Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

foto's staan in het album (de 1e 7 foto's)

welterusten en morgen klets ik wel weer bij!!!!!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kga slapen, welterusten meiden!

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar zijn we weer, ff snel, want ga lekker mijn bedje in..
    Was wel gezellig bij me zussie.. ;)

welterusten!!

4. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier een kraamfeestje in de vorm van een apero'tje drinken!
    Heb je alles gehad in 1x, lekker makkelijk en je weet zeker dat ze niet lang blijven hangen...

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    slaap lekker!
    kga ook proberen te slapen hopelijk betere nacht als gister.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames :D !!

Laetitia mooie foto's hoor :D!!

Ben ik de eerste vanochtend?? Shock :p !! Nou hier goeie nacht gehad weer gelukkig :D !! Als ik me bedenk dat ik vanaf 27 weken bij Jildou ontzettend slecht sliep is dit toch wel heerlijk :D !! Bij Jildou had ik veel last van maagzuur s nachts en dat heb ik nu vooral overdag als ik het het ;) !!
    Zometeen breng ik Jildou even naar mn vader en ik moet even naar mn werk voor een gesprekje ;) !! Vanmiddag de honden doen, hier de boel wat aan kant en dan komt vriendin met dochtertje. Kunnen de dames even spelen ;) !! En wij kletsen :p !! DUs ben er niet super veel vandaag ;) !!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

over de nachten ga ik het niet meer hebben pas als ik een goede heb :)
    nancy wat super zeg dat het gesprek zo goed liep zo zie je maar weer he? miss dat je je nu ook wat rustiger gaat voelen... en in het ziekenhuis geweest waar jij ook heen gaat..komt nu zo dicht bij he spannend.... zwangerschapsvergifting? oh jehhh moet ze nu blijven dan ? of wordt ze goed in de gaten gehouden? hier ook zo iemand met veel vocht jij ook al las ik brrrr he?
    shelly ben echt benieuwd hoe het dan gaat ja? hoor het vanzelf hahah... hier ook een hijgend geval pfff ...fijn dat alles zo door loopt bij jullie en bezoek uit canada gezelllie hoor...
    dithje oke dus toch niet zoveel energie? had er natuurliijk weer overheen gelezen:) maar toch knap dat je dan alsnog gaat hoor !
    lea mooie foto,s meid...
    sam fijne dag vandaag met je vriendin ... en snap best dat je van die huil buien hebt en alles af wilt hebben ..anders eerst het belangrijkste ? en fijn hoor dat je nu beter slaapt als bij jildou ..je voelt je daardoor stukken beter ...
    mama vp gezellie zon feestje ..en hoe is het met de verbouwing ??

hier een rustig dagje (alweer pff is niet anders ) vandaag of morgen nog ff op de koffie bij schoonpa want die gaat weer de m molen in pfff ... ff wasje draaien en van het weer genieten ....
    merk wel dat ik er nu minder goed tegen kan als de vorige keer met die zon ..als ik er nu in zit ga ik er al met 15min weer uit pfff veel te warm voel me zo opblazen tijdens dat ik zit :D

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames,

@sam jij was er vroeg bij ;) Veel plezier vandaag met je vriendin. Geniet ze!
    @angel rustig dagje voor jou. Lekker lui doen hoor! hier nog geen zon te zien,stuur je wat deze kant op? :p
    @laetitia ooh wat een scheetje...en die voetjes! zo cute :D
    @shelly leuk he zo bezig zijn,dan gaan de dagen wat sneller :p en hier ook soms een logge os hoor,af en toe heb ik ook last met ademen. Maar mijn kinesist zegt dat je dan via je buik moet ademhalen en dat helpt wel bij mij...

hier:aan het wachten op het kamertje en de auto...Wordt een lange dag haha

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    petatje ohh spannend wachten op kamertje en auto ...zul je zien komen ze eind vd dag pas:$ maar duim natuurlijk eerder wie weet gaat de bel zo al haha.. heb wat zon die kant op gestuurd ;)

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    thx Angel zie ze aankomen haha:) (de zon he)
    en om het allemaal wat spannender te maken staan ze in de voortuin te schuppen voor de riolering :x

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    morgen meiden....(laat dat goeie maar weg)

dylan was alweer in tranen omdat hij naar de psz "moest" mijn man heeft hem gebracht en het was flink drama. verder kwam mannetje net ff dood leuk aan dat hij morgen middag niet mee kon naar de echo :( dus ik moet alleen gaan en dan krijgen we ook nog een spannende uitslag (cyste hersenen en vlekje hartje) vind het echt shit en ook weer lekker op tijd komt hij ermee bah bah....

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super dat alles goed was Laetitia! Mooie echo's hoor:D.

Wat fijn Shelly dat je zus is geweest! Hebben jullie het leuk gehad saampjes? En jippie meis, donderdag een gesprek met je vk en een info avond bij het ziekenhuis...

Vervelend Sam dat je gisteravond zo'n pijn had. Hoe gaat het nu??
    Succes met het gesprek op je werk en veel plezier vanmiddag met je vriendin!

Hmmm, geen goede nacht dus voor jou Angel? Lekker rustig aan doen vandaag meis en genieten van het mooie weer (onder de parasol?)!

Hahaha Petatje... Enig idee hoe laat ze komen leveren?

Bah Kikkert wat vervelend meis dat Dylan alweer in tranen was... Komt goed hoor meis, vorige week heeft hij het toch ook naar zijn zin gehad? Pfff zeg, mannetje nu pas zeggen dat hij niet meekan morgen. Zou ik ook niet leuk vinden hoor, is toch weer spannend...
    Knuffel meis!

Hier; wederom aan het werk... Vandaag in Almere waar ik ook om 11.30 uur naar de bedrijfsarts moet. Daarna ga ik gezelli even lunchen met een vriendinnetje welke ook in Almere werkt. Fijne dag allemaal!

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    O ja, vandaag 30 weken:D:D!!!!

Gefeliciteerd Es;)!

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Hier gelukkig weer heerlijk geslapen. Wel lekker op tijd wakker (de inmiddels weer gebruikelijke 6.00) en de kleine man is inmiddels naar het KDV. Manlief is vandaag thuis om te klussen en m'n hulp komt zometeen.

Straks poging 2 om naar de LeenBakker te gaan voor lampekapjes en....de lamp die ik besteld heb zou als het goed is vandaag bezorgd moeten worden!

@ Nancy: Lekker zeg! Dat het gesprek zo goed ging! Zal je zien...als je er zo tegenop ziet dat het dan uiteindelijk meevalt. 6 weken vooraf met verlof, nou ja, er zijn ergere dingen toch? Maar je doelt waarschijnlijk op je schema wat je had na de bevalling. Heb je niet toevallig nog wat vakantie over wat je aansluitend zou kunnen nemen? Nu lekker aan jezelf denken en gewoon ook eerder naar huis gaan he, als je moe bent of je je niet top voelt!
    Heftig hoor, met je vriendin. Ik snap overigens heel goed wat je bedoelt met hoe je je voelde toen je daar in het zh liep. Wij zeiden dat van het weekend ook tegen elkaar toen ik op een verloskamer aan de CTG werd gelegd ;)

@ mamachan: hier ook vaak een opgeblazen gevoel. Rust nemen en door je buik ademen werkt goed. En zuur: geen sinaasappelsap meer. Hier ook vaak het zuur van chocola (maar het is zo lekker!) en vet of gekruid eten. Melk, gele vla werkt goed. En anders iets van Regla PH of zo als het te erg wordt (wel ff in overleg met je arts)

@ Marsim: en, heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Geen politie aan de deur gehad ivm burengerucht (snurken)? ;)

@ Dithje: ben je een beetje bijgekomen op de yoga en heb je lekker kunnen slapen? Vandaag een betere dag?
    Veel plezier met je lunch vanmiddag!!! En gefeliciteerd met je 30 weken! Gaat snel!

@ Laetitia: mooie foto's! En rustig aan he vandaag!

@ Shelly: super dat het zo gezellig was met je zus. En dan morgen alweer bezoek uit Canada. Nou, jullie worden niet eenzaam daar ;)
    Hier ook een hijgend paard met regelmatig ademnood. Helpt wel om dan ff door je buik adem te halen. Succes donderdag bij de hebamme en in het zh. (toch die ene waar je geopereerd bent?)
    Naaien doe ik alleen als hobby, dan blijf ik het ook leuk vinden. Anders "moet" het teveel voor m'n gevoel. Met Sebas lijkt het alweer wat beter te gaan, die zingt al een paar dagen de hele dag door ;) Hopelijk blijft het zo! Nou ja, in het zh gelegen, moest daar 5 kwartier aan de CTG om te kijken of de kleine meid het nog wel oke had omdat ik haar veel minder en veel minder krachtig voelde. Maar gelukkig alles goed!

@ Sam: balen dat je zo'n pijn hebt! Pfff 31 mei pas examen? Kunnen ze voor jullie niet een uitzondering maken, met een soort van prive-examen? Ze moeten toch begrip hebben voor jouw "toestand"?
    En dan zit het thuis ook niet mee... Dikke knuffel meis, die kun je wel gebruiken!

@ angel: rustig aan meis! ;)

@ petatje: spannend! Wel lekker dat ze allebei vandaag komen!

@ Kikkert: oh, wat balen dat je man morgen niet mee kan (ik dacht dat je gisteren de echo had, sorry) Dat is niet fijn om alleen te moeten doen. Als hij echt niet mee kan, kun je dan niet je moeder of iemand anders waar jij je prettig bij voelt vragen om mee te gaan. Alleen moet je in ieder geval niet doen, hoor!
    Weet je trouwens dat Sebas ook een tijd heeft gehad dat het wegbrengen naar het KDV zo'n drama was? Gaat echt vanzelf over, ook al heb je daar nu natuurlijk helemaal niets aan. Zodra je weg bent hebben ze het binnen 5 minuten prima naar hun zin. Ik vond het vreselijk om 'm zo huilend achter te laten. Op een gegeven moment zijn de juffies bij binnenkomst gelijk een puzzel of zo gaan maken, gaf ik 'm alleen een kus en ging ik dan gewoon weg. Toen ging het al beter. Bij jullie wellicht ook een idee?

@ Lizz: Yeh! Tekst af! Zover ben ik nog niet hoor ;) Hier geen kraamfeest. Het is wel heel aanlokkelijk, maar wij vinden persoonlijk bezoek toch leuker. Manlief heeft zoiezo een hekel aan kraamfeesten, ziet het als een uurtje kado inleveren, ff wat drinken, met een beetje mazzel even de baby in de kinderwagen zien slapen en weer weg.
    Wel gaan we het bezoek beter "stroomlijnen" dan vorige keer, meer tijd voor ons gezinnetje inplannen, ook omdat dat voor Sebas beter is. 1 dag in het weekend geen bezoek en wellicht ook een dag in de week.
    Over dat vrijgezellenfeest: ik zou kijken hoe je jezelf voelt. M'n schoonzus stond met 41 weken nog vrolijk te dansen en te hossen op een bruiloft, terwijl ik er nu echt niet aan moet denken (het gaat ook simpelweg niet) Als je het niet ziet zitten, gewoon niet doen, en anders zou je bijvoorbeeld ook alleen het eerste deel kunnen gaan en naar huis gaan als ze gaan stappen.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    nee geen idee wanneer ze komen. Ergens tussen 8u en18u haha
    de auto ook nog geen idee,die gingen bellen als ze konden komen ;)
    @kikkert ooh arme dylan,weer in tranen. Dikke knuffel voor je ventje hoor.
    Hier volgende week ook echo en mannetje kan er ook niet bij zijn. Wel niet zo spannend als bij jou en ik baal al als een stekker. Knuff hoor!

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen Lady's!!

Sam: jij was vroeg vanmorgen :$ :D

Angel: Lekker rustig aan doen vandaag!

Petatje: Leukkkk vandaag het kamertje!!! En wachten duurt langggg ;)

Dithje:
    Werkse, en jij ook Gefeli met je 30 weken!! :)8)

Pooh: Heerlijk geslapen, dat is fijn zeg! En Leen Bakker, altijd leuk :)

Kikkert: Ach goss arme Dylan, vervelend zeg!

Zo volgens mij heb ik de meeste gehad, en anders SORRY!! ;)

Ik ben net uit bed, en kwam de woonkamer in en gooide de achterdeur open naar de tuin en dacht: Ow HEERLIJK!! Tis nu al warm, zonnetje schijnt volop 8)8) Dat wordt genieten!!

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

heb bijgelezen maar is niet veel blijven hangen...:)
    Kikkert: veel knuffels. Is niet leuk als je ventje weer helemaal in tranen is he.... Maar ik denk dat het allemaal wel goed komt hoor.
    Petatje: balen dat je bent afgewezen voor een nieuwe baan maar gelukkig zijn er nog genoeg leuke dingen waar je je op dit moment op kunt verheugen. (las volgens mij iets over de babykamer die vandaag komt?)
    Veel knuffels voor iedereen die een slechte nacht heeft gehad!!!

Verder ben ik het helemaal kwijt...

Oh, las ook ergens dat ik het vandaag rustig aan moest doen... Denk niet dat dit gaat lukken.... Ben vanochtend mannetje naar het werk gaan brengen aangezien hij late dienst heeft en ik vanavond weer naar Maastricht moet. Moet nog een avondje werken (centjes verdienen om aan de baby uit te geven :D)... Maar voor de rest mag ik vandaag niks doen. Zometeen even naar de buurman voor wat fruit en komkommer voor bij het avondeten (die mam gaat maken) dus denk dat ik straks weer gedoemd ben tot het stretchbed... maar ga kijken of ik het stretchbed zo kan laten neerzetten dat ik toch kan blijven computeren.... voel me anders helemaal nutteloos.... en aangezien we gister toch het geslacht hebben gehoord/gezien (Roger wilde toch heel graag weten wat het gaat worden aangezien we toch al een meisje en een jongetje hebben) heb ik nog de nodige dingen die ik al verder kan voorbereiden voor als de baby geboren is.

Ik houd het geslacht verder wel geheim want mam wilt het niet weten. De rest weet ook niet dat we het geslacht al weten... dus moet nu erg opletten dat ik me niet verspreek.. maar als niemand weet dat ik weet wat het wordt zal het ook niet zo zeer opvallen als ik me verspreek... (gebruik hij/zij en haar/hem toch al de hele zwangerschap door elkaar...)

Nou, ga even de boodschapjes doen en dan ga ik kijken of ik de rest van de dag lekker kan gaan computeren vanuit bed!

Tot strakjes!!!

oh, btw.... wie heeft de chinese conceptiekalender geprobeerd en klopt het met wat je kreeg? Bij mij klopt(e) het alle 3 de keren.....

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

Apr 27, 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Sam beterschap zeg! Hopelijk gaat het toch goed tijdens de examen met Kyra!

Nancy nee ik begrijp je helemaal van je kat! Ach later went je kat er wel aan hoor! Trouwens met die van ons gaat het weer niet goed :( Ze eet weer niet, ik krijg hopelijk straks te horen wat de uitslag van het bloedonderzoek is...

Angel geniet van jou rustig dagje :) Heerlijk

Petatje ok bedankt voor de tip! Ik ga dat zeker doen! Ik heb nu ook alleen hoestaanvallen dus het ademen gaat nu nog moeilijker hahaha. Hey succes met het wachten op het kamertje en de auto! Hopelijk komt het snel aan!

Kikkert wat sneu voor Dylan en wat vervelend dat je alleen naar die echo moet! Ik wens je heeeeeel veel sterkte en hopelijk is alles in orde!

Dithje! Thanks was heel gezellig maar wel erg kort. Succes bij de bedrijfarts! Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft! En veel plezier met je vriendinnetje! Gezellig zeg!

Pooh! Ja dat is het zh waar ik geopereerd ben. Wat dus ook erg ver is haha. Fijn dat het beter gaat met Sebas. Ben benieuwd of Leenbakker je lamp heeft!

Laetitia Fijn dat je het geslacht van je kleine al weet! :)

Hier straks dus ga ik hangen met mijn maatje uit Canada.. wel irritant als je vrienden hebt die je maar 1x per jaar ziet...

Loop flink te hoesten, geloof dat mijn zus de bacillen van mijn ouders heeft meegenomen. Vet irritant.

Verder gaat het weer niet goed met onze kat :( Ze eet alweer niet. Dus mijn moeder is weer naar de dierenarts geweest. Vandaag hopen we de uitslag van het bloedonderzoek te krijgen :( Ik houd mijn hart vast.

xoxo

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb net even wat witte en zwarte kleren besteld bij de wehkamp :)
    2 blousejes, en 2 shirtjes, ben benieuwd, wel leuk voor de shoot natuurlijk!! :D

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    @laetitia booh! en wij mogen het niet weten :(
    @Es ik had gewoon een zwarte broek aan en een rode top. Maar ja,de foto's komen hier dan ook in sepia of zwart/wit :)

Share This Page