezien (dacht ik)

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh heerlijk ff lekker slapen..

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, inderdaad nog maar 10 dagen waarvan ik nog maar 7 hoef te werken!! :$
    @Angel, logisch maar nog wel aan het ontwerpen dus? Knap hoor, vind het zo kunstig.
    @Claire, ja ik moest er van de week toevallig aan denken dat het nu echt lang geleden is enig teken van leven. Ik heb haar weeeken geleden ook nog gepbt maar geen reactie..
    @Mamma chan, sterkte meid! Kom maar weer hier als je er aan toe bent..
    @Suekes, lekker over de 30 weken heen, heerlijk he.. En goed naar je lijf luisteren inderdaad, ik vind dat nog steeds weleens moeilijk ook, dus begrijp je helemaal. En wéér oppassen? Begrijp ik hieruit dat het je te vaak gevraagd wordt eigenlijk?? Ze moeten toch ook begrijpen dat het ff niet zo makkelijk meer gaat voor jou…?
    Ja qua trouwen is alles in kannen en kruiken. Korte update -> via iemand die het voor haar hobby doet een 1laags bruidstaart besteld, kunnen we zondag 9 mei ophalen. Mijn schoonmoeder maakt m’n trouwboeketje. Jurk van Noppies besteld en zit als gegoten, zo blij! En de kaart staat in mijn album, die sturen we de dag erna naar iedereen op. We zijn er klaar voor!
    @Kikkert, rustig aan he meis, voor zover dat gaat.. En leuk geslaagd vanmiddag zeg.
    En bedankt voor de update wat betreft mamma chan!
    @Lizz, jeetje meid jij bent goed bezig met de schoonmaak!
    @Es, beterschap meis!
    @Pooh, heerlijk dat je nog ff hebt kunnen slapen meis

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hier, vanmiddag even boodschappen wezen doen in het winkelcentrum en in de candyshop terecht gekomen en schandalig ingeslagen :$:$ Moest me echt langs het drop slepen maar gelukkig heb ik me wat dat betreft in kunnen houden, maar voor de rest... 8)
    Heb nog een mooi lingeriesetje van vriendlief gehad, hij kruipt voor me echt niet normaal hihi :p
    En heb nog een heel degelijk nachthemd kunnen scoren bij de Zeeman voor in het ziekenhuis en de laatste spuugdoekjes voor de kleine.
    Lekker filmpie gehuurd millenium 2: de vrouw die met vuur speelt. Ben benieuwd, deel I was erg goed.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    You go Nancy :D !! Aanpakken die man :D Super dat je jurk goed zit :D !! Nog een paar daagjes, spannend zeg!!

mamachan: Neem de tijd en je rust meis! Dikke knuffel!!

Uuuh... Kikkert dikke knuffel..
    Wie nog meer een knuffel wil, bij deze :D !!!

Poeh vanmiddag verplicht naar bed van manlief, alleen niet geslapen, maar ach, wel 1,5 uur gelegen. Toen kwam mn moeder wat uni-kleertjes voor beeb brengen die ze had gewassen. Zaten gele vlekken in, maar die hebben ff een oma-hand nodig :p HAHA.. Dus die zijn op 1 na weer mooi schoon :D !! En degene die niet schoon was, was stuk, had ik niet gezien anders had ik m meteen al weggedonderd ;) !!
    Nu net gestofzuigd en gedweild. Manlief is met Jildou even weg dus dat kon mooi even. Maar na een uurtje poetsen kan ik dus wel weer liggen (wat ik overigens nu ook doe :p ) !!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja ik doe er niks voor, komt allemaal uit zichzelf maar heb het wel verdient na de horroravond van gister haha :p
    Mijn moeder zei altijd: slaap je niet, rust je toch ;) Goed van je, even liggen.
    Ja haha oma's/mama's hebben daar altijd wel foefjes voor om iets schoon te krijgen :)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Juist ja ;) .. Ach en anders moest ik shoppen, hoe erg :p HAHA!! Maar nu hebben we wel genoeg van dit spul en kan ik straks mooi snel shoppen (al is het online) als het geboren is :p !!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wij willen trouwens een babyborrel geven als de kleine er is en dan doen we een apart kaartje bij het geboortekaartje met de volgende tekst (Datum is nog fictief hoor, maar zal ong 3 a 4 weken na de geboorte zijn):

[NAAM] wil graag iedereen leren kennen
    maar ons nieuwe ritme is nog even wennen
    Daarom nodigen wij jullie graag op onze kraamborrel uit
    op zaterdag 17 juli van 14.00u-16.00u

om bij ons thuis te kijken naar onze kleine spruit
    Indien je niet aanwezig kan zijn
    geef ons dan voor de datum een sein

[envelopje] Lijstje.nl - Home

Deel Deze Pagina