@ bubsie, bij jou alles nog rustig? @ goldy, lekker gezwommen dus, leuk. Vooral met een buikje, dat vind ik altijd zo mooi. @ dithje, al lekker aan het weg dromen?
Fijn he dat zwemmen met die kleintjes Goldy? Vind het ook zo leuk Eerlijk gezegd niet Marsim. Vind het heel onwerkelijk Moet nog even goed landen volgens mij. Neemt niet weg dat ik super blij ben! Ik ga maandag de vk bellen om alvast een afspraak te maken voor over een week of 5-6 en ik ga mij opgeven voor Moeder voor Moeders.
Dithje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik kan wel je test niet zien, maar Sam hield me op de hoogte !
-@marsim: vandaag misselijk wakker geworden en aan de diaree verder nog steeds misselijk en harde buiken of die klachten wat betekenen geen idee.
@ bubsie, rommel de bommel, hihi. Hopelijk zijn het de eerste voortekenen. Knuffel meid. @ dithje, snap heel goed dat het nog onwerkelijk is hoor. Je hoopt het maar gaat er nooit vanuit dat het de eerste ronde raak is. Lekker die wolk opklimmen. Weer zo'n knapperdje onderweg!
@Bubsie, hoop voor je dat het voortekenen zijn, zou zomaar kunnen. En dat het ineens snel kaan gaan, jaaaa. Ik voelde tot 13:39 helemaal niets, ineens komen de weeën meteen om de 4 minuten en exact drie uur later lag Finn op mijn buik. Toi toi toi!
dithje ..joehoeee wat gaaf zeg nogmaals gefeliciteerd marsin ..hier draaien de duimen ook voor je ...dat je maar gauw een mooie roze test mag hebben bubs ...duim duim dat de weeén maar gauw mogen komen ! alvast toitoitoi sam... hoop dat je nog steeds droge voeten hebt! en nog iemand uhh marj toch?
@j2j, hier geen misselijk en diaree meer maar wel een man die ziek is geworden, hij heeft al tig keer over gegeven dus misschien toch geen voortekenen geweest bij mij. Hier nu wel veel druk vanonder lijkt wel of de baby zich in mn benen aant wurmen is pff. Maar van manlief mag tie nu weer niet komen want hij is te ziek en heeft geen fut Zit nu dus ook gezellig alleen op de bank lig dan wel. Manlief al heel de dag op bed.
Bubsie..... maar hij hoeft ook niet te puffen he, dat moet jij doen Neej wacht nu maar even een nachtje hoor Bubsie !!
Ik zei dat ook al! Jij hoeft niks te doen ik moet het werk doen dus haha, maar mannen zijn zo zielig als ze ziek zijn
Ja dat is vaak zo idd! Gelukkig heb ik een man die daar geen last van heeft! Hij is zelden ziek en als hij ziek is niet zielig ! Few!