Hoi dames, Heb evenbijgelezen, was donderdagmiddag voor het laatst. Gisteren in de regen (miezer) over de braderie geweest, veel kindjes waren un spulletjes alweer aan het opruimen, helemaal verregend. Zo zielig. Ook veel lege kramen, kortom beetje jammer. Gisterenavond hadden we een bbq bij vrienden, het is droog gebleven en in het avondzonnetje hebben we toch nog buiten kunnen zitten, was gezellig. Vandaag ook een lekker regenachtig dagje, geen spannende dingen. Lekker bank hangen vanavond. Goed voor de voetjes, die het de afgelopen twee dagen goed doen, scheelt dat het nu wat minder warm is. @ShellyBerlijn, mooie buik. @Alle dames die 30 weken zijn, gefeliciteerd! @iedereen die zich niet goed voelt, beterschap! @mammachan, rustig aan!
@Kikkert, groot gelijk en frietjes ook lekkerrrrrr @Sam, ouders aan de macht! Goed zo @Es, zal je het nodig hebben gehad.. Wel jammer dat je nog niet bent opgeknapt @Marsim, o hier is het wel redelijk opgeknapt, wat jammer nou Hier ook bankhangen @Hier, lekker kebabjes gegeten met rijst en maiskolf mmmmmm was erg lekker
Ja jammer van dit weer AL was het hier gister zo gek nog niet, vandaag wel vies weer !! Hmmz krijgen net telefoon van schoonvader. Hij wil graag weer moederdag gaan doen.. We hadden het met mijn ouders 2 jaar geleden voor het laatst gedaan onder het idee van ik ben nu zelf moeder. Maar nu wil de schoonfam het ineens wel vieren.. Pfff.. en we zijn er vanaf eind maart bijna wekelijks ivm verjaardagen plus dat schoonmoeder elke week een dag oppast.. Nou ja, kan moeilijk zeggen dat we niet willen natuurlijk, ze heeft verder ook helemaal geen fam meer..
!#$%^&* ineens een klap, tv doet niks meer grrrrr lekker hoor, het is nu al zo een dure tijd grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x:x Dan maar zometeen op bedje filmpie kijken.. balen zeg @Sam, sjonge, heb een hekel aan van die lui die perse aan tradities willen vasthouden (lees tradities -> commerciele 'onzin') :x
ja normaal zijn ze ook helemaaaaal NIET zo.. dus kwam ook nogal onverwachts.. Nou ja, we komen zondag wel om een bakje !! T is niet anders...
Fijn dat je even een update hebt gegeven Kikkert mbt Mamma Chan. Sterkte Mamma Chan! Fijn Pooh dat je Koekkie een pb hebt gestuurd. Nu maar hopen dat zij contact kan leggen met Claire... Heb je lekker geslapen vanmiddag meis? Ohhhhhh lekker snoep ingeslagen Nancy! Ahh wat lief van Bas dat hij een nieuw setje voor je heeft gekocht. Hihihi ff lekker gebruik van maken meis, van dat schuldgevoel. Super dat de kleertjes weer schoon geworden zijn Sam! Yeah, Jildou zonder krijsen eten... Super! Hmm, beetje jammer inderdaad dat moederdag opeens weer komt opploppen... Tja, nee zeggen is ook niet zo lief natuurlijk maar wel heel aantrekkelijk volgens mij of niet? Leuke tekst Nancy voor de babyborrel! WAT, de tv zomaar ermee ophouden. GRRRR, dat is niet grappig! Goed bezig die man van jou Pooh! Laatste snoertjes op de slaapkamer ook al weggewerkt? Leuk dagje gehad dus J2J gisteren... Fijn dat het beter gaat met je voetjes meis! Hier; net terug van de verjaardag van mijn zwager. Was wel gezellig, meteen even een hapje mee blijven eten. Vanavond eigenlijk geen plannen, straks misschien nog een filmpje kijken...
@ Dithje: Ik hoop ook dat Koekkie wel contact met haar krijgt en dat we snel iets horen. Heerlijk geslapen. Was een powernapje van 20 minuten, maar echt heerlijk! Goed bezig he, die man van mij... Ben er ook erg blij mee. Nu nog even kijken of ik 'm zo gek kan krijgen dat hij vanavond met me naar de geboortekaartjes etc kijkt (keuze maken, lettertype, tekst en aantallen...) Leuk dat het gezellig was vanmiddag. En mee-eten is altijd goed! Lekker relaxen vanavond. Veel plezier! @ Nancy: balen zeg van de tv! Geen beweging meer in te krijgen? @ Sam: hmmm, wat moet je daar nou weer mee. Kan manlief niet subtiel iets zeggen? Hey, en wat goed van Jildou! De aanhouder wint he?! Wij zeggen altijd tegen Sebas: "papa en mama winnen toch altijd" @ J2J: lekker relaxen vanavond en voetjes omhoog @ Marsim: dus jij herkent ook die druk van onderen, alsof er bijna wat komt uitvallen (doen ze natuurlijk niet) Echt een rotgevoel vind ik dat. Kan nog wat worden als ze gaan indalen.... Maandag zal ik het ook maar even met de gyn bespreken. @ Es: beterschap meis!
goede avond! NEt terug gelezen maar geen puf en vooral geen meewerkend geheugen om op alles te reageren sorry. Hele drukke dag en helemaal geslaagd! onze tv staat weer op een mooie kast Wat ik nog weet: Nancy: super leuke tekst voor jullie baby borrel! ^&*^* van je tv!! Mamachan Sterkte, rustig aan. Claire hoop ook dat we snel wat horen en dat alles goed met haar is. Es beterschap! Sam Leuk dat het avondeten weer zo gezellig was met Jildou!! Pooh heerlijk dat je lekker hebt kunnen slapen!! Kikkert lekker hoor patat Verder weet ik het echt niet meer, sorry. Fijne avond!!
Pooh: Ach nou we gaan wel weer heen om een bakje.. niet te lang daar heb ik geen zin in .. pfff. !! Daar gaat mn moederdag !! Niet dat ik er veel mee heb hoor !!
Gaat vast wel lukken om manlief over te halen Pooh! Die kan jouw charmes toch niet weerstaan. Super Bella dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe kast!
hey dames, de communie zit er weer op,ik ben op. Ga zo op bed denk ik. kom morgen weer bij lezen. Fijne avond nog!
Hihi, dat zeg jij toch ook niet iedere keer tegen hem als hij zich omdraait in bed Nee joh, nog lekker ff laten zitten!
@Dithje, fijn dat het gezellig was de verjaardag en film kijkse! @Bellamano, lekker dat je steeds meer op orde raakt, heerlijk gevoel lijkt me dat, geeft wat meer rust dan he @Petatje, fijne avond en ben benieuwd van wie de comunnie was.
Nou ja!! Laat net vol verbijstering jouw stukje aan Bas lezen want hij zei net precies hetzelfde in bed tijdens het film kijken. Bizar
ff een vraagje meiden, hoe denken jullie over een mobiel in/boven het ledikantje? Ik wilde het eerst graag maar begin steeds meer te twijfelen... Wil eigenlijk rust creeeren, een bedje is natuurlijk om te slapen.. Hoe denken jullie hierover??
Ohhhhh dat is echt bizar Nancy! Persoonlijk zou ik geen mobiel boven het ledikantje doen. Wat je zegt, ledikantje/slaapkamer is om te slapen en voor rust...
Hey meiden! Thanks voor de bijval! Het is zelfs maar omdat ze naar de bios wilden, uit eten en uitslapen. Waarom komt daar for godsakes nog een kindje bij? Ach ja mn schoonmama heeft me net gewoon uit huis geloodst en me mee naar alice in wonderland genomen. Was n leuke film hoor! Morgen kom ik wel door, heb n lieve vent! Haha Kikkert, ik zou em op marktplaats zetten , ah vindt t wel heel rot voor je. Mama chan: veel sterkte lieverd! Sam, fijn dat t eten rustig verliep! Oh ik hoop echt dat we n makkelijke eter krijgen. Pooh hahahha een serenade whaha, ik lig dubbel (voor zover dat nog lukt)! Nancy, wat goed man, fijn dat de voorbereidingen gecheckt zijn! Straks lekker genieten! Mooi tekstje voor de babyborrel. Met die tiramisu, ik zondig ook wel eens wat hoor. Kan dat zon kwaad? Over n mobiel in bed: bij de prenatal heb ik n wit zilveren ster gekocht met twinkle little star muziekje. Die is van pluche gemaakt en lekker zacht. Je maakt em met klitteband vast aan de spijlen van t ledikant. Staat ook online geloof ik. Voor mij moet n kindje slapen in bed en geen toestand boven hun hoofd. In de box ben ik wel lekker los gegaan met n mooie mobiel. Kraamtijd: Hier zie ik t wel. Ff over nadenken nog. Nog steeds geen kaartje en nog steeds geen naam... slecht.. Hier: mijn buik maakt een vrij constante wave-beweging haha. Slaap lekker! xxx Sue