Hoe is het hier? Iedereen aan het genieten van het weekend? Ik ben bij tijd en wijle zo ontzettend duizelig... Zou dat door lage bloeddruk ivm zwangerschap kunnen komen? Iemand een idee?
Hier zometeen naar nieuwjaars receptie voor onze hele familie, dit jaar bij mijn ouders thuis.. Mams 13 broers en zussen + kinderen + kinderen daarvan. Drukdrukdruk! Maar wel leuk om elkaar weer allemaal eens te zien. @ dithje, geen idee maar zou het wel meteen even melden als je de vk belt! Erg vervelend dat je daar last van hebt.
Dithje ja dat kan heel goed door zw.schap komen. Maar zou het idd wel ff melden als je de vk belt! Goldy veel plezier!!! Wij hebben vanochtend met zn 4en gezwommen. Het was echt geweldig! Damn dan zie je wel wat voor spekkie Rinze is HAHA!! Maar hij vindt het zo leuk, hij kroop steeds onder een paddestoel waar het water vanaf liep, net zoals in een douche zeg maar stroomde het naar beneden, dat vond hij super! HAHA! Was echt geslaagd en nu liggen ze knock-out in bedje !! En ik ook lichtelijk kapot op de bank !
Super dat het zwemmen zo leuk was Sam! Veel plezier vandaag Goldy! Beide dank voor jullie reactie. Ik ga morgen de vk bellen en zal het dan even aangeven. Manlief heeft in ieder geval zoute drop gehaald en dat helpt wel iets.
@Bubsie, met een zieke man is niet prettig bevallen, nu maar eventjes (heel eventjes dan ) wachten... @Dithje, hoop dat de zoute drop helpt! @Goldy, leuk met de hele familie bij elkaar!!
@dithje zou inddvan zwangerschap kunnen komen,ff aangeven ja. @sam, fijn dat t zo gezellig was vandaagmet zwemmen! @ j2j: mAN is weer beter dus kan weer haha, moet zeggen dat de kleine erg druk is s avonds waardoor ik ook weer harde buiken krijg maar verder nog geentekenen. En mn rib doet nog steeds veel pijn, kleine schopt er ook nog eems tegen dus das ook niet lekker meer! Au! Krijg opeens flinke steken vanonder au au!
Haha wij ook!! Vind het nog spannender nu als met djesslyn gek he! En ook wel beetje bang voor de pijn
Beterschap dithje! Hier gistermorgen met spike naar de da geweest zn voet was rood en nat hechtingen zaten er nog wel in. Wat we al dachten meneer heeft er weer een ontsteking bij! Nu 2soorten antibiotica gehad en pijnstillers, ook zijn zn hechtingen eruit gehaald en heeft hij weer zn voet int verband. Hopelijk gaat het nu snel beter donderdag moet hij terug komen.
Beterschap Dithje! Rinze is hier wat aan de dunne en heeft zulke rode billen en zakje Arne schat krijst t uit als ik m verschoon!
sam ..arme rinze hoop dat na veel smeren het gauw beter wordt... dithje ...hoe is het nu met de duizeligheid?? kan idd door zw komen hier last van gehad... bubs ...hoe gaat het nu?? hoop dat kleintje gauw komt ... hier helppppppppppppppppp roze haar door een was beurt met zilverschampoo is mijn haar geel grijs met een paarse gloed ...als advies gekregen om er goudblond of rood in te doen voor rood gekozen omdat goudbl geel uit kan slagen nou dat wil ik niet .... nu is alles wat geel was rood en de rest is rozeeeeee ohhhhhh kan alleen nog maar janken ...volgens mij zijn mijn hormonen op de loop want dit heb ik nog nooit gehad alles wat ik doe pakt verkeerd uit terwijl het altijd hetzelfde is ????????? wie oh wie weet raad??????
Angel, mooi roze is niet lelijk !! Neej sorry flauw, kan me voorstellen dat je het knap klote vindt, zacht uitgedrukt! Sterkte, want ik kan je er helaas niet mee helpen ! Dithje, neej geen maizena, maarr.. net werd hij wakker, weer met giga poepbroek, ik rook het al op de trap :S en de bepathen heeft zn werk net wel goed gedaan, was al stuk minder rood en dat in 2 uur tijd! Wel weer een romper vies maar ach !! Houdt mij bezig met wassen zeg maar ! Bubsie sterkte met hondlief !!
@Bubsie, arme hond! Hopelijk snel beter! @Dithje, beterschap voor Luca! @Sam, beterschap voor Rinze! Kleine wasjes...grote wasjes.... @Angel, ohjee meid! Misschien heeft Goldy een tip voor je, maar ik zou het echt niet weten...
@ sam, fijn dat het zwemmen zo leuk was! ahh arme rinze! @ dithje, beterschap voor Luca, hier ook een ziek mannetje! Wat zei de vk? @ bubsie, ahhh wat sneu voor spike! Hopelijk met de ab snel over! @ angel, oeii das niet de bedoeling! Roze/rood is wel erg moeilijk om er uit te krijgen. Ik zou ze zelf dan maar donker verven!
Neeee Angel Pfff meis ik zou het echt niet weten. Mss morgen toch even naar de kapper gaan? Gelukkig is het al een stuk minder Sam. Die arme kereltjes ook met hun kapotte billetjes... Beterschap Goldy! Hoe is het met jouw mannetjes J2J? Duizeligheid gaat goed. Dat wil zeggen dat ik gelukkig niet meer zo duizelig ben geweest als laatst. Een zout dropje op z'n tijd doet wonderen. Heb vandaag de vk gebeld. Heb het dan ook maar niet aangegeven. Kan altijd nog als het weer erger wordt. Heb 9 feb intake en 21 feb 1e echo. Duurt lang