Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Welkom in deel 4 dames :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei!!! Ja goed hè?:)
    Zoo nr 4 is een feit!!

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    meld :D
    bedankt voor het succes wensen :) jullie zijn lief!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jaaa deel 4 alweer! :D

Naomi is (WEER) strontverkouden! Weer benauwd enz.. :( Gelukkig nog niet hoesten *ff afkloppen*

Ik voel me ook niet 100% de laatste week. Elke keer breekt het zweet me uit zonder dat ik echt super veel doe of wat dan ook. Ik wordt dan ook beetje licht in me hoofd.. :( Als ik dan even ga zitten ofzo en me even laat afkoelen is het zo weer voorbij, maar ja ik heb het over de hele dag wel zo'n 5 a 6x dus het is mega vervelend.
    Lijkt wel of ik in de overgang zit met die opvliegers, haha!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Of zwanger???;)

1 oktober moet ik examen doen:D

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi dat was ook waar ik aan moest denken Sam na de klachten van Es :p

Spannend hoor Sam! 1 oktober is het zo en met die cijfers die je tot nu toe gehaald hebt, moet het een eitje zijn ;)

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh Es,moest ook spontaan aan zwanger denken :D:D

@sam spannend hoor 1 oktober. Wel een mooie datum dus komt vast goed! ;)

hier was alles goed,beebje was 5 cm,nekplooi 1.1 dus een perfect bewegend gezond kindje. :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super meis :D !!
    Ja op zich mooie datum, maar ik vind het niet super uitkomen.. Jildou is de 4e jarig ;) en we vieren het denk ik de zondags.. maar goed... Je moet er wat voor over hebben ;) Anders moet ik wachten tot 17 dec dat vind ik te lang!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nee haha dat is het niet hoor!! Moet er niet aan denken!!! :p

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed is Pompeloesje :)

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Even snel (heb jullie gevonden)!
    Zit aan het (overdekte) strand. Marjolein heeft alleen bikinibroekhe aan, zit nu de hele tijd te mopperen " mijn borstjes ook weg...". Papa blij, ze houdt nu al niet van topless!
    Nog 2 nachtjes... Heerlijke vakantie met, tot nu toe, bijna iedere dag mooi weer! Camping is aanrader voor de kampeerders (ze hebben trouwens ook Huurobjecten!)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vertel, waar zitten julie?? Haha geweldig, preuts meisje :D Ze heeft gelijk ;) !! De jeugd van tegenwoordig ook :D !

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, goed zeg! Idd snel gedaan!

@ pompeloesje, fijn dat alles goed was!

@ es, beterschap voor jou en Naomi.

@ marj, fijn dat jullie zo`n heerlijke vakantie hebben.. geniet er nog van!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, we zitten op Ter Spegelt in Eersel.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké wij zitten te denken om een caravan te kopen vOlgend jaar!! Vandaar;)!!!

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hoi allemaal,

hier ben ik weer.... Sorry dat ik al een tijdje niks meer van mij heb laten horen. Het is een beetje hectisch geweest. Volgens mij was mijn laatste bericht dat m'n moeder in het ziekenhuis lag. Nou, dat is gelukkig allemaal meegevallen. Ze is 2 dagen moeten blijven omdat ze uitdroogde maar voor de rest is er met haar darmen niks aan de hand (of iig niet meer dan wat er normaal aan de hand is). Ze had gewoon een zware griep te pakken en reageerde daar schijnbaar heel heftig op. Maar gelukkig is ze weer beter. Ondertussen zijn we ook nog in Duitsland geweest naar de bruiloft van hubbie zijn oom en hebben we ook nog een interview voor tv gehad (KRO, die onderhand ook alweer is uitgezonden)... Dus alle hectiek is weer over en nu beginnen we langzaam weer aan het gewone leven.

Thessa is deze week voor het eerst "echt" naar school gegaan en ze vindt het helemaal super! Volgende 2 weken moet ze gaan overblijven want dan moet mama vervangingswerk gaan doen. Ben eens benieuwd hoe haar dat bevalt.

Met Collin gaat het ook goed. Hij kan al lopen maar wilt het nog niet echt... zodra hij merkt dat hij zelf loopt dan gaat hij snel op zijn kont zitten en kruipt hij verder... haha... maar met kruipen is hij ook echt snel... als iemand per ongeluk de deur heeft open gelaten dan zittie op tijd van 30 seconden op zolder:$... (zo snel redt ik het nog niet eens)... Dus dat heeft nog wel wat schrikmomentjes teweeg gebracht.

En Joshua doet het ook goed. Hij is nu de grote broer als zijn zus op school zit dus hij doet ook heel erg zijn best om mee te helpen en op Collin te letten. Dit, vaak, tot groot ongenoegen van Collin.

Hoe is het hier verder?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En uitslag gekregen?? Mooi dat ze zo goed gaan!! Lekker!!
    Jij vervangend werk?? Vertel...

Hier alles oké!! Nog 1 week vakantie.. Al ben ik even met de planning bezig voor komend schooljaar ;) !

18. Laetitia

De uitslagen van de stollingstesten zijn binnengekomen. Alles was goed dus ze kunnen geen reden geven waardoor we 2x een mk hebben gehad. Er is geen reden tot zorg. Roger wil zich toch graag laten steriliseren. Op dit moment is hij niet hiervoor verzekerd en moet hij zijn verzekering 1 ster opschroeven. We kijken even als de nieuwe vergoedingen bekend zijn of het volgend jaar nog steeds vergoed wordt en dan gaat hij zijn verzekering verhogen en een afspraak maken om volgend jaar te kunnen gaan. In de tussentijd doen we niks aan anticonceptie maar gaan we ook niet extra ons best doen om zwanger te worden. We kijken hoe het gaat....

En het vervangend werk ga ik doen bij mijn tante (als ze vakantie heeft of naar de dokter moet ofzo). Daar doe ik altijd voor haar vervangen bij de maaltijdservice en normaal werk ik dan van 8 tot 4. Maar nu hebben we het zo afgesproken dat ik wel om 8u begin en als het noodzakelijke werk voor die dag af is dan kan ik naar huis (rond een uur of 12 wordt dan gepland). Zo kan Roger 's ochtends Thessa naar school brengen en dan kan ik haar 's middags ophalen.

Toch wel lekker dat je nog een weekje vakantie hebt. Dan kun je er weer langzaam inkomen ;).

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ahah... Dus niet meer echt voor nr 4 gaan, maar een 'ongelukje' (misschien wat raar woord hoor) is welkom...

20. Laetitia

Ja, zoiets... Roger wil eigenlijk geen kindje meer en ik wil echt wel nog een kindje... dit is dan een beetje ons compromis...

Deel Deze Pagina