Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha die rinze .... nou ze weet dat sam niks mag en kan sta ik in de keuken iets te doen klimt ze op tafel maar ook nog ff van te voren nee zeggen he! .. gillen als ze iets niet mag ...wakker worden s,avonds ... gillen als mama weg gaat ... dingen gooien als ze geen aandacht krijgt ...pfff ... als wij links gaan gaat zei rechts brrrr .. maar ff afkloppen vanavond heb ik haar nog niet gehoord dus miss is het ergste weer voorbij;) maar ja dan nog blijft ze heel lief en kan af en toe mijn lachen ook heel moeilijk in houden hahah..

brood eten is ook weer een drama hier ...avond eten gaat er allemaal in ontbijtkoek s,morgens ook maar brood nee gewoon lekker in de mond doen en mmmmm zeggen en dan uittuffen pfff...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oja weet niet of ik dat wel had gezegt ...maar straffen hoeft zelden maar vd week dus kwam ze ergens aan wat niet mocht ..ik zeg nee anders krijg je tik op je vingen ...nou weer doen dus ik haar tik op de hand ..wat doet ze nog een keer ...doet ze haar beide handen vooruit echt zo van doe maar maakt me niks uit ..:$

maar ze brengt het meestal ook zo met haar twinkel in de ogen dat je niet boos kan worden en dat is ook weer oppassen

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    ANGEL! Je was echt roze!!!! Gelukkig is het weer goed gekomen!

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Dithje!!! :D

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Hier een hoop gezeik weer met mijn werk.
    Ik voel me al vanaf week 7 heel moe, hoort erbij natuurlijk.
    Maar de laatste weken ben ik gewoon extreem moe, wordt erger.
    Huil ook vaak op mijn werk van moeheid, en geniet niet van de zw schap.
    Heb me al 3x afgelopen 2 maanden ziek gemeld op werk, en daar waren ze niet blij mee.

Nu ben ik gisteren naar de huisarts gegaan, en die zei je bent gewoon oververmoeid, je blijft eens 10 dagen thuis.
    Ik naar mijn leidinggevende gebeld, ze zei ik hoef niet te luisteren naar je huisarts, ik ga met de arbo overleggen of je aangepast werk kan doen.
    Ik mijn huisarts weer gebeld, en die zei je blijft gewoon 10 dagen thuis.

Mijn leidingevende zou gisteren terug bellen, heeft ze niet gedaan, nu belt ze vandaag.

Ik baal er allemaal zo van, doe het niet voor de lol, voel me ook liever goed.
    Ben ook steeds ziek, denk door die moeheid
    Pff weet niet wat ik moet

xx

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Cd. Ik zou zoals de ha zegt thuis blijven en na je lichaam luisteren niemand heeft er straks iets aan als. Je. Helemaal. Instort. Je moet nu echt aan jou en de kleine uk denken dat staat boven alles want je hebt nog een meisje thuis die je nodig heeft...knufff weet dat je het moeilijk vind x

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, was idd roze, de na-foto ziet er beter uit :) gelukkig.

@CD, jeetje meid! Wat Angel ook zegt, je hebt thuis een meisje dat je nodig heeft en de kleine uk in je buik moet goed verzorgd worden. En wat niet kan, kan niet. Die bazen denken wel allemaal makkelijk maar dat is het soms gewoonweg niet. Oftewel....gewoon naar je huisarts luisteren en laat je baas maar even "naar de maan lopen". Gezondheid gaat boven alles!! Knuffel!

@MoederK, hoe is het met jou?

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @angel: lekker draakje dus, hier ook af en toe opt moment en ze kan ook zo kijken inderdaad met die grote ogen.
    Of gewoon 10x iets doen wat niet mag en snel wegrennen ofgaan lachen als ik eraan kom:)

@cd, laat je niet gek maken door je baas! Vind het echt achterlijk dat ze zo zeurt! Je huisarts zegt niet voor niets dat je moet rusten.
    Heb je albloed laten prikken??
    Meid doe wat goed is voor je lichaam en wat je huisarts zegt. Knuffel voor jou!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nou meiden mijn baas heeft gebeld

Ze zei ik heb de arbo gesproken, die vind 10 dagen thuis niet goed, en je kan vanaf morgen aangepast werk gaan doen.(zonder dat de arbo me gezien heeft)
    Ik zei daar ben ik het niet mee eens, ik wil dan eerst zelf wel naar de arbo toe.

Ze zij die heeft geen tijd deze week, ze belt je donderdag.
    En dan zo van je wil dus niet meewerkenj? Ik zei nee ik kan nu nog niet werken.
    Ze zei ja als je kan dan moet je komen.

Die arbo speelt gewoon met mijn baas onder een hoedje. Ze willen alleen maar dat je werkt.
    Ik denk eraan om het uwv te bellen, dat zei mijn verlos gisteren, en daar het verhaal te doen

xx

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Net heel verhaal getypt ist ineens weg, dus ffsnel.

cd, bel indd uwv, of een bond die kunnen je wel helpen, heb t ook ooit meegemaakt dat ik niet werd begrepen door arbo en baas. Vind het wel lulligvoorje, snappen ze dan niet dat dit ook niet werkt vooe jou gezondheid! Stekte! Wat doe je eigenlijk voor werk?

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

ff snel via phone.... de arbo kan niet bepalen of je kunt werken of niet tenzij hij/zij je gezien heeft. Ben je het niet eens met het advies wat de arbo-arts je geeft dan kun je een second opinion aanvragen. Tot die tijd hoef je niet te gaan werken. (ik had dat ook na mijn 2e mk... is uiteindelijk op een "arbeidsconflict" uitgelopen, maar in principe moet de arbo-arts of die van de second opinion gewoon "neutraal" naar je kijken.

En als de arbo-arts deze week geen tijd heeft, dan heeft je baas pech en wacht je gewoon tot die arts wel tijd heeft....

en anders idd uwv ofzo bellen.. die hebben al die rechten en plichten precies op een rijtje staan.... (of kijk hier eens: SZW Arboportaal.nl : Verzuim)

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, wow je was echt roze ja! Ik las je krabbel op hyves nu pas haha!

@ cd, pff wat een gedoe bij je op het werk! Als je ziek bent ben je ziek, en dat kunnen hun idd niet over de telefoon bepalen! Ik zou het uwv bellen meid, hopelijk kunnen die wel wat voor je betekenen!

Snap niet dat ze overal zo moeilijk moeten doen op het werk ivm zwangerschap. Hier ook nog steeds afwachten hoe het zit met mn vakantie en verlof ;) En een vriendin van me heeft ook een heel gedoe op het werk.. bah dat dat zo moet!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaa Angel jouw haar :$ Gelukkig dat het weer goed is. Pfff zeg... Het was wel erg roze :cool:

Wat een gedoe CD :( Ik zou of zelf telefonisch contact opnemen met de arbo of inderdaad het UWV bellen. Jouw baas kan wel de arbo hebben gesproken maar de arbo mag nooit een oordeel over jou vellen als hij/zij jou niet gezien heeft. Slechte zaak!
    Jouw baas kan het simpelweg wel bedacht hebben, weet jij veel want jij hebt de arbo niet zelf gesproken. Knuffel meis!

Jeetje Goldy jij ook nog steeds geen duidelijkheid.
    Wat is dat toch? Horkerig vind ik het!

Thanks MoederK!

Voor de rest: knuffel en zwaaaaai!
    Vandaag hele dag training gehad, morgen dag 2. Betekent weer om half 7 in de auto en om 19.00 uur thuis....

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goldy ...hahaha lekker wel haha..maakt niet uit is goed gekomen gelukkig ;)..pfff nog steeds gedoe dus op je werk bahhh je snapt het idd niet...

dithje ...lange dagen dan pff ..hoe is het met je mams nu??

cd.. had je uwv al gebeld??

bubs ..hihi ook al zon draakje thuis heerlijk :D hier is de sprong over pff gelukkig heb mijn meisje weer terug al is ze natuurlijk nog wel drakig maar het gillen is over en brood eten ook weer normaal slapen ook :D

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, lange dag vandaag! Succes!

@Angel, fijn dat Caitlin weer lekker vrolijk is en niet zo drakig.

@CD, was je al iets wijzer geworden bij het UWV?

@Bubsie, hoe is het met de voortekenen of op dit moment alles rustig?

@Laetitia, ik zie in je onderschrift staan "Beebje '11 *", maar gelukkig ook nog "....'12", was deze zwangerschap misschien een tweelingzwangerschap? (sorry als je me te nieuwsgierig vindt, maar ik schrok want ik gun je deze ronde een plakbeebje en dat alles goed mag gaan)

@hier, even tijd voor mezelf, mijn mannetjes slapen. Net even de stofzuiger en dweil er doorheen gehaald, had gisteren al een groot deel gedaan, alles weer klaar.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @j2j, op dit moment ff rustig zometeen naar de verloskundige.
    Gisteravond heel veel pijn gehad maar niks zet door. Maar das iedere avond nu zo.

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @baby bubs je mag nu wel komen hoor want over een paar uur is het de 12e?? en dat is een hele mooie datum om te komen :D en mams wil je nu heeeeel graag zien en wij zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar je;)

j2j .. lekker alles weer klaar

hier vandaag een rustdag ingeschakeld want gister een hoop rommel opgeruimd en weg gebracht na de stort want anders blijft het maar liggen ..de jongens hebben wel geholpen maar ja blijft zwaar dus vandaag ff niks anders kan ik morgen helemaal niks meer

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Verloskundige geweest en bloeddruk is weer hoger 100/140! Urine gecontroleerd die was wel goed nu vrijdag morgen weer terug urine controleren en weer bloeddruk meten. Verder opletten dat ik me niet ziek ga voelen, baby is wel ingedaald nu gelukkig.
    Volgende week zowiezo terug als de baby er nog niet is, en dan misschien strippen. Iemand dat gehad hier? En geholpen?

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubsie, goed in de gaten houden idd je bloeddruk. Ik ben met Bram twee keer gestript, maar hier helaas niet geholpen. Hoop dat het strippen bij jou wel wat in gang zet, laatste loodjes meid!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie spannend! En jezelf goed in de gaten houden idd, maar dat komt vast goed!! Hopelijk betekent het gewoon de naderende bevalling!! Ennuh idd, morgen is de dag hoor :D !!

Deel Deze Pagina