Hee meiden Kwam even kijken bubsie of er al babynieuws was, maar nog niet zie ik Sam wat naar van Kor zijn werk zeg, wat een gedoe. Ben benieuwd wat ze zeggen. Hoe gaat het met jou? Dithje leuk naar de dierentuin zeg, en lekker dat ie zolang sliep daarna Hier wil het nog steeds niet erg. Zaterdag hadden we een stukje gelopen en gingen we wat drinken ergens, ik weer erg zweten opeens, dacht weer daar ga ik. Zie ook snel zwart voor ogen. Zo mijn baas bellen dat ik nog niet kom, pff xx
Jeetje CD dat is echt niet fijn meis. Waarom ben je je vk niet even? Iedere keer zo duizelig en flauwvallen of het gevoel flauw te gaan vallen is niet prettig.
Had de verlos al gebeld van de week, zij weten het ook nie. Moet woensdag weer naar mijn huisarts. Zij denkt miss van stress van werk Mijn leidinggevende net gebeld, ik zei dat ik was flauwgevallen, en ik nog niet kom. Ze reageerde nu wel goed. Ga donderdag naar de bedrijfsarts xx
Gelukkig CD!! Jeetje jij ook alweer 14 weken. Gaat echt snel hoor!!! Maar rustig aan! Met mij gaat het op zich wel goed, mag niet klagen !!
pff meiden moet zo weer naar de tandarts. Heb dus nu al 2 jaar kiespijn, af en toe is het even weg geweest. Het begon met de zwangerschap van kim, wortelkanaalbehandeling gehad, en toch steeds weer pijn die terugkwam. Tandarts kan niks vinden. Heb nu sinds een week zon last, snachts lig ik huilend in bed. Neem zon 4 paracetamol per dag, anders is de pijn niet uit te houden. Ik ga anders aan de tandarts vragen of ie me door kan sturen naar kaakchirurg. Toch niet normaal al 2 jaar kiespijn. Tis zon kloppende stekende pijn Maken jullie ukkies ook al hele zinnetjes? Kim zegt dingen als: *Buiten lopen mama handje geven *Dat kan ik niet En nog wel meer dingen, kom er ff niet op
Auw das vervelend cd! Hopelijk kan ta nu wel helpen!! Knappe meid'! Ben al blij dat Rinze nu wat meer woordjes gaat zeggen zo langzamerhand! Hihi dus nee geen zinnen nog hier haha!
Auw CD! Hopelijk kan de tandarts je helpen. Luca zegt ook al een paar zinnetjes. - Waar ben je? - auto rijden Meer kan ik even niet bedenken Hebben jullie al duidelijkheid Sam?
Nee sorry cd nog niks te melden helaas. Laten pendelen en Pendel zegt morgen ben benieuwd of het klopt. Vandaag was bloeddruk goed alleen urine niet woensdag weer controle.
zeg bubsie ga een bevallen jij.....wil wel dat mijn pendel klopt he hahaha nee flauwekul meid. sterkte met de laatste loodjes en ik hoop natuurlijk dat de kleine ukkepuk zich zelf aankondigd. dus kleintje....laat je maar eens snel aan papa en maam en je grote zus zien. knuffie @all knuffie
Dithje nee geen duidelijkheid! Duurt 4 weken voor uitkering! Vind ik vreemd aangezien hij in aug/sept nog een uitkering heeft gehad en van diezelfde baas moet t nu ook berekend worden....oftewel ???? Bijzonder
Sam balen zeg geen duidelijkheid Bubsie spannend meis, hoop dat de kleine snel komt Dithje hoe voel jij je? leuk ook al een paar zinnetjes Nou tandarts kon niks vinden weer boven waar ik last heb. Wel daaronder weer een vulling die lekte, die heeft ie opnieuw gevult. Maar of dat dan uitstraalt naar boven? Pff. Als het niet weg is moet ik wortelkanaalbehandeling daar van de week. lekker al die verdovingen enzo, en pijnstillers
@ bubsie, met hoeveel weken en dagen was je bevallen van Djesslyn? @ cd, ik zou gewoon er op aandringen op door gestuurd te worden naar de kaakchirurg. Heeft toch geen zin om allerlei behandelingen te laten doen als hij niet eens weet wat er aan de hand is
Wat vervelend Sam dat het zo'n gedoe is. Hopelijk is het snel opgelost. Jeetje CD wat rottig. Mss een troost... Manlief vandaag wortelkanaalbehandeling nadat hij bijna 1,5 jaar met kiespijn heeft gelopen en vele tandarts bezoeken verder. Hij merkt meteen verschil. Met mij gaat het goed. Weinig klachten gelukkig. Wat meer trek, iets sneller moe maar dat is het eigenlijk wel. Hopen dat het zo blijft, zou fijn zijn
@ all thanks meiden! @ goldy, met djesslyn ben ik ingeleid met 41 weken. nu had de gyn gezegt dat ik niet langer dan 40 weken zou hoeven/mogen lopen maar ben bang dat ze het toch gewoon proberen aangezien mn bloeddruk dit keer niet zo heel hoog is als met Djesslyn opt laatst en ik nu bij de verloskundige loop. ze proberen het toch uit te stellen zolang het gaat. maar goed ff afwachten nog maar. maar las vandaag al dat als je 1e overtijd is je grote kans heb dat de 2e dat ook is..... nou lekker dan.
@bubsie laat je niet gek maken meis, de kleine komt wanneer het de juiste tijd is. Dylan kwam bij 40+1 en chayenna 41 weken (ingeleid) dus het kan alle kanten op. Knuffie
goedemorgen! Nog niks Bubs? In principe laten ze je gewoon doorlopen als je nergens last van heb, maar als je psychisch eraan onderdoor gaat kun je altijd eerder ingeleid wordt.... als je het echt niet trekt, gewoon vragen aan vk! iedereen: knuffels!!! Ik ga Thessa klaarmaken voor school
Even ego... Ben al sinds 4u met Luca in de weer. Arme mannetje moet zo hoesten. Kan vervolgens het slijm niet kwijt en moet dan spugen. Hij houdt niets binnen. Om 9u afspraak bij huisarts voor controle longen.
@ dithje.. ahh klinkt niet goed, arm mannetje!! Wat zei de huisarts? Beterschap! ahhh Jayden krijgt echt voortaan streken!! Ik had hem op het potje gezet en toen had hij geplast, toen stond hij op.. Ik zeg nee ook nog even poepen. Dus hij ging weer zitten. (ondertussen zat ik een formulier in te vullen) Toen gooide hij zn bal weg en ging er achter aan, ik keek op hij zegt; poep en wijst op de grond.. heeft hij gewoon op de vloerbedekking gepoept!! Echt binnen 2 sec ofzo. Wat een stouterd he Hij is trouwens laatste tijd toch een boeffie wat potje betreft. Plassen doet hij altijd wel als ik hem er op zet, maar met poepen lijkt wel of hij de laatste tijd expres 5 minuten nadat hij van het potje af is in zn broek doet! Is dat een soort fase met potjestraining? haha weet niet hoor maar het zou kunnen, toch ?
Nog niks hier or hahaha @leatitia ja ik weetdat ze je niet zomaar inleiden, maar mijn reden is niet zomaar ik kan al maanden niks zelf eet ook al maandenbij mnschoonouders, en kan soms djesslyn zelf niet verzorgen, door mn bekken, daarom zou ik in 1e instantie niet langer hoeven lopen! Maar goed wacht t nog ff af, en doe morgen mn beklacht weer bij de verloskundige die ik wel aardig vind. Vindhet best vervelend dat je altijd iemand anders hebt.