Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamachan geen sinasappelsap denk dat het daar van komt ?
    ff glasje melk drinken miss dat het afzakt?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Of gele vla! Idd geen sinaasappelsap ;) !! Dat is zuur ;) !!
    Dames ik ben naar cursus ;) !!

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hebben jullie ook steeds zo n opgeblazen buik???

4. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    beter van niet! bij mij werk karnemelk zeer goed en snel!
    maar dat moet je natuurlijk weer lusten:D

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Idd karnemelk of vla.

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jippie! We hebben de tekst voor het geboortekaartje af! Pfieuw! Pak van m'n hart.
    Morgen een mailtje sturen naar de drukker kan die alvast een proefdruk maken.

Wij gaan trouwens een kraamfeest geven. Meer die dat gaan doen?

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, deel 4 alweer en meer dan 10 blz's bijlezen :$ Sorry ik pas fftjes, sorry sorry sorry ;)

Hier even update ivm gesprek op mijn werk en het was een heel fijn gesprek met mijn leidinggevende :$ Wist niet wat me overkwam.. ;) Volgende afgesproken:

- Moet 6 weken van tevoren stoppen
    - Per dag aangeven als het niet gaat en als het niet gaat, eerder naar huis
    - Geen grote klussen meer aannemen

Dat betekent dat 12 mei mijn laatste werkdag is :$:$:$ en ik in totaal dus nog 11 dagen moet werken (met aftrek van feestdagen etc)... Moet echt nog aan het idee wennen hoor, zo onwerkelijk. Maar zo onwijs fijn dat het kan en dat hij begrijpend was..

Net terug van mijn vriendinnetje in het ziekenhuis maar als ik dat toch zie, WOW :$ Die buik bestond alleen maar uit kind en bobbels en alles hing naar links, zo bizar! En dan zeg ik dat ik vocht vasthou maar zij, nou nou nou zoiets heb ik nog nooit gezien, een michelinpoppetje is er niks bij :$ 11 mei worden ze gehaald en ze liggen beiden met de koppetjes naar beneden, dus gaat natuurlijk.
    Vond het wel onwerkelijk om daar te lopen (zelfde ziekenhuis als waar ik wil gaan bevallen, RdGG) over als het goed is 2 maanden liggen wij ook hier zei ik tegen Bas.. Vond het zo niet te bevatten hihi 8)

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat fijn Nancy dat je gesprek zo goed is verlopen. En nog maar een paar daagjes werken! Wat een lekker idee zeg!! Geniet van het idee!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    meiden ik ga liggen ik kan niet zitten lopen heb zo last van me rib en opgeblazen buik..

bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh bah!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks Lizz, ja moet echt nog aan het idee wennen hoor, zo onwerkelijk ;)
    Wij geven trouwens ook een kraamfeest! Voor wie we willen dat er komen doen we apart een kaartje in het geboortekaartje..

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, wat fijn dat je zo'n goed gesprek achter de rug hebt. Dat geeft je weer meer ademruimte denk ik. Ja en dan is de laatste dag ineens zo in zicht. Heerlijk toch? En lijkt me ook gek om in het zkh te lopen en op de afdeling waar je straks zelf ook ligt. Heel bizar en het gaat zo snel.

@ Lizz, ja meid het is inderdaad wel een lange dag. Je kan nu helaas nog niet echt weten hoe je je dan voelt. Misschien later instromen of eerder weggaan?

@ Mama chan, bij mij werkt idd gele vla ook het beste. Ik ben niet zo'n melk klant of karnemelk dus hield snel op.

@ All, ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Heb er net al een tijd in gelegen maar kan mijn plekje nog niet lekker vinden. Ach komt wel.
    Wat ik wel weet is dat ik het raam moet dicht doen, haha. De rest van de straat zal ook wel willen slapen vannacht, haha.
    Meiden slaap lekker straks.

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nou Angel als ik eerlijk ben heb ik ook niet zoveel energie hoor meis en moest ik mij vanavond echt naar de yoga slepen...

Tja is een lastige Lizz, als je je goed voelt kan je gaan... Denk dat je dan echt moet bekijken hoe je je voelt. Je kunt altijd met eigen vervoer gaan zodat je naar huis kunt als je bijvoorbeeld het stappen niet trekt?

Wow Nancy, goed nieuws meis:D. Ben heel erg blij voor je, super ook dat je leidinggevende zo relax en meelevend was. Maar 12 mei... dat is echt al heel erg snel! Heerlijk vooruitzicht meis...
    Spannend voor je vriendin joh, 11 mei de kindjes halen! Hoe is het nu met d'r dan?

Whahaha Marsim... Of de rest van de buurt moet gewoon oordopjes in doen;). Als jij maar slaapt:p.

Hier; net kwartiertje terug van de yoga. Ga douchen en dan naar bedje, ben kapot. Morgen weer een nieuwe (vroege) dag. Slaap lekker allemaal!

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden slaap lekker, ben doodop.

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, haha snurkie welterusten :p

@Dithje, Ja ze staat voortdurend onder controle maar die enge dikke onderkant komt echt van de zwschapsvergiftiging... Voor de rest gaat het wel..
    Welterusten!

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ff snel een reactie... net terug van de echo.... alles was goed...
    volgens de verschillende berekeningen ligt de zwangerschap tussen de 30 weken en 4 dagen (uitgerekende datum), 31 weken en 1 dag (FL), 31 weken en 6 dagen (AC) en 34 weken en 2 dagen (BPD). Verder was alles goed. Het hoofdje ligt netjes beneden, de rug ligt links, het stuitje ligt boven en de beentjes liggen rechts. De baby is nu 2048gr. De foto's ga ik nu in mijn fotoalbum uploaden en daarna naar bedje toe. Morgen lees ik wel weer bij als ik daar de kans voor krijg.

Welterusten!!!!!!

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Argh mensen! Ik ben 4 dagen niet online... ben ik blij dat ik tig pagina´s heb kunnen doorspitten (en dan nog in vogelvlucht, anders is het helemaal niet te doen) staat er op het eind.. ER IS EEN DEEL 4! Ga ik daar kijken staat ie alweer op 10 pagina´s!! JEEEETJE

Nou hier zijn een paar opmerkingen. Sorry als ik iemand vergeten ben, echt niet persoonlijk bedoelt, maar het was echt te veel om bij te houden!

angel ik krijg dan hulp in huis ja. Ik weet niet precies hoeveel weken die je helpen maar ik heb een keer gehoord dat die 6 weken bij je blijven! Ik heb donderdag mijn eerste afspraak en dan hoor ik al het fijne!

Pooh! Ja leuk zeg! Doe je het naaien alleen als hobby of verkoop je ook je werk? Ik ben nu nog met de laatste paar schoentjes bezig en dan ga ik weer een paar tassen naaien :) Gaat het al beter met Sebas? Oh en je hebt in het ziekenhuis gelegen, jeetje eng zeg, maar fijn dat het toch allemaal goed zit.

Dithje! Oh niet fijn dat je last van je ribben hebt! Wat een kracht heeft jouw kleine dan zeg. Ik heb donderdag een afspraak met mijn hebamme en die dag is ook een infoavond bij het ziekenhuis waar ik eigenlijk heen wil.. AHHH Ditje ik ben jaloers op je tuinset! Die wilde ik ook voor ons balkon hebben, maar vond het nogal duur.

Nancy wat heb je een leuke mini collage gemaakt. En wat een schatje van een kat heb je! En dat ie ineens niet meer op je kamer mag... nou ik weet hoe jij je voelt! Mijn kat mocht na 13 jaar ook ineens niet meer op mijn kamer, omdat mijn ouders mijn kamer in een gastenkamer hadden omgetoverd... vind het tot op heden nog erg jammer...

Es wat relaxt dat je een schommelstoel hebt voor de tuin! Heerlijk lijkt me dat en mooie auto

Bubsie mooi buikje!!!!

Bellamano beterschap meid! Misschien ben je nu al beter.. nou ja ik hoop het voor je en succes met de hele verhuizing

Sam wat een cool proces van je buik! Mooi om het zo te zien groeien zeg! Ik vergeet elke keer foto´s te maken.

Mama chan mooie kinderwagen

Laetitia wat een mooie foto´s van je kids en wat een schatjes heb je

Pampapilio haha ja ik vind 9 maanden ook te kort ineens als je het zo bekijkt over alles wat je nog moet regelen! Gekkenhuis! Ik heb wel een voorbeeld van een geboortekaartje gezien die mijn man en ik goed bevallen, dus die ga ik zelf maken :)

Kikkert nog gefeli met het 50jarige huwelijk van je opa en oma!!! Oh en mooie buik

Eline jeetje wat een schriktoestand! En dat de politie geneens oplet!! Wat is dat nou?!

Marsim wat erg voor je man! :( Hopelijk gaat het snel weer beter met hem! En gefeli met het feit dat jullie oom en tante zijn geworden

Petatje ben benieuwd naar je foto's van jouw fotoshoot!

Hier Mijn zus hebben we vanavond weggebracht naar het vliegveld. Was erg gezellig. Mijn buik groeit mega hard, kan moeilijker ademhalen :) hehe, lijk wel een oud wijf, loop hier te blazen niet normaal. Heb ook onwijze groeipijn! Soms ook wel wat pijn in de buik.

Morgen komt een vriend uit Canada hier naar toe om op te treden.. donderdag heb ik het eerste gesprek met mijn hebamme (vk) en die avond hebben we een info avond bij het ziekenhuis.

Kortom van alles gaande :) Heerlijk zo bezig zijn.

xoxo

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy wat super dat je zo'n goed gesprek hebt gehad :D !! Lekker meis! Nog even en dan heerlijk verlof! Geniet ervan!!!

Hier zouden we ook kraamfeest doen, maar geloof dat we dat nu niet meer doen :p HAHA!! Maar ben wel van plan om t rustig aan te doen met de visites. Eerst even lekker genieten van ons gezinnetje!

Oké hier dus 31 mei pas examen met Kyra. Nou dat ga ik ben ik bang niet redden. Verga nu van de pijn dus lekker naar bed! Tot morgen!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Laetitia, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's :)

@Shelly, ja zielig he arm poezenbeest :( Maar wij willen de kleine op de kamer de 1e maand en aangezien die van ons nogal een gezelligheidsdier is, zie ik het echt gebeuren dat ze lekker in die wieg kruipt met alle gevolgen van dien :$:$ Nee dan maar zo, maar vind het wel moeilijk, mijn grote knuffelbeer :( haha hormonen ;)
    haha hier nog zo een hijgend paard hihi lekker dat het allemaal zo heerlijk groeit. :) nou druk druk jij, zo blijf je van de straat :p Veel plezier

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja thanks nog steeds onwerkelijk en nu is mijn schema in de war whahaha ben te perfectionistisch erg he 8)
    Welterusten en sterkte met de pijn! :(

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Niet erg hoor, ik ben ook perfectionistisch ;) !! Vandaar gisteravond ook huilbui gehad omdat t hier nog lang niet af is wat ik af wil hebben voor de kleine komt. En dat gaan we ook neit redden ben ik bang :( !! Nou nu ga ik echt ;) KNuffeL!!

Deel Deze Pagina