@J2j hoe het gaat...ja hier gaat het erg op en af, opzicht voel ik me goed maar ben en blijf gewoon heel erg moe. op een of andere manier krijg ik maar niet meer energie. verder gaat thuis en met de kids alles goed .en met jullie? @marsim als je wilt meid pendel ik ook wel voor je moet je me alleen als je wilt ff een foto sturen via pb.
@ kikkert, ik zal zsm een foto maken en naar je doorsturen. Ik ben erg benieuwd. Kijk alleen wel wanneer jij het aan kan!
hee meiden Gaat hier nog niet lekker, ben flauw gevallen vanmorgen, voelde het niet aankomen ook. Ik zat aan tafel, en werd opeens niet goed. Mijn man heeft me opgevangen, daarna moest ik spugen, en een suis in mijn hoofd. Gek he. Mijn man is thuis gebleven vandaag, lief he. Was bang dat het weer zou gebeuren
@ marsim, nou nog niks hier or, maar ben ook nog niet gestript, volgende week misschien, bloeddruk was net weer te hoog maar urine wel goed, maandag weer controleren. @kikkert, pendel je ook op bevaldata? Hihi, hoe bedoel je ongeduldig @ cd, doe rustig aan meid! Flauwvallen is niet voor niks, hopelijk voel je je snel beter, en laat je werk lekker doen denk aan jezelf en je kleintje in je buik! Lief dat je man bij je blijft vandaag!
Jeetje CD flauwgevallen Waarom bel je de vk niet even? Kunnen ze je bloeddruk nog even controleren. Knuffel meis! Heb echt zo slecht geslapen vannacht Luca hoest heel hard, is net een zeehondje en manlief is ziek en die lag keihard te snurken. Ben op een gegeven moment maar beneden op de bank gaan liggen. Sliep ik eindelijk werd Luca weer wakker en kon ik weer naar boven om hem te troosten. Wordt een lange dag
@ bubsie, hmmm. Hoop echt dat je kindje snel komt! @ cd, meid ik zal zeker de vk bellen. Zeker voor jezelf maar ook voor je situatie mbt het werk! Lief dat je mannetje is thuis gebleven. Nu even rustig aan meid. @ dithje, dat gaat inderdaad een kange dag worden, bleh. Gebroken aan een dag beginnen, bleh. Sterkte vandaag!
@cd tjee meis toch...knuffie en doe maar rustig aan @dithje knuffel! @marsim doe ik meid, stuur hem maar gewoon dan kijk ik wanneer ik het trek. @bubsie ja doe ik wel maar nog niet vaak gedaan dus stuur me maar een foto
@ cd, oeii dat is niet goed! Zou ook even je vk bellen meid! @ dithje, ohh hier ook al een rot nacht achter de rug.. vandaag echt energieloos geweest en zit nu al gaar op de bank.. vanavond maar op tijd naar bed!
@Bubsie: ben met beide dames 3(!)x gestript (of poging daartoe, je moet wel stripbaar zijn),maar helaas...had geen effect.
Goedemorgen! Idd rustig hier! CD hoe is het nu met je? Schrok ervan toen ik het las zeg! Hier beetje balen van de onzekerheid. Kor is de 2e week van de kerstvakantie aan het werk geweest en de vrijdags van die week, belde het uitzendbureau waar hij voor werkt dat hij voor de week erna niet ingepland was. Dus afgelopen week had hij vrij. Op zich een weekje vrij was niet erg aangezien hij nu mooi verder kon gaan met verven en opknappen van de gang/ trap. Maar nu is er dus nog steeds geen werk deze week. Daarbij hebben ze gebeld voor de uitkering maar ze konden hem niet bereiken? Beetje wazig aangezien hij geen gemiste oproepen heeft gehad of ze uberhaubt wel aan de lijn heeft gehad! Dus dat snappen we niet helemaal. Dit betekent wel dat ze langer bezig zijn met berekenen? Ook vreemd, want dat is al berekend in september, en die is dan als het goed is nog geldig en krijgt hij ww vanuit z'n oude loon, maar goed.. Oftewel we moeten dan iig wachten tot 6 februari, nou daar zijn we het niet helemaal mee eens, aangezien hij altijd weekloon krijgt en dan nu ineens een maand niets meer... Waar moeten wij van leven in die tijd? Oftewel morgen maar ff bellen! Verder gaat het hier wel goed hoor! !
@ sam, Wat raar allemaal zeg! Morgen idd maar eens bellen. En niet netjes van het uitzendbureau, die moeten toch al geweten hebben dat ze geen werk meer hadden? Hopelijk komt het allemaal goed! Hier de keukenkasten uit gedaan vanmorgen. De nesteldrang begint al aardig aan te slaan. Hahah.. straks nog even de rest van de babyspulletjes van de zolder halen en dan ga ik van de week de babykamer inruimen
Goldy, neej het bedrijf waar hij werkte heeft een geplan van niets. Hij is niet de eerste uitzendkracht.. De week dat hij in de vakantie gewerkt heeft was er na de dinsdags ook een groep dat de volgende dag niet meer hoeft te komen.. Lekker bezig jij!! Onze babykamer in spe is ook leeg !!
cd ..jehh toch zou toch ff de vk bellen zoals meerdere zeggen ..knufff goldy ..nesteldrang zo leuk haha... heerlijk lekker de baby kamer doen sam...wat een onzekerheid zeg niet fijn van het uizendb hopen dat het snel opgelost is ...jij ook al bijna beginnen heerlijk hahaha... iedereen een knufff ... bubs... waar blijft je sms nu????? hahahaha nu mag het wel hoor!!! hier weer een een puntje op de volle stapel die we hadden er bij gekrgen ...mevr ex van manlief wil nu even na bijna 5 jaar de boedel verdelen :xkregen vd wk brief van advocaat ..nu wij alles nieuw hebben ..terwijl ze destijds dingen heeft meegenomen :x.. morgen advocaat ben benieuwd pffff houd maar niet op bij ons ...wordt er af en toe echt knetter de knetter van....
Pfff Sam wat een gedoe Hoop dat jullie snel weten waar je aan toe bent. Knuffel! Jeetje Angel jullie vallen van het een in het ander Kan zijn ex nu echt nog, zolang na dato, aanspraak maken? Succes met alles meis, knuffel! Hihi goed bezig Goldy! Hoe voel je je verder? Vanochtend heerlijk naar de dierentuin geweest. Was echt gezellig en lekker genieten van de buitenlucht. Luca ligt nu nog te slapen, al vanaf 13u. Zal hem zo maar eens gaan wakker maken. Kunnen we nog even buiten spelen voordat het donker is en te koud wordt.
Angel, ik wet niet waar die blijft hopelijk heel snel, heb vandaag wel veel harde buiken en krampen maar ja das al dagen gerommel s avonds dus verwacht er vandaag ook niet veel van. Zo ff warmedouche nemen misschien werkt het wat Dithje, leuk de dierentuin, heeft indruk gemaakt dat tie nog slaapt!
Spannend Bubsie!! Ben benieuwd meis!! Angel knuffel!! Dithje, lekker hoor!! Hier naar schoonouders gelopen met de kids in de fietskar. Jildou wilde verbazingwekkend in de kar zitten, meestal wil ze zelf fietsen.. Honden even mee. Al met al heerlijke wandeling met tussenstop !!
bubs ..we wachten nog maar ff dan hahaha.. hopen dat die harde buiken enzo nu maar eens hard gaan door zetten duimen draaien hier dithje ..oh gezellie en leuk dierentuin ... sam haha die jildou leuk dagje dus .. ze kan dus idd nog steeds aanspraak maken blijkt want er staat niks zw op wit wat ze heeft mee genomen maar dit komt ook mede omdat zei ook mede verandwoordelijk is voor de lening die nog steeds loopt en zei nu de draagkracht heeft om mee te betalen en dat wil ze niet dus zij heeft een advocaat ingeschakeld en wil nu allementatie als zei de helft krijgt van de lening en dus wil zei nu hoe dan ook de helft van de boedel :x:x