Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie: Ik ben ook positiemode aan het zoeken voor de fotoshoot, maar kan ook weinig leuks en betaalbaars vinden hoor..
    Wehkamp en Miss etam hebben vind ik tot nu toe nog de leukste kleren hebben.. maar qua broeken ook weer niet.
    Ik ben op zoek naar een witte of zwarte linnen broek, maar nergens te vinden :(

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    o jij ook voor je shoot es. ja ik ook
    vind het wel moeilijk.
    misschien dat ze nog leuke jurkjes hebben op de braderie vrijdag. en indd wehkamp heeft de leukste dingen vind ik ook. maar sommige dingen vind ik ook echt te prijzig. straks doe ik het niet meer aan. dus ja ben ook beetje prijs gericht aan het kijken en dan is het helemaal moeilijk.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb ergens leuke en betaalbare linnen broeken gezien ik zal eens ff kijken voor je

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dus als iemand nog tips heeft voor een broek?? GRAAG!! :D
    Liefst wit of zwart, en voor de zomer.. dus linnen ofzo :):)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk

Oh dat zou super zijn! Thanks alvast! 8)

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es op de markt en braderie zijn zoveel witte linnen broeken zou daar eerst eens gaan kijken of er iets tussen zit ik heb voor 5e een witte broek zit heerlijk groeit nog mee ook ...

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Thanks Kikkert!

Zo de macaroni is klaar, Vincent kan thuis komen :)

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden!!!

Ik ben eindelijk weer online :D:D:D
    Hoe is het hier met iedereen?
    Heb ik nog iets gemist?

wij wonen nu zo'n 5 weken in Lommel Belgie ondertussen, maar internet krijgen was ff een drama.
    Ik heb het echt net een half uur aan de praat en meteen hier kijken ;)

We zijn ondertussen al aardig gesetteld envorige week is voor het eerst de vroedvrouw geweest.
    Een superlieve vrouw, die lekker aan huis komt, echt luxe :D
    Vanmiddag hebben we ons meisje mogen bewonderen bij een groeiecho, wat is ze alweer groot :$
    We krijgen wel weer een dikkertje, want madammeke wordt op ruim 1800 gr geschat nu.

Alleen mama moet het rustiger aan gaan doen,want ik heb veel te veel gedaan met de verhuis.
    Helaas zijn ze met de verhuis ook de helft van de babykamer verloren, het ledikant en de linnenkast konden we opnieuw aanschaffen, want de helft is er maar van aan gekomen.
    Dus we moeten duimen dat het op tijd binnen komt,anders heeft ons meisje een campingbedje als slaapplaats straks :x

Oei alweer tijd om te koken, ik kom vnavond weer verderkletsen meiden.

Tot straks!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Alleen de 2 laaatste blz's bijgelezen, sorry! ;)

@Es, leuke dingen zeg! Ik heb even geen tips voor broeken.. En Prenatal online?

@Mamasan, welkom terug!! En fijn dat je helemaal gesetteld bent. Wat een gedoe, de helft van je kamertje niet aangekomen :$:( Schokkend vind ik dat :$ Khoop echt dat alles op tijd komt, maar gaan we vanuit! En mooi gewicht zeg jullie kleine meid, gaat hard he :)

@Kikkert, moeilijke situatie zeg, sjonge... Snap hem een beetje maar hij moet het jou ook gunnen hoor.. Moet jij dan ook maar je familie verstoten :(

@Meiden, ff een vraagje, heb voor het weekend via Noppies.com mijn "trouw"jurk besteld en nou zou ik dus met wachtwoord etc track & trace kunnen zien maar kan het nergens vinden :( Heb al een mail gestuurd maar geen reactie.... :(

@Hier, druk dagje op het werk maar wel eerder weggegaan, weer shocking dikke voeten :$ Dus was om kwart voor 4 thuis en toen echt met de voetjes omhoog want wat heeft het anders voor zin dat eerder naar huis gaan ;)
    Net lekker andijviestamppot op met een tartaartje en spekjes mmmm nu uitbuiken :)
    Fijne avond meiden!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Prenatal heeft online niet veel keus vind ik.. heb idd daar ook gekeken!

Balen he van je dikke voeten.. ik heb er nog geen last van *afkloppen*
    Lekker met de voetjes omhoog :)
    En een track en trace nummer hoor je te krijgen van het bedrijf waar je iets hebt besteld.. via mail krijg je hem meestal.. Vreemd :( misschien even bellen voor de zekerheid morgen?

Ik ga ook ervandoor, er komt zo iemand kijken voor de peugeot! En daarna gaan we even op visite bij vrienden. Die hebben sinds vrijdag een puppy, dus we gaan even op puppy ''kraamvisite'' :p

Fijne avond!!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, heh jammer van de broeken :( En een H&M in de buurt?

Ja volgens mijn registratiemail kan ik via Mijn Noppies op de site dus mijn bestelling volgen maar het enige wat ik kan zien zijn mijn gegevens :( Echt superraar, baal een beetje want de jurk MOET echt op tijd zijn :$
    Veel plezier op puppyvisite :D en goeie verkoop!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hee kletskonten ;) !!

Mamasan druktemaker ;) !! Maar al verhuisd, wat gaat de tijd snel man!! Balen dat de helft nooit aangekomen is zeg, hopelijk geen campingbedje voor jullie kleine meid!

Poeh verder.. ff denken..
    Pooh je bent een lieverd! Dank je wel. Hier verder wel een leuke dag gehad, maar wel moe nu. Net wat te veel geloof ik. Wat betreft de cursus, ik zou het later ook wel kunnen doen, alleen denk ik dat ik er dan zelf heel veel mee overnieuw moet beginnen aangezien er dingen bij zitten die ik normaal gesproken nooit gebruik. En zo belangrijk vind ik dat papiertje niet. Moet zeggen dat ze bepaalde onderdelen ook niet kan en dat de kans dan ook klein is dat ze slaagt hoor :p !! Ik heb straks toch geen tijd om verder met haar te cursussen. We zien het wel hoe het loopt iig :D !! Onderweg doet ze wat ik wil en dat vind ik het belangrijkste ;) !!

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    het is hier zo druk,eten staat op en moet nog douchen en binnen een uurtje bewonersvergadering.

de auto is ook binnen. Mooie wagen ben helemaal blij :D

Vanavond kom ik uitgebreid reageren. Kom al ff spammen :p

Bekijk bijlage 68149

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België