Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pfff meiden ik heb de schrik goed in mijn benen. Vanavond rond zeven uur een telefoontje van mijn vader dat hij in het ziekenhuis is, op de eerste hulp. Heeft motor ongeluk gehad en 3 gebroken ribben!
    Meteen er naartoe natuurlijk. Erg, erg veel pijn en moeite met ademen.
    Moet dus blijven en ligt op de IC om hem goed te monitoren en voor pijn bestrijding. Erg zielig om mijn paps te zien als een hoopje ellende en jankend van de pijn :(

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Dithje!!! jeetje, dan schrik je zeker!!! Dikke knuffel voor jou en beterschap voor je vader zeg!!!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel sterkte en beterschap voor je vader! Idd echt schrikken.. pff dikke knuffel en jij ook sterkte natuurlijk!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Sam en Goldy!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

Net zkh gebeld voor update paps. Redelijke nacht gehad, functies allemaal goed maar bijna niet geslapen. Flink bezig met meds en goede balans vinden om pijn enigzins dragelijk te kunnen maken.
    Zelf ook slechte nacht achter de rug. Luca erg onrustig en huilerig. Vanochtend bleek waarom, flinke koorts (38,8). Denk (hoek)tanden.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sterkte meis!!!! Echt sneu voor je vader!!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Sterkte meid!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké!! Ik ben in shock!!!:)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Waarom waarom??? mag ik je feliciteren!? of is het niet wat ik denk dat het is?? ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat mag;)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaaa Sam, wh00p wh00p! Gefeliciteerd lieverd!! :D

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    yeah! wat lees ik nu? Gefeliciteerd Sam :D:D
    ooh leuk hoor! is het nog april dan? of al mei? :D:D Leuk leuk,Rinze en Jildou krijgen een brusje :D

@dithje ook hier:beterschap voor je vader en je kleine man :) *knuf*

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja!! Moet nog ff wennen hoor;)!! 11mei

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    wauw sam!!! Gefeliciteerd :D:D

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, he toch, ook nog een ziek mannertje erbij.. ook beterschap voor Luca!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    voor degene die de nania driver autostoel hebben (die van 50 euro). Bevalt die goed? Want wij willen die kopen als reservestoel, omdat die stoel die wij hebben niet zo achter de gordels kan. Die moet persee op de isofix. En dat is niet zo makkelijk om even in een andere auto te zetten..

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    en moet nog ff iets kwijt want heb nu niemand waar ik het tegen kan zeggen dus val ik jullie er even mee lastig

Gisteravond een voicemailbericht van onze nieuwe salonleiding die begint per 1 oktober bij ons als salonleiding en tot die tijd werkt ze sinds vandaag elke zaterdag bij ons in de salon. Ze had ingesproken of ik haar vandaag om half 10 terug wou bellen. Ik had haar nog nooit gezien of gesproken, en ik kreeg gister al van een collega te horen dat ze dingen had gezegd of ik wel echt ziek was en thuis was enz. Dus vanmorgen terug gebeld, en ze begon meteen heel fel tegen mij te praten. Dus begin zelf ook fel terug te praten en zei ze dat ik niet zo aanvallend moest doen en dat ik haar niet uit liet praten en dat ze dat niet tolereerde enz. Nou ik heb het haar wel even laten weten zeg.. Wat een bitch.. begint al goed.. nog nooit gezien en nu al ruzie mee gehad. :x

zo dat was even mijn geklaag

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy wat lullig zeg!!!! Wat denkt ze wel niet!!ik had t er nog uitgegooid ook dat ik zwanger ben!!!!

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje gefelciteerd! Dat is lekker snel, wat een geluk. En nu lekker groeien. Geniet ze.
    Liefs, Koekkie

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja dat wou ik dus niet want daar heeft zij nog geen reet mee te maken! Maar heb het nu al gehad met haar, bah. Volgende week woensdag moet ik weer werken en dan zou ze langs komen dus ben benieuwd wat ze dan weer te zeiken heeft. 1 ding is zeker, ik pik dat niet!

Deel Deze Pagina