ja morgen kamertje! ik heb een diploma van industriële chemie. ach ja,niets aan te doen. Voor de rest vonden ze me wel een vlotte,sympathieke persoonlijkheid. Ervaring enzo was ook goed alleen niet technisch sterk genoeg en ook niet voor een leidinggevende functie. Ach,tranen zijn weer weg. Nu is zien wat de toekomst brengt he
Zo, ik heb net een afspraak gemaakt voor een fotoshoot!! 27 mei is het zover samen met mijn mannetje Nu nog nieuwe kleren kopen iemand tips?? 8) Vind wit of zwart denk ik het mooiste
hoihoi was jullie al kwijt haha.. deel 4 alweer gaat wel hard he? ben benieuwd of hier de 1e baby ook komt ?? is nu wel spannend .... es en petatje ,kikkert kan jullie de hand geven hier ook zo moe pfff niet vooruit te branden ... de nachten breken me nu echt op merk ik vanmiddag wel ff in bed gaan liggen maar te moe om in slaap te vallen bahhh... es fijn dat je suiker goed was ... dithje vrij?? ohh lekker meid... bubsie hoeft idd nog niks te betekenen ... pooh super meid de gordijnen al af ? petatje balen meid van je 2e gesprek ...oh en foto,s ?? ben benieuwd haha... kikkert knufff.. verder ben ik het alweer kwijt ohhh erg hoor wordt steeds gekker hier...voor de gene die hem wil en kan gebruiken een knufff.. hier zo beginnen met de kip siam ...lekker makkelijk vandaag heb ook geen zin in uitgebreid vandaag... hebben jullie ook wel eens last van bloedneus met snuiten?? hier echt veel last van moet ik zeggen ken ik heel niet van mijn eerdere zw...
Lekker op tijd naar bed vanavond Petatje en dan is het snel morgen. Gelukkig zijn je traantjes weer gedroogd meis! Wat leuk Es! Qua kleding, tja... gewoon iets waar jij je prettig, fijn en mooi in voelt. Heel herkenbaar dat bloed met neus snuiten Angel... Niet fijn, maar ook geen ramp. Heb ook heel erg bloedend tandvlees met poetsen... Woensdag naar de tandarts, dus maar even vragen. Kip Siam, lekker meis! Futloosheid/moeheid: volgens mij hangt het in de lucht vandaag. Was echt niet vooruit te branden vandaag en kon de tijd op het werk wel weg kijken. Eerlijk gezegd echt een off day en niet te genieten tot zeker een uur of 12...
@ pippo: fijn om te horen dat het naar omstandigheden redelijk met je gaat. Je mannetje zal nog wel even de tijd nodig hebben om te herstellen, vrees ik. Hopelijk is hij voor de bevalling weer helemaal de oude. Hopelijk is de controle volgende week goed. @ Sam: wat een voorbeeldige hond! Succes vanavond. @ Bubsie: bij Sebas ben ik de slijmprop in delen verloren. Ook toen rond een week of 30 de eerste delen. De laatste delen waren vlak voor de bevalling en toen zat er ook bloed bij. Hoeft dus nu niets te betekenen, ben toen met 38+3 bevallen @ Kikkert: je zou eens kunnen kijken op de site van La Leche League of BVN om te zien of ze bij jou in de buurt ook cursussen geven en wanneer die starten. Hoe was het bij de vk? @ mamavp: ohhhh eindelijk! Je douche inwijden! Wat zal dat heerlijk zijn! En goed om te horen dat het tussen jou en je mannetje weer wat beter gaat. Tja, de kat...Op zich een heel lief beest, maar ze heeft nogal de neiging overal bovenop te gaan liggen. Nu al bovenop mij, wat met mn bi niet heel prettig is omdat ik dan s nachts bijna niet draai. Ook komt het wiegje de eerste tijd bij ons op de kamer te staan en dan vind ik het niet prettig dat de kat er s nachts bij kan kruipen. Daarnaast verhaart ze als een gek, dus mn hele bed zit onder de haren als ik niet oppas. Maar ja, haar uit de slaapkamer weren betekent weer een jankende kat voor de deur (en dat een paar nachten lang). @ Es: fantastisch dat je suikeruitslag goed was! @ Dithje: lekker vroeg thuis! Geniet ervan. En veel succes vanavond bij de yoga! @ Marsim: goed om te lezen dat je niet meer hoeft te werken. Geeft toch meer rust neem ik aan. Jouw klachten lijken best wel op die van mij, als ik het zo lees. Rustig aan en niet teveel op 1 dag. Wat sneu voor je mannetje! Hopelijk knapt hij snel weer op. En gefeliciteerd met je nichtje! @ Petatje: balen dat je bent afgewezen!!!! We zijn natuurlijk wel benieuwd naar de fotos van de shoot he? @ Angel: Yes, de gordijnen zijn af! Bloedneuzen met snuiten....aan de lopende band. Ook veel wondjes in mn neus (sorry, niet heel smakelijk bij je kip siam) Maar ik wijt het ook vooral aan mn antistollingsmedicijnen die ik moet spuiten. Hoe is het verder met je vandaag? Hier heel rustig aan gedaan (niet veel fut vandaag), dus ook geen lampekapjes gehaald.
hahah een futloos club lijkt me idd ook wel wat ja ... het zal idd wel in de lucht hangen of wat ik vorige week al zei tegen mijn lieverd ..dat het wel lijkt dat de 1e moeheid nu weer begind terug te komen pooh nee idd niet lekker bij de siam haha maar dat maakt niet uit hoor smaakt me nog best zometeen hahah.... balen meid geen lampekap !! nou morgen weer een dag moet je maar denken ...opzich vandaag minder pijn maar ja wat wil je niks gedaan vandaag maar over de nachten ga ik het maar niet meer hebben want die zijn hopeloooooossss ook voor manlief want die slaapt ook weer slecht door mijn gedraait en gezaag s,nachts ze hebben wel wat te stellen met ons zwanger zijn ... dithje pfff jij ook al en dan ook nog na de yoga vanavond??? als ik zou moeten zou ik denk ik nu al neervallen hahah dit keer heb ik geen last van bloedend tandvlees gelukkig ...wat bij mij normaal wel helpt is paradontax maar die krijg ik nu echt niet meer weg ..idd ff vragen woensdag ..
we zijn terug van de vk alles was goed maar ik moet alleen de harde buiken en de pijn in de onderbuik in de gaten houden en vooral omdat ik de kleine uk niet heel veel voel, want ze gaf aan dat ik de kleine toch nu echt meerdere keren MOET voelen (maar dat is nu wel het geval hoor) en de kleine lag alweer in stuit en ik dacht nogwel dat de kleine aan t indalen was hihihihi zo zie je maar weer.
Lady's wij gaan eten en dan richting me zussie, is ook weer 40 min rijden.. Tot later!! Fijne avond!!
@angel ja doe ik...maar ik zei ook al tegen de vk doordat dylan me zo bezig houd de hele dag heb ik het vaak niet of pas laat in de avond in de gaten, ik heb steeds het gevoel dat ik door moet gaan pijn of geen pijn omdat ik er voor dylan moet zijn.
Es fijne avond! Kikkert: Indalen kan ook met de billen hoor !! Maar idd goed in de gaten houden meis!!!
@ Petatje, meid we zijn super benieuwd naar de fotoshoot! Wat balen zeg dat je niet bent aangenomen. Ik kan ook bij alles huilen de laatste tijd, haha. Meid hopelijk dat je op je huidige baan en één en ander kan regelen. En morgen de babykamer, LEUK! @ Pooh, de klachten lijken inderdaad veel op elkaar. Het is super balen maar zolang het met de kleine goed gaat ben ik toch wel blij. En inderdaad het lucht ontzettend op dat ik niet meer hoef te werken. Ik begon me gewoon schuldig te voelen dat ik elke keer moest afbellen. @ Es, de kogel dan toch door de kerk en je fotoshoot gepland. Ik zou ook voor iets wits of zwarts gaan maar ja dat is erg persoonlijk. @ Mama chan, ach dan staat het ei wat langer in de tuin. Je had het ei er ook een paar maanden geleden neer kunnen zetten, dus het valt nog mee, haha. Het kan beter wat langer blijven zitten. @ Club futloos, ik sluit me aan!! @ Kikkert, ik dacht dat onze kleine meid ook aan het indalen was en precies hetzelfde als bij jou ook in stuit. Fijn dat verder alles goed was bij de vk. Harde buiken en pijn in de buik zeker even in de gaten houden. Rustig aan! @ All, vandaag wat boodschapjes gehaald. Dus lekker weer alles in huis. Daarna lekker even op bed gaan liggen want ik was kapot. Blijkt dat ik als een gek heb liggen snurken. Volgens die kerel van mij. Schaam me kapot want ik lag met het raam open, haha. Ik snurk normaal gesproken nooit. OEPS
Wat vervelend Angel dat je nog steeds van die slechte nachten hebt... Hoop dat het snel beter wordt meis, knuf! Lees je pb straks hoor Pooh... Moet nu in de r van racen naar yoga... Enne die futloosclub, waar kan ik mij inschrijven. Fijn dat alles goed was bij de vk Kikkert! Je kunt woensdag bij de echo ook nog kijken he hoe ´t kleine ukkie erbij ligt... Whahaha Marsim, snurken... Nou ja, je moet maar zo denken... een zwangere vrouw mag alles. Hier; ga snel naar de yoga.. Kom daarna nog wel even aanwippen...
Zo, net gegeten. Vandaag de ramen boven en beneden aan de binnenkant gedaan. Wasje gedraaid, opgeruimd, even in de zon gezeten en nog voor gordijnen gekeken. We gaan ze of bij de Hema of bij de Kwantum Leenbakker bestellen. Vraagje....wat zouden jullie doen? Ik heb 22 mei een vrijgezellenfeest van een vriendin. We gaan naar Scheveningen. Eerst een cocktailcursus bij een strandpaviljoen, dan borrelen daar, dan eten bij de Grazy Piano's om daar dan ook te gaan stappen....dus... ja? T is ruim een uur rijden naar Scheveningen. Weet niet goed of het verstandig is om mee te gaan. Ben dan namelijk wel al 34 weekjes. Wat jullie?
dithje fijne avond meid waar haal je die energie vandaag ?? doe mij ook wat hahah.... lizz tja dat ligt er helemaal aan hoe je je dan voelt zou ik zeggen ...ik ben ook nog 2 weken voor de uitgerekende datum van de achterhoek destijds na den helder geweest maar voelde me toen goed ...als ik me goed zou voelen ga zou ik gaan maar dat is ieder persoonlijk ... marsin hier nog zon snurkerd hahah.... hoort erbij he ...maar voor manlief minder leuk
o ik ben dr even niet en dacht helemaal bij te zijn KLEPPEN JULLIE WEER 5 PAGINA'S VOL harde buiken kikkeret? hmz heb ik ook vaak nie in de gaten bloedneus hier ook! Veder niks blijven plakken, dani in bed hiero en ik weer last van me mc rib! oooow bedenk me ineens dat we nog niet zo lang meer meoeten, en dan moet het er nog uit ook Ik lees mee en reageer straks weer