Goldy, je hebt pb... Sam, uiteraard moet ze net die knuffel hebben die je niet vindt... Wat dacht je dan?.... Hier vannacht ook een huilende Collin gehad (met het gevolg dat Joshua, ze slapen op 1 kamer, ook wakker werd)... Ze zijn beiden wat verkouden... dus vannacht hebben ze nog ff een halfuurtje bij papa en mama mogen liggen. Daarna zijn ze weer lief terug naar bed gegaan en verder gaan slapen
Bij VT4 nergens last van, eten was zoooo lekker! Dus bij mij was het 3x verschillend (bij nr1 wel wat misselijk maar verder niet)
heb vanmorgen maar even de huisarts gebeld en net receptje opgehaald. Ik heb emesefane gekregen. Tegen extreme zwangerschapsmisselijkheid.. want dat komt echt niet goed met mij als ik dit elke dag moet doorstaan.. poeh poeh. Ben al 2 kg afgevallen in 3 dagen tijd. En ben echt niks waard. Jayden vandaag weer bij mijn moeder.. Voelt ook niet goed als je niet eens voor je eigen kindje kan zorgen. Hopelijk helpen de pilletjes en ben ik morgen niet zo ziek!
Sterkte ermee Goldy, hopelijk helpt het want lijkt me inderdaad erg zwaar op deze manier. Leuk dat je het je (schoon)ouders verteld hebt Eline en Es, wat een mooie dames zeg!! Sam, spannend..... Laetitia, leuk aardbeienplantjes alleen wel minder dat je nog zo vermoeid bent. Hier: mijn auto is in garage, fiets heeft platte band (heb geen spullen of reserve) en buggy zit in mijn man's auto....:x Net dus maar even naar dichtsbijzijnde speeltuintje gelopen want blijf niet de hele dag binnen hoor! Anissa kan sinds vandaag ook zonder hulp opstaan dus kruipen doet ze al bijna niet meer....gaat hard opeens! Ze zit nu aan het klokhuis van mijn appel te knagen.....met haar halve tandje..
Verstandig Goldy, sterkte en hopelijk werken ze!! MoederK zozo vlotte dame!! JAHOEEEEEEE Moet even brullen ... mn vriendin verwacht na 2 jaar niet 1 maar 2!!!! Nog maar 6,3 weken hoor, 2 kloppende hartjes, dus nog wel spannend natuurlijk maar goed !!
@ moederK, balen zeg! Jij hebt dus echt een pechdag vandaag! @ sam, wauww wat gaaf zeg! Een tweeling! Gefeliciteerd met je vriendin!!
Moederk leuk dat ze kan opstaan. Balen auto in garage en fiets platte band, dat zijn minder leuke dingen altijd Sam wow wat leuk voor je vriendin, gefeli Goldy ik hoop dat het helpt zeg, echt naar dat je zo misselijk bent. Fijn dat de reacties leuk waren(gaat hier denk ik wel anders als ik zwanger ben en we moeten het aan schoonouders vertellen hahah) Net even naar winkelcentrum geweest met mijn moeder. Even wat dingen bij kruidvat gehaald, vind ik lekkere winkel altijd. Vooral met die punten nu, heb al veel gratis dingen, haarmasker, shampo hmm ze zat net met een rood hoofd en persen, ga maar even naar de commode met haar xxx
Wat leuk Sam, gefeliciteerd! Jeetje Goldy wat naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk werken de meds, knuffel! Goed van Anissa hoor MoederK! Heb je nog wat kunnen doen vandaag ondanks dat je auto, fiets en buggy loos was? Ik kom ook graag bij de kruidvat CD, maar dan zonder buggy. Damn wat staan de paden daar altijd vol. Geen doorkomen aan. Was wel blij met de aanbieding deze week, de bambino sokjes.
O ja nog even 2 vragen... 1. Ik heb nog steeds de zwangerschapsstreep. Meer meiden die dat hebben? 2. Luca wordt steeds vroeger wakker. Waar het eerder 7 à 7.30 uur was is het nu al 6 uur of nog vroeger Herkenbaar en tips om dat weer iets uit te kunnen stellen?
Dithje die streep is bij mij al een tijdje weg, denk al half jaar ofzo Jeetje wat vroeg wordt ie wakker, hoe laat gaat ie dan naar bed? sam heb je al een test gedaan? Ben zo benieuwd. Vandaag nog een dagje vrij, vanmiddag met kim naar mijn werk, die oudjes opzoeken. Ze vragen altijd naar haar, dus ik dacht ik ga er weer eens langs xxx
Goedemorgen!!! De box is verkocht!! MOOI!! weg ermee! En ook al leuk tafeltje met 2 stoelen op de kop getikt voor een prikkie die gaan we vanavond ophalen hier in de buurt!! Kan dat staan in de plaats van de box Bekijk bijlage 180254 Dithje; Zw streep heb ik nooit echt gehad, maar dat eerder wakker worden 's morgens herken ik wel.. Naomi is van 8 uur naar 7 uur gegaan, en nu is het soms 6 uur half 7 En ze wil dan ook echt niet meer slapen want soms probeer ik het wel, maar dan is het gillen.. Dus dan maar eruit Hoop dat het WEER een fase is
es mooi dat tafeltje en stoelen. Heb ook zoiets gezien bij ikea, wil ik ook kopen. heb je haar nooit meer in de box? Ik kim nog wel geregeld
Nee Naomi wil niet meer in de box. als ik haar er al inzet is het al drama. Maar vind het ook niet erg hoor.
Luca gaat om 19 uur naar bed CD. Soms iets later maar niet later dan 19.30 uur. De box is er bij ons ook al uit hoor Es. We hebben ook een tafeltje met 2 stoeltjes ervoor in de plaats gezet en een kastje voor het speelgoed. De stoeltjes zijn alleen nog iets te hoog, dus vind het wel 'gevaarlijk'. Laten we er dan inderdaad maar vanuit gaan dat het een fase is
Wat een opluchting! Ik was vanmorgen alleen nog wat misselijk maar lang niet zo erg als de afgelopen dagen. Wat ben ik blij met die pilletjes haha. Vandaag ook weer wat in het huishouden kunnen doen.. was wel nodig! leuk es, dat tafeltje met stoeltjes! dithje, ik heb ook nooit echt een zwangerschaps streep gehad.. heel lichtjes maar. En dat was ook zo weer weg. Jayden ging van 08.30 naar 07.00 wakker.. dat heeft een paar weekjes geduurd, nu is het weer 08.00/08.30.
Goedzo Es !! Ook weer klaar !! Leuk, hier ook tafeltje en stoeltje gehad voor Jildou. Rinze heeft er nog niets aan dus hij heeft foamtegels over de vloer met speelgoed !! Goldy super dat die pilletjes werken !! Gelukkig maar!! Dithje wat betreft het slapen kan ik je niet zo goed helpen. Ik ben er nooit om 6 uur ofzo al uitgegaan omdat er een kind al uit wilde. Wel komen ze dan of bij ons liggen/ zitten (tvkijken) of Rinze speelt dan lekker op onze kamer. Jildou mag dat ook, maar ligt vaak lekker tv te kijken en op een gegeven moment gaat ze naar haar kamertje te spelen of met speelgoed bij ons ! De zw.streep is hier bij Rinze niet zo duidelijk geweest als bij Jildou en was van Rinze al gauw weg. Jildou heeft het ook lang geduurd volgens mij.. Maar vraag me niet hoelang En toen Jil 1 was, was ik ook alweeer zwanger dus wel voor het jaar was hij weg ! Zo vandaag weer naar het werk geweest.. Was erg gezellig vanochtend. Alleen jammer dat m'n nieuwe duo-collega het niet nodig vond om eten mee te nemen en dus om 1 uur naar huis ging en ik dus alles in m'n uppie kon doen.. 4 uur was ik thuis. En eigenlijk was ik toen nog niet klaar, maar ik wilde wel weg !! Heb een aantal stoeltjes nog schoongemaakt, maar de rest mag zij maandag doen.. Hoef ook niet alles alleen te doen toch? !Had ik ook niet de puf voor. Gisteravond misselijk naar bed gegaan en kon dus nooit in slaap komen. Sliep ik eindelijk, half 5 weer misselijk wakker en kwart voor 6 ging de wekker, moest de honden uitlaten, kor was nu nog mooi thuis !!
Nou we hebben het opgehaald.. Eenmaal thuis gekomen neergezet en mevrouw ging er gelijk zelf op en af.. Dus het is geslaagd!! Ze heeft er al lief aan zitten spelen zelfs.. Ben wel blij mee dat ze zelf op en af de stoelen kan, is het ook niet zo gevaarlijk. Mja ze klimt ook al zelf de bank op en af en dat wel 15x per dag ofzo Bekijk bijlage 180404
Hey dames, hier ben ik ook weer even. Sorry, heb een beetje bijgelezen maar het bleef niet echt hangen... Zag wel wat foto's voorbij komen volgens mij.... leuk! Heb vandaag niet echt veel puf... moest vanochtend om 7u al op het werk zijn (moest tussendoor naar de psych dus ben eerder begonnen om toch mijn uren te hebben). Toen ik 's middags weer op het werk kwam belde de chauffeur op (die was vandaag met z'n vrouw aant rijden) dat zijn vrouw niet goed was geworden en dat ik maar iemand anders moest vinden die zijn rit kon afmaken (hij zat ong. 100km van kantoor vandaag)... dus na veel regelen en veel stress had ik iemand gevonden maar ben onderhand wel gesloopt..... pfff.. Manlief is vandaag met mijn vader en mijn zus met haar vriend naar het voetballen toe en mijn moeder zit nu hier.. dus ik kan ook niet alvast naar bed toe gaan... maar met een beetje computeren en tv kijken krijgen we de tijd wel om (gelukkig is mijn moeder hier zo goed als thuis dus kan verder wel zo'n beetje doen wat ik wil... tis niet zo dat ze echt op bezoek is ofzo).... Nou, tot later en anders (alvast) welterusten!