Petatje: als je inventief genoeg bent heb ik al genoeg hints gegeven om erachter te komen wat het wordt.. (adhv de chinese conceptiekalender)... maar dan moet je wel zelf ook wat werk doen
Es: bij de zwangerschap van Joshua had ik ook een fotoshoot laten doen... (de fotograaf deed dat voor een klein bedrag omdat hij foto's nodig had voor zijn portfolio) en hij vroeg specifiek voor kleur in de kleding zodat de foto's mooier uitkwamen... Zal kijken of ik de foto's in mijn album kan plaatsen.. Maar ze staan volgens mij ook op de babysite van de kids....
Super Pooh dat manlief vandaag thuis is om te klussen! Komt het af denk je vandaag? Ohhh en de lamp vandaag waarschijnlijk binnen, ben benieuwd of hij in het eggie ook zo mooi is... Have fun bij de Leen Bakker! Wat leuk Laetitia dat jullie het geslacht toch weten! Kunnen jullie Thessa voorbereiden op de komst van een broertje/zusje... Werken? Lukt dat nog wel meis? Chinese kalender klopte bij mij ook hoor! Veel plezier met de je Canadese vriend Shelly! Ohhh wat sneu meis dat de kat weer slecht is... Hier; ga nu richting bedrijfsarts... tot later!
Dithje: joa, eigenlijk lukt het niet meer maar ik moet wel min of meer blijven werken wil ik adviseuse blijven... (ik werk voor Oriflame en als ik te lang geen inkomsten heb dan wordt je teruggezet naar beautylid en dan is de provisie veel minder) Dus ik doe nu een avond en dan heb ik in mei nog een avond. Die avond in mei is bij een vriendin van me en ik ken alle mensen die daar zijn dus dan is het al wat informeler en makkelijker om te doen. Vanavond heb ik wel een avond bij "vreemden" maar mijn manager komt mee om te ondersteunen dus hoef ik de avond niet helemaal alleen te draaien en is het makkelijker vol te houden.... het is vanavond ook een workshop dus over het algemeen moeten de mensen zelf werken en begeleid je ze daar een beetje in....dus dat is ook al minder vermoeiend... Veel succes bij de arts! de foto's van de fotoshoot staan in mijn album en ik heb gelijk het geboortekaartje aangepast (de handafdrukjes van de kids staan er nu al op)
Dat d8 ik ook eerst... maar er is ergens een knik in de berekening omdat het om de chinese kalenderjaren gaat.... als je hier kijkt en je stelt bij zone "1" in (je zit namelijk in de tijdszonde GMT+1) dan klopt hij wel... (anders moet je de maanden en leeftijden enzo gaan omrekenen naar maanjaren enzo...)
pettatje: zijn ze er al??? Hier even met mams geshopt nieuwe tas en petje gehaald! dani in bed en nu niks doen, vanmiddag naar de vrouw om te praten, den moest gister een lijstje invullen en dat vond die me tog moeilijk!!
Ohw wat is het heerlijk buiten! Kom net met de hond terug uit het park, die heeft heerlijk gezwommen, en ik heerlijk balletjes gegooid en genoten van het zonnetje 8) De hond ligt nu buiten op te drogen, en ik ga even wat kleine dingetjes doen hier.. Als het goed is komt er iemand voor de auto vanavond.. Hopelijk gaat ie snel weg!
heb een beetje een off dagje sorry meiden heb nergens zin in, ik heb wel bijgelezen maar reageren doe ik ff niet sorry...dus bij deze knuff. met dylan heeft het wonderbaarlijk goed gegaan tis dus echt "verlatings" angst want hij speelt erg leuk enz... alleen waren die mutsen hem weer vergeten op de wc te zetten ik heb het nu al 4 of 5x gezegt dat hij zindelijk is....ja zegt ze hij heeft toch nog een luier aan, waarop ik zei ja tuurlijk voor een eventueel ongelukje zodat hij de kleding niet helemaal nat heeft (hoezo dom?????). net ruzie of wel flink menings verschil gehad met mijn man hij had er moeite mee dat mijn moeder dylan mee is gaan halen van de psz. hij heeft het erg moeilijk op het moment dat zijn hele familie uit elkaar gevallen is door de scheiding van zijn ouders en heel veel ruzie in de familie (bij hem) en af en toe heb ik daardoor het gevoel dat ik moet boeten van hem omdat het bij ons in de familie wel goed loopt en dan komen de verwijten naar mij (meestal gaat dat over mijn ouders). ik snap zijn standpunt heel goed en ook dat hij er moeite mee heeft maar ja het is nou eenmaal zo en ik heb zoiets van kom op we gaan verder met ons leven maar hij kan of wil dat niet. ik weet ook niet meer wat ik kan of moet doen, ik wil hem heel graag helpen erover heen te komen maar dat duurt ondertussen nu al 5 1/2 jaar en ik weet ook niet meer hoe ik hem kan helpen poeh poeh.....mede daarom ff die off dag
wel dan klopt het bij mij nog niet. Ik krijg toch echt een meisje de levering is binnen haha kan mannetje lekker knutselen straks ben bezig aan de bugaboo nu. Zou eigenlijk eens iets moeten eten ook haha
Kikkert: dikke knuff meid. Snap best dat je een off-dagje hebt met die problemen in je mans familie... en balen dat ze het niet (willen?) snappen op het KDV! Petatje: tsja, het blijft toch een voorspelling he... Volgens mij klopt de Chinese kalender ook maar bij 70 tot 80% van alle vrouwen hoor... (Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat het aan jou ligt ) Joehoe!! bouwpakket binnen!!! Ben eens benieuwd hoe het gaat zijn als het af is Smakelijk alvast met het eten! hier: ga zo ff lekker het bad in en alvast alles voorbereiden voor vanavond! Tot later!
Hoi hoi, Mooie foto's hoor Laetitia! Met hoeveel weken heb je die laten maken? Wat een weertje vandaag he, heb me net ingesmeerd en ga nu dus even lekker in de zon. Voor zolang het vol te houden is. En idd die goede nachten zijn flink in de minderheid....ben al moe voordat ik opsta..haha Ik ga de tuin in!
ja bouwpakketje,mannetje was te gierig om het in elkaar te laten zetten ben is benieuwd wanneer ze zal staan. @kikekrt pff mannen als snap ik hem ook wel. Een vervelende situatie hoor. hier ook zoiets. normaal was de opvang van ons meisje: 4 dagen bij men zus (onthaalouder) 1 dag Smoeder Vorige week waren we gaan vragen of Smoeder 2 dagen wou nemen. scheelt ons in kosten. Die wou dat natuurlijk met alle plezier doen. dus dan zou het zijn: 3 dagen zus,2 dagen Smoeder. Nu is de job afgesprongen dus kan ik men ouderschapsverlof opnemen in 4/5. Wat ik ook ga doen. Ons meisje vervangt een kindje bij mijn zus dat drie dagen was ingeschreven dus nu zou het zijn. 3 dagen zus,1 dag ikke,1 dag Smoeder. Nu was mannetje op zen tenen getrapt. hij zei dat hij liever maar 2 dagen naar men zus wou doen omwille van de centen. Maar ik vind dat wij niet aan het inkomen van men zus mogen zitten. Als we ze maar 2 dagen naar men zus doen,is mijn zus 1 dag inkomen kwijt en ze kan niet zomaar een kindje aannemen voor maar 1 dag. Volgen jullie nog? Ach,ze is nog niet geboren. Er kan nog zoveel veranderen.
Lizz: De fotoshoot heb ik toen met 24 weken laten doen. We zouden met 34 weken ook nog een shoot laten doen maar omdat ik toen zo'n ontzettend veel last van mijn hernia had hebben we die maar gelaten.
hey meiden, weten jullie nog een leuke site voor positiemode en niet te dure?? ligt het nu aan mij of is er gewoon weinig leuke positiemode?
hoihoi pooh ohh heerlijk zeg weer goed geslapen gun het je ook van harte ...en wat fijn dat manlief thuis is om te klussen ...ben benieuwd of de lampekap er is ? es lekker genieten vandaag... petatje yippie het is binnnen ben benieuwd hoor??en is de zon er al?? hhahah lea mooie foto,s dithje hoe was het bij de bedrijfarts? bubsie weet geen site voor je maar ik heb mijn jurkjes van de markt lekker goedkoop en past ook nog ...wie weet zit er iets tussen? shelly knuf voor je kat .. kikkert dikke knuf meid... heb ik het eten voor vandaag al in huis gebakken piepers met sla en schitsel maar zo zin in patat erg he wat moet je nu?