Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja dat kan ook! Zouden wij ook doen, maar van veel mensen vind ik het ook wel leuk dat ze even apart komen.. En als mensen dan weer niet kunnen dan blijf je er alsnog weer lang inzitten. Dan kunnen we altijd nog zien om wat meer mensen tegelijk te laten komen.. denk ik .. Haha ik praat lekker vaag geloof ik :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, haha nou ik begrijp wel wat je bedoelt hoor :p
    En daarbij gaat het waarschijnlijk in juli worden en dan is het natuurlijk mega-vakantietijd, dus nadruppelende visite houden we denk ik toch wel ;) Ach vind het ook wel een keertje leuk, denk ik hoop ik neem ik aan ;)8) haha

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja wij hebben ook lang getwijfeld, twijfelen nog :p HAHA!! Ook omdat we met Jildou een hele rare kraamtijd hebben gehad..

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Het gaat om Claire.... En aangezien Koekkie haar buddy is heb ik haar even ge-pbt

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaargh we hebben bij Multivlaai een puntje van mijn lievelingsvlaai gehaald: tiramisuvlaai.
    Maar bedenk me ineens dat ik dat niet mag, nee toch :( of is vlaai weer anders... kweet het echt ff niet ;)

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sue: Succes vanavond met oppassen. Ik weet idd dat dat erg vermoeiend kan zijn als je al ver zwanger bent. Wij kregen toen ons neefje weleens te logeren. Maar ja, weleens is weer anders dan WEER...
    Sterkte!

@ Nance: hihi, laat maar kruipen ;)
    En niet alles in 1x op-eten he? Anders ben je weer misselijk ;):D;):D
    Leuk, die babyborrel. Hier doen we geen kraamfeest of zo. Manlief is er geen fan van, vandaar. Wel gaan we de kraamvisite wat meer in goede banen leiden dan bij Sebas....

@ Sam: lekker dat je ff hebt kunnen liggen vanmiddag. Goed van die vent van jou!

@ hier: manlief heeft net de hele schuur opgeruimd. :D

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hmmm....heb ff voor je gekeken op de site van Multivlaai en er zit Amaretto in... Zou het persoonlijk dus niet doen.
    Bovendien weet je niet of de bavarois gemaakt is van slagroom of dat er ook rauwe eieren inzitten...

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ook nog eens drank natuurlijk, had ik al helemaal niet bij stilgestaan grrrrrr is me wat zeg, wat een ei ben ik.... :x

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, die van jou is ook goed bezig, lekker een opgeruimde schuur :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh you man go :) :D !!

Nancy: dat noemen ze zwanger ;) !!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hihi, namens manlief: bedankt, dat is een enorme stimulans (hij zei het wel wat cynisch :(:D)

@ Nancy: nee joh, geen ei. Gewoon zwanger..... :D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja zwanger dat zal het zijn whahaha :D echt stom en ik had er zooooo'n zin in :(:(

@Pooh, hahaha volgens mij is het een aardige droogkloot die man van jou :p

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja en past perfect bij Pooh volgens mij :p

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: da's wel balen natuurlijk.
    Manlief een droogkloot... mwah, daar kon je best wel eens gelijk in hebben :D:D

@ Sam: perfect match? wij vinden van wel, hihi. Er wordt ook best wel veel afgelachen hier in huis ;):D

Ik ga ff eten koken. Manlief is begonnen de friteuse schoon te maken, dus dat klusje mag ik straks ff afmaken. Ooooohhh, en zo te ruiken is Sebas ook wel aan een schone luier toe! :$:$
    Krijg nu een serenade van "Op een grote paddestoel", hahahaahahaha

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wie wil er nog een man???? ik heb er nog eentje (met een pokke humeur) in de aanbieding---->niet dylan maar dat grote kind ;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, haha nee dank u, heb gister al mijn portie gehad :p
    Jij veel succes ermee ;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha nancy echt niet???? pffff heb van ellende maar frieten besteld de zin om te koken is me al over

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh bah Kikkert, neej ik ook niet!!!

Hier net gegeten zonder huilende Jildou. Moet ik zeggen dat ze macaroni ook erg lekker vindt, maar zelfs het toetjes zonder gekrijs, denk dat we toch gaan winnen :p !!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ik ben net pas wakker :$ heb ff 3 uur geslapen, en ik voel me nog steeds niet lekker, bah!
    Misschien heeft Vincent me aangestoken van de week, alleen die is nu weer helemaal het mannetje.. *zucht*
    Net maar soepie gegeten met een broodje, en nu maar op de bank hangen met een deken en de film avatar kijken :)
    We hebben hem al gezien in de bios maar vind het zo'n mooie film ;)

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, hier ook idd veel last van mijn schaambotje bij het opstaan enzo. Ik heb de laatste tijd ook veel last van druk van onder bij teveel doen of ineens gekke bewegingen. En die man van jou is ook een behoorlijke bezige bij zeg.

@ Dithje, fijne avond!

@ Kikkert, bedankt voor de update!

@ Mama chan, meid heel veel sterkte en doe het rustig aan he!

@ Sam, de aanhouder wint, haha!

@ Es, ow heerlijk 3 uur geslapen ben jaloers. Ik ga zo maar eens een uurtje doen denk ik.

@ Nancy, ja meid je trouwdag komt nu lekker dichtbij, super! En laat je mannetje maar lekker kruipen hoor, haha. Mijn mannetje heeft trouwens sinds vorige week donderdag acute spit maar gelukkig gaat het nu wat beter. Hij kan weer redelijk normaal lopen en de pijn is echt stukken minder. Het gaat dus weer de goede kant op.

@ All, vandaag toch even eruit geweest. Even naar de boot en mannetje heeft wat kleine klusjes gedaan. Maar jeetje wat een weer. Het zou vanmiddag wat beter worden nou ik heb echt alleen maar regen gezien. Rond 18.00 uur is het droog geworden. Die enorme hitte hoeft van mij niet maar regen, blehh. Ik ga zo even lekker een uurtje liggen, ben kapot. Daarna nog even gezellig een avondje bankhangen met manlief.

Deel Deze Pagina