En ja hoor, bij ha geweest. Rood oor, keelamandelen, longen vol, veel snot. Volgens ha heeft ze het flink te pakken...
Gelukkig nieuwjaar meiden!! Djesslyn heeft de nacht doorgeslapen en wij lagen om1 uur ook op bed. Verder hier aant wachten tot de baby komt! Misschien gemeen maar wil dat het indeze 2 weken komt, ouders zijnnog ff snel op vakantie 2weken. Was blijkbaar belangrijker dan hun dochter! Bendaar beetje boos over.
Beterschap met madelief! Zielig or, hier ook alweer een hoestend verkoude meisje. Zelf ook, met gevolg gekneusde ribben vant hoesten erg pijnlijk opt moment,
Bubsie.. kan me voorstellen dat je je daar boos om kan maken.... Hier is mijn vader niet bij de eerste bevalling geweest... maar daar kon hij eigenlijk niet veel aan doen.. hij moest van het werk uit een missionaris-reis naar Ghana organiseren en moest dus zelf ook mee... Maar vond het ook niet leuk dat hij weg was... Hier: vermoeidheid slaat toe dus ga nog ff een uurtje slapen!
Bubsie, Mijn ouders waren ook op vakantie toen ik was uitgerekend van Madelief. Ze konden ook niet anders. Wel zouden ze meteen terugkomen. Was niet nodig!
Vervelend Bubsie dat je ouders er niet zijn. Kan mij voorstellen dat je het niet leuk vindt. Was de vakantie al gepland of .... ? Knuffel meis!
Ze hebben de vak gewoon gepland wisten al dAT ik zwanger was! Zeiden ook nog kan niet overal rekening meehouden, en naar huis gaan zal niet lukken ze zijn rondvaard AANT doen cruise.
GELUKKIG NIEUWJAAR iedereen!!! Met Naomi zijn we ook weer aan het tobben! Weer aan het puffen geslagen enz. Naomi weer goed benauwd. En gisteren ook naar de huisarts geweest en oren ook geirriteerd en rood. Ze heeft 2 dagen koorts gehad want nu wel gezakt is gelukkig. Naomi vandaag precies 18 maanden!! Anderhalf jaar geleden alweer!!
bubsie... zo'n kop zou ik dan ook op hebben... hihi... helaas trekken de beebs zich daar helemaal niks van aan es: proficiat en beterschap!!!!
@ bubsie, wat vervelend allemaal zeg. Ik hoop en mijn gevoel zegt dat het niet lang meer gaat duren. Dus hopelijk is mijn gevoel juist. @ marj, hoe is het met madelief? Beetje opgeknapt? @ lae, hoe is het verder met jou? Kwaaltjes? @ es, beterschap!
Vervelend hoor Bubsie. Ik hoop dat beeb zich snel aandient Beterschap voor Naomi Es! Arme trul is ook maar aan het kwakkelen he? Hoe is het met jou en Isa Marsim? Heb je genoten van je vakantie?
goeie middag allemaal, EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN VOOR 2012!!!!! ik ga eens ff terug lezen
@sam super dat rinze loopt @bubsie nee das niet leuk...knuffie hopenlijk komt de kleine uk snel @alle zieke beterschap hier gaat het op en af, maar ik begin eindelijk na jaren lang extreem moe te zijn geweest wat meer energie te krijgen (heeft ook lang genoeg geduurd) ik denk dat ik nu eindelijk de berg aan ut beklimmen ben....ik zat dan ook best diep erin. ik heb wel nog een kort lontje en dus vrij snel gepikkeerd als er wat gebeurd of gebeurd is maar zo merk ik wel dat het begint te komen. ik ben overigens nog niet aan het werk (trek ik nog niet). met de kids gaat alles goed. alleen spookt chayenna (ondanks dat we haar laten huilen) nog steeds snachts al dik 1 jaar lang "killing is dat". dylan is op het moment flink ziek (fikse keel ontsteking) liefs
Marsim: erg moe, met vlagen last van (ochtend)misselijkheid en misselijk als ik gesmolten kaas ruik... voor de rest gelukkig nog nergens last van... Kikkert: beterschap met Dylan en bale dat Chayenna nog steeds loopt rond te spoken... Fijn dat je nu langzaam meer energie krijgt....
@ bubsie, ik heb het gevoel dat je binnen een week je kindje in je armen hebt. Is puur gevoel, ik weet niet hoe het komt maar gisteravond zat ik op de bank en toen kreeg ik dat gevoel ineens, haha. Ik lach me wild als het zo is. @ kikkert, ik ben blij dat het wat beter met je gaat. Beterschap met dylan. En chayenna, laat je mams eens lekker slapen!! Dat breekt ook op hoor. @ dithje, heerlijk relaxte vakantie gehad. Mijn man is vandaag weer begonnen. Heerlijk met z'n alle thuis zijn. Met mij en isa gaat het weer wat beter. Zowel isa als ik hebben een flinke keelontsteking achter de rug. Bij mij zat het tegen een abces aan. Isa is klaar met haar antibiotica en ik moet nog een paar dagen. Hoe is het verder bij jullie? Hoe is het met je cyclus? @ all, zo net weer terug van het sporten, was weer lekker. Morgenavond weer,hihi. Isa was vandaag niet te genieten. Erg driftig vandaag en als mevrouw haar zin niet kreeg dan zette ze toch een keel op, pffff. Was gezellig in de winkel, not. Toen we binnen kwamen huilde ze en toen we weg gingen nog steeds. Ben ik echt niet gewend van haar. Normaal vind ze het altijd wel leuk. Vanavond bij mijn man ook zo'n driftbui. Ze bleef er bijna in, poehee. Pittig hoor af en toe.