Dat is super en ook al zo snel Pooh! Tja, ze kunnen het wel niet willen horen (is dit nederlands??), maar het is en blijft wel jou keuze dus hebben ze het er maar mee te doen. Ben benieuwd... Super Sam! Ohh lekker hoor 25 graden Mama van P. Morgen de badkamer inwijden, super. Fijn ook dat het beter gaat tussen jou en manlief... Dat is zeker ideaal Kikkert. Lekker genieten vanavond van de door je moeder gemaakt macaroni.
Zo boodschappen zijn gedaan! Ik dacht even lekker in de tuin zitten in het zonnetje, maar het zonnetje gaat steeds weg op zich is het niet koud, 12 graden maar zonder zon is het toch minder lekker.. Nja dan maar stofzuigen!
Ik moet zowiezo woensdag naar de vk, dus wacht het wel ff af dan, heb ook gegoogeld. en begrijp indd dat het niet hoeft te betekenen dan je bevalling gaat beginnen en dat na 2 of 3 weken de prop weer terug gegroeit is mocht hij indd verloren zijn.. kleine is super druk aan het doen in mn buik. haha lijkt wel disco daar binnen.haha als ik nog meer verlies bel ik wel ff de vk, maar las ook dat je daarvoor niet hoefde te bellen. alleen als ja dan pijnen gaan krijgen of iets in de trant van bevalling.
oke ik las even mee bubsie Ik verlies ook soms klodders nou groei ma weer aan dan! Hier onweert het!!
Ja, hier begint het ook te betrekken.... nu was het hier zowieso vandaag al wat minder... had vanmiddag wel ff een zonnetje maar dat was ook maar kort... phoehee..... die rozenkrans repareren duurt langer dan gedacht.... denk dat ik morgen maar de schilderijtjes enzo ga ophangen.....
Hier ook lekker zonnetje!! Slijmprop ben ik s ochtends verloren tijdens de eerste weeën met Jildou. Maar wat er gezegd wordt klopt!!! Gewicht: vk vroeg er vandaag na en was blij dat ik al 12 kilo aangekomen was ! Aangezien ik een bezige bij ben in combi met bv willen geven is wat reserve niet verkeerd zei ze Hier Jildou om 10 over 2 alweer wakker. Dik 1,5 uur dus geslapen. Ik heb nog ff op bed gelegen, toch even niets gedaan he
Hallo meiden, Alweer een nieuw gedeelte, wat gaat dat hard zeg. Hoe is het hier? Met mij gaat het op zich wel aardig maar ik kan gewoon niet veel doen. Weet het goed te combineren met de dingetjes die ik wil doen en soms ga ik nog net even over de grens. Heb dan ook een harde buik en weet dat ik even rust moet pakken. Helaas zit mijn mannetje ook thuis met acute spit en daar hebben we vreselijk mee zitten tobben van het weekend. Hij kan bijna niet lopen en gaat echt kapot van de pijn. Natuurlijk wilde de ha-post niets voor hem doen en moesten we tot vandaag wachten. Nu een goede pijnstiller gehad en spierverslapper en hopen dat het snel beter gaat worden. De manke en de kreupele moeten elkaar dus een beetje helpen, haha. We zijn zondag weer oom en tante geworden. Mijn broer en schoonzusje hebben een dochtertje gekregen. We moeten ons nichtje nog gaan bewonderen maar aangezien mijn mannetje het niet vol kan houden in de auto zijn we helaas nog niet langs gegaan. Ook heb ik vanmorgen met mijn unitmanager gesproken en besproken dat ik in principe niet meer kom werken. Als het een keer gaat dan ga ik een bakkie doen dus die druk is er ook vanaf. Meiden ik ga jullie nu weer wat meer proberen te volgen, aangezien ik het achter de pc weer iets langer vol kan houden. Tot snel!
net belde de VK, uitslag van me bloedtest (ivm suiker) was binnen!! Nuchter was mijn suiker weer perfect!! 5.0 Dus niks aan het handje.. Moet alleen nu voordat ik naar de VK proberen 1 boterhammetje te eten met iets niet zoetigs.. zodat de test iets betrouwbaarder is de volgende keer..
Fijn dat het beter met je gaat Marsim! Maar ohhh zeg, je mannetje in de lappenmand met spit. Poeh he, hopen dat hij ook snel opknapt. Fijn dat je geen druk meer voelt van je werk en je niet meer hoeft te komen, scheelt toch of niet? Gefeliciteerd met je nichtje! Super Es dat je suiker goed was! Moet je elke keer suiker prikken dan als je op controle komt? Hier; heerlijk thuis. Ff relaxen, straks koken om om 19.00 uur weer te yoga-en...
@ Es, meid wat fijn dat je suiker goed was! @ Dithje, JIJ thuis. Geniet er maar lekker van en weer veel plezier vanavond.
kikkert tog Moeeee!! hihih wie o wie gaat er het eerst bevallen hihihih o god als ik na de 38 weken nog loop staat dat ei wel lang in de tuin is tog ook raar??
Dithje: Ja ik moet elke keer prikken als ik langskom, omdat er suikerziekte in de familie zit.. Net aardappels geschild, nu is het wachten op Vincent.. Kan ik nog even relaxen, dan eten koken en naar de verjaardag van me zusje..
zo,de fotoshoot zit erop. Morgen of overmorgen heb ik de foto's binnen. ben is benieuwd. Laatste babywasje hangt nu op. Laat het nu maar snel morgen zijn
gaaaf petatje, ben benieuwd! Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een shoot ga doen twijfel al weken.. haha, kom er niet uit!
net telefoon gehad van het bedrijf waar ik een tweede keer op gesprek mocht komen. Ik ben technisch niet sterk genoeg??? heb een technisch diploma pfff ff teleurgesteld en door die stomme hormonen zou ik kunnen janken. Gelukkig heb ik men andere job nog. nu even een gesprek aan gaan met leidinggevende over hoe of wat ik ga doen na de bevalling wat shiften blijf ik niet doen en zou toch liever een iets administratievere job hebben.
Wat gaaf Petatje! Ben benieuwd naar de foto's... Morgen babykamer toch? He bah meis, afgewezen. Knuffel hoor! Wat voor technische opleiding heb je dan meis?