Juli 2010 mama's deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie: Ik moet zeggen dat ik de positiekleren ook niet je van het vindt op het moment. Weinig leuks!! Gelukkig heb ik nog wat leuk spul van destijds met Jildou.
    Es: Ik heb 2 linnenbroeken destijds gekocht (positiebroeken) bij de mis etam, maar ja die zijn er nu vast niet meer ;) !! Je zou ook een linnenbroek van de hm kunnen doen? Die hebben ze met alleen een elastiek/ touwtje. Dat is wel handig nu met die buik misschien?

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Leuke spulletjes Petatje. Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje.

Mamasan, fijn dat jullie daar nu wonen maar wel raar dat jullie gewoon spullen kwijt zijn geraakt. Kan dat zomaar.

Es, ik heb linnen broeken bij de H&M vandaan. Niet via de site, hebben ze trouwens wel leuke dingen hoor. Gewoon uit de winkel, een witte en een zwarte.

Nancy, goed dat je eerder van je werk bent weggegaan en met de voetjes omhoog bent gaan zitten, hoop dat het helpt tegen het vocht.

Kikkert knuffel voor jou. Lastige situatie zo met je mannetje.

Angel, wij hier ook patatjes gegeten maar wel met een salade erbij hoor. Is het nog iets gezonder..haha
    Op de markt hebben ze vaak hele leuke jurkjes en andere dingen idd. Voor weinig!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamasan fijn dat je gesetteld bent :$ en meubels niet aangekomen hoop dat het er op tijd is? wat goed dat jullie meid het zo goed doet ...
    nancy wij krijgen ook wel eens een track &trace als het verzonden is maar helaas pas op de dag dat het pakje aankomt kan ik zien waar die is maar dan staat hij al bijna voor de deur ;) echt vreemd maar volgens mij doen ze er iets niet goed ...had je die mail vandaag gehad? zo ja dan zou je morgen middag ff moeten kijken of hij het al doet en anders idd ff bellen...
    petatje mooi spullen meid... en de auto ook al binnen helemaal top ;) fijn dat het nu allemaal binnen is he?

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lizz haha ook al lekker he?? ..kon me niet meer houden aan de gedachte friet dus heb om half 4 ff een puntzak friet gehaald haha..ohh erg maar wel lekker ... vandaag iets later het eten op gezet ook sla dus dat maakt het weer goed :p idd op de markt slaag ik nu ook regelmatig vind het ook zonde van mijn geld al die positie kleding heb wel iets maar nu voor de zomer vind ik de jurkjes en linnen broeken van de markt prima hoor..

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, gave dingen zeg, super! Dus alles is binnengekomen? Helemaal top :)

@Lizz, nee voetjes omhoog helpt niet tegen het vocht maar het verlicht wel wat (soms zelfs pijnlijk namelijk) :( ach komt wel weer goed ;)

@Angel, nee niet echt een mail gehad maar stond in mijn registratiemail dat ik het ten alle tijden kan checken op de site, huh waar dan :( Heb er een hard hoofd in eigenlijk :(
    haha lekker patatjes, JAMMIE :D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

heb weer even wat paginas teruggelezen, schaam, ben veel minder online nu mijn mannetje vakantie heeft hahaha.

Lizz lekker patat, heb ik ook trek in.

Mamasan wat shit dat je de helft van de kamer met verhuizen bent verloren. Gelukkig met de kleine alles goed.

Nancy wat naar van dikke voeten, is het ook erg pijnlijk?

Petatje mooie wagen en box, super.

Es leuke topjes, broeken vind ik ook lastiger, vind er weinig mooi in positie.

Dithje hoe was het bij de bedrijfsarts?

Heb vandaag fotos gemaakt van kamertje en mijn buik, die zal ik even plaatsen. Had vandaag erg veel pijn in mijn onderbenen, net of het in het bot zit, herkent iemand dit?
    Verder gaat alles goed. Morgen breng ik mijn scooter weg, om te kijken hoeveel de schade is.

xxxxx

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, ja het is soms wel pijnlijk hoor, net of ik uuuuuren op mijn benen heb gestaan en ze tintelen ook :(
    O leuk foto's! :D
    Ik heb wel last van mijn kuiten en vaak 's nachts.. Maar echt in het bot :( Nee dat niet..
    Sterkte met de schade.. Wat bezielde ze nou om ineens achteruit te rijden??

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, hoe is het meis?? Had je al foto's geplaatst van de resultaten thuis? Heb het dan namelijk gemist... :(

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Nance: anders morgen ff bellen? Als je de situatie als een lieve hulpeloze zwangere bruid uitlegt willen ze je vast helpen. ;)
    Dit vond ik op hun site:
    Indien er vragen zijn die betrekking hebben op de Online shop van Noppies, is onze klantenservice u natuurlijk graag van dienst. De klantenservice van de Noppies online shop is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 Ā– 17.00 uur op het telefoonnummer 0900-Noppies (0900-6677437) 10 cent per minuut.

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Hi,

sorry, ff weinig tijd want ik moet zo naar de yoga. Morgen uitgebreider online. De camera staat nog steeds de foto's te laden naar de laptop, maar hij heeft er weinig zin in. Foto's komen er dus aan.... (als dat ding wil meewerken....)

Verder rustig aan, erg moe en veel harde buiken terwijl ik toch niet al te veel gedaan heb vandaag.:)

En met jou? Sorry, heb nog niet echt bijgelezen. Wel net ff gereageerd op je Noppies-trubbels..

x
    pooh

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Haha..Pooh, zo is het maar net, morgen gewoon even bellen Nancy!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn buik vandaag

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    De kast

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Boven de commode

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zo kijk je de kamer in

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Badje

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wauw Eline, wat een mooie buik zeg!
    Ook superleuk het kamertje en alles ook al zo netjes op orde.
    Bij ons komt het kamertje eind deze maand. Ben er ook echt aan toe hoor. Duurt mij al veel te lang!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden!

Weinig tijd om te reageren, want ik moet straks naar de yoga. Maar...ik wilde jullie natuurlijk niet de langbeloofde foto's van onze slaapkamer onthouden!

De camera stond maar te laden en te laden richting de computer en wat blijkt: camera leeg.... Dus jullie moeten helaas nog ff wachten tot na de yoga, maar dan komen ze echt!

Beloof dat ik morgen weer uitgebreid zal reageren.

liefs
    pooh

20. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    marktplaats?

Deel Deze Pagina