Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ marsim: ik teken ervoor!! hihi

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ marsim. hier eergister de echte eerste driftbui meegemaakt met djesslyn, nou leek wel of ze vermoord werd.
    zijn we ook helemaal niet gewend. en ze gooit zichzelf dan ook op de grond. na het middagslaapje was het weer over.

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    zwaai! en dikke knuffel voor iedereen!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Die driftbuien zijn zooo :( Die kunnen mij echt gestolen worden.
    En dan zo uit het niets?! Of omdat Luca een koekje wil en niet mag, pfff.

Zwaaaaai Goldy!

Cyclus is spannend Marsim. Moet, uitgaande van cyclus van 28 dagen, donderdag ongi worden. Ronde 1 dus ga nergens vanuit. Hoewel ik het stiekem toch wel spannend vind ;)
    Hoe staat het bij jou?

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

De beste wensen voor 2012!!

Hoe is het met jullie?

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hier is het goed... spannende week deze week... als beebje tot overmorgen nog in mijn buikje blijft heeft ij de eerste mijlpaal al behaald... :D

Hoe ist bij jou?

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gaat hier goed, alleen erg druk gehad de afgelopen dagen..... en dan merk ik ook wel ;)
    de kleine beeb voel ik af en toe al :D en met Mark gaat het ook prima die begint hele verhalen af te steken, maar wat hij zegt? ;)

Duim voor je dat je een plakbeebje hebt!

8. Laetitia

ohja, dat brabbelen... dat herken ik hier ook al.. begin hem nu eindelijk met bepaalde woordjes/klanken te verstaan.. als hij antwoord geeft op mijn vraag (wat betreft eten en drinken en kusje en knuffelen dan ;)) begin ik te snappen wat hij bedoeld... haha

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Mark roept de hele dag Ti dat, je zou zeggen dat dat betekend wat is dat maar hij bedoelt: die hebben ;). Hierna is het nog de vraag wat hij wil hebben want hij wijst af en toe in het wilde weg :p

Ik vind het heerlijk zon gezellig brabbeltje! :D

10. Laetitia

ja, hier is het ook nog erg onduidelijk... ik kan niet uitleggen hoe het klinkt maar als ik het hoor weet ik precies wat het is... haha... alleen alsie hma zegt dan wiltie een kusje geven (de klank van een kusje ;))

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca 'vertelt' hele verhalen en ook zo dat je het begrijpt. Ik vind het ongeloofelijk hoeveel woorden hij al kent. Hij zegt zelfs zijn eigen naam en de zin "waar ben ik".

Wow wat gaaf Einneh dat je beeb al voelt. Moet heerlijk zijn!

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: ja het is echt weer een gaaf gevoel, om de een of andere reden heb ik dat toch wel gemist!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Einneh wat leuk dat je de baby voelt.

Ik heb zoiets leuks gekocht bij bol.com, aqua doodle.
    Zijn 4 platen met plaatjes van winnie the pooh, wit.
    Er zit een stift bij die kan je met water vullen, en dan kunnen ze de plaatjes inkleuren. En het verdampt weer na 15 min ofzo.
    Geen geknoei dus met stiften enzo. Is vanaf 18 maanden, echt een aanrader.

Hier alles goed verder, nu ff 3 dagen vrij

xx

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ bubsie, moeilijk he als ze zo driftig is.

@ dithje, ow spannend. Natuurlijk hoop je dat het de eerste ronde raak is.
    Ik zit nu op cyclusdag 17. Nog even afwachten dus. Ik hoop weer op een mooi cyclus maar bij mij weet je het nooit. Hoop weer net als vorige maand op 29 te zitten.
    En wat heerlijk dat jullie mannetje al zo goed alles kan vertellen. Hier begint het ook te komen.

@ einneh, ow wat heerlijk lijkt me dat om het weer te kunnen voelen. Geniet er lekker van!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beterschap voor alle zieke kindjes!

Hier ook wel soort van driftbuien maar niet extreem erg. Meestal ook als hij iets niet mag en als hij dan zo driftig word zet ik hem ergens in een hoekje en dan mag hij pas weer weg als hij rustig is. Dat gaat hier opzich wel goed.

Jayden kan ook zo lekker vertellen. Nog geen zinnen maar wel heel veel woordjes, wel een beetje vervormd natuurlijk haha maar ik weet wat hij bedoelt, het liefste wat hij zegt is bloeb (snoep) en lola (cola) Niet dat hij cola krijgt hoor maar dat zegt hij tegen drinken haha :p
    De dieren noemt hij niet bij naam maar met het geluid wat ze maken. Kan er ook zo van genieten!

@ dithje, oehh spannend! Had je eerst altijd regelmatige cyclus?

@ einneh, hier is het ook goed. Super dat je de beeb al voelt!

@ Lae, ik duim ook mee!

@ cd, klinkt leuk zeg, vind Kim het ook leuk?

@ marsim, hopelijk heb je nu ook weer zo`n nette cyclus als vorige maand.

16. Laetitia

hier begint collin ook met het noemen van dierengeluiden....
    doet me terugdenken aan Joshua... mam was (een hele tijd geleden al) met hem ook dieren aan het oefenen.. dus mam vraagt "wat doet ..." en Joshua zei het geluid. Tot mam vroeg "wat zegt de muis?".. toen zei Joshua "klik, klik" haha

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Met het spiraaltje was het alles behalve regelmatig Goldy.
    Toen ik met de pil stopte was het regelmatig. Hoewel ik maar 2x ongi ben geworden toen ik ben gestopt. Was vrij snek zwanger van Luca.

Hoe is het met jou meis?

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

goldy ..leuk he al dat gebrabbel hoe gaat het nu met je en je zwangerschap?? schiet alweer op pfff wat gaat het hard zeg!

dithje ..oh jehh nog steeds zon boef dus ;)..kan me voorstellen dat je het anders ziet ...nu geen last maar bij jelle pffffff was echt een driftkikker zeg maar meid geloof me komt goed heb nu al jaren een heerlijke lieve jongen;)...

beterschap voor alle zieke kindjes en moeders ..knufff...

einneh ..wauww dat je kleintje hebt gevoelt ..

cd ... lijkt me idd een ideaal ding heb je hem al in huis??

verder uhhhh kwijt ...

hier gaat het met onze cait heerlijk druk aan de klets en zingen hihi geniet er zo van ... tellen tot 3 doet ze ook trouwens ... de 1 en 3 zijn duidelijk en de 2 zonder t ... het is wel een bijdehandje (wie niet van die kleintjes) van de week ben ik ff met der aan het stoeien laat ik mij op de bank vallen met haar op mijn buik zegt ze ....gekkie wat doe je hahah lach helemaal in de deuk hahah...

verder gaat het hier heleaas nog steeds op en af ... we hebben wel ontzettend genoten van de feestdagen ff alles opzij gezet en genieten ...gister zijn we in het umc geweest en 6 febr krijgt hij een coloscopie en de 28 de uitslag en verder overleg wat nog meer te doen gister ook al bloedgeprikt dus beginnen eingelijk van voor af aan ...nou ja beter zo .... met zijn sleutelbeen gaat het nog steeds niet goed ( zit nog steeds niet aan elkaar ) 17 jan weer foto,s maken en zit het dan nog niet aanelkaar dan wordt hij geopereerd en halen ze een stuk bot uit zijn heup en zetten dat ertussen en vast met een plaatje ..moesten nu met of zonder operatie rekening houden met maanden herstel en geen weken ... :(

wij hebben besloten om te gaan verhuizen hebben de woningbouw een brief gestuurd want het is hier echt niet meer uit te houden met die groep die dion hebben neergeslagen we worden na geroepen enz dion is weer opnieuw bedreigd dus dat hebben we ook gelijk gemeld weer bij de politie ...we hebben een fijn huis wat net af is maar niks is zo erg dat je kinderen niet normaal na buiten kunnen ..hopen dat het allemaal lukt op kort termijn ... al kunnen we dit niet echt erbij gebruiken maar ja moet ma ff op de kiezen buiten en doorgaan ...

probeer nu echt ff weer wat vaker aan te wippen want dat is wel ff lekker voormezelf ..verstand op nul achter de pc...

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ...fijn dat je alweer iets meer energie hebt meid ..waar kan je die opladen??? want mijn batterijen kan ik niet meer laden want heb ze niet meer :D .... hoe is het nu met jou en manlief?? hoop dat jullie eruit zijn nu !!

bubs ...hoop dat ukkie gauw komt kan me voorstellen dat je terleurgesteld bent

lea ... van harte gefeliciteerd hopen dat het een plakbeeb is...

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, dat is snel ja! Ben benieuwd, wie weet misschien ben je al zwanger..:D
    Met mij gaat het op zich wel goed maar maak me te druk om dingetjes, voorname om het werk. Wil ik niet maar kan er niks aan doen haha.

@ angel, met de zwangerschap gaat het goed. Pff wat een gedoe bij jullie zeg. En wat erg dat hij zo word lastig gevallen door die groep dat is echt te gek voor woorden dat je daar voor moet gaan verhuizen! Kan de politie er niks mee?

Deel Deze Pagina